AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ik geen no-xplode in algemeen, misschien dat de oude formule beter werkt dan de NT

Zelf heb ik ook de oude formule, NT is me te heftig net als Crack.

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

dam je squat nice!

Thnx Nick ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:eek::eek::eek::eek::eek:
5x170 squatten?
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek:
 
Ghehehe Thnx Jaap. Wat ik wel maf vind is dat het mij lukt op slecht 3800Kcal per dag :eek:

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Squat je Lowbar of Highbar ?

Tussen traps en schouderblad in Len ;)
 
Vandaag een motorpakkie gekocht :). Jij hebt zeker ook een nieuw pak moeten kopen, met die gains van je het afgelopen jaar? Of rijd je niet in leer?
 
Vandaag een motorpakkie gekocht :). Jij hebt zeker ook een nieuw pak moeten kopen, met die gains van je het afgelopen jaar? Of rijd je niet in leer?

Kep nog niet eens een nieuw pak... die ouwe pas ik idd allang niet meer wahahah... was toen maat 48 broek en 52 jas

zal nu wel 56 worden wahahaha :roflol:

Laat eens een foto zien gab :p
 
Ghehehe Thnx Jaap. Wat ik wel maf vind is dat het mij lukt op slecht 3800Kcal per dag :eek:

Dat zijn powerlifting bulkprestaties man, kan niet wachten op je kuur.. dan gaat het dak er echt af (voor zover dat er na deze training nog is) :)
 
Kep nog niet eens een nieuw pak... die ouwe pas ik idd allang niet meer wahahah... was toen maat 48 broek en 52 jas

zal nu wel 56 worden wahahaha :roflol:

Laat eens een foto zien gab :p

Tsja dure grap dat bodybuilden, zo'n pak is niet bepaald goedkoop.

Pics komen misschien nog, alleen heb ik (of eigenlijk de verkoopster) waarschijnlijk iets verkeerd gedaan, ik krijg de jas en de broek met geen mogelijkheid aan elkaar geritst ???. Is dat sowieso eigenlijk belangrijk dat je dat aan elkaar ritst?
 
Dat zijn powerlifting bulkprestaties man, kan niet wachten op je kuur.. dan gaat het dak er echt af (voor zover dat er na deze training nog is) :)

Tijdens de kuur gaat het er wel mean uitzien denk ik ja ghehehe

DAMN, wat lekker dit! RAWRRRRRRR!:p

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Tsja dure grap dat bodybuilden, zo'n pak is niet bepaald goedkoop.

Pics komen misschien nog, alleen heb ik (of eigenlijk de verkoopster) waarschijnlijk iets verkeerd gedaan, ik krijg de jas en de broek met geen mogelijkheid aan elkaar geritst ???. Is dat sowieso eigenlijk belangrijk dat je dat aan elkaar ritst?

Is wel beter hoor.... Leer gaat altijd naar je lichaam staan, voor de vorm is het daarom beter als alles netjes "op z'n plekkie" blijft zitten eh?

Heb je al enig idee wat je wil gaan rijden?
 
25 kw + arm studentje, dus dat wordt gewoon een goedkoop brikkie, iets van een kawasaki er 5 ofzo. Droommotor is voor als nog een ducati monster :eyebrow:, maar die wil ik sowieso niet op 25 kw hebben natuurlijk, dat is zielig voor het beestje.

Met dat pak ga ik dan nog wel even terug :sad:.
 
Laatst bewerkt:
Zo, we gaan weer gezellig een liedje zingen:

Voor een speciaal iemand:

Come Up And See Me, Make Me Smile

You've done it all, you've broken every code
And pulled the Rebel to the floor
You spoilt the game, no matter what you say
For only metal-what a bore!
Blue eyes, blue eyes, how come you tell so many lies?

Come up and see me, make me smile
or do what you want, runnin' wild.


There's nothing left, all gone and run away
Maybe you'll tarry for a while
It's just a test, a game for us to play
Win or lose, it's hard to smile
Resist, resist, it's from yourself you have to hide.

Come up and see me, make me smile
or do what you want, runnin' wild.

INSTRUMNTAL

There ain’t any more, you've taken everything
From my belief in Mother Earth
How can you ignore my faith in everything
Cause’ I know what faith is and what it's worth
Away, away, and don't say maybe you'll try.

Come up and see me, make me smile
or do what you want, runnin' wild.

Ohhhhhhhhh la la la
Ohhhhhhhhh la la la ohhhhhh

Come up and see me, make me smile
or do what you want, runnin' wild.

Ohhhhhhhhh la la la
Ohhhhhhhhh la la la ohhhhhh

Come up and see me, make me smile

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

25 kw + arm studentje, dus dat wordt gewoon een goedkoop brikkie, iets van een kawasaki er 5 ofzo. Droommotor is voor als nog een ducati monster :eyebrow:, maar die wil ik sowieso niet op 25 kw hebben natuurlijk, dat is zielig voor het beestje.

Met dat pak ga ik dan nog wel even terug :sad:.

WAHAHAHA, idd, niet een monster amputeren eh?

Is net of je een stier koopt, en dan zijn kloten eraf snijdt! XD

Mooie keus trouwens RAWRRR

Waarom koop je niet een goedkoop Gixxertje? Zijn bloedsnel en lekker licht. Kun je ook aardig mee smijten in de bochten ;)
 
Laatst bewerkt:
25 kw en bloedsnel..............uhuh. Mooie fietsjes dat zeker, maar als het er snel uit ziet, moet het ook gewoon hard gaan. Daarbij probeer ik als beginner al het plastic even te vermijden, om begrijpelijke redenen :D. En wil ik mijn rijbewijs ook niet direct weer kwijt raken :D.
 
25 kw en bloedsnel..............uhuh. Mooie fietsjes dat zeker, maar als het er snel uit ziet, moet het ook gewoon hard gaan. Daarbij probeer ik als beginner al het plastic even te vermijden, om begrijpelijke redenen :D. En wil ik mijn rijbewijs ook niet direct weer kwijt raken :D.

EUUUUHMMMM ja.... dat is begrijpelijk :roflol:... anders kan je altijd nog zijwieltjes proberen muahahaha


Nee zonder flauwekul, je hebt gelijk ;)

Gelukkig mocht ik wel meteen op een monster, maar deed dat gelukkig niet. Ik had me waarschijnlijk dood gereden. Eerst maar wat ervaring opdoen toch ;)
 
5 x 170 :eek:! :bow:

Je zit weer te kuren he viespeuk! ;)
 
25 kw en bloedsnel..............uhuh. Mooie fietsjes dat zeker, maar als het er snel uit ziet, moet het ook gewoon hard gaan. Daarbij probeer ik als beginner al het plastic even te vermijden, om begrijpelijke redenen :D. En wil ik mijn rijbewijs ook niet direct weer kwijt raken :D.

Bedoelde natuurlijk een Gixxertje geen gizzertje, dikke sukkel die ik ben :p

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

5 x 170 :eek:! :bow:

Je zit weer te kuren he viespeuk! ;)

:roflol: gheheheh thnx Loo. :bow: terug beescht!

Nee, want als ik al zat te kuren, kwam ik je ff ownen op je brutale schouders! LOL

Nog een paar weekjes, en dan is het feest weer zover! Jihaaaahhhhhhh!
 
Ja dat vermoedde ik al :P.
Voor de duidelijkheid, deze toch?:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat is een Gixxer ja ;) Maar Suzuki maakt ze al iets van 20 jaar, dus er zit er vast ook een voor jouw budget tussen ;) Een K3 zo te zien ;)
 
5x170 zonder aas is zeer sterk kwarkie
dat gaat wat worden dan - op naar de 200
+ een stel nieuwe broeken - dure hobby bodybuilding :D
 
5x170 zonder aas is zeer sterk kwarkie
dat gaat wat worden dan - op naar de 200
+ een stel nieuwe broeken - dure hobby bodybuilding :D

Kep misschien een sponsor die mijn kuurtjes wil dokken wahahaha
Voor een arme IT'er als ik is het bijna niet meer te doen :roflol:

Thnx trouwens Ove :) Ben ook best een beetje trots... maar dat duurt niet lang, morgen moet er weer hard gebeukt worden RAWRRRRR!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven