MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
18kg db press? en 18kg side raises?

beetje vreemd.
 
als je nog met een blessure zit moet je zeker niet op deze manier training!

more = less, vergeet dat niet.

kvind dit echt overkill...verdeel alles een beetje meer.

of is dit maar eenmalig, omdat je in te halen had? ik zou 2 spiergroepen per dag pakken, zodat je je fatsoenlijk op deze kan focussen!
een training hoeft overigens niet langer dan een uur te duren.
 
wtf kerel, jij bent gestoord!

keiharde training, niet te geloven. echt prachtig, mooi zo!

Kweet ut, ben knetter insane :D Zo, nu eerst shakie 3 naar binnen, over 2 uurtjes nog een en dan maffuh ;)
 
moet je niet vreten?

Kep a 2 hoofdmaaltijden gehad :D en tussendoor vanalles... en vanmorgen brood, en slaatje, en banaan, en soep

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

18kg db press? en 18kg side raises?

beetje vreemd.

Okeej... nog een keertje uitleggen dan:

Ik heb rotte schouder gewrichten, overgehouden aan een vervelend ongeluk. Alles pressen boven me schouders is uitermate riskant voor mij ;)

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

als je nog met een blessure zit moet je zeker niet op deze manier training!

more = less, vergeet dat niet.

kvind dit echt overkill...verdeel alles een beetje meer.

of is dit maar eenmalig, omdat je in te halen had? ik zou 2 spiergroepen per dag pakken, zodat je je fatsoenlijk op deze kan focussen!
een training hoeft overigens niet langer dan een uur te duren.

Don't worry, dit is puur inhalen. Morgen een beschaafde training ;)
 
oke duidelijk.

anabolic window. na je training vreten als een beest man!
 
Hah, zie de blik alweer helemaal voor me toen je pissed werd! Netjes gewerkt weer Kwark!!
 
Ja man..verdomd lange training idd. :p

Maar soms kan dat ook eens deugd doen zo lang knallen, gewoon die energierush eruit laten stomen:D
 
En geen spierpijn! Lang leve BCAA en 10 uur pitten! :D
 
Lijkt mij idd wat overkill van die monster volumes, maar goed daar heb ik zelf ook een handje van:O
 
Lijkt mij idd wat overkill van die monster volumes, maar goed daar heb ik zelf ook een handje van:O

't zijn maar pussy weights :D en ik had wat in te halen he?
 
kerel wat een front en side raises! dikke respect!!!!
 
Hoest met de pees? Nog trainen vandaag?
Hou je in de gaten he :p
 
Heb je je ingehouden bij je borst? Ik zie zulke lage gewichten. :p
Wel vele sets en reps. :thumbs:
 
Hey kwarkske.

Ik kom is ff kijken in je log.

Ziet er super uit man.

Je weet dat zo lang trainen niet echt nodig is, maar soms is het zó lekker om gewoon bijna 2 uur in die gym te zitten hé! Weet er alles van, en sowieso is het nog altijd beter dan thuis zitten met je luie reet achter de comp of tv.

Lang leven de 24hours workouts!


PS: BCAA pak ik de laatste week ook. direct vóór training samen met 30gr whey isolate en direct na training met 50gr dextrose. En ik heb haast geen spierpijn meer! zou het echt daar aan liggen? Merk jij verschil in pijn de dag na training bij wel/geen gebruik van BCAA? (ik pak isoleucine, leucine en l-valine in de 1:1:2 verhouding en soms nog wat extra L-valine los erbij)
 
haha sicke workout kwark..
lekker gepompt sowieso gast
Ik doe het je niet na :p
 
Joo kwarkie boy wanneer gaan we weer trainingen zien :D
 
Je pakt side raises veels te zwaar voor iemand van jouw status.
Die front raises zijn ook aan de zware kant voor je maar dat is nog een oefening waarbij je MAG smokkelen. Ik ben benieuwd naar de uitvoering van die side raises kan niet goed zijn imo.

Overall een zeer goede workout! Welcome back....
 
kwark...beetje bijgelezen hier, conclusie: je bent nog steeds even onnozel :P

trainingen zijn wel hard hoor, maar pas op met hoeveelheid en je blessures en shit. gast in mijn gym had ook lichte schouderblessure...toen deed hij db shoulder press, knak schouder eruit. moet bij jou niet gebeuren!

verder doorbuffelen, vreten en vooral verstandig zijn (al is dat niet voor jou weggelegd beest!)

keep it going!
 
Ben een tijdje weg geweest, zijn de foto's er al?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven