MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hey kwark, k*t van blessure man! Probeer ook dagelijks wat leg curls zonder gewicht te doen om de spier toch even doorbloed te krijgen! Kan gewoon thuis op je bed of iets dergelijks.
 
Ah joh, geen kunstwerk van maken, je carriere hangt er niet vanaf :D.

Ik mag de komende 3 dagen 3 collega's waarnemen, waarvan 2 direct, 1 zelfs andere expertise, lekker veel switching overhead dus. Ik ben meestal de sjaak in de vakanties (volgend jaar huur ik gewoon kinderen, volgens de films vliegen volgend jaar de auto's, dus kan ik vast ook kinderen huren). Daarna mag ik nog 2 weken 2 collega's waarnemen. Heb stress naast me laten liggen, zeg gewoon wat vaker nee.

hahaha.... maar jah, de aard van het beestje heh?

Da's een goeie.... nee zeggen.... was ik maar geen golden retriever hahaha :D Ben veel te goedzak voor nee zeggen :( Maar goed, oefening baart kunst he?

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics!

lijkt me duidelijk

Put a sock in it Tympie! :D

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

hey kwark, k*t van blessure man! Probeer ook dagelijks wat leg curls zonder gewicht te doen om de spier toch even doorbloed te krijgen! Kan gewoon thuis op je bed of iets dergelijks.

nah, schijt! Ik ga vanavond toch klein beetje poten trainen, maar squatten en deadliften zit er niet meer in ff :'(

Curlen en ext. lukt misschien wel maar pressen zit er niet in

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

hey kwark, k*t van blessure man! Probeer ook dagelijks wat leg curls zonder gewicht te doen om de spier toch even doorbloed te krijgen! Kan gewoon thuis op je bed of iets dergelijks.

nah, schijt! Ik ga vanavond toch klein beetje poten trainen, maar squatten en deadliften zit er niet meer in ff :'(

Curlen en ext. lukt misschien wel maar pressen zit er niet in
 
Ik kan zelfs niet helemaal recht lopen, soort kramp gevoel vanuit mijn rechter hammetje tot onderaan mijn been.... echt vaag... ****ing pijnlijk ook... Heb veel rust gehouden, maar lijkt niet echt goed te herstellen :(

Pfff.... dan zit me kop vol met een shitload aan repairs, vervelende klanten die me stalken omdat ik een Mac goeroe ben AAAAAAGGGGGHHHHH!!!! Ik word er knettergek van heirzo!!

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

goeie van je... ik ga meteen zo'n potje scoren !

Als het aanhoudt toch effe naar dokter of fysio?
Niets mis met een mac, ben er zelf ook van, maar ja... een gewild en gehyped product en daar ben je onderdeel. Mensen worden beetje raar ook als het om dure hebbe-dingetjes gaat he...
 
Sterkte met je hamstring!
Ik zou inderdaad naar de dokter gaan als je er last van blijft houden.
Balen dat je nu even geen benen kan trainen.
Gelukkig gaat de rest nog wel goed zo te lezen!
 
hahaha.... maar jah, de aard van het beestje heh?

Da's een goeie.... nee zeggen.... was ik maar geen golden retriever hahaha :D Ben veel te goedzak voor nee zeggen :( Maar goed, oefening baart kunst he?
Ik heb geen keuze. Moet bepaalde dingen voorrang geven. Daar heeft niet iedereen begrip voor, maar daar kan ik gelukkig afstand van nemen, zolang je zelf maar prioriteiten stelt op basis van de op dat moment de best beschikbare info.

Gewoon alle frustratie verdringen, en dan 's-avonds eenmaal aan de halters... dekseltje opendraaien en alles er uitstampen! :wl: :D
 
Als het aanhoudt toch effe naar dokter of fysio?
Niets mis met een mac, ben er zelf ook van, maar ja... een gewild en gehyped product en daar ben je onderdeel. Mensen worden beetje raar ook als het om dure hebbe-dingetjes gaat he...

Ik voel me (in negatieve zin) soms net God. De alwetende, almachtige Chris die de problemen wel weer even oplost... zucht.... vermoeiend!!!
Had ik maar een vak geleerd hahaha :D Als het deze week nog niet over is, wordt het vrees ik wel fysio.... Sja, op deze manier groei ik natuurlijk niet lekker door he?

Sterkte met je hamstring!
Ik zou inderdaad naar de dokter gaan als je er last van blijft houden.
Balen dat je nu even geen benen kan trainen.
Gelukkig gaat de rest nog wel goed zo te lezen!

Nou, gewone crunches gaan ook niet, bankdrukken alleen als ik mijn voeten ook op het bankje laat rusten (strekken tov. rug is pijnlijk) Ik heb ook altijd wat... wat een k*t jaar mensen!

Ik heb geen keuze. Moet bepaalde dingen voorrang geven. Daar heeft niet iedereen begrip voor, maar daar kan ik gelukkig afstand van nemen, zolang je zelf maar prioriteiten stelt op basis van de op dat moment de best beschikbare info.

Gewoon alle frustratie verdringen, en dan 's-avonds eenmaal aan de halters... dekseltje opendraaien en alles er uitstampen! :wl: :D

Ja, dat zal ik ook moeten doen, zeker nu ik werk voor 3 doe :( Ik zit nu helemaal vol met frustratie, dus vanavond knal ik net zo lang door tot ik duizelig wordt :mad: Es kijken of iemand gek genoeg is goeie pics te schieten (als er überhaubt iemand is als ik er ben :D) Ik doe iig mijn best, meer kan niet ;)
 
sterkte, makker!:(

maar niet trainen = meer tijd voor pics?:D
maar naar de dokter ermee, jij.
 
sterkte, makker!:(

maar niet trainen = meer tijd voor pics?:D
maar naar de dokter ermee, jij.

Thnx, komt wel goed ;)

Maar dat is ut um juist, ik wil foto's im warme toestand, koud heb ik er al een paar die klaar staan om te posten. Ik wil juist aantonen dat ik echt net een ballonnetje ben hahaha
 
****ed up van die blessure man, hopen dat het vals alarm is en hij snel hersteld.
Beterschap, ff rustig aan doen.
 
Damn..k*t van die blessures idd..:(

Maak dat je ****ing hard knalt terwijl ik lekker op vakantie ga man!:D

Herstel en train ze!:wl:
 
****ed up van die blessure man, hopen dat het vals alarm is en hij snel hersteld.
Beterschap, ff rustig aan doen.

Ik heb de BCAA's maar ff opgeschroefd, ik zorg voor iets meer rust dan nodig... en vermijdt belasting. Meer kan ik er niet aan doen

Thnx Loo
 
Damn..k*t van die blessures idd..:(

Maak dat je ****ing hard knalt terwijl ik lekker op vakantie ga man!:D

Herstel en train ze!:wl:

Thnx huba bubba ;)
Fijne vakantie, en niet te veel neukeh heh?
 
Rust lekker uit Kwark is ook wel eens goed. Doe je trouwens ook aan periodiseren?
 
Rust lekker uit Kwark is ook wel eens goed. Doe je trouwens ook aan periodiseren?

Wat bedoel je daarmee Moz?

Nou, vanavond wordt er toch echt getraint, anders kan ik nog naar de shrink ook wegens depressie :o
 
Voor de verandering maar weer eens een training

WOENSDAG - BORST, SCHOUDERS & ARMPIES EXTRAVAGANZA

Borst

Benchpress

15x20
10x50
10x50
10x50
10x50
10x50
10x60

Incline bench press

10x50
10c50
10x50
10x50
10x50

Dumbbell fly

10x18
10x18
10x18

Cable Cross

10x27
10x27
10x34
10x34

SCHOUDERS > en toen werd is pissed off omdat die klote pees steeds zeurt, zelfs tijdens banken... Nou die woede heeft gewerkt hehe, kijk maar:

Front raises

10x18
10x18
10x20
10x20

Dumbbell Press

10x18
10x18
10x18

Side Raises

10x18
10x18
10x18

TRICEPS

Cable triceps extension in superset met Triceps push down

10x27 / 10x41
10x27 / 10x41
10x34 / 10x47
10x34 / 10x47

Seated dips

10x45
10x45
10x45
10x54

BICEPS

EZ Curl

10x30
10x30
10x30
10x30

En maar lekker flexen voor de spiegel heeeeeerlijk! :D

Conclusie

Verrukkelijke training, eentje om in te lijsten! Wel om de haverklap onwijze pijn in me hammetje, maar ik dacht bij mezelf: Stop whining you ****ing wanker, aan de bak!!! Dus dat heb ik dan maar gedaan, en geen spijt!
 
Kijk, dat is karakter! Super! Ga maar een lijstje een kopen!
 
wtf kerel, jij bent gestoord!

keiharde training, niet te geloven. echt prachtig, mooi zo!
 
Goeie maar wel lange training :)
 
Ik had wat in te halen, en nee, die blessure was niet gerelateerd aan training. Maar thnx voor de bezorgdheid ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven