AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ZATERDAG

Benen recovery...

Weer beetje (voorzichtig) squats gedaan, leg extensions enz. ging redelijk, die pees zeurt nog wel erg helaas...

15 min. fietsen, level 4

Squat (voorzichtig aan.....)

10x50
10x70
10x70
10x70
10x70

Leg ext.

10x59
10x66
10x73
10x86
10x86

Leg curl > Ging nog niet helaas

Dus heb ik de leg press ook maar ff gelaten. Maandag weer proberen
Nog beetje armpies en buik gedaan. Weinig getraind deze week, wilde echt ff rust pakken wegens die k*t pees, damn wat hersteld dat langzaam zeg tot mijn grote frustraite :(

kerel wat een front en side raises! dikke respect!!!!

Ik ben gewoon een gestoorde idioot :D

Hoest met de pees? Nog trainen vandaag?
Hou je in de gaten he :p

Zwaar k*t Sue, (ehhh klote bedoel ik hahaha) Weinig getraind deze week, erg frusterend allemaal...

Heb je je ingehouden bij je borst? Ik zie zulke lage gewichten. :p
Wel vele sets en reps. :thumbs:

Zie doelstelling laatste schema ;) Paar pag. terug...

Hey kwarkske.

Ik kom is ff kijken in je log.

Ziet er super uit man.

Je weet dat zo lang trainen niet echt nodig is, maar soms is het zó lekker om gewoon bijna 2 uur in die gym te zitten hé! Weet er alles van, en sowieso is het nog altijd beter dan thuis zitten met je luie reet achter de comp of tv.

Lang leven de 24hours workouts!

PS: BCAA pak ik de laatste week ook. direct vóór training samen met 30gr whey isolate en direct na training met 50gr dextrose. En ik heb haast geen spierpijn meer! zou het echt daar aan liggen? Merk jij verschil in pijn de dag na training bij wel/geen gebruik van BCAA? (ik pak isoleucine, leucine en l-valine in de 1:1:2 verhouding en soms nog wat extra L-valine los erbij)

Thnx Koek, weet ik, was niet de bedoeling om daar een gewoonte van te maken, maar ik was zo lekker op dreef, en wilde ff wat schade inhalen.

Idd, het scheelt de hele wereld of je wel of geen BCAA gebruikt (bij voorkeur post-workout, binnen het time frame van je anabolic window ;))
Doe je goed Koek!

haha sicke workout kwark..
lekker gepompt sowieso gast
Ik doe het je niet na :p

Haha thnx man... Ik hoop nu wel dat ik komende week wat serieuze trainingen kan neerzetten, maar ik heb er een hard hoofd in wat de pees aangaat. Beetje balen allemaal maar jah...

Joo kwarkie boy wanneer gaan we weer trainingen zien :D

Komde week Lennart!

Je pakt side raises veels te zwaar voor iemand van jouw status.
Die front raises zijn ook aan de zware kant voor je maar dat is nog een oefening waarbij je MAG smokkelen. Ik ben benieuwd naar de uitvoering van die side raises kan niet goed zijn imo.

Overall een zeer goede workout! Welcome back....

Zijn zeker niet strict XL, heb je goed gezien.
Al moet ik zeggen dat schouders (afgezien van boven schouder hoogte trainen) een sterke groep is, ondanks de schade aan mijn gewrichten, klinkt vreemd, maar toch is het zo.

Ik moet de front en side raises juist extra benadrukken om te voorkomen dat bij andere oefeningen mijn arm uit de kom gaat zoals pully lateral of MP.

Thnx a bunch Moz!

kwark...beetje bijgelezen hier, conclusie: je bent nog steeds even onnozel :P

trainingen zijn wel hard hoor, maar pas op met hoeveelheid en je blessures en shit. gast in mijn gym had ook lichte schouderblessure...toen deed hij db shoulder press, knak schouder eruit. moet bij jou niet gebeuren!

verder doorbuffelen, vreten en vooral verstandig zijn (al is dat niet voor jou weggelegd beest!)

Thnx Sjaak! hahaha, onnozel ben ik soms wel jah ;) Klopt als een bus, daarom doe ik alles boven schouder hoogte extra voorzichtig en loop ik niet ruig te rammen. Alles tot schouder hoogte kan ik ongestoord me gang gaan!

keep it going!

Ben een tijdje weg geweest, zijn de foto's er al?

Patience kerel, komt goed ;)

Bij last van je pees kan je beter geen Leg Extensions doen.. Dan komt er juist meer druk op.

HEy! Goed weekend gehad? Wel balen van die pees zeg, das nou toch al een paar weken ofzo... echt totaal niet belasten!!!

sick **** met je raises..(Y)

Ok, maar waar wacht je dan nog op?

Een goeie training, een slachtoffer om mooie foto's te maken en hooguit een goed humeur ;) Koud heb ik er zat, wil er alleen nog een paar na training.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Bij last van je pees kan je beter geen Leg Extensions doen.. Dan komt er juist meer druk op.

Het punt is, dat ik er eigenlijk alleen echt last van heb als ik mijn benen strek en mijn rug recht heb. Maar als ik heb dan voel, voel ik um ook goed.... :(
Ik moet wel zeggen dat het elke dag beter gaat...

HEy! Goed weekend gehad? Wel balen van die pees zeg, das nou toch al een paar weken ofzo... echt totaal niet belasten!!!

Mja, best redelijk, thnx Sue.... Ik heb mijn benen nu echt ontzettend ontzien, ik had met leg ext. ook helemaal geen last... Squat wel een beetje, maar ik deed iig heel voorzichtig. Hoe was jouw weekend?

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Om de humor er een beetje in te houden, heb ik ff wat van internet geplukt voor jullie vermaak: (en dat van mijzelf natuurlijk haha :D)

Wat gebeurt er met je iPhone als je die in een blender stopt?

Does it Blend?

Hey Kwark,

Ik zou idd ff wat Sue zegt je benen echt ontzien!!! Bovenlichaam kun je toch gewoon wel blijven trainen zonder gebruik te maken van je benen! Doe alles seated! Beter dat je de boel laat herstellen en pas daarna weer gaat belasten ipv dat je half hersteld alweer aan de gang gaat! Tigerbalsem werkte niet?

Een goeie training, een slachtoffer om mooie foto's te maken en hooguit een goed humeur ;) Koud heb ik er zat, wil er alleen nog een paar na training.
Suggestie: kom 22e naar Vlissingen, ga daar trainingen en ik maak een foto van/voor je :p

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Het punt is, dat ik er eigenlijk alleen echt last van heb als ik mijn benen strek en mijn rug recht heb. Maar als ik heb dan voel, voel ik um ook goed.... :(
Ik moet wel zeggen dat het elke dag beter gaat...

Mja, best redelijk, thnx Sue.... Ik heb mijn benen nu echt ontzettend ontzien, ik had met leg ext. ook helemaal geen last... Squat wel een beetje, maar ik deed iig heel voorzichtig. Hoe was jouw weekend?Enerverend :p

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Om de humor er een beetje in te houden, heb ik ff wat van internet geplukt voor jullie vermaak: (en dat van mijzelf natuurlijk haha :D)

Wat gebeurt er met je iPhone als je die in een blender stopt?

Does it Blend?

AAAAAHHHHWHahaaaa, ik kom echt te weinig op youtube! Damn sommige mensen hebben echt niets te doen, maar voor ons vermaak wel erg fijn! (ik zie nu ineens een kikker in de blender... :D)

Hey Kwark,

Ik zou idd ff wat Sue zegt je benen echt ontzien!!! Bovenlichaam kun je toch gewoon wel blijven trainen zonder gebruik te maken van je benen! Doe alles seated! Beter dat je de boel laat herstellen en pas daarna weer gaat belasten ipv dat je half hersteld alweer aan de gang gaat! Tigerbalsem werkte niet?

good thinking. Het is alleen, dat ik ook de doorbloeding moet stimuleren... Heb even overleg gehad, zolang ik het niet te gek maak, kan ik wel voorzichtig weer beginnen...

Tijgerbalsem werkt wel, maar zeer beperkt helaas, dat spul moet nogal een afstand afleggen met die ass van mij hahaha :D

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

AAAAAHHHHWHahaaaa, ik kom echt te weinig op youtube! Damn sommige mensen hebben echt niets te doen, maar voor ons vermaak wel erg fijn! (ik zie nu ineens een kikker in de blender... :D)

Is weer eens wat anders dan een whey shake heh? hahaha

Hmmmm, dan ga ik je PM'men :D Is wel een goed idee ;)
Doe ik ffies een goeie full body workout en dan maar fotootjes knallen :D

kwark.... waarom post je die foto's niet?

Je pakt side raises veels te zwaar voor iemand van jouw status.
Die front raises zijn ook aan de zware kant voor je maar dat is nog een oefening waarbij je MAG smokkelen. Ik ben benieuwd naar de uitvoering van die side raises kan niet goed zijn imo.

Overall een zeer goede workout! Welcome back....

Akoord 18kg op side raises kan bij jou niet kwark.
Je kunt hem beter wat lichter en strikt pakken; side raises zijn geen oefening die je zo zwaar moet pakken.

Succes met je blessure.

Akoord 18kg op side raises kan bij jou niet kwark.
Je kunt hem beter wat lichter en strikt pakken; side raises zijn geen oefening die je zo zwaar moet pakken.

Succes met je blessure.

Heb zijn side en front raises gezien Loo!! Was eerlijk gezegd naar mijn mening gigantisch gooi en smijtwerk, niks strikts aan maar zag zijn schouders er wel door vollopen en hij voelde zich er happy bij!! Zei ook tegen hem dat als ik ze zo zou uitvoeren ik binnen een week mijn arm niet meer zou kunnen optillen omdat mijn schouders naar de klote zouden zijn maar blijkbaar werkt het voor kwark!! Dus jah, wie zijn wij om hem te bekritiseren!

ik bekijk je trainingen niet meer tot ik foto's zie:D

en zonder mij is je motivatie volledig weg, dus zul je op de kortste tijd terug een ecto zijn!!!

post nou gewoon die foto's joh, ik kijk er al heel de week naar uit!

Heb zijn side en front raises gezien Loo!! Was eerlijk gezegd naar mijn mening gigantisch gooi en smijtwerk, niks strikts aan maar zag zijn schouders er wel door vollopen en hij voelde zich er happy bij!! Zei ook tegen hem dat als ik ze zo zou uitvoeren ik binnen een week mijn arm niet meer zou kunnen optillen omdat mijn schouders naar de klote zouden zijn maar blijkbaar werkt het voor kwark!! Dus jah, wie zijn wij om hem te bekritiseren!
Jij sport samen met kwark of ben je zijn trainer?
Zo niet vind zijn trainer het een goeie zaak dan zo te gooien met gewichten? Lijkt me eerder goed voor de ego, je slaat een deel van de rep volledig over (negatieve rep) en zijn dan eerder halve reps.

Eindelijk weer een fatsoenlijke training...

Warmup

10 min. fietsen, level 4, flink tempo erin

Toch nog alternatief getraind, maar ik ben tevreden:

Leg Press

10x86
10x100
10x113
10x127

Leg Extension

10x66
10x79
10x86

Pully Lateral, wide grip, front

10x52
10x59
10x66

T-Bar (terug van wegggeweest)

10x35
10x55
10x75 > WTF?? Heerlijk!
5x85 > Meer zat er niet in

Vertical Row

10x86
10x86
10x93

Crunches, schuin

30x, 30x, 30x

Conclusie

Nog steeds last van de pees, maar aanzienlijk minder dan eerst. Toch besloten te trainen op gevoel, kijken wat wel en wat niet gaat. Ben zeker niet ontevreden.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Jij sport samen met kwark of ben je zijn trainer?
Zo niet vind zijn trainer het een goeie zaak dan zo te gooien met gewichten? Lijkt me eerder goed voor de ego, je slaat een deel van de rep volledig over (negatieve rep) en zijn dan eerder halve reps.

Ik heb een keer met hem samen getraind.
Ik ga es kijken van de week hoe ver ik kom als ik ze wel strict doe.

ik ga toch samen met crit in staking...

eerst foto's dan pas post ik weer comments :D

ik bekijk je trainingen niet meer tot ik foto's zie:D

en zonder mij is je motivatie volledig weg, dus zul je op de kortste tijd terug een ecto zijn!!!

post nou gewoon die foto's joh, ik kijk er al heel de week naar uit!

hahaha... Ik wil foto's die representatief genoeg zijn, dus even afwachten nog.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

ik ga toch samen met crit in staking...

eerst foto's dan pas post ik weer comments :D

Flauw hoor :D

Lekker getraind weer! Als je maar naar je lijf blijft luisteren!

Jay cutler gooit ook met side raises..:rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven