MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Haha elke post van je tegenwoordig komt zo'n beetje 't woord Rawrr in voor Kwark :D

Gaat lekker hier! Brute pr's ook, zeker.
 
:eek:
Wat een volume en wat een gewichten. Ik snap niet waar je de power vandaan haalt om na zo'n BOR sessie, en zo'n T-bar sessie ook nog een PR op de cable row de scoren.. :thumbs:
RAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
:D
 
Haha elke post van je tegenwoordig komt zo'n beetje 't woord Rawrr in voor Kwark :D

Gaat lekker hier! Brute pr's ook, zeker.

Ja wat wil je ook Chiel, ik ben super gemotiveert! En die kuur slaat genadeloos toe, damn man! Wel een beetje Té als je het mij vraagt... ik heb een opvliegers sinds deze week....

:eek:
Wat een volume en wat een gewichten. Ik snap niet waar je de power vandaan haalt om na zo'n BOR sessie, en zo'n T-bar sessie ook nog een PR op de cable row de scoren.. :thumbs:
RAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
:D

Het zijn mijn favoriete oefeningen Jaap, dan geef ik graag een beetje extra gas. En mijn rug is mijn beste groep (qua kracht dan)
 
Ik vind in verhouding je presskracht sterker dan rug.
 
Ja wat wil je ook Chiel, ik ben super gemotiveert! En die kuur slaat genadeloos toe, damn man! Wel een beetje Té als je het mij vraagt... ik heb een opvliegers sinds deze week....



Het zijn mijn favoriete oefeningen Jaap, dan geef ik graag een beetje extra gas. En mijn rug is mijn beste groep (qua kracht dan)

Hmm opvliegers? Wat moet dat dan weer zijn? :roflol: Maar goed dat ie er hard in knapt, lekker hoor!

Ga je vandaag ook nog trainen/
 
vette training makker ;) beest dat je bent
 
ZATERDAG MIDDAG TRAINING

Mentaliteit: Massa bouwen!!! GRRR :fire:
Eten: Redelijk
Weegschaal: 95

BP

20x20
10x40
10x60
10x80
6x90
5x100 > ff een experimentje, focus op inclines

Incline BP

10x60
10x70
10x80 > PR, het werkt!
5x90 > Hoppa, PR!

Cable fly's

10x20
10x25
10x30
10x35

Close grip BP

7x10x60

Rope pushdown

10x30
10x40
10x50
10x60

Seated dipsaus

10x85
10x105
10x125 > Triceps zitten nu zo vol, tis mooi geweest haha

Conclusie

Mooi, nu weet ik dus dat ik met flat BP niet tot het naadje moet gaan. Komende paar weken ff meer de focus op de inclines, lijkt goed te werken. Zeer tevreden.
 
Lopen je boventitten achter dan ? Verder vind ik dit CGBP wel wat zwakjes kwarkie
 
Mooi dat je kuur goed gaat.
Ben je nog gaan feesten afgelopen dagen?
 
Lopen je boventitten achter dan ? Verder vind ik dit CGBP wel wat zwakjes kwarkie

waren slechts pompsetjes, goed lezen len ;)

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Mooi dat je kuur goed gaat.
Ben je nog gaan feesten afgelopen dagen?

Heej Peej! Nee, erg weinig. Gisteren wel ff de stad in, verder niks bijzonders. En jij? hebbie je een beetje vermaakt?

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

vette training makker ;) beest dat je bent

haha... look who's talking, zelf een beescht man haha ;)
 
Pak anders die Incline eerst en daarna plat zodat je alles gewoon voluit kan doen.
 
Pak anders die Incline eerst en daarna plat zodat je alles gewoon voluit kan doen.

Heb ik al eens gedaan, maar dan zit ik weer met opwarming.
Zoals ik het nu doe werkt het prima. Dus ik laat het lekker zo :thumbs:
 
ik zou er een paar setjes uitgooien kwark....als je sterker en harder wil groeien! 20/40/60 kilo wat moet je er mee:). gewoon 15/20 keer 60 om op te warmen...daarna gelijk werksets met 80 en 100, de rest overslaan.
 
Wat een training man, ongelovelijk sterk vooral je incline bank :thumbs:
Ben benieuwt wat je allemaal gaat winnen deze kuur, volgens mij word dat best wel rawrrrrr!

Eten: Redelijk

:mad:
 
Heb ik al eens gedaan, maar dan zit ik weer met opwarming.
Zoals ik het nu doe werkt het prima. Dus ik laat het lekker zo :thumbs:

Hoezo, doe je opwarming bij incline 2 setjes bijv en bij plat nog 1 voor je voluit gaat, opties zat.
Zonde om niet voluit te gaan, want het beetje extra maakt vaak het verschil.

maar als prima werkt en je er prettig bij voelt. :thumbs:
 
ik zou er een paar setjes uitgooien kwark....als je sterker en harder wil groeien! 20/40/60 kilo wat moet je er mee:). gewoon 15/20 keer 60 om op te warmen...daarna gelijk werksets met 80 en 100, de rest overslaan.

Ik geef je in beginsel gelijk, maar ja... die k*t schouder eh? Zonder knappe opwarming flippen die de pan uit...

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Wat een training man, ongelovelijk sterk vooral je incline bank :thumbs:
Ben benieuwt wat je allemaal gaat winnen deze kuur, volgens mij word dat best wel rawrrrrr!



:mad:

Ondanks Koninginnedag gisteren toch aan de 4500Kcal gekomen :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

Hoezo, doe je opwarming bij incline 2 setjes bijv en bij plat nog 1 voor je voluit gaat, opties zat.
Zonde om niet voluit te gaan, want het beetje extra maakt vaak het verschil.

maar als prima werkt en je er prettig bij voelt. :thumbs:

Komt wel goed, als mijn incline beter gaat, gaat flat banken dat vanzelf ook ;) ff paar weekjes zo, kep nog heeeeeeeeeeeeeel lang deze kuur wahahaha
 
Je avatar zit er ****ing goed uit! :D

Nog steeds op de paardenmiddelen of niet?
 
rawr?:fire:

lekker heavy weer chris! misschien zou je eens rug-triceps moeten doen als variatie zodat je ook zware CGBP's kunt doen, lijkt mij erg vermoeiend om naar flat/incline-bp's ook nog eens cg's te gaan doen.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven