- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Thnx beest!
---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------
Yeah buddy! En dit is nog maar het begin RAWRRR
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha elke post van je tegenwoordig komt zo'n beetje 't woord Rawrr in voor Kwark
Gaat lekker hier! Brute pr's ook, zeker.
Wat een volume en wat een gewichten. Ik snap niet waar je de power vandaan haalt om na zo'n BOR sessie, en zo'n T-bar sessie ook nog een PR op de cable row de scoren..
RAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
![]()
Ja wat wil je ook Chiel, ik ben super gemotiveert! En die kuur slaat genadeloos toe, damn man! Wel een beetje Té als je het mij vraagt... ik heb een opvliegers sinds deze week....
Het zijn mijn favoriete oefeningen Jaap, dan geef ik graag een beetje extra gas. En mijn rug is mijn beste groep (qua kracht dan)
Maar goed dat ie er hard in knapt, lekker hoor!
Lopen je boventitten achter dan ? Verder vind ik dit CGBP wel wat zwakjes kwarkie

Mooi dat je kuur goed gaat.
Ben je nog gaan feesten afgelopen dagen?

Pak anders die Incline eerst en daarna plat zodat je alles gewoon voluit kan doen.

Heb ik al eens gedaan, maar dan zit ik weer met opwarming.
Zoals ik het nu doe werkt het prima. Dus ik laat het lekker zo![]()
ik zou er een paar setjes uitgooien kwark....als je sterker en harder wil groeien! 20/40/60 kilo wat moet je er mee. gewoon 15/20 keer 60 om op te warmen...daarna gelijk werksets met 80 en 100, de rest overslaan.
Wat een training man, ongelovelijk sterk vooral je incline bank
Ben benieuwt wat je allemaal gaat winnen deze kuur, volgens mij word dat best wel rawrrrrr!
![]()

Hoezo, doe je opwarming bij incline 2 setjes bijv en bij plat nog 1 voor je voluit gaat, opties zat.
Zonde om niet voluit te gaan, want het beetje extra maakt vaak het verschil.
maar als prima werkt en je er prettig bij voelt.![]()
ff paar weekjes zo, kep nog heeeeeeeeeeeeeel lang deze kuur wahahahaJe avatar zit er ****ing goed uit!
Nog steeds op de paardenmiddelen of niet?