- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Massa bouw je door 70-75% van je 1RM in werksets zvm reps te doen.
Thnx porter 
rawr?
lekker heavy weer chris! misschien zou je eens rug-triceps moeten doen als variatie zodat je ook zware CGBP's kunt doen, lijkt mij erg vermoeiend om naar flat/incline-bp's ook nog eens cg's te gaan doen.
Ik probeer de belasting voor mijn schouders zoveel mogelijk te beperken tot 2 trainingsdagen. Als ik de trainingen met armen om ga draaien, krijgen mijn schouders nog een dag extra op hun fl**ker.
. Wat staat er vandaag op de planning? 
Lopen je boventitten achter dan ? Verder vind ik dit CGBP wel wat zwakjes kwarkie

Wel belangrijk ja![]()
Je bent verstandig bezig...je training is weer BEESCHTACHTIGGGGGGGG!!!!. Wat staat er vandaag op de planning?
Trainze/Chilze..of wat je ook van plan bent![]()
vandaag? beetje bijkomen... want mijn pik valt er strakkies nog af haha... Na de training van gisteren kon ik het niet laten ff de beest uit te hangen... dus jah.... weer wat gescoord eh gheheheThnx kanjervandaag? beetje bijkomen... want mijn pik valt er strakkies nog af haha... Na de training van gisteren kon ik het niet laten ff de beest uit te hangen... dus jah.... weer wat gescoord eh ghehehe

wil je meedoen Peej?
RAWWWWWRRRRRRR!!
RAWWWWRRRR 
Thnx kanjervandaag? beetje bijkomen... want mijn pik valt er strakkies nog af haha... Na de training van gisteren kon ik het niet laten ff de beest uit te hangen... dus jah.... weer wat gescoord eh ghehehe
je bent me er ook één ! 
DBB Orgie?
(Dikke Blote Billen Orgie)
? 
Hahahahahahahaje bent me er ook één !
Ach dat is ook een flinke training, je jaap had gister zijn rustdag
DBB Orgie?
(Dikke Blote Billen Orgie)
Maarrruh word er vandaag weer hard gewerkt?
![]()

Lekker getraind kerel
Ivm je opwarming, dat hoeft idd zoals Nightfly al zegt niet zoveel in zich te hebben.
Als je gewoon een pomp erin krijgt is het voldoende. Dus bv 20xbb; 2x10x40 oid en dan
singles, doubles of triples tot aan je werkset. In principe moet dat voldoende zijn.