- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, bij jou is dat net andersom wahaha LOL
Maar komt goed hoor.... kwarkie z'n kuur begint nu zo hard in te slaan, daar moet toch wel wat vooruitgang met borst mee te realiseren zijn
---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------
omdat het niet nog lager hoeft.
Pr's in de smith tellen niet
J/k
Stevige training weer kerel, gaat lekker!

Ik heb vrij lange armen. Even kijkend naar de effectiviteit van de oefening ben ik van mening dat nog verder zakken ( voor de goeie orde hebbben we het hier over een paar centimeter ) totaal overbodig en maakt de beweging alleen maar onnatuurlijker.
Zelfde verhaal met squatten. Mensen die menen dat je moet full-squatten vernken er alleen maar hun knieën mee. Meer bereik je er niet mee.
Oneens,
Dan hoef je bij BP ook maar tot de helft te zakken?
En bij DL hoef je niet helemaal te strekken, maar kan je net zo goed tot de helft gaan.
Goed punt.![]()
heb je logje lang niet gevolgd...
heb je weer gekuurd?
je bent ijzersterk geworden kerel.
netjes.

Pr's in de smith tellen niet
J/k
Stevige training weer kerel, gaat lekker!
HIERZOOOO!hard bezig weer baas.
mag ik vragen waar je on bent?
Dit slaat natuurlijk nergens op Sven.
Zoals ik al zei, het gaat om de effectiviteit van de oefening.
Verder zakken met MP is echt overbodig, full squatten ook. Google maar eens waarom dat zo slecht voor je is.
Ik maak de vergelijking met squats omdat die oefening full ook alleen maar goed is voor blessures. Het bruggetje is dus blessures, niet zozeer de oefening.
Ik hecht meer waarde aan een correcte uitvoering en het mijden van blessures.
---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------
Ik ben in mijn 2e week nu ja
---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------
HIERZOOOO!
---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------
Ja dat mag je vragen.
Zit op Testosteron E 600mg p/w (week 1-15)
Deca 400mg p/w (week 3-13)
dianabol 50mg p/d (week 1-4)
.aight geen HGH?
en hoe zit het met je nakuurtje?
vochtkop van de "dianabol">dbol?
HGH alleen als me kloten het (tijdelijk) niet meer doen... en "nolvadex">nolva als nakuur, weekje of 4 op 20 tot 30mg p/d
probeer zo schoon mogelijk te eten met waar je nu bezig bent, scheelt je straks weer een pak.
je oefeningen doen waarbij jij je goed voelt....blessure zit je nu niet op te wachten.
succes.

geen hgh man ......pregnyl!!!
hgh is groeihormoon.
je bedoelt zeker hcg?
Het is maar net wat je wilt bereiken, en het heeft ook wat te maken met je bouw. Sommigen gaan door tot aan de borst en stuiteren er ook een beetje bij, of houden een rustpunt. Als je daarvan in plaats juist spanning houdt en doorgaat, en je bovendien BB traint ipv powerlifting, dan is dat laatste stukje denk ik niet essentieel. Ik denk ook dat sommige mensen door hun bouw bij dat laatste stukje juist 'door de spanning heen vallen', en daarbij gaan archen om te compenseren met de borst.
Maar goed, hoop gelul, als Quarx zijn schouders uit zijn vel schieten, dan is het goed.
Je kan ook gewoon een lichter gewicht pakken en de oefening correct uitvoeren?

gaat lekker makkergvd! tot hoeveel kilo gaat die DBs bij jou op de gym?
Thnx gab