XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.741
Wahahaha.... Ja dat is ook een pr waard eh? Maar het feest begint net pas... Er komen nog veel meer pr's aan pat ;)

haha, bij jou is dat net andersom wahaha LOL

Maar komt goed hoor.... kwarkie z'n kuur begint nu zo hard in te slaan, daar moet toch wel wat vooruitgang met borst mee te realiseren zijn :thumbs:

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

omdat het niet nog lager hoeft.

Onderbouw dat eens.

Pr's in de smith tellen niet :no:

J/k

Stevige training weer kerel, gaat lekker!

• #7.744
Ik heb vrij lange armen. Even kijkend naar de effectiviteit van de oefening ben ik van mening dat nog verder zakken ( voor de goeie orde hebbben we het hier over een paar centimeter ) totaal overbodig en maakt de beweging alleen maar onnatuurlijker.

Zelfde verhaal met squatten. Mensen die menen dat je moet full-squatten vernken er alleen maar hun knieën mee. Meer bereik je er niet mee.

heb je logje lang niet gevolgd...

heb je weer gekuurd?
je bent ijzersterk geworden kerel.
netjes.

• #7.746
Ik heb vrij lange armen. Even kijkend naar de effectiviteit van de oefening ben ik van mening dat nog verder zakken ( voor de goeie orde hebbben we het hier over een paar centimeter ) totaal overbodig en maakt de beweging alleen maar onnatuurlijker.

Zelfde verhaal met squatten. Mensen die menen dat je moet full-squatten vernken er alleen maar hun knieën mee. Meer bereik je er niet mee.

Oneens,
Dan hoef je bij BP ook maar tot de helft te zakken?
En bij DL hoef je niet helemaal te strekken, maar kan je net zo goed tot de helft gaan.

Goed punt.:thumb:

• #7.748
Oneens,
Dan hoef je bij BP ook maar tot de helft te zakken?
En bij DL hoef je niet helemaal te strekken, maar kan je net zo goed tot de helft gaan.

Goed punt.:thumb:

Dit slaat natuurlijk nergens op Sven.

Zoals ik al zei, het gaat om de effectiviteit van de oefening.
Verder zakken met MP is echt overbodig, full squatten ook. Google maar eens waarom dat zo slecht voor je is.

Ik maak de vergelijking met squats omdat die oefening full ook alleen maar goed is voor blessures. Het bruggetje is dus blessures, niet zozeer de oefening.

Ik hecht meer waarde aan een correcte uitvoering en het mijden van blessures.

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

heb je logje lang niet gevolgd...

heb je weer gekuurd?
je bent ijzersterk geworden kerel.
netjes.

Ik ben in mijn 2e week nu ja ;)

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Pr's in de smith tellen niet :no:

J/k

Stevige training weer kerel, gaat lekker!

:whip: HIERZOOOO!

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

hard bezig weer baas.
mag ik vragen waar je on bent?

Ja dat mag je vragen.

Zit op Testosteron E 600mg p/w (week 1-15)
Deca 400mg p/w (week 3-13)
dianabol 50mg p/d (week 1-4)

Dit slaat natuurlijk nergens op Sven.

Zoals ik al zei, het gaat om de effectiviteit van de oefening.
Verder zakken met MP is echt overbodig, full squatten ook. Google maar eens waarom dat zo slecht voor je is.

Ik maak de vergelijking met squats omdat die oefening full ook alleen maar goed is voor blessures. Het bruggetje is dus blessures, niet zozeer de oefening.

Ik hecht meer waarde aan een correcte uitvoering en het mijden van blessures.

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Ik ben in mijn 2e week nu ja ;)

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

:whip: HIERZOOOO!

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Ja dat mag je vragen.

Zit op Testosteron E 600mg p/w (week 1-15)
Deca 400mg p/w (week 3-13)
dianabol 50mg p/d (week 1-4)

aight geen HGH?
en hoe zit het met je nakuurtje?

vochtkop van de dbol?

probeer zo schoon mogelijk te eten met waar je nu bezig bent:), scheelt je straks weer een pak.

je oefeningen doen waarbij jij je goed voelt....blessure zit je nu niet op te wachten.

succes.

Het is maar net wat je wilt bereiken, en het heeft ook wat te maken met je bouw. Sommigen gaan door tot aan de borst en stuiteren er ook een beetje bij, of houden een rustpunt. Als je daarvan in plaats juist spanning houdt en doorgaat, en je bovendien BB traint ipv powerlifting, dan is dat laatste stukje denk ik niet essentieel. Ik denk ook dat sommige mensen door hun bouw bij dat laatste stukje juist 'door de spanning heen vallen', en daarbij gaan archen om te compenseren met de borst.

Maar goed, hoop gelul, als Quarx zijn schouders uit zijn vel schieten, dan is het goed ;).

• #7.752
Haha brute training Kwark, abnormaal wat een pr's.

• #7.755
probeer zo schoon mogelijk te eten met waar je nu bezig bent:), scheelt je straks weer een pak.

je oefeningen doen waarbij jij je goed voelt....blessure zit je nu niet op te wachten.

succes.

Thnx nachtvlieg :thumbs: ik eet idd erg schoon, en kom nog op 4500-5500Kcal per dag :eek:

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

geen hgh man ......pregnyl!!!

hgh is groeihormoon.

je bedoelt zeker hcg?

ja precies... HCG whahaha... kan je nagaan... ben ook niet wakker meer LOL

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Het is maar net wat je wilt bereiken, en het heeft ook wat te maken met je bouw. Sommigen gaan door tot aan de borst en stuiteren er ook een beetje bij, of houden een rustpunt. Als je daarvan in plaats juist spanning houdt en doorgaat, en je bovendien BB traint ipv powerlifting, dan is dat laatste stukje denk ik niet essentieel. Ik denk ook dat sommige mensen door hun bouw bij dat laatste stukje juist 'door de spanning heen vallen', en daarbij gaan archen om te compenseren met de borst.

Maar goed, hoop gelul, als Quarx zijn schouders uit zijn vel schieten, dan is het goed ;).

Zo is ut Paljas. Als de doelstelling maar bereikt wordt, en liefst met zo min mogelijk risico.

Je kan ook gewoon een lichter gewicht pakken en de oefening correct uitvoeren?

:o

gaat lekker makker :D gvd! tot hoeveel kilo gaat die DBs bij jou op de gym?

• #7.758
Je kan ook gewoon een lichter gewicht pakken en de oefening correct uitvoeren?

:o

Lees (en begrijp) nou wat ik schrijf, Sven ;)

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

gaat lekker makker :D gvd! tot hoeveel kilo gaat die DBs bij jou op de gym?

tot 50 :rolleyes: Thnx gab :thumbs:

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Haha brute training Kwark, abnormaal wat een pr's.

Heerlijk eh? Wat een feest :rolleyes:

Lekker bezig kwarkie en je roid gedrag is ook erg aanwezig! :roflol:

Ik ben ook meer van de groteren ROM met iets lager gewicht. Reden om een kleinere ROM aan te houden is imo om blessures te voorkomen maar zover ik weet (zie Rippetoe boek) heb je juist bij een kleinere ROM bij squats juist meer kans op blessures dan bij volledige ROM (stuk onder parallel).

tot 50:eek: ik kom bij jou trainen :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven