MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
pilng pling pling pling, an we have a winner, koen bied zich vrijwillig aan hoorde ik :)
 
:roflol:

arme Koen, straks durft ie echt niet meer met mij in 1 treinstel te zitten wahahaha
 
we kunnen ook even langs Lobith komen Tymen, pak ik je even in je ecto kontje, ik en kwark gaan toch naar Lianne :D
 
Nou, nou, willen jullie je wel ff gedragen in kwark's darkroom jaaa!?

Er lezen kinderen mee eh?






:D

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Up next:

schouders mishandelen en paar extra's
 
Nou, nou, willen jullie je wel ff gedragen in kwark's darkroom jaaa!?

Er lezen kinderen mee eh?






:D

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Up next:

schouders mishandelen en paar extra's
:mad:Toompje (=tijmen) moet zich eerst verontschuldigen!!

nice nice,wat ga je vrijdag trainen?
 
vinger in je kont.
 
wie zongen er ook al weer over hand in hand lopen?

Jullie ook hoor ;)

Veruit de meest opvallende Ajax-song uit de geschiedenis is \'Hand in hand voor Ajax 1\' uit 1968, vertolkt door Jaap Valkhoff. Tegenwoordig kun je je niet voorstellen dat het clublied van Feyenoord ooit in Amsterdam is gezongen, maar aan het eind van de jaren zestig was dit toch echt het geval. Met vrijwel dezelfde tekst als \'Hand in hand voor Feyenoord 1\' vertolkte Jaap Valkhoff dit nummer, die zelfs op de LP \'Op \'n slof en een ouwe voetbalschoen\' te beluisteren viel.
En over homeau's gesproken

http://www.youtube.com/watch?v=5AO0dgJCGd0

De spelers horen altijd een voorbeeld functie te geven voor hun supporters.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hier kan ik maar 1 ding op antwoorden: TOO MUCH INFORMATION!




:D
 
Zo. De training zit er weer op en het viel tegen.

Ik zit al een paar dagen in de stress want ik sta op het punt te verhuizen en er zitten allerlei dingen flink tegen dus had ik niet zo'n geweldige drive vandaag.

En dat was met de training wel te merken. Wat ook te merken was, was het feit dat ik afgelopen weekend zonder supps kwam te zitten omdat mijn pakket vertraagd was. De weegschaal geeft 97,5 aan, ik had wat meer verwacht. Wel lijk ik wat droger te worden en van vocht retentie is nauwelijks sprake. Wellicht komt dat omdat ik 's nachts badend in het zweet wakker word. Zelf als ik een tukkie ga doen begin ik te zweten... Heel maf...

Nou goed. Snel naar huis en eten maken en de training posten...
 
nieuw huissie ? wel foto`s posten ervan he :P en ben benieuwd naar je training

:popcorn:
 
WOENSDAG - SCHOUDERS & CO

Mentaliteit: Stress!!!! Optiefen, ik moet er bij! Ga buiten spelen, ecto!
Eten: Goed
Weegschaal: 97,6

MP

10x40
10x60
10x70
10x80

Front Press

10x70
10x80
10x90

DB Shoulder Press

10x24s
10x28s
10x34s
3x38s > :( Power weg

Cable Side Raises (strict)

10x10
10x15
10x20
8x25

Bend over lateral raises

10x22s
10x24s
10x26s

Buikspier kwartier

Van alles om mijn abs te straffen

Conclusie

K*t training. Ben teleurgesteld naar huis afgedropen... Geen drive, totaal geen mind-muscle ****... wel brute pomp.
 
  • Like
Waarderingen: X.
sjesus wat ene gewichten :eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven