- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Muah, vond het niet super... maar if you say so...
Vandaag trouwens voor het eerst vendetta gebruikt als pre-WO supp
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jajaja wat minder, nou vind het wel mee vallen baas....hehe. misschien net ff met je koppie er niet bij. en je kan ook niet altijd maar full blijven knallen!!
een weekje ff wat minder is volgende week weer meer
grt
Je motiveert me 
)jajaja wat minder, nou vind het wel mee vallen baas....hehe. misschien net ff met je koppie er niet bij. en je kan ook niet altijd maar full blijven knallen!!
een weekje ff wat minder is volgende week weer meer
grt

, veel aan je hoofd..en dat kan zo veel effect hebben op je training / gesteldheid. Doe rustig aan & suc6 met alles 
)
Muah, vond het niet super... maar if you say so...
Vandaag trouwens voor het eerst vendetta gebruikt als pre-WO supp
Kwark: ik heb net je Wilks-punten berekend ... je komt op 325 en dan zou je top5 zijn geeindigd op de beginnerswedstrijd Powerlifting!
(Voor een plek in de top3 moet je even 570kg tillen ...)
Ik weet dat het je niet interesseert, maar dit is om aan te geven dat je naast een goede BB'er ook sterk bent!![]()

Kwark: ik heb net je Wilks-punten berekend ... je komt op 325 en dan zou je top5 zijn geeindigd op de beginnerswedstrijd Powerlifting!
Ik weet dat het je niet interesseert, maar dit is om aan te geven dat je naast een goede BB'er ook sterk bent!![]()
dus zijn BB benchpress zegt nietsTrue.Bankdrukken is paused bij een wedstrijddus zijn BB benchpress zegt niets
je loopt te kloten!!
nee hoor toch aardige gewichten gab, maarja zal niet te hard zeggen anders ga je naast je schoenen lopen![]()

Toch serieuze gewichten baas!
Tot morgen maat!
Wat ga je morgen kapot maken?
Ik ga mijn rug vertiefen en mijn armpies
Tot morgen!!Kwark: ik heb net je Wilks-punten berekend ... je komt op 325 en dan zou je top5 zijn geeindigd op de beginnerswedstrijd Powerlifting!
Maar voorlopig blijf ik lekker bodybuilding doen
het oog wil ook wat eh? hahahaK*ttraining met dergelijke MP en FP?
Vind je db shoulder press in verhouding wel tegenvallen maar kan eens gebeuren dat je kracht wegvalt met dergelijk volume ervoor van MP en FP natuurlijk.![]()
vind de verhoudingen wel meevallen... Maja, had leuk geweest als de 40ers eens in beeld kwamen...
. begint met black.....zal straks is zoeken
shoulder press is gewicht wel per hand eh?vind de verhoudingen wel meevallen... Maja, had leuk geweest als de 40ers eens in beeld kwamen...

vandaag niet getraind kwark, of heb ik wat gemist....rustdag ofzo? heb trouwens gister ook een sample meegekregen uit een supplementenshopje....ik ging er vet hard op!!!!
zonder gein....nog nooit mee gemaakt, goede focus kracht uithoudingsvermogen....in een woord super!
maar daar komt het....weet niet meer hoe het heet. begint met black.....zal straks is zoeken
grt
Ja ik las het in je log.... EPIC... hard gaan en vergeten wat het was WAHAHAHAHA!
Nee, vandaag nog maar ff rust gehouden, morgen rug knallen met de guys... Zaterdag in Zaandam trainen (borst) en Zondag wielen.
Voordelen Applied Nutriceuticals Black Cats
•Onderdrukt zowel de eetlust als de lekkere trek
in kuur = nono