XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jajaja wat minder, nou vind het wel mee vallen baas....hehe. misschien net ff met je koppie er niet bij. en je kan ook niet altijd maar full blijven knallen!!:wl:
een weekje ff wat minder is volgende week weer meer:cool:

grt

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.343
jajaja wat minder, nou vind het wel mee vallen baas....hehe. misschien net ff met je koppie er niet bij. en je kan ook niet altijd maar full blijven knallen!!:wl:

grt

Thnx flyguy ;) Je motiveert me :)

Ach, misschien loop ik wat te mauwen... don't know...

Krijg wel goeie feedback in de gym... ze vinden dat ik huge word hehehe
moest ook wel zeggen dat de pomp lekker was...

Je bent in ieder geval wel gegaan. Dat is altijd beter dan niet gaan uiteraard, maar dan ga je klagen over gewichten waar vele ecto's als ik van dromen, haha. Maar kan me voorstellen, dat als je ooit hoger hebt gedaan, het niet fijn voelt om een keer wat lager te zetten.

Ach, volgende keer 40kg shoulder press, voor straf! (of deed je die al? :P)

grt

+++ :)

Volgende keer beter :), veel aan je hoofd..en dat kan zo veel effect hebben op je training / gesteldheid. Doe rustig aan & suc6 met alles :)

je loopt te kloten!! :P

nee hoor toch aardige gewichten gab, maarja zal niet te hard zeggen anders ga je naast je schoenen lopen :P

Toch serieuze gewichten baas!

Tot morgen maat!

Wat ga je morgen kapot maken :D?

Kwark: ik heb net je Wilks-punten berekend ... je komt op 325 en dan zou je top5 zijn geeindigd op de beginnerswedstrijd Powerlifting!

(Voor een plek in de top3 moet je even 570kg tillen ... ;))

Ik weet dat het je niet interesseert, maar dit is om aan te geven dat je naast een goede BB'er ook sterk bent! :D

Muah, vond het niet super... maar if you say so...

Vandaag trouwens voor het eerst vendetta gebruikt als pre-WO supp

Vernam je er wat van? Vroeger ook een keer vendetta geprobeert vond het niet zo geweldig.

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Kwark: ik heb net je Wilks-punten berekend ... je komt op 325 en dan zou je top5 zijn geeindigd op de beginnerswedstrijd Powerlifting!

Ik weet dat het je niet interesseert, maar dit is om aan te geven dat je naast een goede BB'er ook sterk bent! :D

Zijn stats staan in zijn sig dus zal hem vast wel wat boeien :D

Bankdrukken is paused bij een wedstrijd ;) dus zijn BB benchpress zegt niets

• #8.352
je loopt te kloten!! :P

nee hoor toch aardige gewichten gab, maarja zal niet te hard zeggen anders ga je naast je schoenen lopen :P

hehehe, nee hoor, ben gewoon een simpele boerenlul. Die toevallig een beetje aardig doet bodybuilderen de laatste tijd ;)

Toch serieuze gewichten baas!

Tot morgen maat!

Wat ga je morgen kapot maken :D?

;) Ik ga mijn rug vertiefen en mijn armpies ;) Tot morgen!!

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Wie weet ooit eens ;) Maar voorlopig blijf ik lekker bodybuilding doen ;) het oog wil ook wat eh? hahaha

K*ttraining met dergelijke MP en FP? :eek:

Vind je db shoulder press in verhouding wel tegenvallen maar kan eens gebeuren dat je kracht wegvalt met dergelijk volume ervoor van MP en FP natuurlijk. ;)

• #8.354
K*ttraining met dergelijke MP en FP? :eek:

Vind je db shoulder press in verhouding wel tegenvallen maar kan eens gebeuren dat je kracht wegvalt met dergelijk volume ervoor van MP en FP natuurlijk. ;)

shoulder press is gewicht wel per hand eh? ;) vind de verhoudingen wel meevallen... Maja, had leuk geweest als de 40ers eens in beeld kwamen...

vandaag niet getraind kwark, of heb ik wat gemist....rustdag ofzo? heb trouwens gister ook een sample meegekregen uit een supplementenshopje....ik ging er vet hard op!!!!
zonder gein....nog nooit mee gemaakt, goede focus kracht uithoudingsvermogen....in een woord super!
maar daar komt het....weet niet meer hoe het heet :p. begint met black.....zal straks is zoeken;)

grt

shoulder press is gewicht wel per hand eh? ;) vind de verhoudingen wel meevallen... Maja, had leuk geweest als de 40ers eens in beeld kwamen...

Haha ja weet dat ze per hand zijn hoor. ;)

Valt wel mee nu ik er over nadenk, zit zelf aan 8x30 en op MP 2x70 / 8x60.

Gewicht van dumbbells in bij mij min over meer gelijk met dat bij MP, maar misschien ben ik wel de uitzondering. ;)

40'ers doe je zeker als je ze als eerste of tweede oefening zou doen denk ik. :)

• #8.357
vandaag niet getraind kwark, of heb ik wat gemist....rustdag ofzo? heb trouwens gister ook een sample meegekregen uit een supplementenshopje....ik ging er vet hard op!!!!
zonder gein....nog nooit mee gemaakt, goede focus kracht uithoudingsvermogen....in een woord super!
maar daar komt het....weet niet meer hoe het heet :p. begint met black.....zal straks is zoeken;)

grt

Ja ik las het in je log.... EPIC... hard gaan en vergeten wat het was WAHAHAHAHA!

Nee, vandaag nog maar ff rust gehouden, morgen rug knallen met de guys... Zaterdag in Zaandam trainen (borst) en Zondag wielen.

Ja ik las het in je log.... EPIC... hard gaan en vergeten wat het was WAHAHAHAHA!

Nee, vandaag nog maar ff rust gehouden, morgen rug knallen met de guys... Zaterdag in Zaandam trainen (borst) en Zondag wielen.

haha heb ze al......

http://www.xxlnutrition.nl/Applied-Nutriceuticals-M25/Black-Cats-P822

niet eens zo duur...proberen waard.
ga ze wel bestellen, en houdt ze voor als ik me een keer wat minder voel...dan heb je geen gewenning ook.

Laatst bewerkt:
Voordelen Applied Nutriceuticals Black Cats

•Onderdrukt zowel de eetlust als de lekkere trek

in kuur = nono

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven