Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thnx Sue :D

Ja, dat dan weer wel... en toch niet pitten gewoon, maf heh?
ja heb er ook, maar als het dan heel heet is trek ik gewoon een natte handdoek over me heen, met de ventilator wordt het dan lekker koud, of effe douche pakken en niet afdrogen, is lekker met die wind!

extreem koud douchen voordt je het bed ingaat :)

• Topic Starter Topic Starter
ja heb er ook, maar als het dan heel heet is trek ik gewoon een natte handdoek over me heen, met de ventilator wordt het dan lekker koud, of effe douche pakken en niet afdrogen, is lekker met die wind!

extreem koud douchen voordt je het bed ingaat :)

Was koning winter er maar weer... Dit hete weer is niet goed voor een warmbloedige kerel... Ik loop de hele dag te puffen als een zwangere nijlpaard haha

Thnx ik ga die opties maar ff proberen. Ik hoop dat het in de gym strakkies is uit te houden. Maar na ut werk eerst een hazeslaapje doen, want ik ben helemaal kapot ...

en in welk seizoen met je je beachproof body dan showen..beetje respect voor zomer he;)

en in welk seizoen met je je beachproof body dan showen..beetje respect voor zomer he;)

haha, wil je geloven dat ik dit jaar nog geen strand gezien heb?
Ach joh, ik ben niet zo'n showoff. Ik vind de reacties atijd wel leuk als ik mijn shirtje uittrek, ze verwachten dat helemaal niet hahaha, je moet die smoelen eens zien meesterlijk! :D

ik heb het zelf meer op de winter, lekker bulken..
in de zomer erger ik me aan al die superdudes die borst-biceps trainen 3x in de week.. en nog nooit van beentraining gehoord hebben.
En wat ook een hype op hyves lijkt te worden is om in ontbloot bovenlichaam op de foto te gaan met een gewicht van 60kg en een vetpercentage van 5...zodat 13 jarige meisjes los gaan op je fotos:rolleyes:

ik heb het zelf meer op de winter, lekker bulken..
in de zomer erger ik me aan al die superdudes die borst-biceps trainen 3x in de week.. en nog nooit van beentraining gehoord hebben.
En wat ook een hype op hyves lijkt te worden is om in ontbloot bovenlichaam op de foto te gaan met een gewicht van 60kg en een vetpercentage van 5...zodat 13 jarige meisjes los gaan op je fotos:rolleyes:

100% agree. en niet te vergeten boven de foto's r&r = terug :$
Bij ons was er ook zo'n gast met een afgetraind bovenlichaam maar beentjes och och och :eek:

100% agree. en niet te vergeten boven de foto's r&r = terug :$
Bij ons was er ook zo'n gast met een afgetraind bovenlichaam maar beentjes och och och :eek:

hahaha ik lach me echt kapot op hyves.
van die dudes die op al die meisjes reageren en respect geven, zodat ze zelf ook terug krijgen.

en 13 jarige meisjes die allemaal denken dat ze fokkin sterk zijn en aan de anabolen zitten :lol:
terwijl die gasten nog nooit gesquat of gedeadlift hebben

maarja, iedereen zijn pleziertje toch.

Gelukkig moet ik het niet hebben van 13 jarige meisjes hahaha :D

Ach en wat die knakkertjes betreft met een gebrekkig zelfvertrouwen: Ze worden al bang voor me als ik alleen al boos naar ze kijk :D Laat staan dat ze huilend de gym verlaten als ik er een keer woest mee ga trainen hahaha

Gelukkig moet ik het niet hebben van 13 jarige meisjes hahaha :D

Ach en wat die knakkertjes betreft met een gebrekkig zelfvertrouwen: Ze worden al bang voor me als ik alleen al boos naar ze kijk :D Laat staan dat ze huilend de gym verlaten als ik er een keer woest mee ga trainen hahaha

hehe ++

Nou, ik heb gelijk maar een foto album geopend, dus het grote vlees keuren kan beginnen. Volgende week heb ik vast ook genoeg foto's in warme toestand, nou dan kunnen we lachen hahaha :D

EDIT
Found :D

Wanneer ga je nou eens trainen :p

ga voor borstgroei! (zonder haargroei :p)
Had al eerder gezegd, mooie progressie hoor in zo'n korte tijd!
En nog een pr-tje er uitgeslingerd?

En er is weer getraind. O ja?.... Ja.

Behoorlijk fijne training ook nog :D

Warmuppie

10 min. fietsen, level 4, flink tempo.

Leg Press (wilde eerst squat, maar jah, daar was weer een andere pannenkoek mee bezig)

10x93
10x107
10x120
10x134

Squat (full squat, lekker langzaam terug omhoog) > Toch nog beetje last van me peesje :(

10x60
10x100
10x60
10x80

Leg extension > Ik zie sterretjes!

10x73
10x86
10x93

Leg Curl > ff rustig aan wegens peesje, maar gaat toch weer beetje

10x52
10x66

Conclusie

Die 10 reppers zijn best pittig, zeker als ik ook nog een beetje fatsoenlijk gewicht wil verplaatsen. Ik ben toch dik tevreden, zeker als je nagaat dat ik nu zonder energizer train! ;)

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

ga voor borstgroei! (zonder haargroei :p)
Had al eerder gezegd, mooie progressie hoor in zo'n korte tijd!
En nog een pr-tje er uitgeslingerd?

En... Krijg ik daar nog punten voor Sue? hahaha :D
Thnx meid, nou dit titten gaan wel groeien hoor, zeker nu ik alles lekker 2 keer per week pak, met die 10 reppers.

PR zat er niet in, maar kep toch lekker volume gedraaid, en daar gaat het om!

Lijkt me zeker zwaar! Nice! gek

Mooie training Kwark! Ziet eruit als een training waarbij je niet echt rekening hebt gehouden met je peesje, beetje zwaar! Maar zo te zien goed uitgepakt! Mooi mooi!! Keep up the good work!

Goede training ondanks je slechte nachtrust.
Slaap lekker! Ik hoop dat we vannacht wel kunnen slapen. ;)

Goede training ondanks je slechte nachtrust.
Slaap lekker! Ik hoop dat we vannacht wel kunnen slapen. ;)

Wilde zeggen, kruip anders lekker tegen elkaar! Maja ;) dat moeten jullie nu juist net niet doen! Of je wil helemaal kokende temperaturen onder dat gedeelde dekbedje :)

Goeie training kwark ventje :)
Brandende bovenbenen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven