Fitness Seller

Lauw stopt met drugs.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lauw zei:
wie weet, maar ik denk het niet.

@ Yzord: ik weet niet hoe het bij jouw zit maar ik heb zo nu en dan nog wel eens last van een opvliegerig karakter. Een joint onderdrukte dat altijd perfect.

Nou, als er eentje opvliegerig kan zijn, dan is deze h**r het wel. Vandaag moest ik naar eindhoven en Yzord en snelweg gaan al niet samen, maar als ik ook nog vanaf 7 uur smorgens naar een joint zit te snakken, nou, blijf dan maar uit de buurt. Elke bejaarde op de weg heb ik in iedergeval dood gewenst en in mijn stuur zit nu een deuk.

Ik vind het moeilijk bro....echt heel moeilijk. Ik deed niet anders en nu verveel ik me echt te pl**ris. Mijn vriendin zei me dat ik ook niet zo drastisch moet doen (die is allang bang dat de pl**ris uitbreekt :D) en langzamerhand moet afbouwen. Ik geef haar ergens wel gelijk (duh), maar ik kijk deze nacht nog even aan.

1 ding vind ik belangrijk, en dat is dat mijn zoontje en girlie er NIET onder lijden.

yo succes man ,

t*ring man, er is echt een stop-hype aan het ontstaan.

Succes Lauw.

misschien dat ik maar een topic open dat ik stop met de clen?:rolleyes:

Lijkt me best bro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Robert Hosper: "ik stop met de clen?"

ahem..ik ben dr al 3maanden mee gestopt:o maar leek me niet de moeite waard om dat te zeggen:o ik heb nu weer nieuw "snoep" ontdekt:D

****ing k*tjunk ben je gewoon,Hospik!:D

RobertoEndo zit serieus aan de zetpillen :cool:

• Topic Starter Topic Starter
:D

Bedankt voor de steun mannen. Ik denk dat ik maar voor minstens een maand stop. Als jullie zeggen dat 3 weken aan de korte kant is.
Het lijkt hier wel een Riagg zelfhulpgroep. Behalve dan dat bij het Riagg de mensen een stuk normaler zijn als hier. :D

guardian zei:
Zeer herkenbaar, dit alles. Ik blow btw al jaren met periodes wel en periodes niet omwille van dezelfde redenen die jij aanhaalt; een verstandige beslissing imo...

Als alles verloopt zoals normaal ga je de eerste 4 a 5 dagen last hebben met het enorme verlangen naar een joint, meestal gewoon uit pure verveling. Zoek dan gewoon naar dingen om je constructief bezig te houden en ga maar eens goed los, je gaat toch sowieso dingen doen die vreemd aan jezelf zijn("lose your mind and come to your sences"). Begin in geen geval te twijfelen, aanvaard gewoon wat het 'stoppen' doet met je persoon.

Na een weekje zal het ergste achter de rug zijn, waarna je imo best terug op zoek gaat naar wat stabiliteit en mentale rust. Denk nog eens na over wat het nu eigenlijk is wat je wil en hoe je dat wil/kan bereiken en ga gewoon aan de slag. Je zal merken dat zaken je een pak eenvoudiger af zullen gaan dan je gedacht had; Je hebt nu een pak meer energie, een stuk socialer, efficiënter en vastberadener...

Ik ben echter wel een tegenstander van volledig stoppen. Ik mis met momenten een klankbord en heb de neiging om in extremen te vervallen. Door af en toe met periodes nog eens te blowen wordt alles weer wat waziger voor me zodat ik gedwongen word mezelf en mn gedrag oppnieuw in vraag te stellen, wat dikwijls leidt tot leerrijke en interessante conclusies :D

Mjah, dit is mijn ervaring ermee. Ik ben benieuwd hoe het voor je uitpakt...

Ikzelf ben nooit een echte blower geweest maar herken me wel in je. Ik zit zowieso al een hele tijd, na mijn puberteit, in een vrij emotioneel, afgeblokte roes. ik hou er nog van om over de dingen des levens stil te staan, maar dan vooral over alles wat buiten mijn gevoelswereld staat. ik heb het gevoel dat ik amper gekwetst kan worden en probeer niet stil te staan bij eventuele emotionele tegenslagen. Als ik dan al eens een jointje op steek val ik meestal in een diep gat waarbij ik men gehele persoonlijkheid probeer te analyseren en tot het besef kom dat ik niet echt fris bezig ben. Velen zouden zeggen dat het valse paranoide is, maar diep van binnen weet ik nog wel dat het me wat dichter bij de waarheid brengt en dat ik in nuchtere toestand een autistisch wrak ben dat emotionele problemen niet onder handen wil nemen en oplossen, dit in tegenstelling tot studies, trainen en lullige hobbies; die dan wel lukken.

Het eniste wat ik mis aan blowen, en dan ook echt het enigste, is het met je stonede kop muziek luisteren. Stoned naar muziek luisteren is gewoon de overtreffende trap! Heerlijk was dat! Muziek wordt dan nóg mooier.

Terug
Naar boven