Manny Ribera
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lauw zei:wie weet, maar ik denk het niet.
@ Yzord: ik weet niet hoe het bij jouw zit maar ik heb zo nu en dan nog wel eens last van een opvliegerig karakter. Een joint onderdrukte dat altijd perfect.
) en langzamerhand moet afbouwen. Ik geef haar ergens wel gelijk (duh), maar ik kijk deze nacht nog even aan. D. zei:

Zelda zei:t*ring man, er is echt een stop-hype aan het ontstaan.

RobertHosper zei:misschien dat ik maar een topic open dat ik stop met de clen?![]()
RobertHosper zei:
LEKKA LEKKA!!!Testo zei:
ik heb nog nooit een hond gehad YzordYzord zei:

ik ben Corléone nietakiraC zei:

Rob G zei:Ja Jopie belde net om te zeggen dat hij stopt met aftrekken!![]()
Lauw zei:Behalve dan dat bij het Riagg de mensen een stuk normaler zijn als hier.![]()
guardian zei:Zeer herkenbaar, dit alles. Ik blow btw al jaren met periodes wel en periodes niet omwille van dezelfde redenen die jij aanhaalt; een verstandige beslissing imo...
Als alles verloopt zoals normaal ga je de eerste 4 a 5 dagen last hebben met het enorme verlangen naar een joint, meestal gewoon uit pure verveling. Zoek dan gewoon naar dingen om je constructief bezig te houden en ga maar eens goed los, je gaat toch sowieso dingen doen die vreemd aan jezelf zijn("lose your mind and come to your sences"). Begin in geen geval te twijfelen, aanvaard gewoon wat het 'stoppen' doet met je persoon.
Na een weekje zal het ergste achter de rug zijn, waarna je imo best terug op zoek gaat naar wat stabiliteit en mentale rust. Denk nog eens na over wat het nu eigenlijk is wat je wil en hoe je dat wil/kan bereiken en ga gewoon aan de slag. Je zal merken dat zaken je een pak eenvoudiger af zullen gaan dan je gedacht had; Je hebt nu een pak meer energie, een stuk socialer, efficiënter en vastberadener...
Ik ben echter wel een tegenstander van volledig stoppen. Ik mis met momenten een klankbord en heb de neiging om in extremen te vervallen. Door af en toe met periodes nog eens te blowen wordt alles weer wat waziger voor me zodat ik gedwongen word mezelf en mn gedrag oppnieuw in vraag te stellen, wat dikwijls leidt tot leerrijke en interessante conclusies![]()
Mjah, dit is mijn ervaring ermee. Ik ben benieuwd hoe het voor je uitpakt...