MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Echt gaaf die foto's! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
Haha, nee komt goed! Ik vind het ook allemaal veel te leuk om te doen, dus het is ook meer een stukkie ontspanning en afschakelen voor mij ipv een 'moetje'.
"Hoe sterk is de eenzame fietser
Die kromgebogen over z'n stuur tegen de wind
Zichzelf een weg baant ......(Boudewijn de Groot) :D

Mooie foto's zeker in zwart-wit
Hehehe, dit stuurde iemand op Instagram me ook al.
Dankjewel Bosman! :)
Thaaaaanks. :rolleyes: De weersomstandigheden maakten dit sfeertje mogelijk.
Hele coole foto's Annie! Chapeau dat je met dat weer gaat rijden, van dedication gesproken!
Je plan voor deze week ziet er prima uit :).
Ik ben ook maar weinig mensen tegengekomen afgelopen zaterdag. Toen voelde ik me stiekem wel een diehard (of superdom dat ik op de fiets stapte in dat weer hahaha.
Jammer dat het zondag zo'n prachtig weer was en ik de hele dag zat opgesloten in een muf, warm beursgebouw tho. :(

:D Jaaaaa!!!
Mooie sfeer plaatjes! Jammer dat het niet lekker fietst.....
Ja, jammer indeed. Maar er zullen genoeg mooie dagen gaan komen, dus prima!
Mooi, nog een fietsert. Hier ultrgra sl pedaaltjes. Prima overigens, vond met spd ‘mountainbike’ ook prima gaan trouwens.

Het was zaterdag inderdaad wel een beetje koud met die mist. Ken je die film trouwens?:eek:
yeahhhhh. SPD vond ik ook prima, maar nu ik over de angst van de pedalenwissel heen ben, moet ik wel toegeven dat deze plaatjes/pedalen echt beter fietsen.

Over welke film hebben we het? En nog belangrijker: welke fiets heb jij?;)
Dankjeeeee :heart: :pizza:
Thanks Marina! :D

Niet gelezen, maar de film is best leuk. Beetje cliché maar een verrassend einde.

Het einde is nu net wat de film, in vergelijking met het boek, zo slecht maakt :roflol:.
In het algemeen wel een leuke film inderdaad, maar als je veel Stephen King leest (en daarna een verfilming bekijkt) valt dat laatste toch vaak tegen....

Het einde is nu net wat de film, in vergelijking met het boek, zo slecht maakt :roflol:.
In het algemeen wel een leuke film inderdaad, maar als je veel Stephen King leest (en daarna een verfilming bekijkt) valt dat laatste toch vaak tegen....
Het is vreselijk, maar daarom ook een tof einde

• #2.210
Ik heb een trek emonda sl6 disc pro. Full carbon, met carbon wielen.
waaaaaaaaaa, een echte machine. :rolleyes: Welke kleur heb je?
Klinkt niet als een film voor mij, hoor. Ik ben echt een watje als het op spanning, sensatie en absolute horror aankomt. :o

Dinsdag 28-01-2020
Zooo, effe een kutdag gehad gisteren. Lang zitten twijfelen of ik überhaupt wel ging trainen, want alles liep in de soep. Uiteindelijk toch maar gegaan, maar toen waren alle squat racks bezet. I was soooooo close to going home, totdat iemand zei dat ik wel tussendoor mijn squatties kon doen. Extra lange warming up gedaan, want dat meiske is een kop groter dan ik. Leek me niet zo verstandig om met de working sets op mijn tenen te moeten staan om de barbell uit het rek te tillen. :o

Squat
10x20kg
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg

OHP
Slechte zin en te lui om de 1,25kg te zoeken om de original 5x5 te doen. Voelde me wel enigszins een luie vlegel, maar ja. Ik vond het eigenlijk al een hele prestatie dat ik toch nog gegaan was hahahah.
8x15kg
8x15kg
8x15kg
8x15kg

Deadlift
10x40kg
5x50kg
5x50kg
5x55kg
5x55kg
5x55kg

Heb nog een naar mijn schema gekeken en ben heel tevreden. Wel nog een paar dingetjes overwogen:
  • Er zijn in principe twee verschillende trainingsweken.
    Week 1: ABA
    Week 2: BAB

Training A: Squat/Row/Benchpress
    Training B: Squat/OHP/Deadlift

In de originele opzet staat dat deadlift 3x5 kan, maar deadlift is mijn first love dus daar ben ik het niet mee eens.

Plan
    In week 1 ligt de focus op training A en in week 2 ligt de focus op training B. In week 1 wil ik focussen op squat en voer ik de deadlift in training B op 3x5 uit. In week 2 wil ik focussen op deadlift en zal ik squats 3x5 uitvoeren en deadlift 5x5 bij training B.
  • Voorlopig heb ik hier nog voldoende plezier aan, maar ik wil eigenlijk wel graag accessory stuff bijvoegen. Maar wat zijn échte musts en in welke training voer ik ze dan uit?
  • Na deze week heb ik beide weken een keer uitgevoerd. Ik wil dan nog twee weken spenderen aan techniek/feeling voordat ik weer standaard gewicht ga toevoegen. Daarna zal ik het principe hanteren dat ik gewicht toevoeg als 5x5 op een bepaalde oefening is gelukt.
Vanavond stap ik weer op mijn fietske. :) :heart: Eerste deel lekker alleen door het donker. Dan kan ik mijn kop eindelijk eens leegmaken, want die zit overvol. Gestresste kutweek. Daarnaast overweeg ik vrijdagmiddag vrij te nemen, om gewoon even mijn shit op orde te krijgen thuis, want met die gekke dagen is me dat niet gelukt en daar krijg ik mega stress van. CAN'T DEAL WITH THE CHAOS.

Maar wat zijn échte musts en in welke training voer ik ze dan uit?
wellicht je rug (pull ups variaties) wat aandacht geven, ook onderrug,(back extentions) ivm je houding op je fiets
triceps, ivm het steunen op je stuur
(zomaar mijn gedachten, ik ben geen kenner met fietsen)

Assistance neem ik vooral oefeningen die ik leuk vind, en wissel ze elke 6 weken of zo.
Je moet er vooral plezier in blijven hebben, net zoals je de DL hebt gewijzigd omdat je dat gewoon super graag doet.

oelde me wel enigszins een luie vlegel, maar ja. Ik vond het eigenlijk al een hele prestatie dat ik toch nog gegaan was hahahah.
4x8 is toch een meer dan prima vervanging van 5x5? :dunno:
Vanavond stap ik weer op mijn fietske. :) :heart: Eerste deel lekker alleen door het donker. Dan kan ik mijn kop eindelijk eens leegmaken, want die zit overvol.
ja, stukje fietsen zonder nadenken kan dat! :thumb:

• #2.214
wellicht je rug (pull ups variaties) wat aandacht geven, ook onderrug,(back extentions) ivm je houding op je fiets
triceps, ivm het steunen op je stuur
(zomaar mijn gedachten, ik ben geen kenner met fietsen)
Ik ben te p*ssy voor pull ups. :treuren:
Goede wel inderdaad. Ik ga eens zoeken naar goede oefeningen voor fietsers. Benen, core en rug hoor ik altijd. Maar daar zit het eigenlijk wel goed mee en wil stiekem sterker worden op OHP.

Assistance neem ik vooral oefeningen die ik leuk vind, en wissel ze elke 6 weken of zo.
Je moet er vooral plezier in blijven hebben, net zoals je de DL hebt gewijzigd omdat je dat gewoon super graag doet.
Dat is absoluut waar! Ik zal eens in assistence kijken en dan zie ik wel wat ik doe. Voor nu zijn de basics wel even goed. Ik merk dat ik er weer even moet inkomen hehehe.
4x8 is toch een meer dan prima vervanging van 5x5? :dunno:

ja, stukje fietsen zonder nadenken kan dat! :thumb:
Misschien ben ik soms te streng voor mezelf. :dunno:
Stukje fietsen zonder nadenken kan! Eerst half uurtje naar het bikepark en daarna alles geven op het bikepark zelf. Moet weer een ftp-test gaan doen ffs. Echt geen zin in, maar alleen zo kan ik aan het einde van de zomer een beetje meten wat mijn vooruitgang is.

Goede wel inderdaad. Ik ga eens zoeken naar goede oefeningen voor fietsers. Benen, core en rug hoor ik altijd. Maar daar zit het eigenlijk wel goed mee en wil stiekem sterker worden op OHP.
Pull downs kan ook toch?
jazeker core en rug vooral onderrug denk ik ook
Krijg je geen nekpijn, traps oid?

Ik zou inderdaad doen waar je het meeste plezier uit haalt!

Maarrr als ik wat oefeningen zou mogen noemen -> hipthrust, rdls, ghr, pulldown, dips, lunges/split squats, wheel rollout

Laatst bewerkt:
waaaaaaaaaa, een echte machine. :rolleyes: Welke kleur heb je?

zwart met een witte streep. Liever had ik matzwart maar dan was het een project one geworden, beetje prijzig. Dit was al niet heel goedkoop.

Heerlijke fiets en net nieuw. Maar stuk sneller dan ik eerst ging

Welke fiets heb jij?

Dat is absoluut waar! Ik zal eens in assistence kijken en dan zie ik wel wat ik doe. Voor nu zijn de basics wel even goed. Ik merk dat ik er weer even moet inkomen hehehe.

Misschien ben ik soms te streng voor mezelf. :dunno:
Stukje fietsen zonder nadenken kan! Eerst half uurtje naar het bikepark en daarna alles geven op het bikepark zelf. Moet weer een ftp-test gaan doen ffs. Echt geen zin in, maar alleen zo kan ik aan het einde van de zomer een beetje meten wat mijn vooruitgang is.

Zeg Annie, jij bent echt geen p*ssy in de gym ;)
Dus hop, pull ups doen jij!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven