Deurbelz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 183
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
melatonine doet allebei.Volgens mij helpt melatonine alleen om mogelijk sneller in slaap te vallen, niet om door te slapen.
Zou het acceptabel om gewoon 2 melatoninepillen te slikken, of is dat echt absurd?melatonine doet allebei.
ik gebruik overigens dezelfde soort die jij hebt Annie, bij tijden dat ik weet dat ik waarschijnlijk in de nacht wakker word (zenuwen voor tentamen bijv) en dan blijf ik aan een stuk doorslapen. kan zijn dat dat effect bij jou niet zo sterk is, jammer genoeg.
zelf denk ik dat het in jouw geval dan beter is als je het overlegt met je huisarts. denk dat als je echt aan een stuk door wil slapen en melatonine en de rest niet helpt, je aan de slaapmiddelen moet gaan. persoonlijk zou ik dan proberen om het 1-2x per week te nemen om er niet afhankelijk van te worden, vooral omdat je zegt dat je het liever op natuurlijke wijze wil doen. soms is er gewoon geen andere optie, dan is het in dit geval kiezen tussen slapeloze nachten of toch overgaan op medicamenteuze behandelingen.

meer nemen is niet perse toxisch voor je, dus dat kan je gerust doen. maar ik geloof dat ik ergens een studie had gelezen dat zei dat als je boven de 2-3mg neemt het geen effect had qua verschil. het is het proberen waard, misschien is het ook deels placebo wat zal helpen dan. dat je denkt “ik heb meer genomen dus ik kan nu waarschijnlijk beter slapen” en je minder stress hebt oid en daardoor aan een stuk door kan slapen.Zou het acceptabel om gewoon 2 melatoninepillen te slikken, of is dat echt absurd?
Slaappillen op recept zie ik zooooo niet zitten. Ik wou dat ik normaal was en kon slapen.![]()

Vanavond dubbele dosis melatonine gooien, maar misschien toch ook THC-olie proberen.
)

Ik ben volgens mij wel gelijk al mijn vocht kwijtgeraakt hahahaha.
)
Wilde eigenlijk nog abs doen, gezien de relatief korte training. Maar door weer een dikke PDS-pens toch maar effe achterwege gelaten. 
Ik heb eigenlijk deze week weer veel last van PDS, waarschijnlijk door het slaaptekort. Over het algemeen gaat het al een hele tijd best goed en heb ik er niet eens wekelijks last van. Bij het opstellen van mijn eetschema heb ik gelet op de hoeveelheid vezels en eet ik regelmatig volkoren brood en veel groente (gemiddeld 0,5 kilo per dag). Toen ik gewoon een beetje zat te klooien met mijn eten en overspannen was door werk, had ik er elke dag last van. Een hele verbetering dus.Waardeloos zeg die PDS. Heb je daar vaak last van?
Hoe doe je die kneeling latpulldowns?
Ik vind die variant zelf fijner dan de zittende variant. Maar dat komt vooral omdat ik lui ben en geen zin heb om dingen op mijn lengte af te stellen, etc.
Ik was bang dat ik niet omhoog zou komen hahaha. Ik ga iets in mijn schema aanpassen, zodat ik geen low carb days met mijn leg days hoef te combineren).
)
Geen flauw idee. Ik heb nog nooit de shredded Annie ontmoet, dus ik weet niet waar ik naartoe werk. Het kan zijn dat er nog 10 kilo af moeten, kan zijn dat er 15 kilo af moeten. Ik heb echt no clue. Aan de ene kant is dat natuurlijk jammer, omdat ik niet precies weet waar ik naartoe moet werken. Maar aan de andere kant maakt dat het ook wel weer leuk, net alsof je een surprise-ei aan het uitpakken bent.Waar wil je naar toe qua kgs in de komende maanden?

Geen flauw idee. Ik heb nog nooit de shredded Annie ontmoet, dus ik weet niet waar ik naartoe werk. Het kan zijn dat er nog 10 kilo af moeten, kan zijn dat er 15 kilo af moeten. Ik heb echt no clue. Aan de ene kant is dat natuurlijk jammer, omdat ik niet precies weet waar ik naartoe moet werken. Maar aan de andere kant maakt dat het ook wel weer leuk, net alsof je een surprise-ei aan het uitpakken bent.![]()
Leuk! Soort van ontdekkingsreis. Ik zit op hetzelfde spoor als jij - eerst 10 kg en dan zie ik wel hoe tevreden ik ben.

Als je mijn log zou bijhouden, zou je weten hoeveel ik weeg.Heb je de verticale as met opzet buiten het zicht gehouden?![]()

Precies dat.Leuk! Soort van ontdekkingsreis. Ik zit op hetzelfde spoor als jij - eerst 10 kg en dan zie ik wel hoe tevreden ik ben.
En jij bent ook goed bezig zeg! Ik vind het supertof dat hier gelijkgezinden zijn. Dat mis ik af en toe een beetje in het 'echte' leven.HahaEn dan met een bang hartje weer aankomen in de hoop dat het vooral spiermassa is en niet teveel vet, zoals ik nu![]()
Ik zou precies dezelfde angst hebben, denk ik!Ik volg hier pas een weekje of zo, dus ik kende je beginsituatie niet. Maar de foto op je instagram loopt over drie maanden. Ik neem aan dat die 17 kg die je bent afgevallen over een langere periode is, ook omdat je al een half jaar hier logt?Als je mijn log zou bijhouden, zou je weten hoeveel ik weeg.
74,7 kilo om precies te zijn. Het is voor mij alleen niet nodig om dat inclusief gewicht op Instagram te zetten, gezien ook vele niet-sportende mensen mij volgen en daar gaan interesse in hebben.
Die 17 kilo ben ik in een groter tijdsbestek dan 3 maanden kwijtgeraakt, ja. De laatste drie maanden ben ik 8,5 kilo kwijtgeraakt.Ik volg hier pas een weekje of zo, dus ik kende je beginsituatie niet. Maar de foto op je instagram loopt over drie maanden. Ik neem aan dat die 17 kg die je bent afgevallen over een langere periode is, ook omdat je al een half jaar hier logt?

from fluff to buff.