- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik ben voorlopig gericht op het verlagen van mijn vetpercentage.
Zou dan voorlopig 3-4 sets van 10 draaien op squat in plaats van 5x5.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben voorlopig gericht op het verlagen van mijn vetpercentage.

)
)
)Dit is hoort eigenlijk bij PULL toch? Achterkant schouders en trapezius...Zaterdag 3 november - WK44-PUSH-B
EZ-bar upright row
1x12x8,5kg
4x12x11kg (feel tha burrrrrn)
Ligt eraan hoe je ehm uitvoerd..of ben ik weer aan het vloeken in de kerk!Dit is hoort eigenlijk bij PULL toch? Achterkant schouders en trapezius...

daar heb je volgens mij wel een goed punt, alhoewel ik daar nooit bij stil heb gestaan. In deze training past ie overigens wel goed, vind ik. Maar dat heeft dan dus weinig te maken met PPL, eerder met persoonlijke voorkeur.Dit is hoort eigenlijk bij PULL toch? Achterkant schouders en trapezius...
https://www.pingerhoeve.nl/restaurantWat heb je genomen in het restaurant? En doe eens een link van het menu![]()
Ik heb al die tijd de upright row tijdens mijn Push-training gedaan. Heb er nog nooit bij stilgestaan dat het mogelijk een pull-oefening is hahaha. Achja, if it works, it works.Ligt eraan hoe je ehm uitvoerd..of ben ik weer aan het vloeken in de kerk!
Verstandige keuzes in een restaurant..ik vind het knap! Wanneer ik eenmaal in een restaurant kom gaat het al fout. Lekker getraind ook Annie! Je lowcarb dag is bijna voorbij![]()

Low carb dagje zit er alweer bijna op, inderdaad! YayyyyHet is inderdaad een wat grijs gebied. Als de focus op de front delts ligt zou ik het bij PUSH rekenen, als de focus op de rear delts ligt bij PULL. Heeft dus ook te maken met een al dan niet voorover gebogen houding.Technisch gezien is het een pull movement..maar dat zou een side of frontraise ook zijn. Ik kijk meer naar de target spieren..(voorkant) schouders is dus push bij mij
Dat onderscheid maak ik zelf ook. Er zitten lateral raises in mijn push training, waarbij ik rechtop sta en dus front delts traint.Het is inderdaad een wat grijs gebied. Als de focus op de front delts ligt zou ik het bij PUSH rekenen, als de focus op de rear delts ligt bij PULL. Heeft dus ook te maken met een al dan niet voorover gebogen houding.
close grip bench press nice ^^ goed bezig AnnieZooooo, gisteren rustdagje gehad door sociale verplichtingen. Uiteten met collega's. Ik houd er niet zo van dat elke sociale gelegenheid met eten te maken heeft, omdat ik zelf wil beslissen wanneer ik van mijn schema afwijk en wanneer niet. Gelukkig stonden er meer dan genoeg verantwoorde keuzes op de menukaart.
Vandaag een goeie pushtraining geknald. Het was alleen echt megadruk in de sportschool. Bah, niet mijn ding. De sportschool is normaal altijd mijn secret haven of tranquility.
Zaterdag 3 november - WK44-PUSH-B
DB Shoulder press
1x12x6kg (effe rustig opwarmen)
5x5x8kg
Close grip bench press
4x12x20kg (bar only)
DB Hex press
4x10x10kg
EZ-bar skull crushers
4x12x8,5kg (bar only. Trillende triceps daarna)
V-bar pushdown
4x12x22kg
EZ-bar upright row
1x12x8,5kg
4x12x11kg (feel tha burrrrrn)
Lateral raises
4x12x4kg
Thanks Azerate!
ik ben heel blij met hoe het op dit moment gaat, qua training, kracht en cutten.

)
)
)Dat is wel iets dat ik in de nabije toekomst zou overwegen, ja. Maar het voelt zo lekker au naturel te deadliften, dat het met straps voor mijn gevoel als cheaten voelt. Ok, dat klinkt lichtelijk dramatisch, maar ik ben dan ook een dramaqueen.Misschien is mixed grip/hookgrip/straps een optie om aan te leren voor zwaardere deadlifts?
En nice van de 0,6 gaat lekker!

)
Hey, thanks voor de tip. Nooo, nog niet geprobeerd. Ik voel me bij zulke dingen altijd een beetje ongemakkelijk. Ik train echt met baby weights, dus ben stiekem een beetje bang dat mensen me een aansteller vinden als ik met magnesium en/of straps aankom terwijl ik 60 kilo omhoog trek.

60kg is echt niet niks hoor. En met een beetje zweethandjes en zo'n stang gaat het 'm al helemaal niet worden.Ik train echt met baby weights, dus ben stiekem een beetje bang dat mensen me een aansteller vinden als ik met magnesium en/of straps aankom terwijl ik 60 kilo omhoog trek.
Ja, true that. Komende week maar eens de straps van @wovano lenen.60kg is echt niet niks hoor. En met een beetje zweethandjes en zo'n stang gaat het 'm al helemaal niet worden.
ik trainde eerst veel zwaarder op deadlift en squat, maar ben veel kracht verloren door een blessure. Daarom voel ik me af en toe echt een loser in de gym hahahaha
Oh well, soms heb je zo van die dagen.
)
)
Excuses voor mijn beklag. Op naar de orde van de dag. Mijn training van gisteren:
)
Volgende keer ga ik me echt braaf aan het schema houden)