XXL Nutrition

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zooooo, gisteren rustdagje gehad door sociale verplichtingen. Uiteten met collega's. Ik houd er niet zo van dat elke sociale gelegenheid met eten te maken heeft, omdat ik zelf wil beslissen wanneer ik van mijn schema afwijk en wanneer niet. Gelukkig stonden er meer dan genoeg verantwoorde keuzes op de menukaart. :cheer:

Vandaag een goeie pushtraining geknald. Het was alleen echt megadruk in de sportschool. Bah, niet mijn ding. De sportschool is normaal altijd mijn secret haven of tranquility.

Zaterdag 3 november - WK44-PUSH-B

DB Shoulder press
1x12x6kg (effe rustig opwarmen:eyes:)
5x5x8kg

Close grip bench press
4x12x20kg (bar only)

DB Hex press
4x10x10kg

EZ-bar skull crushers
4x12x8,5kg (bar only. Trillende triceps daarna:hahaha:)

V-bar pushdown
4x12x22kg

EZ-bar upright row
1x12x8,5kg
4x12x11kg (feel tha burrrrrn:fire:)

Lateral raises
4x12x4kg

Wat heb je genomen in het restaurant? En doe eens een link van het menu :D

Dit is hoort eigenlijk bij PULL toch? Achterkant schouders en trapezius...
Ligt eraan hoe je ehm uitvoerd..of ben ik weer aan het vloeken in de kerk!

Verstandige keuzes in een restaurant..ik vind het knap! Wanneer ik eenmaal in een restaurant kom gaat het al fout. Lekker getraind ook Annie! Je lowcarb dag is bijna voorbij:marvin:

Dit is hoort eigenlijk bij PULL toch? Achterkant schouders en trapezius...
daar heb je volgens mij wel een goed punt, alhoewel ik daar nooit bij stil heb gestaan. In deze training past ie overigens wel goed, vind ik. Maar dat heeft dan dus weinig te maken met PPL, eerder met persoonlijke voorkeur.

Ik ben wel benieuwd wat andere mensen hiervan vinden. En @wovano, wat vind jij ervan?

Wat heb je genomen in het restaurant? En doe eens een link van het menu :D
https://www.pingerhoeve.nl/restaurant
Ik at de pastaschotel met penne, tomaat, paprika, zalm en kabeljauw. Het was wel een flinke berg pasta, dus heb een flink deel laten liggen. Daarvoor in de plaats wel een toetje met sorbetijs gehad. Slagroom laten staan, mini cakeje dat erbij zat wel opgegeten hehehe.

Ligt eraan hoe je ehm uitvoerd..of ben ik weer aan het vloeken in de kerk!

Verstandige keuzes in een restaurant..ik vind het knap! Wanneer ik eenmaal in een restaurant kom gaat het al fout. Lekker getraind ook Annie! Je lowcarb dag is bijna voorbij:marvin:
Ik heb al die tijd de upright row tijdens mijn Push-training gedaan. Heb er nog nooit bij stilgestaan dat het mogelijk een pull-oefening is hahaha. Achja, if it works, it works.

Thanks for the kind words. :o:grinny: Low carb dagje zit er alweer bijna op, inderdaad! Yayyyy

Technisch gezien is het een pull movement..maar dat zou een side of frontraise ook zijn. Ik kijk meer naar de target spieren..(voorkant) schouders is dus push bij mij

Technisch gezien is het een pull movement..maar dat zou een side of frontraise ook zijn. Ik kijk meer naar de target spieren..(voorkant) schouders is dus push bij mij
Het is inderdaad een wat grijs gebied. Als de focus op de front delts ligt zou ik het bij PUSH rekenen, als de focus op de rear delts ligt bij PULL. Heeft dus ook te maken met een al dan niet voorover gebogen houding.

Het is inderdaad een wat grijs gebied. Als de focus op de front delts ligt zou ik het bij PUSH rekenen, als de focus op de rear delts ligt bij PULL. Heeft dus ook te maken met een al dan niet voorover gebogen houding.
Dat onderscheid maak ik zelf ook. Er zitten lateral raises in mijn push training, waarbij ik rechtop sta en dus front delts traint.
In een van mijn pull trainingen heb ik bent over lateral raises zitten voor de rear delts.

Zooooo, gisteren rustdagje gehad door sociale verplichtingen. Uiteten met collega's. Ik houd er niet zo van dat elke sociale gelegenheid met eten te maken heeft, omdat ik zelf wil beslissen wanneer ik van mijn schema afwijk en wanneer niet. Gelukkig stonden er meer dan genoeg verantwoorde keuzes op de menukaart. :cheer:

Vandaag een goeie pushtraining geknald. Het was alleen echt megadruk in de sportschool. Bah, niet mijn ding. De sportschool is normaal altijd mijn secret haven of tranquility.

Zaterdag 3 november - WK44-PUSH-B

DB Shoulder press
1x12x6kg (effe rustig opwarmen:eyes:)
5x5x8kg

Close grip bench press
4x12x20kg (bar only)

DB Hex press
4x10x10kg

EZ-bar skull crushers
4x12x8,5kg (bar only. Trillende triceps daarna:hahaha:)

V-bar pushdown
4x12x22kg

EZ-bar upright row
1x12x8,5kg
4x12x11kg (feel tha burrrrrn:fire:)

Lateral raises
4x12x4kg
close grip bench press nice ^^ goed bezig Annie

Zo, prima dagje gehad. Beetje in huis gerommeld, getraind en nu filmavondje met @wovano. :D

Even een aanpassing gedaan in mijn voedingsschema, of althans: de volgorde van mijn carbon cycle. Om te voorkomen dat ik nog eens op een low carbday benen moet trainen, inclusief een cardiosessie. Dat is toch wat te veel van het goede. :haha:

Ook weer -0,6 kilo lichter ten opzichte van vorige week, dus het cutten loopt nog altijd goed.

Zondag 4 november - WK44-PULL-B
Deadlift
1x12x40kg
1x8x50kg
3x5x60kg (en toen moest ik een pleister halen, want mijn hand begon te bloeden. Daarna geen grip meer door de pleister, dus 60kg trekken ging niet meer.:emo:)
1x12x40kg

DB row
4x12x10kg

Wide hammer grip pulldown
4x12x25kg (note to self: volgende week eens met hoger gewicht proberen. Moet lukken.)

DB rear delt flyes
4x12x3kg

Straight arm pulldown
4x10x30kg (+ op vorige week:eyes:)

EZ bar bicep curl
4x10x11kg

Rope curls
1x15x10kg
4x10x15kg (yayyyyyyyy, slowly getting stronger :o)

+ 45 minuten cardio. Prima training weer! Ik ben tevree.

Misschien is mixed grip/hookgrip/straps een optie om aan te leren voor zwaardere deadlifts?
En nice van de 0,6 gaat lekker!

Misschien is mixed grip/hookgrip/straps een optie om aan te leren voor zwaardere deadlifts?
En nice van de 0,6 gaat lekker!
Dat is wel iets dat ik in de nabije toekomst zou overwegen, ja. Maar het voelt zo lekker au naturel te deadliften, dat het met straps voor mijn gevoel als cheaten voelt. Ok, dat klinkt lichtelijk dramatisch, maar ik ben dan ook een dramaqueen. :D

Maandag 5 november - WK45-LEGS-A
Front lunges
4x12 (dus, daarna stonden mijn benen eigenlijk wel al flink in de fik. :eyes::fire:)

Leg press
4x10x60kg

Barbell squats
5x10x20kg barbell (Vorm gaat elke week beter en squatten voelt minder geforceerd, natuurlijker. It feels good to be back, ook al is het nog maar met een lege bar)

Leg extension
1x12x28kg
3x12x35kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg

Cable hip abductor
4x12x5kg

Cable kickbacks
4x12x10kg

Calf extension
4x12x65kg

&&&& The usual: 45 minuten stationary bike. Fucking kapot na deze leg day en cardiosessie. :zzz:

Al een beetje magnesium geprobeerd voor deadlift?

Al een beetje magnesium geprobeerd voor deadlift?
Hey, thanks voor de tip. Nooo, nog niet geprobeerd. Ik voel me bij zulke dingen altijd een beetje ongemakkelijk. Ik train echt met baby weights, dus ben stiekem een beetje bang dat mensen me een aansteller vinden als ik met magnesium en/of straps aankom terwijl ik 60 kilo omhoog trek.

Ik weet dat ik me daar niets van aan moet trekken. Working on it.:rolleyes:

Ik train echt met baby weights, dus ben stiekem een beetje bang dat mensen me een aansteller vinden als ik met magnesium en/of straps aankom terwijl ik 60 kilo omhoog trek.
60kg is echt niet niks hoor. En met een beetje zweethandjes en zo'n stang gaat het 'm al helemaal niet worden.

60kg is echt niet niks hoor. En met een beetje zweethandjes en zo'n stang gaat het 'm al helemaal niet worden.
Ja, true that. Komende week maar eens de straps van @wovano lenen.
Thanks voor het opbeurende berichtje ook!:D ik trainde eerst veel zwaarder op deadlift en squat, maar ben veel kracht verloren door een blessure. Daarom voel ik me af en toe echt een loser in de gym hahahaha

Dinsdag 6 november - WK45-PUSH-A
Aardige training gehad. Ik beleef veel plezier aan het benchen en ben benieuwd hoeveel ik daarin kan winnen qua gewicht. De cardiosessie voelde wel echt eeuwenlang, langer dan normaal. En dat terwijl ik toch gewoon 45 minuten heb gefietst. :emo: Oh well, soms heb je zo van die dagen.

Bench press
1x15x20kg
1x8x25kg
5x5x30kg (yaaaaas gains come at me brahhhh:flexing:)

DB Incline chest press
4x10x8kg

DB Chest flyes
4x12x6kg

V-bar pushdown
1x12x22kg (dat mag zwaarder! :rolleyes::fire:)
3x12x25kg

DB Tricep kickbacks
4x12x4kg

Lateral raise
5x20x3kg

Front raises
5x20x3kg

Laatste tijd weer fucking moe door een combinatie van geen rust vinden om te gaan slapen en niet kunnen doorslapen. Mag ik even zeggen dat ik er echt de titatyfus van krijg? :rolleyes: Excuses voor mijn beklag. Op naar de orde van de dag. Mijn training van gisteren:
Woensdag 7 november - WK45-PULL-A
BB bent over row
1x20x20kg
1x8x30kg
5x5x35kg

Kneeling lat pull down
4x12x55kg (note to self: volgende week proberen te verhogen, eventueel in lager aantal reps)

Close grip row
4x10x30kg (deze blijft al wekenlang kneiterzwaar op 30 kg :o)

Back extensions
4x10x10kg

Face pulls
4x12x25kg

DB hammer curl
4x10x4kg (ik had eigenlijk gepland om een supersetje met dumbbell bicep curls te doen. Maar ik vind de EZ bar te leuk om te laten liggen. :emo: Volgende keer ga ik me echt braaf aan het schema houden)

EZ bar bicep curl
4x10x11kg

Dit is een relatief korte training, dus ik wil vanaf nu ook abs doen bij deze training

Russian twist
4x20x3kg

Crunches
4x20

&&&& 45 minuten fietsen.

Annie out. :heart::wave2:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven