XXL Nutrition

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker bezig Annie!
Feel your pain ivm slaap...

Hey, thanks voor de tip. Nooo, nog niet geprobeerd. Ik voel me bij zulke dingen altijd een beetje ongemakkelijk. Ik train echt met baby weights, dus ben stiekem een beetje bang dat mensen me een aansteller vinden als ik met magnesium en/of straps aankom terwijl ik 60 kilo omhoog trek.

Ik weet dat ik me daar niets van aan moet trekken. Working on it.:rolleyes:
niet voor schamen , ik kreeg van de week een rare blik toen ik met mijn 98 kilo bodyweight magensium pakte om een trapbar deadlift te doen :P Is een veiligheids- maatregel niks meer niks minder :)

• Topic Starter Topic Starter
niet voor schamen , ik kreeg van de week een rare blik toen ik met mijn 98 kilo bodyweight magensium pakte om een trapbar deadlift te doen :P Is een veiligheids- maatregel niks meer niks minder :)
True that, Azzy. Zaterdag of zondag ga ik weer deadliften en dan begin ik eerst eens braaf met de straps. Kijken hoe dat bevalt. I will set aside my pride. :rolleyes:
Je hebt bij dezen een bijnaam gekregen in mijn log. :D
Als iemand je gek aankijkt sla ik hem wel op zijn bek *roidrage*
:heart: Liev.
Het klinkt gek, maar toch 'goed' om te horen dat ik niet de enige ben. :o Mag ik vragen wat je er zoal tegen probeert te doen?

Het klinkt gek, maar toch 'goed' om te horen dat ik niet de enige ben. :o Mag ik vragen wat je er zoal tegen probeert te doen?

Heb melatonine gebruikt maar dat is volgens mij meer een inslaper en met inslapen heb ik geen problemen. Probleem bij mij is doorslapen. Ik word om t uur of om de paar uur wakker..ik probeer dan weer in slaap te vallen en vaak lukt dat ook een paar keer. Als ik nachtdienst heb gehad slaap ik meestal maar 3-4 uur na t werk en sta dan op. Pak dan altijd een pwo voor t trainen zodat ik nog een fatsoendelijke training heb en als ik de mogelijkheid heb ga ik 's middags nog een uurtje liggen (wat met een 3,5jarige die aandacht van papa wil dus niet heel vaak lukt) Maar al met al heb ik dus ermee leren leven dat ik maar 4-5 uur slaap per dag heb...

Heb melatonine gebruikt maar dat is volgens mij meer een inslaper en met inslapen heb ik geen problemen. Probleem bij mij is doorslapen. Ik word om t uur of om de paar uur wakker..ik probeer dan weer in slaap te vallen en vaak lukt dat ook een paar keer. Als ik nachtdienst heb gehad slaap ik meestal maar 3-4 uur na t werk en sta dan op. Pak dan altijd een pwo voor t trainen zodat ik nog een fatsoendelijke training heb en als ik de mogelijkheid heb ga ik 's middags nog een uurtje liggen (wat met een 3,5jarige die aandacht van papa wil dus niet heel vaak lukt) Maar al met al heb ik dus ermee leren leven dat ik maar 4-5 uur slaap per dag heb...
Klinkt een beetje als wat ik ook heb de meeste nachten... Alleen heb ik geen nachtdienst en gewone werkuren.

Pfoe, met nachtdiensten lijkt het me nog zwaarder. Dan moet je biologische klok toch helemaal fucked zijn, zeker in combinatie met slaapproblemen? Ikzelf gebruik ook PWO voor mijn trainingen, maar heb het deze week een paar dagen zonder geprobeerd. Eigenlijk maakt het voor mij qua energieniveau niet veel uit.
Klinkt een beetje als wat ik ook heb de meeste nachten... Alleen heb ik geen nachtdienst en gewone werkuren.
Same here, wel zonder een kind dat me mogelijk wakker zou houden. ;) Ik houd mezelf gewoon wakker.

Pfoeeeeeeee, het is alweer vrijdag. Dat betekent dat het weekend voor de deur staat. :D Morgen ga ik kerstballen shoppen, want ik kan dit jaar eindelijk voor de eerste keer een mini kerstboom opzetten. En daar is @wovano ook echt superrrrrrblij mee, he lief? :roflol: Ondanks mijn vermoeidheid, heb ik deze week goede zin gehad door het vooruitzicht voor kerst. Ik trok mijn kerstsokken en -pyjama aan en luisterde woensdag de hele dag naar kerstliedjes. Dat maakte mijn slapeloze nachten toch weer een beetje beter. :lol:

Maar eerlijk is eerlijk; verder valt deze week me erg zwaar. Het cutten begint erin te hakken: energielevel is echt -1000 ofzo. Dat, in combinatie met die rotte nachtrust, maakte dat ik me niet zo chill voelde als de weken daarvoor. Ik ben aan het denken om een refeed te doen rond de kerstdagen. Met kerst zelf ga ik me natuurlijk sowieso niet aan een schema houden, maar ik overweeg de andere dagen ook even rond onderhoud te gaan zitten. Hopelijk kan ik daarna dan weer in volle kracht vooruit. Het zou overigens goed kunnen dat ik het volgende week weer zie zitten als ik wat beter heb geslapen. Ik kijk het nog wel even aan. Vandaag wordt sowieso echt een hel: 5 uur geslapen en low carb day gaan mij in een monster veranderen, ik weet het zeker. :evil2::evil:

Enfin, le training:
Donderdag 8 november - WK45-LEGS-B

Barbell squats
1x10x20kg (barbell only)
1x5x30kg
4x5x35kg (langzaam durf ik toch weer wat meer erbij te gooien, maar ben wel nog heel erg bezig met MMC zoals @Skatermarvin het zou zeggen)

Bulgarian split squats
4x10 (holy f**k.???:o Ze blijven zwaar)

Reverse hack squats
4x10x45kg

Lying leg curl
1x5x15kg (HAHAHA, ik ben echt een sukkel. Ik was vergeten hoeveel gewicht ik de vorige keer erop had gepleurd en had mezelf dus iets overschat. :emo: Weten we gelijk weer wat voor slappe p**mel ik ben. Terug naar 10kg)
1x12x10kg (okok, dit voelt primmm. Daar kan nog wat bij)
2x8x12,5kg (ait, uitgeput. Ik redde het niet om de laatste set ook nog met 12,5 kilo te knallen hahaha:scold:)
1x12x10kg :eyes:

Barbell SLDL
1x15x20kg (barbell only)
3x12x25kg (noice:grinny:)

Barbell Hip thrust
4x10x40kg

Hip abductor machine
4x12x54kg

Seated calf raise
4x12x25kg

&&& the usual cardiosessie, die deze keer 3 uur leek te duren ipv 45 minuten. :army:

Annie out. :heart::wave2:

Al overwogen om 6-10 weken te cutten en vervolgens 1-2 weken op onderhoud te eten? Aantal jaar terug toen ik maanden aan het cutten was, was dit op eem gegeven moment de beste manier voor mij om het vol te houden zonder moeite.

Hey, thanks voor de tip. Nooo, nog niet geprobeerd. Ik voel me bij zulke dingen altijd een beetje ongemakkelijk. Ik train echt met baby weights, dus ben stiekem een beetje bang dat mensen me een aansteller vinden als ik met magnesium en/of straps aankom terwijl ik 60 kilo omhoog trek.

Ik weet dat ik me daar niets van aan moet trekken. Working on it.:rolleyes:

Ik denk dat heel veel mensen het juist dope vinden als jij straps/magnesium gebruikt (geen bende maken tho). Alleen zou ik straps zo lang mogelijk uitstellen als je relatief nieuw bent met de deadlift.

Al overwogen om 6-10 weken te cutten en vervolgens 1-2 weken op onderhoud te eten? Aantal jaar terug toen ik maanden aan het cutten was, was dit op eem gegeven moment de beste manier voor mij om het vol te houden zonder moeite.
Ja, agreed. :) Overigens was/is mijn vetpercentage nog vrij hoog. Daarom vond ik het onnodig om echt een refeed in te plannen. Meestal had ik mentaal gezien wel genoeg aan een geplande cheat dag 1 keer per maand/per 2 maanden.
Nu het cutten fysiek gezien wat zwaarder begint te worden, merk ik het ook aan mijn energieniveau. Vandaar dat ik dus inderdaad een weekje wil plannen om op onderhoud te eten.
Ik denk dat heel veel mensen het juist dope vinden als jij straps/magnesium gebruikt (geen bende maken tho). Alleen zou ik straps zo lang mogelijk uitstellen als je relatief nieuw bent met de deadlift.
:eyes: Ik beloof plechtig dat ik geen bende zal maken. Zaterdag ga ik naar de stad. Even kijken of er ergens magnesium te verkrijgen is. Straps stel ik nog even uit dan, hoewel ik al zo'n 3,5 jaar aan krachttraining (inclusief deadliften) doe nu.
Ik luister braaf naar mijn forumheld. :eyebrow::D

Magnesium ligt geloof ik gewoon bij haefland

Vrijdag 9 november - WK45-PUSH-B

DB Shoulder press
1x12x6kg
5x5x8kg

Close grip bench press
4x12x20kg (bar)

DB Hex press
4x10x10kg

EZ-bar skull crushers
4x12x8,5kg (bar only)

V-bar pushdown
4x12x25kg (kracht in triceps gaat hard vooruit. :rolleyes:)

Lateral raises
4x12x4kg

DB upright row

1x12x8,5kg
4x12x11kg

&&& 45 minuten cardio. Laatste sessie van de week, thank the lord. Inspiratieloos en verder niets te zeggen. DAAG.

Annie out. :heart::wave2:

Met kerst zelf ga ik me natuurlijk sowieso niet aan een schema houden, maar ik overweeg de andere dagen ook even rond onderhoud te gaan zitten.
Dit zou ik dus nooit doen. Dan voel ik me na een week zowieso zo: :piggy:

Respect dat je ondanks energie -1000 toch die fucking 45 minuten cardio blijft doen!

Dit zou ik dus nooit doen. Dan voel ik me na een week zowieso zo: :piggy:

Respect dat je ondanks energie -1000 toch die fucking 45 minuten cardio blijft doen!
Hahaha, tsja. Ik voel me liever even tijdelijk een varken dan dat ik nog maanden zonder energie loop. Maar heb nog niet definitief besloten of ik een refeed ga doen of niet.

En wat betreft de cardio: ik doe wat ik moet doen, al valt het me op dit moment erg zwaar hahahaha. :emo::roflol:

Hahaha, tsja. Ik voel me liever even tijdelijk een varken dan dat ik nog maanden zonder energie loop.
Ik denk dat je na 2 a drie goede kerstdagen ook wel weer er tegen aankunt..paar dagen later is het oud&nieuw. Ik persoonlijk zou daartussen (lichtjes) cutten. :marvin:

Ik denk dat je na 2 a drie goede kerstdagen ook wel weer er tegen aankunt..paar dagen later is het oud&nieuw. Ik persoonlijk zou daartussen (lichtjes) cutten. :marvin:
Goed punt. Misschien tussentijds iets meer dan mijn huidige kcal eten, maar nog altijd onder onderhoud blijven.
Hoewel energieniveau nog altijd behoorlijk belabberd is, gaat trainen vanochtend wel weer lekkarrr. Misschien dat het nog wel meevalt allemaal. Volgende week zaterdag cheatday ook yaaaaas

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven