- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Bubs!

niet voor schamen , ik kreeg van de week een rare blik toen ik met mijn 98 kilo bodyweight magensium pakte om een trapbar deadlift te doenHey, thanks voor de tip. Nooo, nog niet geprobeerd. Ik voel me bij zulke dingen altijd een beetje ongemakkelijk. Ik train echt met baby weights, dus ben stiekem een beetje bang dat mensen me een aansteller vinden als ik met magnesium en/of straps aankom terwijl ik 60 kilo omhoog trek.
Ik weet dat ik me daar niets van aan moet trekken. Working on it.![]()
Is een veiligheids- maatregel niks meer niks minder 

True that, Azzy. Zaterdag of zondag ga ik weer deadliften en dan begin ik eerst eens braaf met de straps. Kijken hoe dat bevalt. I will set aside my pride.niet voor schamen , ik kreeg van de week een rare blik toen ik met mijn 98 kilo bodyweight magensium pakte om een trapbar deadlift te doenIs een veiligheids- maatregel niks meer niks minder
![]()

Als iemand je gek aankijkt sla ik hem wel op zijn bek *roidrage*
Liev.Het klinkt gek, maar toch 'goed' om te horen dat ik niet de enige ben.
Mag ik vragen wat je er zoal tegen probeert te doen?Het klinkt gek, maar toch 'goed' om te horen dat ik niet de enige ben.Mag ik vragen wat je er zoal tegen probeert te doen?
Klinkt een beetje als wat ik ook heb de meeste nachten... Alleen heb ik geen nachtdienst en gewone werkuren.Heb melatonine gebruikt maar dat is volgens mij meer een inslaper en met inslapen heb ik geen problemen. Probleem bij mij is doorslapen. Ik word om t uur of om de paar uur wakker..ik probeer dan weer in slaap te vallen en vaak lukt dat ook een paar keer. Als ik nachtdienst heb gehad slaap ik meestal maar 3-4 uur na t werk en sta dan op. Pak dan altijd een pwo voor t trainen zodat ik nog een fatsoendelijke training heb en als ik de mogelijkheid heb ga ik 's middags nog een uurtje liggen (wat met een 3,5jarige die aandacht van papa wil dus niet heel vaak lukt) Maar al met al heb ik dus ermee leren leven dat ik maar 4-5 uur slaap per dag heb...
Pfoe, met nachtdiensten lijkt het me nog zwaarder. Dan moet je biologische klok toch helemaal fucked zijn, zeker in combinatie met slaapproblemen? Ikzelf gebruik ook PWO voor mijn trainingen, maar heb het deze week een paar dagen zonder geprobeerd. Eigenlijk maakt het voor mij qua energieniveau niet veel uit.Heb melatonine gebruikt maar dat is volgens mij meer een inslaper en met inslapen heb ik geen problemen. Probleem bij mij is doorslapen. Ik word om t uur of om de paar uur wakker..ik probeer dan weer in slaap te vallen en vaak lukt dat ook een paar keer. Als ik nachtdienst heb gehad slaap ik meestal maar 3-4 uur na t werk en sta dan op. Pak dan altijd een pwo voor t trainen zodat ik nog een fatsoendelijke training heb en als ik de mogelijkheid heb ga ik 's middags nog een uurtje liggen (wat met een 3,5jarige die aandacht van papa wil dus niet heel vaak lukt) Maar al met al heb ik dus ermee leren leven dat ik maar 4-5 uur slaap per dag heb...
Same here, wel zonder een kind dat me mogelijk wakker zou houden.Klinkt een beetje als wat ik ook heb de meeste nachten... Alleen heb ik geen nachtdienst en gewone werkuren.
Ik houd mezelf gewoon wakker.
Morgen ga ik kerstballen shoppen, want ik kan dit jaar eindelijk voor de eerste keer een mini kerstboom opzetten. En daar is @wovano ook echt superrrrrrblij mee, he lief?
Ondanks mijn vermoeidheid, heb ik deze week goede zin gehad door het vooruitzicht voor kerst. Ik trok mijn kerstsokken en -pyjama aan en luisterde woensdag de hele dag naar kerstliedjes. Dat maakte mijn slapeloze nachten toch weer een beetje beter. 

Ze blijven zwaar)
Weten we gelijk weer wat voor slappe p**mel ik ben. Terug naar 10kg)
)
)

Hey, thanks voor de tip. Nooo, nog niet geprobeerd. Ik voel me bij zulke dingen altijd een beetje ongemakkelijk. Ik train echt met baby weights, dus ben stiekem een beetje bang dat mensen me een aansteller vinden als ik met magnesium en/of straps aankom terwijl ik 60 kilo omhoog trek.
Ik weet dat ik me daar niets van aan moet trekken. Working on it.![]()
Verstandig4x5x35kg (langzaam durf ik toch weer wat meer erbij te gooien, maar ben wel nog heel erg bezig met MMC zoals @Skatermarvin het zou zeggen)

Ja, agreed.Al overwogen om 6-10 weken te cutten en vervolgens 1-2 weken op onderhoud te eten? Aantal jaar terug toen ik maanden aan het cutten was, was dit op eem gegeven moment de beste manier voor mij om het vol te houden zonder moeite.
Overigens was/is mijn vetpercentage nog vrij hoog. Daarom vond ik het onnodig om echt een refeed in te plannen. Meestal had ik mentaal gezien wel genoeg aan een geplande cheat dag 1 keer per maand/per 2 maanden.Ik denk dat heel veel mensen het juist dope vinden als jij straps/magnesium gebruikt (geen bende maken tho). Alleen zou ik straps zo lang mogelijk uitstellen als je relatief nieuw bent met de deadlift.
Ik beloof plechtig dat ik geen bende zal maken. Zaterdag ga ik naar de stad. Even kijken of er ergens magnesium te verkrijgen is. Straps stel ik nog even uit dan, hoewel ik al zo'n 3,5 jaar aan krachttraining (inclusief deadliften) doe nu.Ik luister braaf naar mijn forumheld.

)

Dit zou ik dus nooit doen. Dan voel ik me na een week zowieso zo:Met kerst zelf ga ik me natuurlijk sowieso niet aan een schema houden, maar ik overweeg de andere dagen ook even rond onderhoud te gaan zitten.

Hahaha, tsja. Ik voel me liever even tijdelijk een varken dan dat ik nog maanden zonder energie loop. Maar heb nog niet definitief besloten of ik een refeed ga doen of niet.Dit zou ik dus nooit doen. Dan voel ik me na een week zowieso zo:
Respect dat je ondanks energie -1000 toch die fucking 45 minuten cardio blijft doen!

Ik denk dat je na 2 a drie goede kerstdagen ook wel weer er tegen aankunt..paar dagen later is het oud&nieuw. Ik persoonlijk zou daartussen (lichtjes) cutten.Hahaha, tsja. Ik voel me liever even tijdelijk een varken dan dat ik nog maanden zonder energie loop.

Goed punt. Misschien tussentijds iets meer dan mijn huidige kcal eten, maar nog altijd onder onderhoud blijven.Ik denk dat je na 2 a drie goede kerstdagen ook wel weer er tegen aankunt..paar dagen later is het oud&nieuw. Ik persoonlijk zou daartussen (lichtjes) cutten.![]()