Je doet je nu serieus mtb’en dan?Eerst half uurtje naar het bikepark en daarna alles geven op het bikepark zelf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je doet je nu serieus mtb’en dan?Eerst half uurtje naar het bikepark en daarna alles geven op het bikepark zelf.
Dat klopt wel ja. Pull downs kunnen wel.Pull downs kan ook toch?
jazeker core en rug vooral onderrug denk ik ook
Krijg je geen nekpijn, traps oid?

Thanks girl.Ik zou inderdaad doen waar je het meeste plezier uit haalt!
Maarrr als ik wat oefeningen zou mogen noemen -> hipthrust, rdls, ghr, pulldown, dips, lunges/split squats, wheel rollout
fijn dat je meedenkt!Benen, core en onderrug worden wel aangepakt maar kan nog wel extra met assistance.Als je niet prestatiegericht gaat wielrennen is dat m.i. niet belangrijk.
Benen, core en onderrug zijn het belangrijkst voor wielrenners.

Mooi zegzwart met een witte streep. Liever had ik matzwart maar dan was het een project one geworden, beetje prijzig. Dit was al niet heel goedkoop.
Heerlijke fiets en net nieuw. Maar stuk sneller dan ik eerst ging
Welke fiets heb jij?
. En altijd leuk om een nieuwe fiets te hebben natuurlijk. Ik heb de mijne sinds augustus. Hij staat in de woonkamer en elke keer als ik hem zie, heb ik vlinders in mijn buik. 
HEUJ, jij ook hier.Zeg Annie, jij bent echt geen p*ssy in de gym
Dus hop, pull ups doen jij!

HahahahHahaha Azzy. Ik ben vooral te zwaar en te p*ssy.Ik te lui en te zwaar met 103 kg aan 80 procent vet .Kom op annie je Kan het !

Nope. Ik heb geen mountainbike. Het bikepark is geschikt voor racefietsen én er zijn kleine gedeeltes voor mountainbikers. Een mtb gaat er zeer waarschijnlijk komen tho. Iets voor later dit jaar.

Hmja, het moet vooral leuk blijven, vind ik. Ik heb mezelf beloofd dat ik dit jaar dingen ga doen die ik leuk vind. En aangezien ik strong lifts én fietsen heel leuk vind en niet ga koersen, zie ik niet in waarom ik niet beide sporten fanatiek zou beoefenen.Oh, op zo’n manier, voor mtb‘en op een series single track kan je wel wat UB spierkracht gebruiken voor wielrennen (op sprinten na) is dat alleen maar ballast. Core en onderrug oefening zijn wel nuttige wat kracht training voor de benen is ook wel zinvol, maar het moet het fietsen niet in de weg zitten. Veel km’s maken is het belangrijkste, zeker als beginner.

Als beloning voor mijn inzet heb ik daarna nog een Nutella-Oreo cheesecake gehad hihihi. 
Vd Poel wat een beest ^^Hmja, het moet vooral leuk blijven, vind ik. Ik heb mezelf beloofd dat ik dit jaar dingen ga doen die ik leuk vind. En aangezien ik strong lifts én fietsen heel leuk vind en niet ga koersen, zie ik niet in waarom ik niet beide sporten fanatiek zou beoefenen.
Veel km's worden er gemaakt, al is het in dit weer iets lastiger om heel lang op de fiets te zitten. Ik probeer tegenwoordig drie keer per week te gaan en bij slecht weer doe ik 'nuttige' trainingen, waarbij ik mezelf uitdaag. Zo heb ik gisteren een kleine 40km gefietst, maar ben ik wel volledig kapot gebleven.
Vrijdag 31-01-2020
Rustdagje ingepland, want ik was er echt aan toe na een heftige schijtweek op werk. Also, ik heb eindelijk mijn nieuwe bank dus er moest gechilled worden.
![]()
Zaterdag 1-02-2020
Plan was fietsen, maar het was echt kakweer. Dus ik ben gaan trainen, aangezien ik de training van vrijdag had geskipt.
Squat
10x20kg
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
OHP
4x8x15kg
Ik merk dat ik niet echt mega gemotiveerd ben, omdat ik zo'n slappe kip ben... Nu toch maar beter mijn best gaan doen en wat oefeningen ernaast gaan doen...
Deadlift
10x40kg
5x50kg
5x55kg
5x5x60kg - ging lekker, dus volgende keer mag er weer wat bij.
Ik ontdekte een mini hamstring:
![]()
Zondag 2-02-2020
Plan was fietsen, en het weer was opnieuw niet echt top. Maar ik ben toch maar op het zadel geklommen. Resultaat was een heftige training van twee uur, waarbij ik 5 keer achter elkaar dezelfde berg omhoog ben gereden. Toen ik thuiskwam, dacht ik dat ik alles zou onderkotsen.
Daarna snel gedoucht en op de bank gekropen, want het WK Veldrijden werd uitgezonden.Als beloning voor mijn inzet heb ik daarna nog een Nutella-Oreo cheesecake gehad hihihi.
![]()
Absurd he
Heujjjj, welkom!

Thanks Rock! Ik dm je gelijk even.Lekker bezig Annie, doorzetter. Trots op je.
Dm's staan altijd open als je eens naar je programmering wil laten kijken

super talentje en enorme drive ! ^^Absurd he
Na een lap was het eigenlijk wel al duidelijk wie ging winnen.
Heujjjj, welkom!
Thanks Rock! Ik dm je gelijk even.![]()
5x5 for who doesnt wanna f**k around

Meestal is de marketing juist gericht op mensen juist wel dergelijke ambities hebben, maar "misschien" hebben we het over verschillende dingen...

hoe bedoel je ?Meestal is de marketing juist gericht op mensen juist wel dergelijke ambities hebben, maar "misschien" hebben we het over verschillende dingen...![]()
Special klik schoenen ben je hier voor nodig.Ik heb best weinig verstand van fietsen, maar volgens mij missen de pedalen![]()

Ik bedoel dat veel trainingsprogramma verkocht worden als een manier om fysiek aantrekkelijker te worden, een grapje over de dubbele betekenis van fucking around. Als je het moet uitleggen helaas wel een minder geslaagd grapje.
ahh zo , neuh ik richte meer op het feit dat het redeljk efficient trainedIk bedoel dat veel trainingsprogramma verkocht worden als een manier om fysiek aantrekkelijker te worden, een grapje over de dubbele betekenis van fucking around. Als je het moet uitleggen helaas wel een minder geslaagd grapje.
Excuus voor de logvervuiling.
Yip. Die pedalen moet je los kopen, want mensen hebben hun eigen voorkeur voor schoenen en bijpassende pedalen. Zijn een paar soorten.Ik heb best weinig verstand van fietsen, maar volgens mij missen de pedalen![]()