MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.222
Pull downs kan ook toch?
jazeker core en rug vooral onderrug denk ik ook
Krijg je geen nekpijn, traps oid?
Dat klopt wel ja. Pull downs kunnen wel.
Geen last meer van nekpijn, traps en bovenrug sinds mijn bike fit. :)

Ik zou inderdaad doen waar je het meeste plezier uit haalt!

Maarrr als ik wat oefeningen zou mogen noemen -> hipthrust, rdls, ghr, pulldown, dips, lunges/split squats, wheel rollout
Thanks girl. :) fijn dat je meedenkt!
Als je niet prestatiegericht gaat wielrennen is dat m.i. niet belangrijk.
Benen, core en onderrug zijn het belangrijkst voor wielrenners.
Benen, core en onderrug worden wel aangepakt maar kan nog wel extra met assistance.
Ik ga niet koersen, maar ben er wel op gebrand beter te worden. :)
zwart met een witte streep. Liever had ik matzwart maar dan was het een project one geworden, beetje prijzig. Dit was al niet heel goedkoop.

Heerlijke fiets en net nieuw. Maar stuk sneller dan ik eerst ging

Welke fiets heb jij?
Mooi zeg :). En altijd leuk om een nieuwe fiets te hebben natuurlijk. Ik heb de mijne sinds augustus. Hij staat in de woonkamer en elke keer als ik hem zie, heb ik vlinders in mijn buik. :heart:
IMG_20190831_160208_854.jpg

Zeg Annie, jij bent echt geen p*ssy in de gym ;)
Dus hop, pull ups doen jij!
HEUJ, jij ook hier. :o
Ik kan nog geen één rep doen op pull ups hoor. En honestly, I couldn't care less. :dunno: Hahahah
Ik te lui en te zwaar met 103 kg aan 80 procent vet .Kom op annie je Kan het !
Hahaha Azzy. Ik ben vooral te zwaar en te p*ssy. :D

Je doet je nu serieus mtb’en dan?
Nope. Ik heb geen mountainbike. Het bikepark is geschikt voor racefietsen én er zijn kleine gedeeltes voor mountainbikers. Een mtb gaat er zeer waarschijnlijk komen tho. Iets voor later dit jaar. :p
Maar ja, ik ben wel serieus bezig met fietsen. Ik houd van vooruitgang en meten is weten. In de gym is dat gemakkelijk met reps en gewicht.
Op de fiets is dat natuurlijk ook te doen, maar dan moet je weten wat je wilt meten. Ik wil meer wattage kunnen wegtrappen, ik wil een hoger w/kg lichaamsgewicht hebben (dus moet ik afvallen, want dat is de allergemakkelijkste oplossing), ik wil sneller worden en beter bergen op fietsen. Én verder kunnen fietsen. EN... Nouja, genoeg te doen dit jaar in ieder geval. :rolleyes:

Oh, op zo’n manier, voor mtb‘en op een series single track kan je wel wat UB spierkracht gebruiken voor wielrennen (op sprinten na) is dat alleen maar ballast. Core en onderrug oefening zijn wel nuttige wat kracht training voor de benen is ook wel zinvol, maar het moet het fietsen niet in de weg zitten. Veel km’s maken is het belangrijkste, zeker als beginner.

• #2.224
Oh, op zo’n manier, voor mtb‘en op een series single track kan je wel wat UB spierkracht gebruiken voor wielrennen (op sprinten na) is dat alleen maar ballast. Core en onderrug oefening zijn wel nuttige wat kracht training voor de benen is ook wel zinvol, maar het moet het fietsen niet in de weg zitten. Veel km’s maken is het belangrijkste, zeker als beginner.
Hmja, het moet vooral leuk blijven, vind ik. Ik heb mezelf beloofd dat ik dit jaar dingen ga doen die ik leuk vind. En aangezien ik strong lifts én fietsen heel leuk vind en niet ga koersen, zie ik niet in waarom ik niet beide sporten fanatiek zou beoefenen.

Veel km's worden er gemaakt, al is het in dit weer iets lastiger om heel lang op de fiets te zitten. Ik probeer tegenwoordig drie keer per week te gaan en bij slecht weer doe ik 'nuttige' trainingen, waarbij ik mezelf uitdaag. Zo heb ik gisteren een kleine 40km gefietst, maar ben ik wel volledig kapot gebleven. :p

Vrijdag 31-01-2020
Rustdagje ingepland, want ik was er echt aan toe na een heftige schijtweek op werk. Also, ik heb eindelijk mijn nieuwe bank dus er moest gechilled worden.

IMG_20200131_222203_630.jpg

Zaterdag 1-02-2020
Plan was fietsen, maar het was echt kakweer. Dus ik ben gaan trainen, aangezien ik de training van vrijdag had geskipt.

Squat
10x20kg
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg

OHP
4x8x15kg
Ik merk dat ik niet echt mega gemotiveerd ben, omdat ik zo'n slappe kip ben... Nu toch maar beter mijn best gaan doen en wat oefeningen ernaast gaan doen...

Deadlift

10x40kg
5x50kg
5x55kg
5x5x60kg - ging lekker, dus volgende keer mag er weer wat bij.

Ik ontdekte een mini hamstring:
IMG_20200201_114214.jpg

Zondag 2-02-2020
Plan was fietsen, en het weer was opnieuw niet echt top. Maar ik ben toch maar op het zadel geklommen. Resultaat was een heftige training van twee uur, waarbij ik 5 keer achter elkaar dezelfde berg omhoog ben gereden. Toen ik thuiskwam, dacht ik dat ik alles zou onderkotsen.
Daarna snel gedoucht en op de bank gekropen, want het WK Veldrijden werd uitgezonden. :D Als beloning voor mijn inzet heb ik daarna nog een Nutella-Oreo cheesecake gehad hihihi. :meal:

IMG_20200202_163258.jpg

Hmja, het moet vooral leuk blijven, vind ik. Ik heb mezelf beloofd dat ik dit jaar dingen ga doen die ik leuk vind. En aangezien ik strong lifts én fietsen heel leuk vind en niet ga koersen, zie ik niet in waarom ik niet beide sporten fanatiek zou beoefenen.

Veel km's worden er gemaakt, al is het in dit weer iets lastiger om heel lang op de fiets te zitten. Ik probeer tegenwoordig drie keer per week te gaan en bij slecht weer doe ik 'nuttige' trainingen, waarbij ik mezelf uitdaag. Zo heb ik gisteren een kleine 40km gefietst, maar ben ik wel volledig kapot gebleven. :p

Vrijdag 31-01-2020
Rustdagje ingepland, want ik was er echt aan toe na een heftige schijtweek op werk. Also, ik heb eindelijk mijn nieuwe bank dus er moest gechilled worden.

IMG_20200131_222203_630.jpg

Zaterdag 1-02-2020
Plan was fietsen, maar het was echt kakweer. Dus ik ben gaan trainen, aangezien ik de training van vrijdag had geskipt.

Squat
10x20kg
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg

OHP
4x8x15kg
Ik merk dat ik niet echt mega gemotiveerd ben, omdat ik zo'n slappe kip ben... Nu toch maar beter mijn best gaan doen en wat oefeningen ernaast gaan doen...

Deadlift

10x40kg
5x50kg
5x55kg
5x5x60kg - ging lekker, dus volgende keer mag er weer wat bij.

Ik ontdekte een mini hamstring:
IMG_20200201_114214.jpg

Zondag 2-02-2020
Plan was fietsen, en het weer was opnieuw niet echt top. Maar ik ben toch maar op het zadel geklommen. Resultaat was een heftige training van twee uur, waarbij ik 5 keer achter elkaar dezelfde berg omhoog ben gereden. Toen ik thuiskwam, dacht ik dat ik alles zou onderkotsen.
Daarna snel gedoucht en op de bank gekropen, want het WK Veldrijden werd uitgezonden. :D Als beloning voor mijn inzet heb ik daarna nog een Nutella-Oreo cheesecake gehad hihihi. :meal:

IMG_20200202_163258.jpg
Vd Poel wat een beest ^^

Lekker bezig Annie, doorzetter. Trots op je.

Dm's staan altijd open als je eens naar je programmering wil laten kijken

• #2.228
Lekker bezig Annie!

Ik bedoel dat veel trainingsprogramma verkocht worden als een manier om fysiek aantrekkelijker te worden, een grapje over de dubbele betekenis van fucking around. Als je het moet uitleggen helaas wel een minder geslaagd grapje.

Excuus voor de logvervuiling.

Ik bedoel dat veel trainingsprogramma verkocht worden als een manier om fysiek aantrekkelijker te worden, een grapje over de dubbele betekenis van fucking around. Als je het moet uitleggen helaas wel een minder geslaagd grapje.

Excuus voor de logvervuiling.
ahh zo , neuh ik richte meer op het feit dat het redeljk efficient trained

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven