Niets tegen Annie haar booty, velen hier wensen dat ze haar ass-genetics hadden!
Nette training meid, geniet van je verdiende avondje vrij met the girls!
Als je van plan bent dit weekend te fietsen: zondag wordt (hier) storm voorspeld met wind tot 110km/h, dus misschien morgen een langer rondje plannen?
Ik wilde eigenlijk vanochtend vroeg even gaan, maar schrok wakker van de harde windvlagen. Aangezien ik alleen zou gaan, heb ik besloten om toch maar binnen te blijven.

Leek me niet echt veilig.
Ik zie Annie zondag wel op het NK tegenwind fietsen knallen
Ahahaha, nopeeee.

Niks voor mij. Als er al een beetje wind staat, zit ik al te balen.
Ook door de radiostilte bij
@HillR , maar dit is hard op weg de gezelligste log van DBB te worden

lol, wacht maar als
@HillR weer up and running is. Ik hoop heel snel.
Mag je jouw inziens, dat dan ook weer klasseren onder begeleiding van vrouwen in de sport?
Nee geen fietsende dames tot nu toe.
Maar ik zie haar wel buffelen met windkracht 10 op de fiets.
Well, that makes one of us. Ik zelf niet, namelijk.
5x5 DL ga je idd wel kapot aan......(cns) zeker als de gewichten hoger worden....
Dat zie ik tzt wel.

Niks staat in steen gebeiteld.
I feel ya!
Gelukkig kan je dat dan wel redelijk goed.
Uitstekende suggestie!

NEE GEEN HAKKEN!!!
Ik moet nog zien of dat doorgaat zondag. Als Ciara op dat moment overtrekt, worden de deelnemers letterlijk van de dijk geblazen.
https://nos.nl/artikel/2321982-nk-t...storm-ciara-dit-is-waar-we-het-voor-doen.html
Haha, is wel doorgegaan. Sterker nog, ik ken iemand die eraan mee heeft gedaan.

Het waren topomstandigheden voor het NK tegenwindfietsen!
Dat noemen fietsers intervaltraining.
Ze doen grofweg een paar varianten. Hele korte harde sprints en dan gewoon tempo fietsen, ‘blokjes ‘ maar ook langere blokken, 20 minuten net onder je max en dan weer een tijd normaal tempo.
Qua conditie en duurvermogen echt wel wat anders dan bb
Exactement.
Zaterdag 8-2-2020
Dik drama voor de kiezen gehad het hele weekend, long story, stupid shit. Daardoor was ik niet in topconditie zaterdag, dus het heuvelrondje van 60km werd ingekort tot 40km. Ik was t*ring langzaam, maar het was een goede training. Met 500 hoogtemeters op 43 km was het echt een pittige rit, met heuvels waar je u tegen zegt.
Ook nog even de Camerig op geklommen en eraan herinnerd hoe mooi (maar ook behoorlijk lang) die klim is. Daar nog effe de cycling chick uitgehangen voor wat leuke fiets picca's, want ja: net als bij bodybuilding hoort dat er ook in deze scene wel een beetje bij. Ik stond er ook nog éxtra gesoigneerd bij in mijn nieuwe fietspakske dus dat moest gewoon even vastgelegd worden.
Zondag 9-2-2020
HERE COMES THE STORM!!!! Ik wilde dus vroeg opstaan om voor de storm nog even een rondje te doen. Helaas werd ik wakker gewaaid door Ciara.
Toen ik naar buiten keek heb ik besloten dat niet niet slim was om in mijn eentje de weg op te gaan. De windstoten waren helaas toen al te heftig om veilig de weg op te kunnen.
Dagje extreem geluierd met vrienden dan maar. Lekker geluncht in mijn oude hometown, gechilled en gekletst op de bank met een extreem lui zondaggevoel én daarna nog frietjes gevreten. En gechilled met een mega leuk megakonijn.
Fijne week iedereen!