- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt he. Hij had zijn gezicht op oorlog staan zondag.
hihihi goed he!!

Danku, lieve Bubs

awww yisssEen mooie bijkomstigheid, lijkt me zo.Meestal is de marketing juist gericht op mensen juist wel dergelijke ambities hebben, maar "misschien" hebben we het over verschillende dingen...![]()

Haha, dat klopt!Ik heb best weinig verstand van fietsen, maar volgens mij missen de pedalen![]()

You know what's uppp

lolDaar zijn die luchtklikkers dus voor, lekker fietsen zonder pedalen![]()

Ik vond 'm wel grappig @MentatIk bedoel dat veel trainingsprogramma verkocht worden als een manier om fysiek aantrekkelijker te worden, een grapje over de dubbele betekenis van fucking around. Als je het moet uitleggen helaas wel een minder geslaagd grapje.
Excuus voor de logvervuiling.

Das zeker waar. 3 oefeningen met wat assistance. Ik mag niet klagen!ahh zo , neuh ik richte meer op het feit dat het redeljk efficient trained
Precies dit. Ik heb er mijn spd-pedalen opgezet, al waren de meneren uit de fietswinkel daar echt niet over te spreken. Maar zoals altijd had ik daar gewoon schijt aan.Yip. Die pedalen moet je los kopen, want mensen hebben hun eigen voorkeur voor schoenen en bijpassende pedalen. Zijn een paar soorten.
Hahaha, ja klopt. Ik was net verhuisd rond kerst, dus ik had geen tijd om een kerstboom op te tuigen. Daarom heb ik de lampjes in mijn fietske gegooid. Nu vind ik het eigenlijk zo gezellig staan, dat ik ze maar laat zitten.

Het kwam (alweer) zo uit, dusja, het moest maar.Twee dagen op rij squatten, straffe madam!
Hopelijk zijn de beentje fris genoeg voor je fietsrondje vandaag.
Het weer wordt alvast beter dan de laatste dagen, dus je heb de goeie dag uitgekozen!

Hahaha, zo leuk om ook een Limburgse buddy te hebben hier!Yassss, hard werken, maar wel leuk werk!Pedal to the metal dus...gaserop!!
Heerlijk die 5x5 do the basics![]()

moet eerlijk bekennen ik heb best veel heimwee , dus ik vind het ook wel fijn . nou belt mijn neefje mij twee keer in de week om ff goed te brazelenHet kwam (alweer) zo uit, dusja, het moest maar.
Ik heb bewust deze twee dagen getraind, omdat het vandaag eindelijk droog zou blijven. Dan fiets ik toch liever ipv in de regen zoals de afgelopen twee keer.
Hahaha, zo leuk om ook een Limburgse buddy te hebben hier!
Yassss, hard werken, maar wel leuk werk!![]()

Gelukkig heb je hier nog je home girl Annie met wie je Limburgs kunt brazelen.moet eerlijk bekennen ik heb best veel heimwee , dus ik vind het ook wel fijn . nou belt mijn neefje mij twee keer in de week om ff goed te brazelen![]()
Doorzetten en dan lukt het je vanzelf!@ScumbagAnnie
Jaa ik ook hier, zit qua sporten nu ook in een behoorlijke dip.. moet het echt weer beter gaan oppakken en mijn fitgirl poses gaan oefenen
Pull ups lukken mij ook nog altijd niet, maar is wel echt een doel om dat toch te kunnen..

Blokjes gereden en er een slimme training van gemaakt. Vier blokjes van vijf minuten op een hartslag rond de 178, met daaropvolgend telkens vijf minuten rust.

Is dat MIIT?Rondje Bike park gedaan!Blokjes gereden en er een slimme training van gemaakt. Vier blokjes van vijf minuten op een hartslag rond de 178, met daaropvolgend telkens vijf minuten rust.
Eindstand: 41km in 1 uur en 39 minuten. Het was zwaar, maar effectief.
Daag

Ik ken HIIT (high intensity interval training) maar dat zijn sprintjes van tientallen seconden volgens mij, jij hebt denk ik MIIT uitgevonden met sprints van 5 minuten

Hahaha.Ik ken HIIT (high intensity interval training) maar dat zijn sprintjes van tientallen seconden volgens mij, jij hebt denk ik MIIT uitgevonden met sprints van 5 minuten![]()
Ja, dat zijn de zogenaamde 'blokjes'. In de fietswereld is het redelijk normaal om blokjes in dat tijdsbestek te rijden! Goed voor je conditie ook. 

Mogelijk wordt er ook nog wel wat buiten schema gevreten... AW YISSSS.Hier nog een picca van de ultieme fitgirl pose, want dat is het enige dat ik kan.
![]()
Happy Friday, lovely people
Verspilde moeite, luistert ze toch niet naarDag Annie. Deadlift hoeft maar 1x5 bij SL.
Nu niet heel relevant nu, maar als je 2X p/w zwaar deadlift en squat eventueel wel.
Gr Rinie