MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weer eens wat anders dan een kerstboom :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.242
super talentje en enorme drive ! ^^
Echt he. Hij had zijn gezicht op oorlog staan zondag. :rocker2:
Ik zie 5X5... Mijn hart gaat sneller kloppen :heart:
hihihi goed he!! :tanden:
Danku, lieve Bubs :heart::grinny:
5x5 for who doesnt wanna f**k around :)
:cool: awww yisss
Meestal is de marketing juist gericht op mensen juist wel dergelijke ambities hebben, maar "misschien" hebben we het over verschillende dingen... :p
Een mooie bijkomstigheid, lijkt me zo. :p
Ik heb best weinig verstand van fietsen, maar volgens mij missen de pedalen :dunno:
Haha, dat klopt! :lol:
:dunno:
Special klik schoenen ben je hier voor nodig.
You know what's uppp:P
Daar zijn die luchtklikkers dus voor, lekker fietsen zonder pedalen :roflol:
lol:roflol:
Ik bedoel dat veel trainingsprogramma verkocht worden als een manier om fysiek aantrekkelijker te worden, een grapje over de dubbele betekenis van fucking around. Als je het moet uitleggen helaas wel een minder geslaagd grapje.

Excuus voor de logvervuiling.
Ik vond 'm wel grappig @Mentat :D
ahh zo , neuh ik richte meer op het feit dat het redeljk efficient trained
Das zeker waar. 3 oefeningen met wat assistance. Ik mag niet klagen!
Yip. Die pedalen moet je los kopen, want mensen hebben hun eigen voorkeur voor schoenen en bijpassende pedalen. Zijn een paar soorten.
Precies dit. Ik heb er mijn spd-pedalen opgezet, al waren de meneren uit de fietswinkel daar echt niet over te spreken. Maar zoals altijd had ik daar gewoon schijt aan.
Inmiddels overigens geen spd meer voor mij. Nu ben ik een echte (slow) pro met wielrenpedalen.

Weer eens wat anders dan een kerstboom :D
Hahaha, ja klopt. Ik was net verhuisd rond kerst, dus ik had geen tijd om een kerstboom op te tuigen. Daarom heb ik de lampjes in mijn fietske gegooid. Nu vind ik het eigenlijk zo gezellig staan, dat ik ze maar laat zitten.

ZO EN NU OVER TOT DE TRAININGEN JA!!!

Maandag 3-2-2020
Ik ga de gewichten nu langzaam omhoog gooien als het technisch allemaal goed aanvoelt. Blij met hoe het nu eigenlijk al gaat. Ik ben veel kracht verloren, maar heb er tegelijkertijd ook veel vertrouwen in dat ik al die kracht vrij snel weer zal terugwinnen op dit schema. :D :flexing::pressing:
Leg extension
Squat
10x20kg
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x42,5kg
5x42,5kg
5x42,5kg
5x42,5kg

Pendlay row
10x25kg
8x27,5kg
5x30kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg

Bench press
10x20kg
5x25kg
5x27,5kg
5x30kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg

Loopband: 30 minuten inclusief helling én 1,5 aflevering van The Big Bang Theory.:cheer:
Rating: :peachy::peachy::peachy:

Dinsdag 4-2-2020
Squat

10x20kg
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x42,5kg
5x42,5kg
5x42,5kg

OHP
5x15kg
5x15kg
5x17,5kg
5x17,5kg
5x17,5kg
5x17,5kg
5x17,5kg

Deadlift
8x40kg
5x50kg
5x55kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg

Loopband: 30 minuten inclusief helling én weer 1,5 aflevering van The Big Bang Theory
Rating: :peachy::peachy::peachy::peachy:

Vandaag spring ik weer op 't fietsje. Loving my life rn. Perfecte combinatie tussen liften en fitseeee. :clap::pressing:

Happy Wednesday peopleeee :wave2::heart:

Twee dagen op rij squatten, straffe madam!
Hopelijk zijn de beentje fris genoeg voor je fietsrondje vandaag :).
Het weer wordt alvast beter dan de laatste dagen, dus je heb de goeie dag uitgekozen!

vd poel is dat van diech ? dat oorlog geziech :P

Pedal to the metal dus...gaserop!!

Heerlijk die 5x5 do the basics :pressing:

• #2.246
Twee dagen op rij squatten, straffe madam!
Hopelijk zijn de beentje fris genoeg voor je fietsrondje vandaag :).
Het weer wordt alvast beter dan de laatste dagen, dus je heb de goeie dag uitgekozen!
Het kwam (alweer) zo uit, dusja, het moest maar.
Ik heb bewust deze twee dagen getraind, omdat het vandaag eindelijk droog zou blijven. Dan fiets ik toch liever ipv in de regen zoals de afgelopen twee keer. :o

vd poel is dat van diech ? dat oorlog geziech :P
:grinny: Hahaha, zo leuk om ook een Limburgse buddy te hebben hier!
Pedal to the metal dus...gaserop!!

Heerlijk die 5x5 do the basics :pressing:
Yassss, hard werken, maar wel leuk werk!:flex:

Het kwam (alweer) zo uit, dusja, het moest maar.
Ik heb bewust deze twee dagen getraind, omdat het vandaag eindelijk droog zou blijven. Dan fiets ik toch liever ipv in de regen zoals de afgelopen twee keer. :o

:grinny: Hahaha, zo leuk om ook een Limburgse buddy te hebben hier!

Yassss, hard werken, maar wel leuk werk!:flex:
moet eerlijk bekennen ik heb best veel heimwee , dus ik vind het ook wel fijn . nou belt mijn neefje mij twee keer in de week om ff goed te brazelen :P

@ScumbagAnnie
Jaa ik ook hier, zit qua sporten nu ook in een behoorlijke dip.. moet het echt weer beter gaan oppakken en mijn fitgirl poses gaan oefenen :p
Pull ups lukken mij ook nog altijd niet, maar is wel echt een doel om dat toch te kunnen..

• #2.249
moet eerlijk bekennen ik heb best veel heimwee , dus ik vind het ook wel fijn . nou belt mijn neefje mij twee keer in de week om ff goed te brazelen :P
Gelukkig heb je hier nog je home girl Annie met wie je Limburgs kunt brazelen. :grinny: :wave2:
@ScumbagAnnie
Jaa ik ook hier, zit qua sporten nu ook in een behoorlijke dip.. moet het echt weer beter gaan oppakken en mijn fitgirl poses gaan oefenen :p
Pull ups lukken mij ook nog altijd niet, maar is wel echt een doel om dat toch te kunnen..
Doorzetten en dan lukt het je vanzelf! :cool:

Woensdag 5-2-2020
Rondje Bike park gedaan! :D Blokjes gereden en er een slimme training van gemaakt. Vier blokjes van vijf minuten op een hartslag rond de 178, met daaropvolgend telkens vijf minuten rust.
Eindstand: 41km in 1 uur en 39 minuten. Het was zwaar, maar effectief.

Voor de geïnteresseerden: Strava Bike park rit 5-2-2020

Vanavond weer gymmen. :pressing:

Daag lieve mensen!:heart:

• #2.254
Ik ken HIIT (high intensity interval training) maar dat zijn sprintjes van tientallen seconden volgens mij, jij hebt denk ik MIIT uitgevonden met sprints van 5 minuten :)
Hahaha. :roflol: Ja, dat zijn de zogenaamde 'blokjes'. In de fietswereld is het redelijk normaal om blokjes in dat tijdsbestek te rijden! Goed voor je conditie ook. :)

• #2.255
Donderdag 6-2-2020
Annoyinggggggggggg. Het squat rack was weer eens bezet omdat ik later binnenkwam dan normaal. Ik ben dus begonnen met bankjes, maar eigenlijk kan mijn autistische brein dat echt niet aan. :clown:

Bench press
Jeej, 5x5x32,5kg afgemaakt. Kwam wel uit mijn tenen.
10x20kg
8x25kg
5x27,5kg
5x30kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg

Squat
I went through hell and back na de zware fietstraining van gisteren, maar heb mijn targets wel bereikt! :D
10x20kg
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x42,5kg
5x42,5kg
5x42,5kg
5x32,5kg
5x42,5kg

Pendlay row
Vermoeidheid hakte er nu wel een beetje in. Target was 5x5x32,5kg maar dat zouden geen nette reps zijn geworden. Toch tevreden. :dunno:
10x25kg
8x27,5kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg

Cardio: cardio-NO! Ik had leukere dingen te doen. :engel:
Rating: :peachy::peachy::peachy::peachy:

Vandaag rustdag en chillen met vriendinnen op mijn nieuwe bank. :rocker2: Mogelijk wordt er ook nog wel wat buiten schema gevreten... AW YISSSS.

Hier nog een picca van de ultieme fitgirl pose, want dat is het enige dat ik kan.
IMG_20200206_193910.jpg

Happy Friday, lovely people

Eerste 30 seconden :p

Dag Annie. Deadlift hoeft maar 1x5 bij SL.

Nu niet heel relevant nu, maar als je 2X p/w zwaar deadlift en squat eventueel wel.

Gr Rinie

Het is natuurlijk wel een beetje cheaten... booty pics met PL schoenen... dan kan je net zo goed hakken aan doen :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven