MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mountainbike is voor watjes, echt serieus spannend crossen doe je met een cyclocrosser.
Niks vering, spannende momenten met smallere bandjes.
Ik geef ook toe dat ik een watje ben. :dunno:
Besides, nowadays it's all about gravel. Wat vind je daar eigenlijk van?
Dan fiets je niet op plekken die bedoeld zijn voor een mountainbike... De reden voor mij om mijn mtb te verkopen is omdat ik in NL niet genoeg uitdaging kon vinden op een fully!
Sorry, 2pussy4fully.
Ik rij gewoon de rode route in Nijmegen op de crosser. Dan heb je wel af en toe natte handjes en een hartslag van +180 :D
Je bent snel te bang, voordeel van de crosser is ook dat je op makkelijkere routes voor de MTB je nog flink kunt werken.
:') hahaa. Crazyyyy
:D YOU HEARD ME!!!!
Mmmmmmm.... voor deze ene keer zie ik het door de vingers :p
Blij, maar wat nu als ik zeg dat ik gisteren ook geen cardio deed. :eyebrow:
Mooi kleur vooral!
Is het kleur die ik heb op m'n Scott :roflol:
Ik vind het goed dat je cardio hebt geskipped :).
Luisteren naar je lijf is ook iets dat je moet leren, en soms is genoeg gewoon even genoeg...
Wait what. Heb jij een fiets?! Race of mountain?
Die kleur is echt geweldig. Ik ben er helemaal verliefd op.:heart:
Kiek de vink vleege ^^
is ook regelmatig in stammybos te vinden
Jullie hebben allemaal een stuk avontuurlijker beeld van mountainbiken dan ik. Als ik ooit op een mtb stap, ga ik gewoon beetje klooien in de bossen, beetje chillen, rondkijken, beetje je kapot trappen. Maar echt niet over enorme heuvels en andere ellende hoor. IK ZEI TOCH DAT IK EEN PUSSY BEN!!!! :bang:

Dinsdag 11-2-2020
Een fietsvriend van me trainde me vandaag hahaha. :D Hij voelde zich niet fit genoeg voor een fietstraining, dus ik zei dat hij wel met me mee naar de sportschool kon.
Het was echt vet leuk! En heb er een nette training van gemaakt, ondanks dat ik ook wat tijd heb gespendeerd om hem te helpen.

Squat
Stretchies
10x20kg
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg - awwww yis. Nailed it! De laatste twee sets waren wel pittig, waarschijnlijk ook dankzij de training van maandag.

Pendlay row
1x10x25kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg - woepsie, kom er nu pas achter dat ik met 30kg heb gewerkt ipv 32,5kg. :rolleyes:

Bench press
10x20kg
10x20kg
5x25kg
5x30kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg

Geen cardio, want moe en geen zin (again). Sorry not sorry. :D
:peachy::peachy:
 
Laatst bewerkt:
poeh flinke wo weer, snap wel dat je geen zin meer had in cardio :roflol:
 
Besides, nowadays it's all about gravel. Wat vind je daar eigenlijk van?

Erg mooie fietsen, helaas meer voor woon-werk en mensen die af en toe een bospaadje willen pakken.
Voor mij niet echt een fiets waar je serieus mee het bos in kan als vervanger van een mountainbike.
 
poeh flinke wo weer, snap wel dat je geen zin meer had in cardio :roflol:
:bang: Ik weet iet of dit mega sarcastisch is of dat je dit serieus bedoelt. Ik vind het zelf relatief weinig volume, gezien ik van debiele bodybuilding pomp schema's af kom.
Erg mooie fietsen, helaas meer voor woon-werk en mensen die af en toe een bospaadje willen pakken.
Voor mij niet echt een fiets waar je serieus mee het bos in kan als vervanger van een mountainbike.
ZO.VEEL.FIETSEN.... ZOVEEL MOGELIJKHEDEN!! Ik krijg er keuzestress van.
Zijn er momenten wanneer je daar wel echt zin in hebt dan?
Ehm, Marv, je weet dat je dit zegt in het logboek van een wielrenner he? :rolleyes:
 
Wait what. Heb jij een fiets?! Race of mountain?
Die kleur is echt geweldig. Ik ben er helemaal verliefd op.:heart:

Jahaaa, cadeautje voor mezelf met mijn verjaardag :D!
Niet zo'n superdure als jij hebt/wil hoor, mijn hart ligt nog steeds meer bij hardlopen dan fietsen :).
Het is gewoon fijn om een deftige fiets te hebben als je dan eens wat kilometers wil maken...

1581505455118.png
 
Jahaaa, cadeautje voor mezelf met mijn verjaardag :D!
Niet zo'n superdure als jij hebt/wil hoor, mijn hart ligt nog steeds meer bij hardlopen dan fietsen :).
Het is gewoon fijn om een deftige fiets te hebben als je dan eens wat kilometers wil maken...

OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
WAT EEN BEAUTY!!!!!!! :heart:

Wat is het exacte model? Ik ga eens kijken of deze beter betaalbaar is dan de Scott die ik heb gezien. Die kleur is gewoon perfect he, wat een kanon!
 
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
WAT EEN BEAUTY!!!!!!! :heart:

Wat is het exacte model? Ik ga eens kijken of deze beter betaalbaar is dan de Scott die ik heb gezien. Die kleur is gewoon perfect he, wat een kanon!
Annie das ook een scott :P
 
Dat zie ik, maar 'mijn' Scott kostte een fortuin. Dan zou ik even mijn nieren op het dark web moeten verkopen.
Dit is een andere!

Volgens mij is dit die van Bubs: https://www.scott-sports.com/us/en/product/scott-contessa-active-60-bike
En dit is die wat ik had gezien: https://www.scott-sports.com/us/en/product/scott-contessa-ransom-910-bike

:D

Klopt, stuurde je net een pm :).
Niet zoveel opties natuurlijk, het verschil moet ergens zitten.
Maar overall wel een zeer goede fiets hoor! En mooi, niet onbelangrijk :p.
 
hehehehehehehe XD blijf maar mooi op het darkweb weg
Nou, goed dan. :engel:
Klopt, stuurde je net een pm :).
Niet zoveel opties natuurlijk, het verschil moet ergens zitten.
Maar overall wel een zeer goede fiets hoor! En mooi, niet onbelangrijk :p.
Hehehe, goede timing.
Ik vind de kleur echt gaaf, maar als mountainbike mist 'ie wel wat afmontering. Maar ja, hij is gvd zo mooi.
Wielrenners zijn ook geen normale mensen ;)
Tell me something new, Skatermarvin
Volgens mij is het al eerder vastgesteld dat ik 'uniek' ben. :P
 
Dat zie ik, maar 'mijn' Scott kostte een fortuin. Dan zou ik even mijn nieren op het dark web moeten verkopen.
Dit is een andere!

Volgens mij is dit die van Bubs: https://www.scott-sports.com/us/en/product/scott-contessa-active-60-bike
En dit is die wat ik had gezien: https://www.scott-sports.com/us/en/product/scott-contessa-ransom-910-bike

:D
Tenzij je ruig/vaak downhill gaat doen zou ik idd voor die onderste kiezen. Maar als je alleen "normaal" gaat crossen ben je echt geen fiets van 5k nodig plus middenvering.
 
:P
:haha:
Al die reps is al cardio :p
:dunno: Valt wel mee hoor
Tenzij je ruig/vaak downhill gaat doen zou ik idd voor die onderste kiezen. Maar als je alleen "normaal" gaat crossen ben je echt geen fiets van 5k nodig plus middenvering.
Nope, ben te pussy voor downhill/mega heftig terrein. Ik denk dat ik al trots op mezelf zou zijn als ik een rustige route zonder gillen zou kunnen volbrengen. :o

Woensdag 12-2-2020
Dusssssssssssssssssss, ik ben echt mega vermoeid, dus ik heb getwijfeld of ik wel of niet zou gaan sporten. Uiteindelijk ben ik toch maar op het fietsje gestapt, omdat ik in de wind wilde zitten en mijn koppie wilde leegmaken.
Hartslagmeter is kapot, dus blokjes rijden werd moeilijk. Heb er zelf iets van proberen te maken en was best tevreden met het resultaat, zeker gezien de vermoeidheid.

Voor de geïnteresseerden is hier de Strava rit: https://www.strava.com/activities/3095545137

Vanavond weer klooien in de gym. :heart:

Even kijken hoe ik de rest van mijn fietsavonturen ga indelen. Zondag wordt het weer stormachtig, dus misschien dat ik vrijdagavond ook nog even op het fietsje stap. :D

HAIEEEEEEEEEEEEE HE. :wave2:
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven