MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
Alleen die in hun midlife crisis zitten en tijdens het consumeren van een 0,0% biertje op het terras met de serveersters flirten.

99% dus.
Ahahaha, on point. :roflol:
Nog nooit van deze term gehoord, maar wel herkenbaar ja. :o

Donderdag 13-2-2020
God damn, door drama mijn werk niet kunnen afkrijgen dus uiteindelijk moest ik overwerken en kon ik dus niet meer gaan trainen, óf heel laat. Ik heb er dus maar een rustdagje van gemaakt en dat kon ik eerlijk gezegd ook goed gebruiken.

Vrijdag 14-2-2020
Fietsennnn!! Vlak ritje, 34km, flink gestampt met de tegenwind. https://www.strava.com/activities/3099765562

Zaterdag 15-2-2020
Fietsennnnnn :D. Weer een vlak ritje van 41km. De wind was nu ook weer behoorlijk dus had eerlijk gezegd ook geen zin om een lange rit te maken. https://www.strava.com/activities/3101747842

Zondag 16-2-2020
Gym time! Slecht weer om te fietsen met al die windstoten, dus ik was voor de verandering eens in de sportschool te vinden in het weekend.

Squat
Stretchies
10x20kg
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg
Ging erg netjes. Volgende keer weer met wat extra gewicht :D

OHP
5x15kg
5x15kg
5x17,5kg
5x17,5kg
5x17,5kg
5x17,5kg
5x17,5kg
Kon de micro plates niet vinden. Denk dat ik het nu anders ga oplossen door te variëren in reps/sets.

Deadlift
5x50kg
5x55kg
5x60kg
5x62,5kg - En toen werd ik gebeld en was ik gelijk alle focus kwijt.
5x62,5kg
5x62,5kg
Zo, dat ging nog best lekker. Volgende keer weer MOARRR WEIGHTTTT.

Daarna gepowerwalked met een vriendin. 8km gewandeld in 1 uur en 15 minuten. Best netjes met al die wind. Nadeel: ik heb nu blaren onder mijn voeten. Lekker bezig Annie!!!!

Verder niks te melden buiten het feit dat ik vegan spaghetti at maar kaas miste en er dus kaas op heb gepleurd. :eyebrow: Joejoeeeee.

Goed bezig geweest hoor!!:thumbs: Goed te lezen dat de gewichten omhoog kunnen!

Gaat lekker hier, altijd een fijn gevoel als je weet dat je de volgende keer gewichten kan gaan verhogen :thumbs:

• #2.325
Die hangen normaal op dat eerste apparaat waar je tegenaan loopt als je binnen komt in de gym, die voor de schouders.
Hm, waarschijnlijk heb ik die dan compleet over het hoofd gezien. Binnenkort maar eens even checken. Thanks. :)
Goed bezig geweest hoor!!:thumbs: Goed te lezen dat de gewichten omhoog kunnen!
Thanks! Ik heb nog altijd een beetje het gevoel dat het p*ssy weights zijn. Maar zoals het nu gaat, verwacht ik ook dat mijn 'oude' kracht snel terugkomt. Top dus! :eyebrow:
En dat met 'maar' drie keer per week trainen!
Gaat lekker hier, altijd een fijn gevoel als je weet dat je de volgende keer gewichten kan gaan verhogen :thumbs:
Echt hoor. Dat is het enige leuke aan weer 'opnieuw' beginnen hahaha. :o

Respect dat je gaat fietsen en wandelen met windkracht 9!
Gym sessies gaan ook goed, go Annie go!

• #2.327
Respect dat je gaat fietsen en wandelen met windkracht 9!
Gym sessies gaan ook goed, go Annie go!
Fietsen alleen zaterdag. En toen was er wel wind, maar niet zo ernstig als zondag! :)
Zondag dus wel gewandeld door de storm hahaha. Was echt heeeeeerlijk. :D

Vanavond trainen, maar de ouderwetse PDS-buik inclusief pijn is weer terug. Waarschijnlijk van alle stress van de afgelopen weken. Proberen om icm een flinke pijnstiller toch door te zetten nu. Wish me luck.:eyes:

• #2.328
Dinsdag 18-2-2020
Gym time na mijn rustdag op maandag. Helaas zijn mijn blaren nog altijd niet weg. De rustdag had me goed gedaan, maar ze zijn weer full on aanwezig door het heen en weer geloop in de sportschool. :treuren:

Squat
Stretchies
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg

OHP
5x15kg
5x15kg
5x17,5kg
5x18,5kg
5x18,5kg
5x18,5kg
5x17,5kg
Micro plates gevonden dankzij @wovano :cheer:

Deadlift
5x50kg
5x55kg
5x60kg
5x62,5kg
5x62,5kg
5x62,5kg

Niks speciaals. Ik heb me een beetje ingehouden, zodat ik vandaag nog iets kan uitvoeren tijdens mijn tren met @Zeenius :D .

:peachy::peachy: JOEJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

wArOm dOe jE StRetChies?

• #2.331
OMTOT IK DOOR 'T FITSE EEN NOG STIJVERE HARK BEN DAN IK AL WAS. En ik was al een stijve hark, oa ook door mijn kantoorbaan.
De fietsmeneer die mijn bikefit heeft gedaan zei dat ik dat echt moest gaan doen, omdat ik er anders problemen mee ga krijgen in de toekomst. :o :eyes:
Ga dan ook serieus sporten in plaats van rondjes lopen in de gym :roflol: :roflol:

Hihihi, zonder gekheid, lekker bezig geweest hoor :thumbs:
Maar het kwam alleen al door het pakken en opruimen van gewichten voor de skwaats en deadlifts. :treuren:
Echt zo triest, want dat is bij elkaar waarschijnlijk nog geen kilometer geweest, maar ja nu zit ik er dus weer mee. :grumble:

Wat vaker een stukje lopen irl misschien?

• #2.333
Wat vaker een stukje lopen irl misschien?
hm, nee. Ligt niet zo zeer aan weinig wandelen, maar aan de schoenen en vooral mijn voeten. Al toen ik nog een (nog) kleinere Annie was, had ik echt altijd blaren op mijn voeten. Je wilt ook niet zien hoe mijn hielen eruitzien. Die zijn gewoon permanent rood/paars door alle littekens van de blaren hahaha. Volgende keer gewoon weer met een ander paar schoenen proberen! Ik denk dat ik nog wel een paar heb liggen waar het beter op zou gaan.

Woensdag 19-2-2020
Yayyyyy, gisteren eindelijk training gehad met @Zeenius. Mega nice dat we tegenwoordig op hetzelfde trainingsschema zitten en dus exact dezelfde training moesten doen.

Dit was mijn pre workout meal:
IMG_20200219_110324.jpg

Squat
Stretchies
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg - kan dus wel weer omhoog. :eek!:

Zeenius filmde mijn squat nog effe. Er zitten verbeterpunten in, maar ben eigenlijk best wel tevreden over de techniek. Zeker in vergelijking met een jaar geleden.

Bench press
10x20kg
5x30kg
5x32,5kg
5x35kg
5x35kg
5x35kg
5x35kg
5x35kg - nog altijd geen grinder te bekennen. UP! :D

Pendlay row
10x25kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg - net aan gehaald. :eyes:

Cardio
Niet nodig, want mijn hart ging al sneller kloppen van @Zeenius :eyebrow::heart:

Hier nog effe onze booty pic droppen, want ja: hoort erbij. #fitgirling.
IMG-20200219-WA0036.jpg

Peaches peaches everywhere :meal:

Wat een easy squat potverdikkie, dat moet zeker omhoog ja :roflol:

Al eens geprobeerd een paar cm smaller te gaan staan?
De buitekant van je hak komt wat los van de grond onderin dus daar valt nog wat winst te behalen wat betreft druk verdeling en stabiliteit.

Easy skwotssss

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven