MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik droom al weken over vanalles. Van pepernoten, tot broodjes bacon met truffelmayo en zelfs nacho's met alles erop en eraan. Maar buiten een etentje (waarschijnlijk AYCE tapas) staat nog niets vast. Ik ga meestal in de ochtend naar de winkel en dan koop ik waar ik zin in heb. :eyebrow:

Zaterdag 10 november - WK45-PULL-B
Deadlift
1x12x40kg
1x5x50kg
3x5x60kg (Verdomme, die voelen zwaar aan vandaag. Energieniveau nog altijd -1000, terwijl ik eigenlijk een setje meer dan vorige week op de planning had staan. KOM OPPPPPP, WE'VE GOT THIS VERDOMMEEEE. :fire::headbang:)
1x5x60kg (OK, :eyes: mission completed)

DB Row
4x12x10kg

Wide hammer grip pulldown
4x8x30kg (yaaas +5kg ten opzichte van vorige week)

DB Rear delt flyes
4x8x4kg

Straight arm pulldown
4x10x30kg (laatste twee reps van laatste set waren wel met HEEEEEUL veel moeite. :tanden:)

EZ-bar bicep curl
4x8x11kg

Rope curls
4x10x15kg

Tevreden met de training van vandaag. Alle verplichte cardiosessies had ik al achter de rug, maar ik heb vandaag alsnog zo'n 8,5 kilometer door de stad geslenterd. Op zoek naar kerstballen. :lol::laugh:

Morgen rustdagje. Beetje chillen, beetje mealpreppen, beetje poetsen, beetje opruimen.

Laatst bewerkt:
Lekkere gewichten, gaat de goede kant op :)

Ik ga meestal in de ochtend naar de winkel en dan koop ik waar ik zin in heb. :eyebrow:
Alles dus:roflol:

Deadlift
1x12x40kg
1x5x50kg
3x5x60kg (Verdomme, die voelen zwaar aan vandaag. Energieniveau nog altijd -1000, terwijl ik eigenlijk een setje meer dan vorige week op de planning had staan. KOM OPPPPPP, WE'VE GOT THIS VERDOMMEEEE. :fire::headbang:)
Goed bezig Annie! Niet opgeven inderdaad!

Beetje chillen, beetje mealpreppen, beetje poetsen, beetje opruimen.
Succes!

Alles dus:roflol:

Goed bezig Annie! Niet opgeven inderdaad!

Succes!
HAHAHA, ja. Met honger en cravings zonder voedingsschema boodschappen doen betekent waarschijnlijk wel dat ik de supermarkt leegroof. :D Al moet ik rationeel proberen te zijn. Ik krijg merkbaar minder eten op dan vroeger. En als alles dan weer blijft liggen, is het des te moeilijker om er vanaf te blijven.:o
OHHH Maar ik heb er echt zoooooveel zin in! En de keuze is reuze. Wat zou ik toch gaan maken/eten? Spaghetti met kaas en truffel? Pepernoten? Ijs? Chocolade? Frikandellenbroodjes? ???:rolleyes:

Ik droom al weken over vanalles. Van pepernoten, tot broodjes bacon met truffelmayo en zelfs nacho's met alles erop en eraan. Maar buiten een etentje (waarschijnlijk AYCE tapas) staat nog niets vast. Ik ga meestal in de ochtend naar de winkel en dan koop ik waar ik zin in heb. :eyebrow:

Zaterdag 10 november - WK45-PULL-B
Deadlift
1x12x40kg
1x5x50kg

DB Row
4x12x10kg

Wide hammer grip pulldown
4x8x30kg (yaaas +5kg ten opzichte van vorige week)

DB Rear delt flyes
4x8x4kg

Straight arm pulldown
4x10x30kg (laatste twee reps van laatste set waren wel met HEEEEEUL veel moeite. :tanden:)

EZ-bar bicep curl
4x8x11kg

Rope curls
4x10x15kg

Tevreden met de training van vandaag. Alle verplichte cardiosessies had ik al achter de rug, maar ik heb vandaag alsnog zo'n 8,5 kilometer door de stad geslenterd. Op zoek naar kerstballen. :lol::laugh:

Morgen rustdagje. Beetje chillen, beetje mealpreppen, beetje poetsen, beetje opruimen.

Lekkere training hoor en mooi doorgezet met die laatste set deadlift!

Lekkere training hoor en mooi doorgezet met die laatste set deadlift!
Thanks Natty! :rolleyes:

Vandaag stond er weer een benen treen op de planning. Daar kijk ik altijd naar uit, maar ook weer niet. Ik voel me namelijk nog altijd een sukkel dat ik wat met 30kg zit te squatten. :emo: Zou het ooit weer worden zoals het was? I certainly hope so. :bang:

Maandag 12 november - WK46-LEGS-A

Front lunges
4x12 (wuttttttt en zaten mijn benen al helemaal vol. THA PUMP WAS REAAAAAL. :flexing::schoot:)

Leg extension
4x12x35kg (MMC)

Barbell squats
1x10x20kg (Barbell only, maar dat voelde echt alsof ik met een wolkje aan het squatten was.:roflol: Daarom heb ik vandaag wel eindelijk het vertrouwen gevonden om er gewicht op te knallen. En dat ging echt lekker. :eyes:)
3x10x30kg

Leg press
4x10x60kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg

Cable hip abductor
4x12x5kg:fire:

Cable kickbacks
4x12x10kg:devilnana:

Calf extension
4x12x65kg

&&& 45 minuten cardio. Sessie 1/5

Annie out. :heart::wave2:

Laatst bewerkt:
Met 30 kg squatten is toch prima. Je kunt tenminste squatten. Gewicht komt wel, geduld;)

Thanks Natty! :rolleyes:

Vandaag stond er weer een benen treen op de planning. Daar kijk ik altijd naar uit, maar ook weer niet. Ik voel me namelijk nog altijd een sukkel dat ik wat met 30kg zit te squatten. :emo: Zou het ooit weer worden zoals het was? I certainly hope so. :bang:

Maandag 12 november - WK46-LEGS-A

Barbell squats
1x10x20kg (Barbell only, maar dat voelde echt alsof ik met een wolkje aan het squatten was.:roflol: Daarom heb ik vandaag wel eindelijk het vertrouwen gevonden om er gewicht op te knallen. En dat ging echt lekker. :eyes:)
3x10x30kg

Annie out. :heart::wave2:
YEah Buddy LIGHT WEIGHT :P

Dit dus! Lekker belangrijk hoe zwaar je traint!

Als er maar getraind wordt en jij met een voldaan gevoel naar huis gaat!:thumbs:

Helemaal akkoord.
Ik trek ook soms mijn ogen open als ik zie waarmee sommigen benchen of squatten, en ik daar dan sta met een lege barbell of minischijfjes.
Maar who cares, zolang je er plezier in vindt en tevreden bent op het einde van je training :)

Nee want voorheen squatte je meer gewicht met een slechte techniek en niet op de goed diepte :D
Nu squat je goed dus een kwestie van tijd voor je die oude gewichten weer omhoog knalt, maar dat wel met goede vorm en diepte.
Jij kunt dat wel :kiss:

Nee want voorheen squatte je meer gewicht met een slechte techniek en niet op de goed diepte :D
Nu squat je goed dus een kwestie van tijd voor je die oude gewichten weer omhoog knalt, maar dat wel met goede vorm en diepte.
Die fout wordt inderdaad vaak gemaakt. Mensen die gaan ego-liften met teveel gewicht, maar dan nog maar half-reps doen. Vooral bij squats sluipt dit er makkelijk in, omdat je de juiste diepte moeilijker kunt zien en aanvoelen. Daardoor denk je progressie te hebben geboekt, maar in werkelijkheid valt het dan vies tegen als je wordt gecorrigeerd naar dezelfde diepte als die je haalde met een lichter gewicht.

Konijn-goede squats.

Dit dus! Lekker belangrijk hoe zwaar je traint!

Als er maar getraind wordt en jij met een voldaan gevoel naar huis gaat!:thumbs:
True, true. En ik ga ook echt áááltijd met een voldaan gevoel naar huis, dus dat gaat wel goed. :o
Helemaal akkoord.
Ik trek ook soms mijn ogen open als ik zie waarmee sommigen benchen of squatten, en ik daar dan sta met een lege barbell of minischijfjes.
Maar who cares, zolang je er plezier in vindt en tevreden bent op het einde van je training :)
Haha, Bubs understands. :D Maar jullie hebben allgemaal gelijk hoor: ik moet niet te veel focussen op gewicht. Het gaat nu qua vorm echt 18943089420482390 keer beter dan een jaar geleden en dat is natuurlijk veel belangrijker. Dus you're absolutely right!
Mooi die enthousiasme, krijg spontaan zin..

hehe, thanks @Saik. Ik doe mijn best. :rolleyes: En welkom in mijn logje!

:heart: thanks, lief.
Die fout wordt inderdaad vaak gemaakt. Mensen die gaan ego-liften met teveel gewicht, maar dan nog maar half-reps doen. Vooral bij squats sluipt dit er makkelijk in, omdat je de juiste diepte moeilijker kunt zien en aanvoelen. Daardoor denk je progressie te hebben geboekt, maar in werkelijkheid valt het dan vies tegen als je wordt gecorrigeerd naar dezelfde diepte als die je haalde met een lichter gewicht.
Ik deed voornamelijk half-reps omdat ik een stijve hark ben. Officieel bevestigd door mijn lieftallige fysiotherapeut ook. ;):p
:cool:

Dinsdag 13 november - WK46-PUSH-A
Bench press
1x15x20kg
1x8x25kg
5x5x30kg (damn, die voelden zwaar aan gisteren. Maar ik heb wel mooi alle geplande sets afgemaakt. :cool:)

DB Incline chest press
4x10x8kg

DB Chest flyes
4x12x6kg (MMC)

V-bar pushdown
4x12x25kg

DB kickbacks
4x12x4kg

Lateral raise
5x20x3kg

Front raises
5x20x3kg (:fire: ZOOOO, SCHOUDERS FLINK IN DE HENSSSSS GEZET WEER)

Prima treen weer. Benchen is leuk, t**ten en triceps trainen is leuk. Alles was leuk. :grinny:

&&& Of course weer cardio. Sessie 2/5 op de fiets.

Daaaaaaaag beste mensen,

Vandaag was een prima dagje. Mijn energieniveau lijkt eeeeeeeindelijk weer een beetje omhoog te gaan. Dat is merkbaar aan mijn humeur, maar ook aan mijn trainingen.
Het enige dat jammer is, is dat ik al een kleine 2 weekjes een beetje stil lijk te staan qua gewicht. Ik kom niet aan en ik zit (denk ik) nog lang niet op een plateautje ofzo, maar het gaat plotseling t*ring langzaam. En het schommelt opeens per dag behoorlijk ernstig. Er kan gemakkelijk 1,5 kilo tussen vandaag en morgen zitten. :tanden: Achja, ik ben consistent bezig met voeding en trainen. Ook dat komt allemaal weer goed en gewicht zegt ook niet alles, natuurlijk.

Woensdag 14 november - WK46-PULL-A (+ abs)

BB Bent over row
1x20x20kg
1x8x30kg
5x5x35kg (note to self: volgende keer mag 'ie weer terug naar 40kg. YAYYYYY, mijn energieniveau is niet meer -1000!:grinny:)

Kneeling lat pull down
4x12x55kg

Close grip row
4x10x30kg (feel tha burrrrrrn :fire:)

Face pulls
4x12x25kg (same, same:eyes::fire:)

Back extensions
4x10x10kg

DB Hammer curl ss DB Bicep curl
4x10x4kg ss 4x10x4kg

Russian twist
4x20x3kg

Crunches
4x20

&&& 45 minuten cardio. Sessie 3/5 op de fiets:windup:.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven