Fitness Seller

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bijna alleen maar goede berichten hier! Zou geen gekke dingen doen nog qua voeding of cardio..gewoon nog zeker een week of 1 a 2 aankijken. Je weet nooit als vrouw of je maandelijkse cyclus je aan het foppen is..

• Topic Starter Topic Starter
Bijna alleen maar goede berichten hier! Zou geen gekke dingen doen nog qua voeding of cardio..gewoon nog zeker een week of 1 a 2 aankijken. Je weet nooit als vrouw of je maandelijkse cyclus je aan het foppen is..
Thanks, Marvin! Ik wacht nog even af voor ik mijn trainingsschema of voedingsschema drastisch omgooi. Het is inderdaad vrij normaal dat het af en toe wat minder snel gaat. Zeker als vrouw met hormonen enzo. :o Vanochtend woog ik weer een stuk minder dan de dagen ervoor, dus ik heb eigenlijk wel vertrouwen dat het goed gaat komen. :eyes:
Het is alleen een beetje jammer dat ik waarschijnlijk niet het gewichtsdoel ga bereiken voor het einde van dit jaar. Ik weet dat je niet (alleen maar) op het getalletje op de weegschaal moet kijken, maar al dan niet bewust ga je dan toch denken: als het zo doorgaat, dan weeg ik over x weken x kilo. Moet ik natuurlijk ook niet doen, aangezien je dan vrijwel zeker teleurgesteld gaat worden. :grinny:

Laatst bewerkt:
Vandaag was een prima dagje. Mijn energieniveau lijkt eeeeeeeindelijk weer een beetje omhoog te gaan. Dat is merkbaar aan mijn humeur, maar ook aan mijn trainingen.
Het enige dat jammer is, is dat ik al een kleine 2 weekjes een beetje stil lijk te staan qua gewicht. Ik kom niet aan en ik zit (denk ik) nog lang niet op een plateautje ofzo, maar het gaat plotseling t*ring langzaam. En het schommelt opeens per dag behoorlijk ernstig. Er kan gemakkelijk 1,5 kilo tussen vandaag en morgen zitten. :tanden: Achja, ik ben consistent bezig met voeding en trainen. Ook dat komt allemaal weer goed en gewicht zegt ook niet alles, natuurlijk.

Mettertijd zet je je daar wel over. Mijn gewicht was nu in een week tijd 2kg omhoog.
Vroeger zou ik helemaal "mental" gegaan zijn en mezelf een paar dagen op hongerstaking zetten.
Nu keek ik naar het cijfer en dacht "Oh, 53kg. Ahja, we zien volgende week wel".

Je moet ook rekening houden met het feit dat je wel vet verliest, maar ook spiermassa aanzet...
En onze fijne vrouwelijke cyclus, uiteraard :eyes:

Mettertijd zet je je daar wel over. Mijn gewicht was nu in een week tijd 2kg omhoog.
Vroeger zou ik helemaal "mental" gegaan zijn en mezelf een paar dagen op hongerstaking zetten.
Nu keek ik naar het cijfer en dacht "Oh, 53kg. Ahja, we zien volgende week wel".

Je moet ook rekening houden met het feit dat je wel vet verliest, maar ook spiermassa aanzet...
En onze fijne vrouwelijke cyclus, uiteraard :eyes:
Helemaal waar, Bubs! :) Grappig om te zien ook dat jij met het tegenovergestelde bezig bent en dat je af en toe net zoveel moeite hebt met het getalletje op de weegschaal als ik.
Komt helemaal goed met ons, ik weet het zeker! :cheer:

• Like
Waarderingen: Bubs
Helemaal waar, Bubs! :) Grappig om te zien ook dat jij met het tegenovergestelde bezig bent en dat je af en toe net zoveel moeite hebt met het getalletje op de weegschaal als ik.
Komt helemaal goed met ons, ik weet het zeker! :cheer:

Mijn vriend had zijn veto gesteld op 50kg, dus toen ik plots op 49,3 zat was het welletjes geweest :o
Dan maar gaan "bulken", meer gewicht ovv spieren kan ik mentaal wel aan denk ik :P
En het boost nog eens mijn superslow metabolisme ook :cool:

Ik denk dat wij vrouwen allemaal wel een haat/liefde verhouding met de weegschaal en spiegel hebben :rolleyes:

OH MY WORD, ik ben echt fucking excited over iets heel stoms. :emo: Vandaag stond been treen part 2 op het menu, met squats als voorgerecht. Even lekker opgewarmd en daarna opgebouwd tot 35kg. Ik was lekker mijn ding aan het doen, deed mijn eerste setje met 35kg. Het was zo gek, maar ik had echt het gevoel alsof ik met een wolkje aan het squatten was. LIGHT WEIGHT!!!
Dus toen kwam het memorabele moment: er mocht weer gewicht bij. :tanden: Hoe ik dat deed, vroeg je? Nou, om mijn ego te strelen gooide ik die kleine rotgewichten eraf en pleurde ik er maar een grote halterschijf op. :roflol:. Echt zo triest: ik had net zo goed 2,5 kilo extra per kant erop kunnen gooien, maar ik wilde per se de 'grote schijven' gebruiken. En trots dat ik was. Ik stond te glunderen alsof ik het WK kunstschaatsen had gewonnen. :haha:

Ok, ik ben echt een loser dat ik hier zoveel vreugde uit haal. Dusssss, op naar de training. :windup:

Donderdag 15 november - WK46-LEGS-B
Squat
1x10x30kg
1x5x35kg
4x5x40kg (:grinny::grinny::grinny::grinny::grinny:!!!!!)

Reverse hack squats
4x10x45kg

Bulgarian split squats
4x10 (noice, quads liepen lekker vol:fire:)

Lying leg curl - unilateral
1x12x10kg
3x8x12,5kg

BB SLDL
1x15x20kg (barbell only)
4x10x30kg

BB Hip thrust
4x10x40kg (haat-liefdeverhouding met deze oefening. Instant burn in je achterwerk, maar alles voor het goede doel. :grumble::scold:)

Hip abductor - machine
4x10x61kg

Seated calf raise
4x12x25kg

Zo, en nu is het tijd om te gaan pitten. Welterusten :eyes:

Hoppaaaa.. Lekker hoor die 40!

Voor t eerst zie ik ook eens iemand die geen hipthrust met 100+kg doet. Wat een #^@*$€ oefening zeg.

Btw de cable side kick fitgirl oefening (abductor) geeft ook een flinke burn. Misschien ook een leuke voor je om te doen.

Hoppaaaa.. Lekker hoor die 40!

Voor t eerst zie ik ook eens iemand die geen hipthrust met 100+kg doet. Wat een #^@*$€ oefening zeg.

Btw de cable side kick fitgirl oefening (abductor) geeft ook een flinke burn. Misschien ook een leuke voor je om te doen.
Thanks Natty!
Ik zie het nut er niet echt van in om met 8493084902 kilo te hip thrusten. Als je het goed uitvoert, zou je zelfs met alleen body weight een behoorlijke burn moeten voelen. De kans is gewoon zo groot dat je de beweging vanuit je onderrug maakt met zulke absurde gewichten. Ik houd het daarom qua gewicht liever klein, en mijn billen natuurlijk groot. :rolleyes:

Bedoel je dit met die cable side kick fitgirl oefening:
CABLE-HIP-ABDUCTION-small.jpg

if so, dan yes: deze fitgirl oefening staat in leg day A. En geeft inderdaad een flinke burn hehehehe:D:D:cool:

Ik zie bij de sportschool op de campus sommige meiden inderdaad >100 kg hip thursten, en die deadliften nooit.
Ik deadlift 150 kg en kom niet verder dan 80 kg thrusts als ik het goed wil laten voelen :p
Daar klopt iets niet denk ik dan. Of bij mij, of bij hun.
Ik haat de oefening ook enorm, maar wil hem toch blijven doen voor de glute gains.

Nice je squats, ik kan me ook goed herinneren dat ik blij was met zulke mijlpalen. Helemaal niet gek als je het mij vraagt!

ik zeg het je : onze Annie is niet te stoppen :P sjun gedoan wah

En trots dat ik was. Ik stond te glunderen alsof ik het WK kunstschaatsen had gewonnen. :haha:

Hahahaha wat vormt deze log toch een heerlijk begin van de ochtend at the office. Gefeliciteerd met je "WK winst". Ik denk dat Tonya Harding hartstikke jaloers op je is.

Ik zie bij de sportschool op de campus sommige meiden inderdaad >100 kg hip thursten, en die deadliften nooit.
Ik deadlift 150 kg en kom niet verder dan 80 kg thrusts als ik het goed wil laten voelen :p
Daar klopt iets niet denk ik dan. Of bij mij, of bij hun.
Ik haat de oefening ook enorm, maar wil hem toch blijven doen voor de glute gains.

Nice je squats, ik kan me ook goed herinneren dat ik blij was met zulke mijlpalen. Helemaal niet gek als je het mij vraagt!
Precies. Lijkt me heel vreemd dat je daar meer gewicht op kunt gooien dan op je deadlifts.
& Thanks girl :D
ik zeg het je : onze Annie is niet te stoppen :P sjun gedoan wah
Dankje, Azzy. :rolleyes:
Kom je ook van the dirty south? Bespeur ik daar een Kerkraads randje? ;)

Zit je stiekem aan @wovano zijn spullen!? Je gaat als een raket Annie!!:woot:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven