Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Veel plezier vandaag ;)

:eating::eating::eating:
 
Veel plezier vandaag ;)

:eating::eating::eating:
Jeeeep, dankjeeee. Mijn favoriete cheat zit me nu aan te kijken: broodje met truffelmayo en ontbijtspek:):heart::heart:
IMG_20181117_131231.jpg
 
Jullie denken natuurlijk dat ik vandaag de hele dag alleen maar zit te eten. En dat is eigenlijk ook wel zo. :rolleyes: Maar daarnaast heb ik ook al getraind en mijn wenkbrauwen enigszins acceptabel laten maken. Meisjesdingen, ook belangrijk. :cheer:

Zaterdag 17 november - WK46-LEGS-B

DB shoulder press
1x12x6kg
5x5x8kg (joeeee gaat lekker:wl:)

Close grip bench press
4x12x20kg (bar)

DB Hex press
4x10x10kg (Damn die voelden zwaar. Titty burn!!:grinny:)

EZ-bar skull crushers
4x12x8,5kg (bar only - burn burn burn ALLES IN DE HENS:fire::fire::fire:)

Rope tricep extension
1x8x20kg (Ik had mezelf overschat, hahaha)
3x12x15kg (ok, triceps in de fik, alles in de fik:fire:)

Lateral raises
4x12x4kg

EZ-bar upright row
4x12x11kg

Zo, en nu ga ik verder met eten. :eating::wave2:
 
Laatst bewerkt:
ZOOOO, kneiterchille training gehad nadat ik gisteren heel rustig aan heb gedaan en vooral lekker gegeten heb. Ik vind het ook absoluut niet erg dat ik vandaag weer terug op mijn oude vertrouwde voedingsschema zit, al moet ik wel zeggen dat ik vandaag even ga kijken en de boel wil omgooien. Niet qua kcal of macro-verhoudingen, maar ik wil graag even weer wat andere dingetjes eten.

Vandaag de laatste training van de wekelijkse cyclus gehad, komt ieeeee:
Zondag 18 november - WK46-PULL-B

Deadlift (gingen vet noice vandaag, maar wil mezelf volgende week graag filmen om te kijken naar mijn techniek)
2x10x40kg
1x8x50kg
2x5x60kg
3x5x65kg (kleine mijlpaal, dit. :eyes:)

DB row
4x12x10kg (deze voelden dan wel weer heel zwaar aan)

Wide hammer grip pulldown
4x10x30kg (laatste set heb ik eruit moeten persen)

DB rear delt flyes
4x10x4kg

Straight arm pulldown
4x10x30kg (laatste reps waren :fire::splat:)

EZ-bar bicep curls (my new fav)
4x8x11kg

Rope curls
4x12x13kg

&&& cardiosessie 5/5.:treuren:
Zo, en de rest van mijn zondag bestaat uit heel beschaafd een beetje opruimen, misschien nog knutselen, beetje chillen, beetje mealpreppen.
 
Laatst bewerkt:
ZOOOO, kneiterchille training gehad nadat ik gisteren heel rustig aan heb gedaan en vooral lekker gegeten heb. Ik vind het ook absoluut niet erg dat ik vandaag weer terug op mijn oude vertrouwde voedingsschema zit, al moet ik wel zeggen dat ik vandaag even ga kijken en de boel wil omgooien. Niet qua kcal of macro-verhoudingen, maar ik wil graag even weer wat andere dingetjes eten.

Vandaag de laatste training van de wekelijkse cyclus gehad, komt ieeeee:
Zondag 18 november - WK46-PULL-B

Deadlift (gingen vet noice vandaag, maar wil mezelf volgende week graag filmen om te kijken naar mijn techniek)
2x10x40kg
1x8x50kg
2x5x60kg
3x5x65kg (kleine mijlpaal, dit. :eyes:)
Wat zeggen we dan ? YEaaaahhhhhhhhhh Budddddyyyy Light weight :P aint nuthin but a peanut :P
 
Lekkere training weer en zo te lezen/zien genoten van je cheatday:p

Lifts filmen is altijd leuk en goed om jezelf te verbeteren. Denk dat je ook wel veel hebt aan tips van wovano . Trainen jullie veel samen?
 
Wat zeggen we dan ? YEaaaahhhhhhhhhh Budddddyyyy Light weight :P aint nuthin but a peanut :P
YEAH BUDDY:flexgrin:

Lekkere training weer en zo te lezen/zien genoten van je cheatday:p

Lifts filmen is altijd leuk en goed om jezelf te verbeteren. Denk dat je ook wel veel hebt aan tips van wovano . Trainen jullie veel samen?
Yesss, cheatday was wel echt geslaagd hahaha. :Ddrool:

Yes, wovano geeft wel goede pointers. We trainen meestal wel tegelijkertijd, maar we hebben aparte trainingsschema's. En dan ligt het eraan waar hij gaat trainen. Ik train bijna altijd in dezelfde sportschool, maar bij wovano kan dat dagelijks verschillen.:eyes:
 
high five, ik trok vandaag 5x 200 en 3 x 225 op de trapbar ^^ mogelijk ga ik mijn log ook weer oppakken :P
 
De luxe van drie sportschool abonnementen :rolleyes:
 
high five, ik trok vandaag 5x 200 en 3 x 225 op de trapbar ^^ mogelijk ga ik mijn log ook weer oppakken :P
Dude, als je je log oppakt ben ik sowieso van de partij hoor! :D:cheer: Lekker bezig, Azzy!
 
Met mijn schouderblessure kan ik helaas niet meer bankdrukken maar mijn oorspronkelijke gym is geweldig op de borstapparatuur na. Die is echt waardeloos. Daarom nog een abonnement bij een andere hardcore gym. Die is overigens vrijwel alle feestdagen open. Het derde abonnement is bij basic, handig voor een weekendje weg of een 24/7 vestiging in de buurt.
 
Buhhh, wat een ziekelijke treen. Ik had al volle benen na mijn eerste twee setjes front lunges. Daarna de bootaaaaay nog even aangepakt met cable kickbacks. Ben benieuwd of ik morgen nog kan zitten. :clown:

Maandag 19 november - WK47-LEGS-A
Front lunges
4x12 (:spaz: nu al kapottie)

Barbell squats
1x10x20kg (barbell only)
4x10x30kg (ik had eindelijk de energie en kracht om een vierde setje te doen. Word ik sterker tijdens mijn cut?:flex:)

Leg press
4x10x60kg

Calf extension
4x12x65kg (doe ik normaal als laatst, maar leg extension was bezet. CALVES INTERMEZZOOOO dus. :o)

Leg extension
4x12x35kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg (fuck mennnn, hammies in de fik en de laatste set is nog niet achter de rug???)

Cable kickbacks
4x12x10kg (zo booty burns:fire:)

Cable hip abductor
4x12x5kg (auwwww:scold::splat:)

&&& Cardiosessie 1/5: 45 minuten stationary bike

oké daag!:grinny:
 
Flink geknald Annie! Hoe gaat het zitten vandaag?:windup:
 
Flink geknald Annie! Hoe gaat het zitten vandaag?:windup:
Mwoa, het valt me mee vandaag. Er komt een stijf gevoel in mijn billies en quads op, dus het zal morgen pas écht lachen worden. Dan kan ik lekker als een bejaarde op het toilet gaan zitten, terwijl ik me aan de deurklink vasthoud hahaha. :toilet::clown:
 
Mwoa, het valt me mee vandaag. Er komt een stijf gevoel in mijn billies en quads op, dus het zal morgen pas écht lachen worden. Dan kan ik lekker als een bejaarde op het toilet gaan zitten, terwijl ik me aan de deurklink vasthoud hahaha. :toilet::clown:
Klopt..de dag erna is inderdaad net nog wat meer genieten:heart:
 
Oyyyy mates. De spierpijn van legday gisteren begint langzaam op te komen. Dat wordt morgenochtend lekker houterig uit bed komen, vrees ik.
Training van vandaag ging prima. Benchen was in het begin wat moeizaam, dus ik denk dat ik wat meer tijd in de opwarming moet investeren. Een paar setjes verder gaat de 30kg echt als een trein, namelijk. Enfin, today's treen:

Dinsdag 20 november - WK47-LEGS-A

Bench press
1x15x20kg
1x8x25kg
5x5x30kg

DB Incline chest press
4x10x8kg

DB Chest flyes
4x12x6kg (MMC)

V-bar pushdown
4x10x25kg

DB Kickbacks
4x12x4kg

Lateral raise
5x20x3kg (gvd kapot gebleven na set twee. :zweet:Nog drie te gaan.)

Front raises
5x20x3kg

&&& Cardiosessie 2/5

Lieve groetjes van yours truly :zzz:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven