AndroidHealthClinic

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Alloooo schatzis,

Ik was gisteren nogal druk, dus ik heb nog geen tijd gehad om de training van gisteren in mijn log te gooien. @wovano en ik zijn eerst gaan trainen om vervolgens naar Hilversum te gaan en daar de Juliette Bergmann GP bij te wonen. Drukdrukdruk, maar bij dezen dus!

Deadlift
Beetje liggen klooien op vorm gisteren, omdat @wovano opmerkte dat ik iets te snel met mijn billen omhoogga en dat daarna pas de rest van mijn lichaam volgt. Beetje klooien, beetje laten filmen, beetje in de spiegel kijken. Ik wil voorlopig twee keer per week gaan deadliften, om te klooien met vorm en gewicht. Vind ik leuk, wil ik graag. :o
6x10x40kg

DB row
4x12x10kg (laatste set kwam echt uit mijn tenen)

DB rear delt flyes
4x10x4kg (on fire:fire:)

Wide hammer grip pulldown
3x10x30kg
1x8x30kg (Ik had er geen kracht meer voor:grumble:)

Straight arm pulldown
4x10x30kg

Rope curls
4x12x13kg

EZ bar bicep curl
4x8x11kg

Straks legday. :D
netjes Annie , een kant tekening : kan zijn dat twee keer in de week deadliften teveel voor je onderrug is .FF in de gaten houden dus

Ja, hoor. Die bumperplates hebben ze in mijn vaste sportschool ook in 10kg. :D
Nice. Precies wat @hoxyz zei dacht ik ook.

Maar post inderdaad eens een filmpje, dat kan zeker goede tips opleveren.
2x per week dl moet wel kunnen, helemaal wanneer je voldoende rust tussen beide sessies aanhoudt.
Afhankelijk van t ´'probleem´'kun je ook een andere variatie DL doen naast je normale variant.

Nog even en je wordt nog een powerlifster:P

• Topic Starter Topic Starter
netjes Annie , een kant tekening : kan zijn dat twee keer in de week deadliften teveel voor je onderrug is .FF in de gaten houden dus
Yes, ik zal het braaf in de gaten houden Azzy! :rolleyes::heart:Ik denk dat een van de dagen dus sowieso een klooi-dag wordt, zodat ik wat verschillende technieken kan uitoefenen. Dan ligt de focus dus sowieso niet op gewicht.
Nice. Precies wat @hoxyz zei dacht ik ook.

Maar post inderdaad eens een filmpje, dat kan zeker goede tips opleveren.
2x per week dl moet wel kunnen, helemaal wanneer je voldoende rust tussen beide sessies aanhoudt.
Afhankelijk van t ´'probleem´'kun je ook een andere variatie DL doen naast je normale variant.

Nog even en je wordt nog een powerlifster:P
Lijkt me stiekem kei vet, hoor: powerliften. :grinny: Maar ik denk niet dat ik echt een goeie zou zijn. Oh well, only time will tell! :hoody:
Lol dat zei ze zelf ook al afgelopen week
hehe klopt. :p Powerlifters zijn awesome!

Wat is goed? Als je het maar leuk vindt en jezelf kunt blijven verbeteren toch?
Je bent iig al op weg:)

Ik ben zelf geen deadlift expert dus had al gezegd dat ze het filmpje hier eens op moest gooien voor tips maar Annie durfde niet dus misschien heeft ze wat aanmoediging nodig. :D
Volgens mij niet nodig, want ze traint al onder toezicht van een professionele trainert to te lezen.

Dat dacht ik hieruit op te maken. Maar niet dus?
ah je doelde natuurlijk op @wovano. My bad!
Hij is zeker een toppertje en geeft me veel aanwijzingen. Hij ziet wel dat er iets aan schort qua vorm af en toe, maar kan me moeilijk zeggen wat ik moet veranderen om tot een betere vorm te komen in de deadlift. Dat komt omdat hij zelf niet meer deadlift.

ah je doelde natuurlijk op @wovano. My bad!
Hij is zeker een toppertje en geeft me veel aanwijzingen. Hij ziet wel dat er iets aan schort qua vorm af en toe, maar kan me moeilijk zeggen wat ik moet veranderen om tot een betere vorm te komen in de deadlift. Dat komt omdat hij zelf niet meer deadlift.
Dan toch maar een filmpje posten, zodat de experts tips kunnen geven. Eerst met de billen omhoog komen is een veel voorkomende fout, maar kan verschillende oorzaken. Met een filmpje erbij wordt er meestal meer duidelijk. :)

Jaloers dat hier getraind word! Ik wil ook :(

Wat is goed? Als je het maar leuk vindt en jezelf kunt blijven verbeteren toch?
Je bent iig al op weg:)
Jeppp, ik haal er enorm veel plezier uit. Vooral dat ik nu weer kan squatten en eigenlijk nu pas echt met goede techniek, dat doet me echt goed.:)

Dan toch maar een filmpje posten, zodat de experts tips kunnen geven. Eerst met de billen omhoog komen is een veel voorkomende fout, maar kan verschillende oorzaken. Met een filmpje erbij wordt er meestal meer duidelijk. :)
Is natuurlijk helemaal waar, maar ik ben een p*ssy en durf stiekem geen filmpje te plaatsen.:(
Deze week ga ik sowieso met een oude rot uit de sportschool deadliften. Die weet er veel vanaf en wilde wel naar mijn techniek kijken. Wie weet dat ik me nog bedenk en alsnog een filmpje plaats.:rolleyes:
Jaloers dat hier getraind word! Ik wil ook :(
Ohjeeee, what's up? :(

Been treen dag. :cheer:

Maandag 26 november - WK48-LEGS-A
Front lunges
4x12

Barbell squats
1x10x20kg (barbell only)
4x10x30kg (ging vet goed vandaag!!:1e:)

Leg press
4x10x60kg (ik heb stiekem wat oudjes van de leg press gejaagd, want ze zaten te kletsen huehuehue:moon:)

Leg extension
4x12x35kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg (:evilred:)

Calf extension
4x12x65kg

Cable kickbacks
4x12x10kg

Cable hip abductor
of zoals @natty87 zegt: fit girl side kick dingen:lol:
4x12x5kg

&&& Cardio 1/5.

Squats zagen er goed uit:heart:

Succes vandaag. Hopelijk wat meer helderheid straks.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven