MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo, de spierpijn in mijn benen en billen van legday afgelopen maandag was eindelijk weggetrokken. Dat kan maar één ding betekenen: tijd voor legday nummer 2 van deze week. :emo::haha:

Ging lekker. Ik ben tevreden. :grinny:

Donderdag 29 november - WEEK48-LEGS-B
Body weight squats
3x10

Barbell squats
1x10x20kg (bar only)
1x8x30kg
1x5x35kg
5x5x40kg (yay, genoeg energie en kracht over voor volledige 5x5 compound:cheer:)

Bulgarian split squats
4x12 (quads in de hens en per set twee herhalingen extra:fire:)

Barbell SLDL
1x15x20kg
4x10x30kg (MMC:rocker2:)

Lying leg curl
4x8x10kg (12,5kg lukte na de SLDLs eeeeeecht niet meer:eyes:)

Barbell hip thrust
4x10x40kg

Hip abductor machine
4x12x61kg

Seated calf raise
4x12x25kg

&&& Cardiosessie 4/5: COMPLETED:cyborg:

Verhogen naar 42,5 kg volgende keer:D

Lekkere train weer chick!

Hoe bevallen die bulgarian split squats je? Ik krijg altijd zo'n last van m'n enkels, die wel een aantal dagen aanhoudt :scratch:

Verhogen naar 42,5 kg volgende keer:D
Dat ga ik heel braaf doen, ja. Volgend jaar squat ik net zoveel als jij. :roflol:
Lekkere train weer chick!

Hoe bevallen die bulgarian split squats je? Ik krijg altijd zo'n last van m'n enkels, die wel een aantal dagen aanhoudt :scratch:
Ik hou van Bulgarian split squats, maar ik haat ze ook :lol:. Liefde want pomp in benen en gains, maar haat want auwwww. :tanden:
Ik heb overigens geen last van mijn enkels. Vorige week had ik na de split squats toevallig wel last van mijn knie, maar ik had twee reps in een verkeerde houding gedaan. Misschien even kijken naar je houding samen met @Punjab ? Split squats kunnen wel een beetje tricky zijn en af en toe wat pijntjes veroorzaken als je houding net niet on point is. :dunno:

Zoooo, vrijdag alweer! Ik ben vandaag echt een lambal en was heel moe. :windup:Na wat gejammer toch maar naar de sportschool gegaan. Om mijn doelen qua fysiek te bereiken is er nog behoorlijk wat werk aan de winkel. Dus we zijn er maar weer flink tegenaan gegaan. :rolleyes:

Vrijdag 30 november - WK48-PUSH-B

DB shoulder press
1x12x6kg
5x6x8kg (per set een rep erbij:eek!:)

Close grip bench press
1x15x20kg (bar only)
4x10x22,5kg (Zoals ik vorige week met mezelf had afgesproken: omhoog in gewicht:eyes:)

DB Hex press
4x10x10kg

EZ-bar skull crushers
4x12x8,5kg (bar only)

Rope pushdown
4x10x20kg (deze keer lukte het wel:fire::fire:)

Lateral raises
4x12x4kg

EZ-bar upright row
4x12x11kg

En omdat ik op mijn gewoonlijke pull day geen buikspieren had gedaan, vandaag ook:
Russian twist
4x20x4kg

Crunches
4x20

&&& Cardiosessie 5/5: klaar voor deze week.:banana::banana:

En nu lig ik KO op de bank, maar ik moet eigenlijk mijn zalmpje gaan bakken.

Laatst bewerkt:
Oeeeeeps. Training van gisteren vergeten te loggen hier. Excuses. Komt 'ieeee:

Zaterdag 1 december - WK48-PULL-B

Deadlift
1x10x40kg
1x8x50kg
5x5x60kg (Deze reps voelden beter sinds techniektraining)

DB row
4x12x10kg (Gek: ik ben rechtshandig en toch voelt het bij deze oefening alsof mijn rechterkant minder sterk is????)

Wide hammer grip pulldown
4x10x30kg (f**k, zwaar)

DB rear delt flyes
4x10x4kg

Straight arm pulldown
4x10x30kg

EZ bar bicep curl
4x8x11kg

Rope curls
4x12x15kg

De laatste tijd voel ik me een beetje meh. Zal deels wel te maken hebben met de wintertijd. @wovano herinnerde me gisteren eraan dat ik al heel lang in een calorietekort zit, wat wellicht ook een reden zou kunnen zijn.
In principe al sinds begin dit jaar.
We gaan gewoon vrolijk door, want ik ben er nog lang niet. Maar ik denk wel dat de kerst calorieën me goed gaan doen, mentaal gezien op zijn minst. :rolleyes::kerst:
Vandaag rustdag, dus ik ga chillen, preppen en opruimen.

&&& Ik woog 72,6 vanochtend. Gewicht/vetpercentage gaan wel de goede kant op ondanks mijn ''meh"-gevoel. :rocker2:

nog even een paar weekjes knallen met een leuk vooruitzicht :flexbiceps: en dan lekker doorcutten :D

Lekker bezig meis. Nog eventjes doorzetten, je bent er bijna!

Daar heb ik mijn 1ste strongman training mee gedaan, in een donkere stal tussen mannen die me konden opvreten als tussendoortje, lijkt haast nostalgie ondertussen :baard:
Enige voorwaarde was daar toen om minstens 200kg te trekken en daar heb ik toen gelijk een mooi PR neergezet :pizza:

Daar heb ik mijn 1ste strongman training mee gedaan, in een donkere stal tussen mannen die me konden opvreten als tussendoortje, lijkt haast nostalgie ondertussen :baard:
Enige voorwaarde was daar toen om minstens 200kg te trekken en daar heb ik toen gelijk een mooi PR neergezet :pizza:
Tof :D.
De kerels die er nu trainen zou jij gemakkelijk als tussendoortje kunnen hebben. :cool:

Zeker op de goede weg!
En voor de sipjes kerstfilms;)
Eens kijken of ik @wovano zover krijg...:rolleyes:

Deze tegenstrijdigheid:rolleyes:

Die deadlifts gaan wel lekker eg Annie!
Bahaha, i know, I know. Ik kan ook gaan mokken en bij de pakken neer gaan zitten ...
doe ik ook wel eens, vraag maar aan @wovano :p

... Maar dat lost weinig op. Dus voor nu probeer ik hoe dan ook de moed erin te houden. :rolleyes:

&& Thanks! Deadlifts gaan beter nu ik even gefocust heb op mijn houding. Het blijft toch mijn favoriete oefening.

DB row
4x12x10kg (Gek: ik ben rechtshandig en toch voelt het bij deze oefening alsof mijn rechterkant minder sterk is????)

Zelf heb ik een beduidend sterkere tricep links. En m'n latissimus dorsi links is ook ietwat sterker. Ben rechtshandig.
Dat is de reden dat ik bijna alle kleinere oefeningen unilateraal doe, omdat dan niet een sterkere kant de zwakkere over kan nemen.
Dat doe jij ook al door een dumbell row te pakken. Zo zou je ook kunnen kijken of je het wat vindt om pulldowns met twee losse handels te doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven