MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dank allemaal, zal je topic niet teveel kapen. maar had meer verwacht van de morfine :P iemand die nog nooit drugs heeft gebruikt had ik wel meer verwacht qua high zijn etc.

OT: viind het super hoe jullie samen dingen doen. en beide op een mooie koers zitten qua lichaam, keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
dank allemaal, zal je topic niet teveel kapen. maar had meer verwacht van de morfine :P iemand die nog nooit drugs heeft gebruikt had ik wel meer verwacht qua high zijn etc.

OT: viind het super hoe jullie samen dingen doen. en beide op een mooie koers zitten qua lichaam, keep it up!
No worries, mate. Na zo'n kut avontuur mag je mijn topic best even kapen. :heart:
& Thanks voor het compliment. :) Leuk om te horen!

@wovano

Vrijdagavond na het trainen waarschijnlijk een niersteen aanval gehad. Leef nu op morfine in huis. Morgen een echo laten maken. Hopelijk komt er wat uit
Pfff, balen, sterkte! Het ging net zo lekker allemaal. Als het echt een niersteen is, zal je wel zijn vergaan van de pijn (aangezien je het over morfine hebt, zal dan inderdaad het geval zijn). Houd je taai en hopen dat het meevalt! :aai:

Zoooo, deze training ging lekker! Opgewarmd voor benches met face pulls, zoals @natty87 me had aangeraden.
thanks girl, ging een stuk beter al. :heart: Van een vriend nog wat andere opwarmingstips gehad, dus nu moet het FOR THE REAAAAL goedkomen met de bench. :grinny:

De rest ging ook allemaal lekker. Alleen jammer dat de cardiosessie aanvoelde alsof het tien jaar duurde. :emo:

Dinsdag 27 november - WK48-PUSH-A
Bench press
1x15x20kg
2x10x25kg
1x5x30kg
4x5x32,5kg (yayyyyyyyy vooruitgang! De vierde set kwam wel echt al uit mijn tenen, maar dankzij de aanmoedigingen van @wovano en een vriend lukte het alsnog:banana:)

DB Incline Chest press
4x10x8kg

DB Chest flyes
4x12x6kg

V-bar pushdown
4x12x20kg

DB Kickbacks
4x12x4kg

Lateral raise
5x20x3kg (:fire:)

Front raises
5x20x3kg

&&& Cardiosessie 2/5:grumble:

Goed bezig hoor! Focus is on... :cool:

Alllloooooo, :wave2:

Ik ben sinds gisteren met een nieuw schema begonnen en ik ben best wel excited:grinny:. Nu ik een paar maanden ongeveer hetzelfde schema heb aangehouden, had ik er wel een beetje genoeg van. Daarbij had ik door carbcycling zoveel verschillende maaltijden dat ik er te veel tijd aan kwijt was. Tijd voor verandering dus!
Ik wilde deze keer een schema samenstellen dat wat minder prepwerk vereist. De kcal zijn ongeveer hetzelfde gebleven, maar de macroverdeling is iets anders. Mijn low carb day dient nu als basis en bij moderate en high carb zal ik gewoon wat extra koolhydraten toevoegen. Zie de spoilers hieronder voor de 3 schema's.
Be warned, ik eet absoluut geen droge meuk. Dan is het voor mij namelijk niet vol te houden. En een dieet werkt natuurlijk het beste als je het ook kunt volhouden:emo::eyes:.
1233kcal = 133gr protein/44gr carbs/55gr fat
1.
25 gram whey, 50 gram zomerfruit
2. 15 gram humus, 200 gram komkommer
3. 160 gram tonijn in water, 100 gram sperziebonen, 20 gram zwarte olijven, 150 gram verse tomaat, Salademix tuinkruiden
4.100 gram koolvis, 75 gram Hollandse rauwkost, 20 gram groene olijven, 25 gram tzatziki [pre workout]
5. 25 gram whey [post workout]
6. 160 gram zalm op huid, 100 gram italiaanse wokgroente, 30 gram bosui, halve avocado, 1/2 eetlepel olijfolie

1514kcal = 136gr protein/122gr carbs/51gr fat
1.
25 gram whey, 50 gram zomerfruit
2. 15 gram humus, 200 gram komkommer
3. 1 hardgekookt ei, 80 gram tonijn in zonnebloemolie, 100 gram sperziebonen, 20 gram zwarte olijven, 150 gram verse tomaat, Salademix tuinkruiden
4. 100 gram koolvis, 30 gram noten rijst, 75 gram Hollandse rauwkost, 20 gram groene olijven, 25 gram tzatziki
5. 1 bruine bakkersbol, 30 gram Hero delight bosvruchtenjam [pre workout]
6. 25 gram whey [post workout]
7. 40 gram macaroni, 200 gram italiaanse wokgroente, 130 gram pastasaus, 58 gram fijn gehakt, 35 gram parmezaanse strooikaas

1832kcal = 140gr protein/196 carbs/56gr fat
1.
100 gram zomerfruit, 20 gram whey
2. 225 gram Optimel Griekse stijl vanille, 50 gr pepernoten
3. 3 Bolletje waldkorn crackers, 160 gram tonijn op water, 1 eetlepel mayo, augurk, bosui
4. 100 gram koolvis, 30 gram noten rijst, 75 gram Hollandse rauwkost, 20 gram groene olijven, 25 gram tzatziki
5.1 bruine bakkersbol, 30 gram Hero delight bosvruchtenjam [pre workout]
6. 20 gram whey [post workout]
7. 100 gram komkommer, 150 gram cherrytomaat, 25 gram dadel, 50 gram feta, 40 gram bulgur.

Ben benieuwd hoe het schema je bevalt. Echter vind ik wel dat je beter postworkout wat meer van carbs en eiwitten (al dan niet meerdere meals) zou moeten hebben om gebruik te maken van je verhoogde eiwitsynthese.

Ben benieuwd hoe het schema je bevalt. Echter vind ik wel dat je beter postworkout wat meer van carbs en eiwitten (al dan niet meerdere meals) zou moeten hebben om gebruik te maken van je verhoogde eiwitsynthese.
Mijn low carb dag bevat nu wat minder vloeibaar en meer vast voedsel, zoals je al eerder had aangeraden.
Ik gooi de eiwitshake achterover in de sportschool. Als ik thuis kom zal ik daarna redelijk snel mijn laatste maaltijd eten, omdat ik op tijd naar bed probeer te gaan. :)

• Like
Waarderingen: Bubs
Gisteren pull gedaan, weer met focus op deadliften. Samen met een ouwe rot (die er flink wat vanaf weet) naar mijn techniek gekeken en heb nog wat tips gekregen om te trainen op techniek. Wel fijn dat zulke mensen je dan willen helpen. :)

Woensdag 28 november - WK48-PULL-A

BB bent over row
1x15x20kg
1x12x25
3x12x30kg

Deadlift
Techniektraining, Dus ik ben even terug naar de kern gegaan en heb mijn houding nog eens goed onder de loep genomen. Ik heb vanaf blokken gedeadlift, van hoog tot middelhoog tot vanaf de grond, zodat je steeds dieper door je knieën moet gaan. Ik moet zeggen dat dit wel geholpen heeft, maar 40kg is echt wel licht om mee te oefenen. Mijn billies bleven wel beter op hun plaats en kwamen niet veel eerder omhoog dan de rest van mijn lichaam.
&& @VinnieVince en @Shadow Project gaven me ook nog tips gisteravond, die ik waarschijnlijk zaterdag ga toepassen bij mijn volgende pull training. Thanks boys. :heart::kiss:
5x9x40kg

Kneeling lat pull down
4x12x55kg

Close grip row
4x10x30kg

Back extensions
4x12x10kg

Face pulls
4x12x25kg

DB hammer as DB bicep curl
4x10x4kg ss 4x10x4kg
Biceps beginnen langzaam een beetje zichtbaar te worden, maar ik krijg ze gewoon nooit goed vastgelegd op een foto. ???

Geen abs gedaan, omdat het door het deadliften een erg lange training werd. Buikspieroefeningen worden dus vandaag of morgen in de training uitgevoerd.

&&& Cardiosessie 3/5: done! :D

Je gaat lekker Annie! Ben benieuwd hoe je nieuwe voedingsschema bevalt!!:thumbs:

Lekker bezig hier! Erg motiverend om te lezen hoe gemotiveerd je zelf bent haha!

het doen van romanian deadlifts helpt veel mensen ook bij een juiste houding tijdens normale deadlifts. (geen idee of je die al doet)

There is no reason to be alive if yyou cant do a deadlift :P GO Annie :P

het doen van romanian deadlifts helpt veel mensen ook bij een juiste houding tijdens normale deadlifts. (geen idee of je die al doet)
Die heb ik in het verleden vaker gedaan, maar ik heb dat nog niet gedaan sinds ik weer begonnen ben met deadliften na mijn blessure. Misschien toch eens implementeren dan! :D Thanks Rock!
There is no reason to be alive if yyou cant do a deadlift :P GO Annie :P
:heart: True that mennn. Zou ik binnenkort eindelijk op die 100 kg 1RM uitkomen? A girl can dream. :rolleyes:

je gaat het redden Annie ^^ al duurt het meschien wat langer dan geplanned , maar je gaat het redden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven