- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No worries, mate. Na zo'n kut avontuur mag je mijn topic best even kapen.dank allemaal, zal je topic niet teveel kapen. maar had meer verwacht van de morfineiemand die nog nooit drugs heeft gebruikt had ik wel meer verwacht qua high zijn etc.
OT: viind het super hoe jullie samen dingen doen. en beide op een mooie koers zitten qua lichaam, keep it up!

Leuk om te horen!Pfff, balen, sterkte! Het ging net zo lekker allemaal. Als het echt een niersteen is, zal je wel zijn vergaan van de pijn (aangezien je het over morfine hebt, zal dan inderdaad het geval zijn). Houd je taai en hopen dat het meevalt!Vrijdagavond na het trainen waarschijnlijk een niersteen aanval gehad. Leef nu op morfine in huis. Morgen een echo laten maken. Hopelijk komt er wat uit

Van een vriend nog wat andere opwarmingstips gehad, dus nu moet het FOR THE REAAAAL goedkomen met de bench. 

)
)
Thanks mennn

hehehe yeppp. Met een b*ch face sporten is een beetje mijn ding. Ik waan me meestal in een compleet andere wereld, vol eenhoorns en dikke triceps.

. Nu ik een paar maanden ongeveer hetzelfde schema heb aangehouden, had ik er wel een beetje genoeg van. Daarbij had ik door carbcycling zoveel verschillende maaltijden dat ik er te veel tijd aan kwijt was. Tijd voor verandering dus!
.Mijn low carb dag bevat nu wat minder vloeibaar en meer vast voedsel, zoals je al eerder had aangeraden.Ben benieuwd hoe het schema je bevalt. Echter vind ik wel dat je beter postworkout wat meer van carbs en eiwitten (al dan niet meerdere meals) zou moeten hebben om gebruik te maken van je verhoogde eiwitsynthese.

Thanks mennn. Het gaat inderdaad echt goed en daar ben ik héééél blij mee. Wie weet wordt het nog wel iets met mij.Je gaat lekker Annie! Ben benieuwd hoe je nieuwe voedingsschema bevalt!!![]()

Thanks HillR, leuk om te horen. En bedankt ook voor het karma-compliment.Lekker bezig hier! Erg motiverend om te lezen hoe gemotiveerd je zelf bent haha!

Die heb ik in het verleden vaker gedaan, maar ik heb dat nog niet gedaan sinds ik weer begonnen ben met deadliften na mijn blessure. Misschien toch eens implementeren dan!het doen van romanian deadlifts helpt veel mensen ook bij een juiste houding tijdens normale deadlifts. (geen idee of je die al doet)
Thanks Rock!There is no reason to be alive if yyou cant do a deadliftGO Annie
![]()
True that mennn. Zou ik binnenkort eindelijk op die 100 kg 1RM uitkomen? A girl can dream.