XXL Nutrition

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zelf heb ik een beduidend sterkere tricep links. En m'n latissimus dorsi links is ook ietwat sterker. Ben rechtshandig.
Dat is de reden dat ik bijna alle kleinere oefeningen unilateraal doe, omdat dan niet een sterkere kant de zwakkere over kan nemen.
Dat doe jij ook al door een dumbell row te pakken. Zo zou je ook kunnen kijken of je het wat vindt om pulldowns met twee losse handels te doen.
Goede tip:). Ik doe veel inderdaad unilateraal, maar pulldowns zouden inderdaad ook unilateraal kunnen worden gedaan. Thanks girlie:wave2:

Er schijnen mini back gains tussen mijn spekkies door.:tanden: Fotocredits @wovano
IMG_20181202_203425.jpg

Maandag been treen dag. Gisteravond had ik weinig tijd om te loggen, omdat ik bezig was met een knutselproject voor werk en ik legde de laatste hand aan de surprise voor @wovano. (Lees: ik maakte een grote puntzak friet en hielp mee met rijmen en dichten. :D) Over naar andere belangrijke dingen in het leven:

Maandag 3 december - WK49-LEGS-A

Front lunges
4x12 (voorste been op een deadliftblok voor extra diepe lunge:eyebrow:)

Barbell squats
1x10x20kg barbell only
4x10x30kg (voelden vandaag teringzwaar, omdat ik geen kracht in mijn benen had. En @wovano zou me nog mobiliteitsoefeningen geven, zodat ik)

Leg press
4x10x60kg

Leg extension
4x12x35kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg (buuurrrrrn:fire:)

Calf extension
4x12x65kg

Cable kickbacks
4x12x10kg

Cable hip abductor
4x12x5kg

&&& Cardiosessie 1/5

Toch wel flinke legdays voor 2x per week! Die squats komt wel weer de volgende keer dan..

Rug ziet er goed uit, al is de foto van wel erg dichtbij genomen..

Toch wel flinke legdays voor 2x per week! Die squats komt wel weer de volgende keer dan..

Rug ziet er goed uit, al is de foto van wel erg dichtbij genomen..
Jepp, Squats komen donderdag ook weer aan bod. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! :cool:

Ik maak regelmatig progressiefoto's, dus zal eens kijken of ik er ooit nog eentje kan (laten) maken van verderaf.:p

Tuesday - titty training day. :rolleyes: Weer een beetje vergeten te loggen gisteravond, omdat ik bezig was met een knutselproject voor kerst.
Don't judge me. Door 6 keer per week krachttraining te doen heb ik genoeg street cred opgebouwd om me met dit soort burgerlijke hobby's bezig te kunnen houden. :p

Dinsdag 4 december - WK49-PUSH-A
Bench press
1x15x20kg
1x10x25kg
1x8x27,5kg
1x5x30kg
4x5x32,5kg (:splat:)

DB incline Chest press
4x10x8kg

DB Chest flyes
4x12x6kg

V-bar pushdown
4x12x22kg

DB kickbacks
4x12x4kg

Lateral raise
5x20x3kg

Front raises
5x20x3kg (:fire:)

&&& Cardiosessie 2/5 :haar:

Laatst bewerkt:
Toch heb ik het idee dat jij bijvoorbeeld die incline dumbbell presses wel zwaarder kunt. Je lijkt soms met wat oefeningen wat in de comfortzone te zitten..

Zweep erover @wovano :whip:

Toch heb ik het idee dat jij bijvoorbeeld die incline dumbbell presses wel zwaarder kunt. Je lijkt soms met wat oefeningen wat in de comfortzone te zitten..

Langzaam opbouwen met oog voor uitvoering, best ok :)
Te snel gaan, daar komen brokken van (helaas spreek ik uit ondervinding :fire::yell:)

Langzaam opbouwen met oog voor uitvoering, best ok :)
Te snel gaan, daar komen brokken van (helaas spreek ik uit ondervinding :fire::yell:)
Zeker waar en kan ik me helemaal in vinden. Maar kan me herinneren dan Annie met de meet dumbbell presses deed die er voor het mooie best eenvoudig uitzagen..maar kan er natuurlijk naast zitten..:o

Zeker waar en kan ik me helemaal in vinden. Maar kan me herinneren dan Annie met de meet dumbbell presses deed die er voor het mooie best eenvoudig uitzagen..maar kan er natuurlijk naast zitten..:o
Believe me, als ik na wat setjes bench press nog incline dumbbell presses doe, zit ik al een hele tijd niet meer in mijn comfortzone.:haha: Die compounds vermoeien me heel snel altijd hahaha.:lol:
Dumbbell presses op de meet waren toen ook geen incline, he! Maar het zou zeker kunnen dat ik mezelf weer eens onderschat. Gebeurt nog best vaak. :tanden:

OK LET'S DO THIS. Volgende week ga ik omhoog in gewicht. :grinny:

Believe me, als ik na wat setjes bench press nog incline dumbbell presses doe, zit ik al een hele tijd niet meer in mijn comfortzone.:haha: Die compounds vermoeien me heel snel altijd hahaha.:lol:
Dumbbell presses op de meet waren toen ook geen incline, he! Maar het zou zeker kunnen dat ik mezelf weer eens onderschat. Gebeurt nog best vaak. :tanden:

OK LET'S DO THIS. Volgende week ga ik omhoog in gewicht. :grinny:
Een setje met 9 of 10 moet kunnen! Let's do it!:cheer:

Na het briljante advies van @Skatermarvin heb ik gisteren een kneiterchille deadlift sessie gehad. Ik ben toch weer tot de conclusie gekomen dat ik mezelf best wel vaak onderschat. Met hypertrofie in het achterhoofd is dat natuurlijk best wel zonde, dus ik ga nog wat meer mijn grenzen opzoeken de komende paar weken. :rolleyes: Ik moet @wovano wel een beetje kunnen bijbenen met al zijn gains.
Binnenkort wel even vloeibare magnesium halen, omdat ik mijn poten anders open gaan halen met het deadliften. Also, misschien binnenkort ook eens straps en/of riem halen. Donno yet, but the future is bright. :lol: ENFINNNNNN, over naar le training:

Woensdag 5 december - WK49-PULL-A

Deadlift
1x10x40kg
1x8x50kg
1x8x60kg (EZ AF, MOAR:flexgrin:)
1x5x65kg
1x3x70kg
1x2x75kg (= meer dan dat ik zelf weeg, dus dat vind ik wel tof van mezelf. :pressing:)

BB bent over row
4x12x30kg

Close grip row
4x10x30kg

Kneeling lat pull down
4x12x55kg

Back extensions
4x10x10kg

Face pulls
4x12x30kg

DB hammer as DB bicep curl
2x10x4kg as 2x8x6kg (daarna waren biceps gefrituurd en kreeg ik die 6kg niet meer gecurled:bang:)
2x10x4kg as 2x10x4kg (THA PUMP WAS REEL)

&&& Cardiosessie 3/5. Weer in mijn eentje :(

Juist, gas erop!

Ik ben trots!! Hard gebeukt Annie!!

Nette deadlifts hoor. Als je gewoon door blijft gaan met gewicht verhogen ga je goede progressie maken (ook op de andere lifts)!

Zit nog wel altijd te wachten op een deadlift filmpje...

Yeppppp :grinny:
Ik ben trots!! Hard gebeukt Annie!!
Thanks mental coach:lol::tanden:
Thanks Bubsieee :heart:

Nette deadlifts hoor. Als je gewoon door blijft gaan met gewicht verhogen ga je goede progressie maken (ook op de andere lifts)!

Zit nog wel altijd te wachten op een deadlift filmpje...
Ohjeeeee, het fameuze deadlift filmpje... :bang::angstig: Ik heb onlangs @wovano laten filmen hoe ik werksets met 60kg deed. Ik zal die nog wel even uploaden, dan. :windup: Blijft toch wel een beetje akelig, maar vooruit: omdat je er nog zo braaf op zit te wachten.:eyes:

Gisteren weer een enorme stressbui achter de rug. Daar baal ik wel weer van... :( Toch stom dat bepaalde omstandigheden bij mij toch innerlijke onrust, stress en chaos blijven veroorzaken. Ik had nóg eens een poging gedaan om een nieuwe broek te vinden, maar het model was niet gemaakt voor mensen met een dikke reet en smalle taille. Zag er dus niet uit. Daarna nog zitten stressen over een fucking kerstboom en @wovano helemaal gek gemaakt. Echt stom, want kerst is mijn favoriete feestdag, dus zou helemaal geen stress moeten opleveren.
Maarrrrrrrr ook een flinke legday gehad. Die heb ik gisteren niet meer gelogd, omdat ik pas rond 22.00 uur de sportschool verliet. Ik ging mijn lieftallige schoonmoeder ophalen van werk en daarna zou ik alleen leg day doen. Toen ik eenmaal in de sportschool was, heb ik ook maar braaf mijn cardio gedaan. Onder het mom van 'nu we er toch zijn...'. :tanden: Plus, na vanavond heb ik mijn vijf cardiosessies achter de rug en dan kan ik mooi dit weekend al mijn kerstdingetjes (boom, stolpen met kerststal, etc.) klaarmaken. Super exciting. :D Mijn eerste knutsel/frutsel kerstding is al af.
DIY-xmas-tree-bakers-twine.jpg

OK, over op het hoofdonderwerp van deze log: TRAINING.

Donderdag 6 december - WK49-PULL-A

Body weight squats
3x10

Barbell squats
1x10x20kg (barbell only. Zo grappig; toen ik net weer begon met squatten voelde die 20kg in mijn nek als 'best' zwaar. Nu lijkt het net alsof ik body weight squats doe als ik op barbell only squat. :rolleyes:)
1x8x30kg
1x5x35kg
1x5x40kg (Ait, first one done. Nu op naar de beloofde verhoging in gewicht, hè @wovano :p. KOMT 'IEEEEE:)
4x5x42,5kg (Uit mijn tenen, maar het lukte. :fire:)

Bulgarian split squats
5x12 (Ik raakte weer eens de tel kwijt en deed een setje 'te veel':emo:)

Barbell SLDL
1X15x20kg
4x10x30kg (:evilred:)

Lying leg curl
4x8x10

Barbell hip thrust
3x6x40kg (Buh, die hip thrusts deden deze keer fucking veel pijn. Zo pijnlijk zelfs, dat ik mijn 4e set niet heb gedaan en telkens niet meer dan 6 keer omhoog kwam. :thumbd:. Waarschijnlijk omdat ik een kortere trui aan had dan normaal. Mijn heupen zijn ook weer helemaal blauw.:army: Volgende keer toch weer een langere trui aan tijdens deze training.)

Hip abductor machine
4x10x61kg

Seated calf raise
4x12x25kg

schatje, er is niets mis met het gebruiken van de pussypad.. dat is toch minder erg dan blauwe plekken?

Ondanks dat ik dat ding vorige week heb gebruikt heb ik nog wel een week last gehad van de drukpunten daar... :bang:

schatje, er is niets mis met het gebruiken van de pussypad.. dat is toch minder erg dan blauwe plekken?

Ondanks dat ik dat ding vorige week heb gebruikt heb ik nog wel een week last gehad van de drukpunten daar... :bang:
Onze pussypad in de gym zit vastgetaped aan de ssb. Maar Annie kan er wel eentje kopen natuurlijk :)

Onze pussypad in de gym zit vastgetaped aan de ssb. Maar Annie kan er wel eentje kopen natuurlijk :)

Wat stom.. :eyes:

Onze pussypad moet je halen bij de balie :angstig: Dus moet je eerst helemaal naar voren in de gym lopen, en daarna de walk of shame met de pussypad terug naar het krachtgedeelte... :treuren:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven