Fitness Seller

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Je gaat zo lekker dat die paar cheatdagen zeker en vast verdiend zijn!
Half januari gewoon weer de draad oppikken, en op hetzelfde ritme voortgaan.
Komt zeker goed!
JEPPP. :) Dat is wel het doel. Ik ga eerst genieten en na mijn vakantie knallen we gewoon door. Dan nog het etentje met mijn DBB-buddies, maar verder ga ik me daarna ook braaf aan mijn schema houden weer.
behoorlijk goede prestatie, mag je trots op zijn. :thumbs:

:iagree:
Thanks Zeen. Kan niet wachten tot we samen mogen vreten op 12 januari. :heart::kiss:
Je doet het echt super goed. Je bent en heel veel gewicht verloren en ook nog eens een stuk sterker geworden op alle lifts. Ik ben trots op je :kiss:
Dankjewel, lief. :o Stiekem begin ik ook wel een beetje trots op mezelf te worden.

Na een heleboel gedoe de afgelopen 2 jaar heb ik eindelijk het idee dat ik mijn leven op de rails heb gekregen en dat het fysiek dat ik voor ogen heb binnen handbereik is. Natuurlijk zal ik er nog altijd hard voor moeten werken, maar ik geloof dat het doel haalbaar is. En dat maakt zoveel uit!

Mooie training nog meis!:flex: Er is helemaal niets mis mee af en toe een stapje terug te doen in gewicht.
Ook niet zo gek dat je op den duur vermoeid raakt na zo'n lange tijd cutten.

Flinke planning voor de komende weken! Krijg al trek wanneer ik het leesdrool:
Wbt de 22e na de shoot. Je kunt dan bijv ook iets gaan cheaten en dat gewoon meetellen en bijvoorbeeld 200 kcal meer gaan eten die dag.
Op die manier heb je toch dat lekkers zonder dat het al te veel doet:)

Je heb in ieder geval al een flinke prestatie neergezet dit jaar! Of je nu wel of niet onder die 70kg uit gaat komen. Vind het erg knap:kiss:

Wat heb je superresultaten behaald met je cut (en het hele jaar). I’m admiring! Ga je voor/na fotos publiceren?

Mooie training nog meis!:flex: Er is helemaal niets mis mee af en toe een stapje terug te doen in gewicht.
Ook niet zo gek dat je op den duur vermoeid raakt na zo'n lange tijd cutten.

Flinke planning voor de komende weken! Krijg al trek wanneer ik het leesdrool:
Wbt de 22e na de shoot. Je kunt dan bijv ook iets gaan cheaten en dat gewoon meetellen en bijvoorbeeld 200 kcal meer gaan eten die dag.
Op die manier heb je toch dat lekkers zonder dat het al te veel doet:)

Je heb in ieder geval al een flinke prestatie neergezet dit jaar! Of je nu wel of niet onder die 70kg uit gaat komen. Vind het erg knap:kiss:
Yay, dankjewel Natty! :D Lieve woorden allemaal!
Ja, ondanks dat ik het 'eng' vind om mijn dieet los te laten, kijk ik er enorm naar uit om even niet bezig te zijn met mealpreppen enzo. Ik denk dat ik je advies (weer) ga opvolgen. Gewoon een soort van IIFYM toepassen op zaterdag, zodat ik een beetje kan snoepen, maar zodat het nog redelijk verantwoord blijft.

Wat heb je superresultaten behaald met je cut (en het hele jaar). I’m admiring! Ga je voor/na fotos publiceren?
Dankjewel, @Sweatdaily ! :grinny:
Ik heb er wel over na zitten denken om voor/na foto's te plaatsen, maar weet nog niet of ik dat ga doen. Ik ben namelijk nog lang niet klaar met cutten, maar misschien is het wel leuk om het voorlopige resultaat aan jullie te laten zien. Ik heb namelijk wel in onderbroek en bh progressiefoto's gemaakt.

Ik vind die voor-foto alleen zózózó vreselijk hahaha. :emo: Kan er echt maar met moeite naar kijken.

Je moet met trots naar die foto's kijken wat je al bereikt hebt! :)

Gisteren heb ik mijn tweede legday geknald. Ik was vooral tevreden over mijn squats, omdat die behoorlijk goed aanvoelen en omdat het gewicht best snel omhooggaat. :eyes:
Verder heb ik eigenlijk nog altijd zin om te cheaten, maar ik heb besloten om me aan het schema te houden op vrijdag en zaterdag. Zaterdag mag ik wel van mezelf een Engelse candy bar eten, maar buiten dat ga ik me denk ik gedragen.
Een crunchie. Mijn favoriete reep toen ik nog in Londen woonde:heart::heart:. Een vriendin is naar Londen geweest en heeft een voorraadje voor me meegenomen
Enfin, le training:

Donderdag 20 december - WEEK51-LEGS-B
Barbell squats
2x10x20kg (barbell only)
1x8x30kg
1x8x35kg
1x5x40kg
1x5x42,5kg
3x5x45kg (ait, ait, ait. Dit voelde goed! :rolleyes:)

Bulgarian split squats
4x12 (quads in de hens:fire:)

Barbell SLDL
1x15x20kg
4x10x30kg

Lying leg curl
4x10x10kg

Seated calf raise
4x12x25kg

Hip abductor machine
4x12x68kg

Glute bridge
4x20x10kg (Deze keer deed ik deze oefening met een 10kg plate, maar de volgende keer met een zwaardere dumbbell. Tha pump was real thooo. :eyebrow:)

&&& Cardiosessie 4/5 :alien:

Zoooo, gisteravond na de kerstborrel nog even mijn push training geknald. Niets bijzonders, gewoon een lekkere training. Cardio sloeg ik even over, want ik had sociale verplichtingen.

Vrijdag 21 december - WEEK51-PUSH-B

DB shoulder press
1x12x6kg
4x6x8kg (voelt zwaar, maar lekker)

Close grip bench press
1x15x20kg (bar)
4x12x22,5kg (triceps in de fik:fire:)

DB Hex press
4x10x10kg

Rope pushdown
4x10x19kg

EZ-bar skull crushers
4x12x8,5kg

EZ-bar upright row
4x12x11kg

Lateral raises
4x12x4kg

Ik stond op en de weegschaal toonde een aangename verrassing.

IMG_20181222_085758.jpg

Ik ben eindelijk onder de magische grens van 70kg gekomen. Het is maar net gelukt, maar het is gelukt. Ik ben stiekem best trots, ook al gaat het niet alleen om gewicht in deze tak van sport. Wellicht dat ik nog voor en na foto's post. Ik zie wel.

:grinny::flexing::cheer:

Jaaaaaa je hebt het gehaald! :banana: Super gedaan meis:heart:

Ik ben ook heel trots :kiss::heart::heart:

Oké, foto's gemaakt en ik wil ze best posten. Ik vind de voor-foto echt verschrikkelijk om naar te kijken. Niet alleen omdat ik zichtbaar dikker ben, maar ook omdat ik absoluut niet goed in mijn vel zat. In augustus 2017 kreeg ik namelijk last van burn-out klachten. Ik moest lang reizen naar werk, het werk was niet top, ik had slaapproblemen en er waren nog andere factoren (lees: vrienden die het me zo nu en dan lastig maakten) die mijn leven beheersten.
Ik had weinig energie, voelde me continue depressief en had een enorm laag zelfbeeld. Door de vermoeidheid kon ik ook niet alles uit mijn trainingen halen en ik kon de discipline niet opbrengen om me aan een eetschema te houden. En dat terwijl ik van mezelf een behoorlijk gedisciplineerd mens ben. Ik kwam hierdoor heel veel aan, bijna twintig kilo. Dat resulteerde in een ongelukkige, dikke Annie.

Gelukkig kijk ik nu ook met trots naar de 'na' - foto's. Met aanhalingstekens, want ik ben nog lang niet klaar. Ik heb in een klein jaar tijd mijn oude fysiek terug weten te krijgen en zelfs kunnen verbeteren. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, maar een ding is zeker: ik ben trots op wat ik tot nu toe heb bereikt en weet dat het fysiek dat ik ambieer nu haalbaar is. Dankzij mijn discipline, harde werk en vergaarde kennis, maar ook dankzij @wovano, die een rationeel oogje in het zeil hield en me altijd helpt. :heart:

OK, genoeg sentimenteel gezeik. Hier komen ze dan:
Before = 3 April 2018, 89 kilo
After = 22 December 2018, 69,8 kilo

IMG_20181222_094556.jpg

IMG_20181222_094639.jpg

inCollage_20181222_093534508.jpg

Laatst bewerkt:
Lol, jij mag meer dan trots zijn! Wat een progressie heej!

Vraag me af wie meer progressie geboekt heeft, jij of wovano ;)

Jij mag echt super trots zijn op jezelf!! Je moet T gewoon zijn! :)

Wat je hebt bereikt met jouw doorzettingsvermogen is echt een top prestatie! En dat je doorzet en doorgaat getuigd gewoon van jouw kracht!!

Go girl! Je bent een topper! :thumb:

Jaaaaaa je hebt het gehaald! :banana: Super gedaan meis:heart:
yaaaas. Ik was zo blij hé! Mijn dag kan niet stuk. :D Het is uiteindelijk 69,8 geworden, want ik moest nog plassen hahahaha. :roflol:
Dankjewel lief :eyes:
We gaan er een topdag van maken vandaag! :grinny:
Proficiat.

69 is sowieso een mooi nummertje. :eyebrow:
Hahaha echt he @040B :haha:
Lol, jij mag meer dan trots zijn! Wat een progressie heej!

Vraag me af wie meer progressie geboekt heeft, jij of wovano ;)
Hahaha dankje :grinny:
Qua kilo's vet kwijt en kilo's VVM erbij heeft @wovano toch denk ik een indrukwekkender resultaat neergezet, maar ik mag absoluut niet klagen!
Jij mag echt super trots zijn op jezelf!! Je moet T gewoon zijn! :)

Wat je hebt bereikt met jouw doorzettingsvermogen is echt een top prestatie! En dat je doorzet en doorgaat getuigd gewoon van jouw kracht!!

Go girl! Je bent een topper! :thumb:
Thanks voor je lieve reactie @marina1975. Dat betekent veel voor me! :kiss:

FANTASTISCH!!!!!!!!! Supergoed gedaan. En wat leuk dat je de before/after fotos hebt gepost. Je ziet er ontzettend goed uit. Wat een geweldige transformatie. Kuddos. Je moet supertrots op jezelf zijn.

Je moet inderdaad trots zijn op het tot nu toe bereikte resultaat! Fantastische prestatie.
Een vergelijking met @wovano gaat sowieso niet op. Mannen bouwen nu eenmaal makkelijker spiermassa op dan vrouwen. Kijk enkel naar jezelf en be proud!

Veel plezier vandaag samen met @wovano :)

Nou lieve Annie ...je zou wel willen maar je kannie...maar jij kan het wel hoor!!
ook heel moedig van je om ze te posten...2019 wordt jou jaar (on the beach) :heart:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven