MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vind persoonlijk 10x50kg best veel voor warming up als je werksetjes 5x60kg zijn. Zou eerder 1 of 2x50kg doen :emo:
True, maar ik moet de feeling even terugkrijgen. Heb 9 maanden niet gedeadlift dus ik weet nog niet zo goed hoe zwaar het gaat. Plus er heerst nog wat angst dat mijn blessure terugkomt als ik het gewicht omhooggooi en lager ga in reps. Die verstandige werksets komen vanzelf wel!
 
Mooi bezig ! Heb zelf altijd ook enorm veel zin in legday, enorm veel moeite om mezelf tegen te houden niet eens een max squat te doen... haha :D
Wat houdt je tegen? Het lijkt me leuk om zulke dingen te weten! Het is dat ik nog niet full on squat vanwege mijn herstel, anders zou ik allang weten wat mijn max is hehee:rolleyes::p
 
Respect hoor voor steeds die cardio!

45minuten indoor cardio is zo ongeveer mijn PR!

Buiten loop ik nog wel eens 1.5a2uur..maar binnen:bang:
I feel you. Ik vind het op zich wel chill. Met twee afleveringen Brooklyn 99, en een beetje kijken naar de andere mensen in de sportschool, zijn die 45 minuten zo voorbij. Al heb ik er niet altijd zin in.
Maar ik ben nog lang niet waar ik wil zijn, dus dat motiveert me om door te knallen. :) + Het is ook wel een beetje een kwestie van gewenning!
 
Wat houdt je tegen? Het lijkt me leuk om zulke dingen te weten! Het is dat ik nog niet full on squat vanwege mijn herstel, anders zou ik allang weten wat mijn max is hehee:rolleyes::p
Oh ik weet mijn max, heb gewoon elke week zin om een max te doen... Haha
 
Oh my word. Ik wisselde mijn leg days, maar ik had niet door dat ik daardoor op een fucking low carb day de zwaarste training moest doen. Fuck my life zeg, wat was het zwaar. Daarna toch nog trouw cardio geknald, omdat ik wegens tijdsgebrek niet op vrijdag en zondag kan. :clown: note to self: leer eens plannen, Annie.

FOOD: 1200kcal - 140 gr protein/20 gr carbs/62 gr fat

LE TRAINING:

WK41-LEGS-2
Leg extension
1x20x28kg
1x12x35kg
1x12x42kg
1x10x49kg
1x8x56kg

Leg press
1x12x50kg
3x10x60kg

Reverse hack squats
1x12x35kg
3x12x50kg

Front lunges
4x10

Goblet squats - heels elevated
5x20x5kg

Hip abduction - cable
4x12x5kg

Cable kickbacks
4x12x10kg

Ondanks lage caloriebudget vandaag, kneiterhard kunnen trainen. Maar ik merkte wel dat ik me sneller vermoeid voelde.:zzz:

Morgen laatste dagje werken en dan een weekje vakantie! :bow2::clap:
 
Holy shit..die legday..èn cardio op 1200kcals èn low carb..:angstig:


Lekker hoor!!!:cheer:
hehehe, Jaaa, was echt pittig. Maar dit is mijn lievelingstrainingsdag. Ik werk voor de bijnaam Quadzilla. Als mijn benen groot genoeg zijn, verander ik mijn nickname hier ook hahahahaha.
 

:D

Nee maar serieus. Als je hem met back support gaat doen, zet je je core eigenlijk buitenspel. Zonder back support leer je je lats, onderrug, abs etc op te spannen.
In een later stadium kan je dan aan je spanning op je benen werken etc...
 
Wat Robke zegt. En het hangt ook af van de gehele training. Als je al ander core werk doet in een training, kan het handig om wel back support te gebruiken en schouders te isoleren.
 
Laatst bewerkt:
Hangt ook af van de gehele training. Als je al ander core werk doet in een training, kan het handig om wel back support te gebruiken en schouders te isoleren.

Niet als je hem als assistance doet om je MP, OHP op te krikken ;) Dan is die vooral geschikt om je UB te trainen voor te pressen.
 
Wat Robke zegt. En het hangt ook af van de gehele training. Als je al ander core werk doet in een training, kan het handig om wel back support te gebruiken en schouders te isoleren.
Niet als je hem als assistance doet om je MP, OHP op te krikken ;) Dan is die vooral geschikt om je UB te trainen voor te pressen.

Thanks voor jullie nieuwe tips. Dan toch maar weer eens zonder back support, de volgende keer. ;-)
Het blijft tricky en ik vind het super demotiverend als ik zie wat voor een slappe piemel ik ben, wat mijn schouders betreft. :o:rolleyes:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven