AndroidHealthClinic

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Proficiat Annie! Dit resultaat mag zeker gezien worden en kan je nog meer motiveren om in 2019 op hetzelfde pad verder te gaan :)

Ik stond op en de weegschaal toonde een aangename verrassing.

IMG_20181222_085758.jpg

Ik ben eindelijk onder de magische grens van 70kg gekomen. Het is maar net gelukt, maar het is gelukt. Ik ben stiekem best trots, ook al gaat het niet alleen om gewicht in deze tak van sport. Wellicht dat ik nog voor en na foto's post. Ik zie wel.

:grinny::flexing::cheer:
Super gedaan! Hard werken loont. :pressing::banana:
Betekent dat vaker cardio overslaan en meer verplichte socials? ;)
Ik wil nog wel een paar kg van je overnemen, er moet wat gewicht bij bij mij. :D

yaaaas. Ik was zo blij hé! Mijn dag kan niet stuk. :D Het is uiteindelijk 69,8 geworden, want ik moest nog plassen hahahaha. :roflol:

Dankjewel lief :eyes:
We gaan er een topdag van maken vandaag! :grinny:

Hahaha echt he @040B :haha:

Hahaha dankje :grinny:
Qua kilo's vet kwijt en kilo's VVM erbij heeft @wovano toch denk ik een indrukwekkender resultaat neergezet, maar ik mag absoluut niet klagen!

Thanks voor je lieve reactie @marina1975. Dat betekent veel voor me! :kiss:

Het was als compliment bedoeld he, bedoel heb net Zoveel respect voor jou progressie als die van wovano. Gainz = gainz

Maak er samen een mooi 2019 van!

Mega veel respect dat je dit post, maar ook zeker voor je transformatie!

Je hebt er een erg mooi figuurtje van weten te maken! Smalle taille, goede kont:thumbs:

Dapper om dit posten! Een heel mooi resultaat waar je echt wel trots op mag zijn, ook al wil je meer.
Misschien nog even datum en gewicht bij beide foto's zetten (wordt niet helemaal duidelijk uit de tekst).

Ho ho, deze hardgainende ecto zit al bijna 9 weken te bulken op 4000+ Kcal en heeft er nog maar 1 kilootje bij. Maar jij zult ze harder nodig hebben denk ik...
Daar kunnen nog wel wat kcalletjes bij hoor. :D
Maar ik kan het zeker wel heeeel hard gebruiken. :o

Hele goeie progressie Annie. Over twee weken gaan we alle vetjes er weer bij eten :eating:

Wat een progressie!!

Hele goede progressie, gefeli:D

Wow, ik zie nu de foto's pas, wat een progressie! :clap::thumbs::cool:
Ik ben ook 20 kg kwijt, maar dat is geenszins vergelijkbaar met de progressie die jij heb doormaakt!

• Topic Starter Topic Starter
FANTASTISCH!!!!!!!!! Supergoed gedaan. En wat leuk dat je de before/after fotos hebt gepost. Je ziet er ontzettend goed uit. Wat een geweldige transformatie. Kuddos. Je moet supertrots op jezelf zijn.
Hehehe dankjewel @Sweatdaily
Jij hebt me overtuigd om die foto's te plaatsen! :)
Je moet inderdaad trots zijn op het tot nu toe bereikte resultaat! Fantastische prestatie.
Een vergelijking met @wovano gaat sowieso niet op. Mannen bouwen nu eenmaal makkelijker spiermassa op dan vrouwen. Kijk enkel naar jezelf en be proud!
Dat is uiteraard helemaal waar. Ik ben ook trots, maar het wordt allemaal nog beter in 2019:eyebrow:
Dat gaat zeker lukken! De foto's zijn tot dusver heel indrukwekkend. Ik mag niet klagen met zo'n knappe vrienddrool:
Proficiat Annie! Dit resultaat mag zeker gezien worden en kan je nog meer motiveren om in 2019 op hetzelfde pad verder te gaan :)
Thanks, Tidus.:grinny:
De motivatie is groot en ik zal inderdaad op dezelfde voet verdergaan. We gaan zien wat 2019 mij te bieden heeft!
Super gedaan! Hard werken loont. :pressing::banana:
Betekent dat vaker cardio overslaan en meer verplichte socials? ;)
Ik wil nog wel een paar kg van je overnemen, er moet wat gewicht bij bij mij. :D
Thanks @Bert
Technisch gezien sla ik geen cardio over! De laagste sessie van deze week staat op zondag gepland ;)
En aangezien ik nog lang niet ben waar ik wil zijn, zullen die sociale gelegenheden toch moeten wijken.
&& be my guest, je mag altijd kilo's komen halen hahaha. Alleen vetjes dan, geen VVM.
Ho nou..... de eerstvolgende 10kg zijn voor mij! :p :D
Rustig aan. Ondanks mijn progressie zijn er nog genoeg kilo's over voor iedereen hahahaha:laugh:
Het was als compliment bedoeld he, bedoel heb net Zoveel respect voor jou progressie als die van wovano. Gainz = gainz

Maak er samen een mooi 2019 van!
Oh, dat realiseer ik me ook hoor @Leonfr. Dankjewel! :grinny:
Mega veel respect dat je dit post, maar ook zeker voor je transformatie!

Je hebt er een erg mooi figuurtje van weten te maken! Smalle taille, goede kont:thumbs:
Thanks @Skatermarvin. :heart: Ben benieuwd wat ik nog kan bereiken op deze manier! Het gaat voorlopig nog heel goed op eigen kracht. Als ik vast kom te hangen overweeg ik pas een coach.
Dapper om dit posten! Een heel mooi resultaat waar je echt wel trots op mag zijn, ook al wil je meer.
Misschien nog even datum en gewicht bij beide foto's zetten (wordt niet helemaal duidelijk uit de tekst).
Dankjewellll @imnewhere! Ik heb het aangepast op jouw advies hehehe:rolleyes:
Before = 3 April 2018, 89 kilo
After = 22 December 2018, 69,8 kilo
@Bert @marina1975 Ik heb ook nog wel een paar kg in de aanbieding :D
Kon dat maar he! Onze spekkies ruilen met hardgainers. :o
Ho ho, deze hardgainende ecto zit al bijna 9 weken te bulken op 4000+ Kcal en heeft er nog maar 1 kilootje bij. Maar jij zult ze harder nodig hebben denk ik...
:(
Daar kunnen nog wel wat kcalletjes bij hoor. :D
Maar ik kan het zeker wel heeeel hard gebruiken. :o
:o
Gimmeeeeeeeeeeeeeeeee :D
Der kan nog veeeeeeeeeeeeeeeeel meer bij hoor. :o
:haha:
Hele goeie progressie Annie. Over twee weken gaan we alle vetjes er weer bij eten :eating:
Jaaaa, nu al zin in mennn:heart::heart:
. Ik kan echt niet wachten!
Jij bent de enige op dit forum die recht heeft dat te zeggen. :yes:
Vind ik ook! :)
:treuren:
:tanden:
ik kan ook nog wel 10 kg gebruiken voel me een lichtgewicht at 96 kg :P
Bahahah lichtgewicht, ja. Je mag best nog wat kilo's van me hebben, Azzy:eyes:
Jup. Maar weet dat ik dat niet hoef te zijn..

De meeste hardgainers krijgen op een bepaald punt zowat een hekel aan eten. Maar met mijn eetlust zou ik gerust jouw metabolisme willen ;)
Hahaah:emo: deze uitspraak verbaast me niet
Thanks, @Sanca Claus :):heart:
Hele goede progressie, gefeli:D
Hihi, dankjewel @SP1988 :kiss:
Wow, ik zie nu de foto's pas, wat een progressie! :clap::thumbs::cool:
Ik ben ook 20 kg kwijt, maar dat is geenszins vergelijkbaar met de progressie die jij heb doormaakt!
Hehehehe dankje @Bert. 2019 wordt jouw jaar :heart:
:aai:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven