XXL Nutrition

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat toch wel korte tijdsbestek maakt het des te knapper! Nogmaals respect Annie! Gewoon zo door gaan!:bow:

Mooie progressie tot nu toe! Mag je trots op zijn :)

• Topic Starter Topic Starter
Oké, foto's gemaakt en ik wil ze best posten. Ik vind de voor-foto echt verschrikkelijk om naar te kijken. Niet alleen omdat ik zichtbaar dikker ben, maar ook omdat ik absoluut niet goed in mijn vel zat. In augustus 2017 kreeg ik namelijk last van burn-out klachten. Ik moest lang reizen naar werk, het werk was niet top, ik had slaapproblemen en er waren nog andere factoren (lees: vrienden die het me zo nu en dan lastig maakten) die mijn leven beheersten.
Ik had weinig energie, voelde me continue depressief en had een enorm laag zelfbeeld. Door de vermoeidheid kon ik ook niet alles uit mijn trainingen halen en ik kon de discipline niet opbrengen om me aan een eetschema te houden. En dat terwijl ik van mezelf een behoorlijk gedisciplineerd mens ben. Ik kwam hierdoor heel veel aan, bijna twintig kilo. Dat resulteerde in een ongelukkige, dikke Annie.

Gelukkig kijk ik nu ook met trots naar de 'na' - foto's. Met aanhalingstekens, want ik ben nog lang niet klaar. Ik heb in een klein jaar tijd mijn oude fysiek terug weten te krijgen en zelfs kunnen verbeteren. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, maar een ding is zeker: ik ben trots op wat ik tot nu toe heb bereikt en weet dat het fysiek dat ik ambieer nu haalbaar is. Dankzij mijn discipline, harde werk en vergaarde kennis, maar ook dankzij @wovano, die een rationeel oogje in het zeil hield en me altijd helpt. :heart:

OK, genoeg sentimenteel gezeik. Hier komen ze dan:
Before = 3 April 2018, 89 kilo
After = 22 December 2018, 69,8 kilo

IMG_20181222_094556.jpg

IMG_20181222_094639.jpg

inCollage_20181222_093534508.jpg
Wouw!!!

Super (dapper) van je om deze foto's te plaatsen. Wat een verschil! Groot respect voor je resultaat!

jullie begonnen het jaar met zijn drietjes en sluiten het af met zijn tweetjes.

Deze zomer is voor jullie :)

Wouw!!!

Super (dapper) van je om deze foto's te plaatsen. Wat een verschil! Groot respect voor je resultaat!
Hahaha wat een leuke, enthousiaste reactie @Kristel* :D. Dankjewel!
jullie begonnen het jaar met zijn drietjes en sluiten het af met zijn tweetjes.

Deze zomer is voor jullie :)
Thanks @Saik :rolleyes::heart:. We zijn samen 40 kilo lichter, maar we waren dan ook allebei wel een beetje fatty. :roflol:
OK, na kerst zijn @wovano en ik misschien weer een beetje zwaarder hahaha:eyes:

Gisteren de eerste kerst workout gehad in Viking Gym. Het was de eerste keer dat ik in deze sportschool trainde. Het zag er echt tof uit daar met alle apparaten in het zwart-rood. Toch voelt het altijd een beetje onwennig om in een andere gym te trainen. Althans, dat heb ik.
Door tijdgebrek deadliften overgeslagen, maar verder was het een prima training.

XMAS WORK OUT :kerst:
DB row
4x12x10kg

DB rear delt flyes
4x12x4kg

Wide hammer grip pulldown
4x10x27,5,kg. (De regular 30kg was er niet en 32kg is me te zwaar voor decent reps)

Straight arm pulldown
4x10x30kg

Rope curls
4x12x11,5kg

EZ bar bicep curl
5x10x10kg

Face pulls
4x12x27,5kg

Daarna ouderwets gevreten met kerst hahaha. Naar mijn lieve schoonouders voor brunch en daarna naar een restaurant met AYCE concept. Dit is wat ik at:

Ronde 1
Nachos met kaas, guacamole, sour cream en salsasaus

Ronde 2
Salade met bospaddestoelenkroketjes en mosterdsaus

Ronde 3
Kabeljauw met risotto en een beurre blanc saus

Ronde 4
Varkenssaté spies met kroepoek, atjar en een paar frietjes

Ronde 5
Noodles met Indische loempia (mijn favoriet. :tanden:)

Ronde 6
Ik gaf @wovano mijn ronde. :grinny:

Ronde 7

Tarte tatin met kaneelijs

Ronde 8
Klassiekertje: dame blanche

En nu ben ik weer een dikz*k ;) hahahahah

Laatst bewerkt:
Alloooo lieve mensen! Daar ben ik weer, nadat ik een paar dagen onder een steen heb geleefd. En hoewel ik niet veel op het forum ben geweest, heb ik ook op tweede kerstdag getraind! Ik voel me na gisteren nog altijd een beetje slap, dus ik weet nog niet of ik vanavond ga trainen. We zien het wel. :D
XMAS WORK OUT - part 2:kerst:

Lateral raise
1x12x4kg
4x10x5kg

Front raise
4x8x5kg

Upright row
1x12x8,5kg
4x12x11kg

EZ bar skull crushers
1x12x8,5kg
4x10x11kg (progress:woot:)

Close grip bench press
1x15x20kg
4x12x22,5kg

DB tricep kickback
4x10x4kg

Laatst bewerkt:
Weer een lekkere training Annie. Wat doe je trouwens veel tricep oefeningen. Ben je daarop gefocust?

Weer een lekkere training Annie. Wat doe je trouwens veel tricep oefeningen. Ben je daarop gefocust?
Thanks @Sweatdaily :grinny:
Ik had op tweede kerstdag een push training, maar ik mocht van mezelf wat vrijer zijn in het kiezen van de oefeningen. Ik trainde namelijk in een andere gym dan normaal en het was erg druk. Op de een of andere manier grijp ik dan inderdaad vaak terug naar tricep oefeningen hahaha. :o

Aparte training wel, maar goed..jij hebt tenminste getraind met kerst..

Lekker bezig zo tijdens kerst, moet het sporten inderdaad ook weer oppakken na kerst. Vind dat luieren en eten wel prima eigenlijk :D

Aparte training wel, maar goed..jij hebt tenminste getraind met kerst..
Net zo apart als mijn persoonlijkheid. :haha:

Ik ben altijd een kip zonder kop in een nieuwe sportschool. Ik verlies mijn focus, voel me ongemakkelijk ennnnn... dan ga ik maar triceps trainen. :windup::tanden:

Achja de normale dagen zijn weer aangebroken, dus dan ga ik me weer austistisch aan mijn schema houden. :heart: Ik vermoed alleen dat ik vandaag nog even rust houd. Gisteren flauwgevallen en voel me nog altijd een beetje duizelig.???
Lekker bezig zo tijdens kerst, moet het sporten inderdaad ook weer oppakken na kerst. Vind dat luieren en eten wel prima eigenlijk :D
Hahaha, luieren is ook wel eens lekker toch? Ik vermoed dat ik dat vanavond ga doen. :p
Zaterdag weer sporten als gewoonlijk. Komende week ga ik denk ik alleen die dinsdag 1 januari niet.:rolleyes::flexing:

Wait whut? Heb je dat vaker?

Klinkt niet heel normaal namelijk..

Maar je gaf zelf ook al aan:

Dus mogelijk ben je gewoon helemaal apart?:dunno:
Ik heb dat eerder wel een tijdje gehad. Dan gebeurde het in de douche. Dat is pas echt naar, want je kunt nooit pijnloos vallen in een douche hahaha. :grinny:
Nu was het wel alweer heel lang geleden dat het gebeurde. Volgens mij kwam het nu door een fucked up bloedsuikerspiegel.:grumble:

Ik heb dat eerder wel een tijdje gehad. Dan gebeurde het in de douche. Dat is pas echt naar, want je kunt nooit pijnloos vallen in een douche hahaha. :grinny:
Nu was het wel alweer heel lang geleden dat het gebeurde. Volgens mij kwam het nu door een fucked up bloedsuikerspiegel.:grumble:

Als je dat vaker hebt best wel je bloedsuikerspiegel in de gaten houden.
Van een hypo kun je in coma raken, dat is niet de bedoeling natuurlijk ;)

Als je dat vaker hebt best wel je bloedsuikerspiegel in de gaten houden.
Van een hypo kun je in coma raken, dat is niet de bedoeling natuurlijk ;)
Bedankt voor je bezorgdheid, Bubsie. :) Het was gelukkig al een hele tijd (lees 1 à 2 jaar) geleden sinds de laatste keer.
Ik merk dat ik best heftige pieken en dalen heb als ik een paar dagen (zoals nu met kerst) wat meer suiker eet. Als ik dan weer even normaal eet volgens schema, is er niets aan de hand.

Was @wovano niet in de buurt ..die weet dat ook wel .... wat ben jij een lekkerbek Annie ..lol..:)

Ik lag nog te slapen, maar mevrouw vond het niet nodig mij wakker te maken toen ze zich niet lekker voelde. Maar ze weet nu dat ze dat altijd wel moet doen vanaf nu :)
ik herken dat wel...zelf ook n keer snachts flauwgevallen in de badkamer..op mn hoofd gevallen....2 wkn lichte hersenschudding....damm....wel van het roken afgekomen toen....elk nadeel heb zn voordeel ...lol...:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven