XXL Nutrition

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je ziet er goed uit en je kan de progressie duidelijk zien. Wees niet te hard voor jezelf.
Dit dus he Annie! Komop zeg. Je ziet er echt goed uit. Iedereen kan dat zien en beamen, behalve... jijzelf! En dat is begrijpelijk en zelfs ietwat normaal (ja hoor Annie, jij bent gewoon normáál :o!!). Maar kijk nu eens met een objectieve bril naar die foto’s en dan kan je niet anders dan toegeven dat je jezelf teniet doet en zal je je harde conclusie van zonet wel moeten herzien. Be proud!

De aanleiding van de vermoedens was een bloedonderzoek van de vorige keer. Dus ze hebben wel een gerichte aanleiding waarmee ze verder willen gaan. Verder heb ik ook best wel wat symptomen die overeenkomen, zoals vermoeidheid, slaapproblemen, obstipatie, vocht vasthouden, koude handen, voeten en neus. Obstipatie zou dus misschien niet eens door de snelle diagnose PDS kunnen komen, maar door problemen met de schildklier.

Enfin, laten we niet op de zaken vooruit lopen. Eerst dat bloedonderzoek en dan zien we wel verder. Mag ik vragen wat voor medicijnen jij zelf gebruikt?

:heart:

Hahaha, gemeen! :roflol:

:eyes::lol:

Door een buff dude die zichzelf @Pleister noemt. :clown:

We shall see. So far, so good. Alleen maandag even buikpijn gehad, maar niets ernstigs. Heb nu 250gr kwark en in totaal 50 gram rijst toegevoegd ten op zichte van het keto-dieet. De rest is hetzelfde gebleven voor deze week. Volgende week begin ik met het nieuwe schema van de coach. Had al gezien dat dat in ieder geval ook fruit in zit. Thank the lord. :eyebrow:

Opgeven, tsja. Dat doe ik eigenlijk nooit, maar moet wel zeggen dat ik mijn kopje de afgelopen dagen een beetje heb laten hangen.

Mij is het ook een raadsel. Achteraf snap ik echt niet hoe ik dat heb volgehouden. :loony: @Pleister zou eigenlijk met me mee doen, maar die zat na de eerste dag al aan een subway broodje. :roflol:

De problemen waar ik tegenaan loop ervaar ik al superlang, hoor. Het is alleen dat het nu echt begint te frustreren. Twee maanden gewerkt voor niets, eigenlijk.

Maar je hebt wel een punt, misschien is het binnenkort tijd om even een mini bulk te doen of op zijn minst even op onderhoud te eten en van daaruit verder te gaan.:o

Je ligt op een lijn met @SP1988, ja. In de zomer ga ik sowieso niet op maintenance/bulken, maar misschien daarna. Ik kijk het even aan. Het plan is ook afhankelijk van wat er uit het bloedonderzoek zal komen op 12 juni. Als er niets uitkomt, ga ik sowieso eisen van mijn huisarts dat hij iets aan dat vocht gaat doen. Want dat kan echt niet meer. Ik voel me er niet alleen mentaal, maar ook fysiek gewoon naar door.

Hier dus even een indicatie van wat ik de afgelopen twee maanden heb 'gepresteerd'. AKA, geen kut. De andere foto's die ik vol trots heb gedeeld waren Annie op een sporadisch goeie dag. Die komen net zo vaak voor als de foto's die ik gedeeld heb - bijna nooit dus. En als het dan voorkomt, wil ik het gelijk vastleggen, want ja: dat herinnert me eraan dat mijn fysiek nog enigszins acceptabel wanneer het vocht vermindert.

Nouja, zie hier dus. Dit is eigenlijk hoe ik er standaard uitzie. Dikke opgeblazen pens, overal afdrukken van mijn legging en kleren. Waar mijn enkels zijn, vraag je? Volgens mij heb ik die niet. :emo:

IMG_20190606_082244.jpg
IMG_20190606_082158.jpg
inCollage_20190606_072813712.jpg

Dit is twee maanden 200% dedication, inclusief 4 weken keto-lijdensweg. Voor wat? Voor een rendement van fucking 1 procent.

Dit is dus de reden waarom ik niet tevreden ben. En het spookt inmiddels eigenlijk 24/7 door mijn hoofd. Hoe the f**k ga ik er ooit decent uitzien? Ik weet het niet meer, hoor. Dit had mijn zomer moeten worden, maar ik denk dat ik nog even 4873902489320483902 zomers moet wachten.
jawel Beste Annie je heb wel degelijk progressie gemaakt zoals je al aangeeft je houd vocht vast , persoonlijk gooi ik het op het feit dat je gezondheid je gewoon ( mind fucked ) . heb ik ook ! bij mijn laatste flareup van mijn psoriasis ongeveer 2 jaar terug had ik dit ook .Stond er op mijn best om en na bij de 110 kg , maar zag het zelf niet omdat ik vol met rode zilverachtige vlekken zat . Heb zelf de stap toen gemaakt voor een stukje counseling ( life coach ) klinkt stom maar een onafhankelijk klankbord hebben komt in situaties als dit goed van pas . FF diep adem halen en tot 100 tellen :)

Ik denk dat iedereen die sport dit gevoel wel meermaals heeft.

Het is nooit goed genoeg en de progressie gaat nooit snel genoeg.

"The day you start lifting is the day you became forever small" geldt voor de meeste hier :)

Gelukkig ben ik niet de enige die het zegt.:)

Ik vind het trouwens ook onverantwoord van je coach dat hij je zo lang zo weinig laat eten. Maar das weer een andere discussie natuurlijk

Hoe is 1600-1800 (zoiets eet je toch @ScumbagAnnie ?) onverantwoord voor een meid van 167 cm die geen marathons loopt? Beetje context is wel wenselijk

Moet eerlijk zeggen dat ik dat kcal aantal voor haar toch ook wel aan de lage kant vind. 167cm is echt niet zo klein voor een vrouw, toch? En ze loopt dan mss wel geen marathons, maar ze traint dat de stukken ervan af vliegen :p. En plus, doet ze na bijna elke KT sessie nog eens een hoop bewonderenswaardige cardio erbovenop (van pakweg 45'). Dan is 1600 kcals toch niet bepaald overdreven ruim.
Onverantwoord is natuurlijk nog iets anders...

Ze traint 10x per week, 5x kracht training en 5x 45 minuten cardio. Dan vind ik dat aan de lage kant inderdaad.

2 maanden onder onderhoud eten met bovenstaande trainingen erbij met zo weinig progressie, dat is gewoon een teken dat het lichaam tegenwerkt. Dan moet je daarop inspelen en je lichaam even laten herstellen door je kcal te uppen.

Buiten deze twee maanden heeft Annie echt een mega transformatie gemaakt wat veel mensen haar niet na kunnen doen.

Maar ik oordeel puur even op deze twee maanden en bedoel er verder ook niks mee. Annie is mijn maatje dus:cool:

Moet eerlijk zeggen dat ik dat kcal aantal voor haar toch ook wel aan de lage kant vind. 167cm is echt niet zo klein voor een vrouw, toch? En ze loopt dan mss wel geen marathons, maar ze traint dat de stukken ervan af vliegen :p. En plus, doet ze na bijna elke KT sessie nog eens een hoop bewonderenswaardige cardio erbovenop (van pakweg 45'). Dan is 1600 kcals toch niet bepaald overdreven ruim.

Ik vind dat wel meevallen hoor. Bedoelde ook niet dat 167cm klein is, het is gewoon contextueel.

Beetje overdreven ze zit niet op 800kcal o.i.d.

Inderdaad

Ze traint 10x per week, 5x kracht training en 5x 45 minuten cardio. Dan vind ik dat aan de lage kant inderdaad.

2 maanden onder onderhoud eten met bovenstaande trainingen erbij met zo weinig progressie, dat is gewoon een teken dat het lichaam tegenwerkt. Dan moet je daarop inspelen en je lichaam even laten herstellen door je kcal te uppen.

Met KT verbrand je op zich zelf vrij weinig mee. De cardio die ze doet, misschien is dat wel de beweging die jij en ik naar de trein hebben per dag (ik noem maar wat he, is helemaal geen stelling).
Dit soort dingen zijn gewoon niet zo te stellen van een afstandje als je @ScumbagAnnie niet irl kent en/of ze geen bakken met info over haar situatie hier gepost heeft. Dat is dan tussen haar en haar coach (en dokter dus misschien).

Ik heb in ieder geval nog geen bizar rare dingen van haar coach voorbij zien komen met betrekking tot kcals en voeding, itt wat bij velen wel het geval is...

Met KT verbrand je op zich zelf vrij weinig mee. De cardio die ze doet, misschien is dat wel de beweging die jij en ik naar de trein hebben per dag (ik noem maar wat he, is helemaal geen stelling).
Dit soort dingen zijn gewoon niet zo te stellen van een afstandje als je @ScumbagAnnie niet irl kent en/of ze geen bakken met info over haar situatie hier gepost heeft. Dat is dan tussen haar en haar coach (en dokter dus misschien).

Ik heb in ieder geval nog geen bizar rare dingen van haar coach voorbij zien komen met betrekking tot kcals en voeding, itt wat bij velen wel het geval is...
Ik zie haar elke dag:rolleyes:

Ik denk dat je te lang onder je behoefte eet. Je moet weer enkele weken op onderhoud en wat erboven zitten. Erna ga je pas weer progressie maken. Dat heeft super gewerkt voor Kim en Myrp.
Kan me hier wel in vinden, al bestaat er natuurlijk niet zo iets als een soort spaarstand. Maar zowieso is je motivatie weer stukken hoger wanneer je weer wat opgeladen bent..

Kan me hier wel in vinden, al bestaat er natuurlijk niet zo iets als een soort spaarstand. Maar zowieso is je motivatie weer stukken hoger wanneer je weer wat opgeladen bent..

Kindjes in Afrika blijven ook gewoon afvallen idd. Alleen hoe langer je onder je onderhoud gaat hoe meer je lichaam met een tekort kan omgaan.

Als je je zelf 2 maanden verschrikkelijk voelt en er alles aan doet en nog niet bereikt wat je wil bereiken en je daardoor ongelukkig voelt moet je je afvragen of dit de manier is.

Kindjes in Afrika blijven ook gewoon afvallen idd. Alleen hoe langer je onder je onderhoud gaat hoe meer je lichaam met een tekort kan omgaan.

Als je je zelf 2 maanden verschrikkelijk voelt en er alles aan doet en nog niet bereikt wat je wil bereiken en je daardoor ongelukkig voelt moet je je afvragen of dit de manier is.
Vergis je wat dat betreft ook niet in het effect van een torenhoog cortisol, een hormonale disbalans en zo zijn er vast nog wel wat onduidelijkheden.

Om af te vallen zul je inderdaad in een deficit moeten zitten, en er zullen nauwelijks (of geen) mensen zijn die natuur- & scheikunde wetten kunnen omzeilen..

Edit: Ik las even verkeerd. Het is correct dat je lichaam zich aanpast, maar dat is voornamelijk aan het feit dat je lichter word en mogelijk onbewust minder actief..

Het relaxte aan een tijdje op of boven je onderhoud eten is dat je je geestelijk een stuk beter gaat voelen en dat je vervolgens een cut kunt starten met meer calorieën. Uiteindelijk moet je voor hetzelfde effect steeds lager gaan zitten, die 1600-1800 kcal zou wel eens je huidige onderhoud kunnen zijn (mits alles autistisch is ingevoerd in mfp:D). Ik weet nog dat ik ooit een cut ben gestart op 2800 kcal en naar de 1800 kcal toe moest voor veel minder resultaat (dit was over een periode van bijna 5 maanden).

Trouwens, dat van dat vocht vasthouden heb ik helaas ook. Ben onderzocht op lypodeem, maar ze vond het daar niet erg genoeg voor.

Edit:
In feite kun je naar de 1200-1400 kcal toe om weer resultaat te zien, maar geestelijk gezien lijkt mij dat niet verstandig.

Laatst bewerkt:
Ik ga hier niet allerlei tips omtrent voeding geven, want ken je daarvoor niet goed genoeg, maar wil enkel zeggen dat je het top doet! :thumbs:
Wees niet te hard voor jezelf. Af en toe moet je ook gewoon even opladen en maandenlang in een kcal-deficit kan je behoorlijk opbreken.
Overigens is het echt niet zo dat je geen progressie boekt, want ik zie je wel vaak gewicht plussen en PR's zetten, daar kan ik alleen maar jaloers op zijn. :grinny:
Ik snap hoe het voelt (ja, dat meen ik), want ik heb ik het verleden ook meegemaakt dat ik veel kracht en massa had verloren ondanks altijd alles te geven en strikt te eten. Dit is dan niet hetzelfde als jouw situatie, maar voelt net zo frustrerend.

Ow, ik lees trouwens dat je caseïne niet fantastisch vindt, zelf vond ik XXL Night Protein altijd erg lekker. Met een klein beetje water (niet te veel) er een soort papje van maken. drool: Mocht je trouwens kwark eten, deze week is bij AH zowel Arla Skyr als alle Optimels in de bonus. Die van Optimel zijn goud. :)

Schuif de ladder naar je doel niet te hoog meis....elke trede telt ...ben benieuwd naar het onderzoek....als je medicinaal goed bent in gesteld zal je ook meer rust hebben in je hoofd....en loopt alles ook veel "soepeler"

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.720
:') Ik snap wat je zegt. Ik kom van ver en blablabla, maar gezien de moeite die ik erin stop vind ik dit niet goed genoeg. Je ziet toch zelf hopelijk ook wel in dat er in 2 maanden tijd geen fl**ker is gebeurd. (Anders effe met @Kakelkipje naar de opticien :p)
Inderdaad, doe normaal met je hoofd @ScumbagAnnie !
Je ziet er echt al goed uit, en kunt in een mooie bikini pronken op het strand met je tot nu behaalde resultaat!
Hou er ook rekening mee dat hoe lichter je wordt, hoe minder snel je resultaat gaat zien...
Zelf ervaar ik dat ook, en soms is het best demotiverend maar uiteindelijk zie je toch verschil (als anderen je erop wijzen :o).

Wacht inderdaad even het onderzoek af, het heeft toch geen zin om je druk te maken in dingen waar je geen zekerheid over hebt.
Zelf neem ik L-Thyroxine afwisselend per dag 50/75mg (kan halfjaarlijks wijzigen als mijn TSH weer daalt of stijgt) + 2,5mg bisoprolol (beta-blokker) per dag voor mijn bloeddruk.
Die bleef namelijk torenhoog, ook na stabilisatie van mijn TSH...
Achjaaa, de mooie bikini is inmiddels zaterdag binnengekomen. Ali Express had toch nog zijn best gedaan om de bestelling enigszins snel af te ronden.:D
En aangezien het een mooie en echte 'Annie' bikini is (@wovano can confirm, toch?:rolleyes:), begint het nu toch wel te kriebelen.

Je ziet er goed uit en je kan de progressie duidelijk zien. Wees niet te hard voor jezelf.
Thanks @Kathlinoo! Ik heb naar mijn idee eigenlijk geen progressie gemaakt de afgelopen twee maanden, maar realiseer wel dat ik prima progressie heb gemaakt tot nu toe. Hopelijk kan ik het doorzetten, maar voor nu even een tandje terug.

Ik denk dat je te lang onder je behoefte eet. Je moet weer enkele weken op onderhoud en wat erboven zitten. Erna ga je pas weer progressie maken. Dat heeft super gewerkt voor Kim en Myrp.
Grote kans dat ik deze wijze raad ga opvolgen. Alleen heb ik geen idee wat mijn onderhoud is. ???
Dit dus he Annie! Komop zeg. Je ziet er echt goed uit. Iedereen kan dat zien en beamen, behalve... jijzelf! En dat is begrijpelijk en zelfs ietwat normaal (ja hoor Annie, jij bent gewoon normáál :o!!). Maar kijk nu eens met een objectieve bril naar die foto’s en dan kan je niet anders dan toegeven dat je jezelf teniet doet en zal je je harde conclusie van zonet wel moeten herzien. Be proud!
Ik zie idd in dat ik prima progressie heb gemaakt, maar de laatste tijd gaat het voor geen meter. :o

jawel Beste Annie je heb wel degelijk progressie gemaakt zoals je al aangeeft je houd vocht vast , persoonlijk gooi ik het op het feit dat je gezondheid je gewoon ( mind fucked ) . heb ik ook ! bij mijn laatste flareup van mijn psoriasis ongeveer 2 jaar terug had ik dit ook .Stond er op mijn best om en na bij de 110 kg , maar zag het zelf niet omdat ik vol met rode zilverachtige vlekken zat . Heb zelf de stap toen gemaakt voor een stukje counseling ( life coach ) klinkt stom maar een onafhankelijk klankbord hebben komt in situaties als dit goed van pas . FF diep adem halen en tot 100 tellen :)
Hmja, coachy en @wovano vonden ook al dat het weer eens tijd werd voor de psycholoog. In mijn ogen is de oplossing gewoon heel gemakkelijk: er eindelijk eens decent uitzien.:eyes: Maar stiekem snap ik ook wel dat dat niet de structurele oplossing gaat zijn.
Ik denk dat iedereen die sport dit gevoel wel meermaals heeft.

Het is nooit goed genoeg en de progressie gaat nooit snel genoeg.

"The day you start lifting is the day you became forever small" geldt voor de meeste hier :)
Wijze woorden, al zou ik zelf best genoegen nemen met forever small zijn hahaha.
Mét dikke glutes en quads en schouders en...

okay, I get the point. :tanden:
Gelukkig ben ik niet de enige die het zegt.:)
:grumble:
Ik vind het trouwens ook onverantwoord van je coach dat hij je zo lang zo weinig laat eten. Maar das weer een andere discussie natuurlijk
Hmja, ik denk dat ze in haar hoofd heeft (net als ik) dat ik moet cutten, dus dat ze daar niet aan denkt. Ik zie hier genoeg dames die inderdaad in cycles werken, maar ik zit eigenlijk al zeker sinds maart 2018 in een kcaltekort. :dunno: En ik laat me sinds februari 2019 coachen.
Hoe is 1600-1800 (zoiets eet je toch @ScumbagAnnie ?) onverantwoord voor een meid van 167 cm die geen marathons loopt? Beetje context is wel wenselijk
Ik zit op 1800kcal momenteel, dus niet echt onverantwoordelijk, nee.
Ik zit gemiddeld op 1800kcal op het moment. Nog altijd onder onderhoud, maar ik vind 1800kcal echt niet weinig. Sterker nog: ik moet regelmatig echt mijn moeite doen om 't op te krijgen.
Beetje overdreven ze zit niet op 800kcal o.i.d.
Agreed:cool:

Je hebt wel een punt broski. Wat zou je aanraden?
Buiten deze twee maanden heeft Annie echt een mega transformatie gemaakt wat veel mensen haar niet na kunnen doen.

Maar ik oordeel puur even op deze twee maanden en bedoel er verder ook niks mee. Annie is mijn maatje dus:cool:
D'awwww, hermanoooo. :heart:
Ik vind dat wel meevallen hoor. Bedoelde ook niet dat 167cm klein is, het is gewoon contextueel.

Inderdaad

Nope, gelukkig geen bizar weinig kcal voor Annie! :D

Ik zet meestal 10.000+ stappen per dag, naast krachttraining. Met cardio erbij zit ik vaak nog op meer stappen. Volgens het fitbit ding verbrand ik gemiddeld 2500kcal per dag. In hoeverre dat heel accuraat kan zijn weet ik overigens niet. Ik houd me daar ook niet heel erg mee bezig.

Fixed. Morgen weer in de gym te vinden, trouwens? Ik wel in ieder geval. :loopband:
True, dat denk ik ook! :)

Dat vraag ik me inderdaad af op dit moment, juist door de tegenvallende vooruitgang.
Vergis je wat dat betreft ook niet in het effect van een torenhoog cortisol, een hormonale disbalans en zo zijn er vast nog wel wat onduidelijkheden.

Om af te vallen zul je inderdaad in een deficit moeten zitten, en er zullen nauwelijks (of geen) mensen zijn die natuur- & scheikunde wetten kunnen omzeilen..

Edit: Ik las even verkeerd. Het is correct dat je lichaam zich aanpast, maar dat is voornamelijk aan het feit dat je lichter word en mogelijk onbewust minder actief..
Ik weet vrij zeker dat mijn cortisolniveau torenhoog zal zijn, ja. Geen idee hoe ik dat moet verlagen tho. Ik ben geen @Kakelkipje; ik ben een stresskipje. :p
W
Het relaxte aan een tijdje op of boven je onderhoud eten is dat je je geestelijk een stuk beter gaat voelen en dat je vervolgens een cut kunt starten met meer calorieën. Uiteindelijk moet je voor hetzelfde effect steeds lager gaan zitten, die 1600-1800 kcal zou wel eens je huidige onderhoud kunnen zijn (mits alles autistisch is ingevoerd in mfp:D). Ik weet nog dat ik ooit een cut ben gestart op 2800 kcal en naar de 1800 kcal toe moest voor veel minder resultaat (dit was over een periode van bijna 5 maanden).

Trouwens, dat van dat vocht vasthouden heb ik helaas ook. Ben onderzocht op lypodeem, maar ze vond het daar niet erg genoeg voor.

Edit:
In feite kun je naar de 1200-1400 kcal toe om weer resultaat te zien, maar geestelijk gezien lijkt mij dat niet verstandig.
Wat doe jij verder nog aan dat vocht? Of heb je de moed opgegeven? Ik moet zeggen dat het niet zo heel ernstig lijkt bij jou, maar ik zie je natuurlijk alleen maar op video's/foto's op insta, etc. :o
Ik zou overigens echt niet rond de 1200-1400 kcal willen zitten en ik denk ook niet dat mijn coach zoiets zou toelaten. Ik ben geen wedstrijdatleet, ik werk niet naar een specifiek doel waarvoor ik op een specifieke datum klaar moet zijn. Dus dan moet het maar wat langer duren. Ik moet leren onthouden dat het ook geen marathon is, maar ik vind het gewoon heel ontmoedigend dat 'al die meiden' gewoon supergoed met hun schema's gaan en ik niet.

Ik ga hier niet allerlei tips omtrent voeding geven, want ken je daarvoor niet goed genoeg, maar wil enkel zeggen dat je het top doet! :thumbs:
Wees niet te hard voor jezelf. Af en toe moet je ook gewoon even opladen en maandenlang in een kcal-deficit kan je behoorlijk opbreken.
Overigens is het echt niet zo dat je geen progressie boekt, want ik zie je wel vaak gewicht plussen en PR's zetten, daar kan ik alleen maar jaloers op zijn. :grinny:
Ik snap hoe het voelt (ja, dat meen ik), want ik heb ik het verleden ook meegemaakt dat ik veel kracht en massa had verloren ondanks altijd alles te geven en strikt te eten. Dit is dan niet hetzelfde als jouw situatie, maar voelt net zo frustrerend.

Ow, ik lees trouwens dat je caseïne niet fantastisch vindt, zelf vond ik XXL Night Protein altijd erg lekker. Met een klein beetje water (niet te veel) er een soort papje van maken. drool: Mocht je trouwens kwark eten, deze week is bij AH zowel Arla Skyr als alle Optimels in de bonus. Die van Optimel zijn goud. :)
:D Thanks voor de lieve woorden @Bert! En ja, ik moet misschien ook beseffen dat PR's inderdaad ook wel een vorm van progressie is. En ook een vorm die er voor mij wel toe doet, aangezien ik vooral heel sterk wil zijn hahaha. :rolleyes:
Night protein hebben wij hier trouwens ook staan thuis. @wovano leerde me er inderdaad een soort pudding van te maken, maar ik vind het gewoon echt te chemisch. De enige die ik tot nu toe acceptabel vind is Chocolate hazelnut, maar ook die eet ik enigszins met tegenzin.

zelf neem ik de chocoladesmaak maar dan met volle melk....dat maakt echt een wereld van verschil in smaak
Volle melk staat niet in mijn schema, Bos. Maar ik kan me voorstellen dat het dan wel een stuk lekkerder zal zijn hahaha!
Schuif de ladder naar je doel niet te hoog meis....elke trede telt ...ben benieuwd naar het onderzoek....als je medicinaal goed bent in gesteld zal je ook meer rust hebben in je hoofd....en loopt alles ook veel "soepeler"
Thanks Bos. Hoe was je vakantie? :)

Food for thought
Vrijdag, zaterdag, zondag helemaal niet getraind, want ik was echt op. Ik heb vooral keihard gechilled en zondag een flinke cheatdag gehad hehehe. Frietjes met mayo en een groentekroket gegeten, nootjes met van die gedroogde banaan en chocolade gehad en brood (of course). Vandaag houd ik nog een rustdagje en ga ik lekker klooien in huis en wat dingetjes preppen voor de komende week.

Plan de campagne voor de rest van deze week is dat ik even een stapje terugzet. Dat houdt in dat ik even geen kracht doe en alleen maar cardio. Zo heb ik ook gelijk wat meer tijd in de avond om tot rust te komen, al zal ik waarschijnlijk mijn best doen om niet gelijk alles weer vol te plannen. Ik had al gelijk grote plannen om vanalles in huis te doen, maar misschien moet ik dat juist eens niet doen.

Verder was zaterdag wel echt een toffe, onvergetelijke dag. Ik liet eindelijk mijn eerste tattoo zetten en ben daarna @wovano gaan verrassen op Harmony of Hardcore. Een vriendin en ik hadden stiekem kaartjes gekocht en zijn na de tattoo sessie dus alsnog naar Erp gereden. Was echt een superleuke dag! Hieronder mijn twee favo picca's.

SAVE_20190609_243618.jpg

IMG_20190608_134314.jpg

Verder nog @KategorieC live mogen meemaken. En een jongeman die aan me vroeg waar @wovano was, waarvan ik dacht dat het een vriend van een vriend was. Maar uiteindelijk bleek het gewoon de enige echte @The Novice te zijn. :D ook echt superleuk, al herkende ik hem met mijn debiele kop niet gelijk Hahaha.

Ohja, en hier mijn Annie proof bikini. Enorm blij mee, want fout en groen en superdupercool. :D
IMG_20190609_105131.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven