:') Ik snap wat je zegt. Ik kom van ver en blablabla, maar gezien de moeite die ik erin stop vind ik dit niet goed genoeg. Je ziet toch zelf hopelijk ook wel in dat er in 2 maanden tijd geen fl**ker is gebeurd. (Anders effe met
@Kakelkipje naar de opticien

)
Achjaaa, de mooie bikini is inmiddels zaterdag binnengekomen. Ali Express had toch nog zijn best gedaan om de bestelling enigszins snel af te ronden.

En aangezien het een mooie en echte 'Annie' bikini is (
@wovano can confirm, toch?

), begint het nu toch wel te kriebelen.
Thanks
@Kathlinoo! Ik heb naar mijn idee eigenlijk geen progressie gemaakt de afgelopen twee maanden, maar realiseer wel dat ik prima progressie heb gemaakt
tot nu toe. Hopelijk kan ik het doorzetten, maar voor nu even een tandje terug.
Grote kans dat ik deze wijze raad ga opvolgen. Alleen heb ik geen idee wat mijn onderhoud is.
Ik zie idd in dat ik prima progressie heb gemaakt, maar de laatste tijd gaat het voor geen meter.
Hmja, coachy en
@wovano vonden ook al dat het weer eens tijd werd voor de psycholoog. In mijn ogen is de oplossing gewoon heel gemakkelijk: er eindelijk eens decent uitzien.

Maar stiekem snap ik ook wel dat dat niet de structurele oplossing gaat zijn.
Wijze woorden, al zou ik zelf best genoegen nemen met
forever small zijn hahaha.
Mét dikke glutes en quads en schouders en...
okay, I get the point.
Hmja, ik denk dat ze in haar hoofd heeft (net als ik) dat ik moet cutten, dus dat ze daar niet aan denkt. Ik zie hier genoeg dames die inderdaad in cycles werken, maar ik zit eigenlijk al zeker sinds maart 2018 in een kcaltekort.

En ik laat me sinds februari 2019 coachen.
Ik zit op 1800kcal momenteel, dus niet echt onverantwoordelijk, nee.
Ik zit gemiddeld op 1800kcal op het moment. Nog altijd onder onderhoud, maar ik vind 1800kcal echt niet weinig. Sterker nog: ik moet regelmatig echt mijn moeite doen om 't op te krijgen.
Agreed
Je hebt wel een punt broski. Wat zou je aanraden?
D'awwww, hermanoooo.
Nope, gelukkig geen bizar weinig kcal voor Annie!
Ik zet meestal 10.000+ stappen per dag, naast krachttraining. Met cardio erbij zit ik vaak nog op meer stappen. Volgens het fitbit ding verbrand ik gemiddeld 2500kcal per dag. In hoeverre dat heel accuraat kan zijn weet ik overigens niet. Ik houd me daar ook niet heel erg mee bezig.
Fixed. Morgen weer in de gym te vinden, trouwens? Ik wel in ieder geval.
True, dat denk ik ook!
Dat vraag ik me inderdaad af op dit moment, juist door de tegenvallende vooruitgang.
Ik weet vrij zeker dat mijn cortisolniveau torenhoog zal zijn, ja. Geen idee hoe ik dat moet verlagen tho. Ik ben geen
@Kakelkipje; ik ben een stresskipje.

W
Wat doe jij verder nog aan dat vocht? Of heb je de moed opgegeven? Ik moet zeggen dat het niet zo heel ernstig lijkt bij jou, maar ik zie je natuurlijk alleen maar op video's/foto's op insta, etc.

Ik zou overigens echt niet rond de 1200-1400 kcal willen zitten en ik denk ook niet dat mijn coach zoiets zou toelaten. Ik ben geen wedstrijdatleet, ik werk niet naar een specifiek doel waarvoor ik op een specifieke datum klaar moet zijn. Dus dan moet het maar wat langer duren. Ik moet leren onthouden dat het ook geen marathon is, maar ik vind het gewoon heel ontmoedigend dat 'al die meiden' gewoon supergoed met hun schema's gaan en ik niet.

Thanks voor de lieve woorden
@Bert! En ja, ik moet misschien ook beseffen dat PR's inderdaad ook wel een vorm van progressie is. En ook een vorm die er voor mij wel toe doet, aangezien ik vooral heel sterk wil zijn hahaha.

Night protein hebben wij hier trouwens ook staan thuis.
@wovano leerde me er inderdaad een soort pudding van te maken, maar ik vind het gewoon echt te chemisch. De enige die ik tot nu toe acceptabel vind is Chocolate hazelnut, maar ook die eet ik enigszins met tegenzin.
Volle melk staat niet in mijn schema, Bos. Maar ik kan me voorstellen dat het dan wel een stuk lekkerder zal zijn hahaha!
Thanks Bos. Hoe was je vakantie?
Food for thought
Vrijdag, zaterdag, zondag helemaal niet getraind, want ik was echt op. Ik heb vooral keihard gechilled en zondag een flinke cheatdag gehad hehehe. Frietjes met mayo en een groentekroket gegeten, nootjes met van die gedroogde banaan en chocolade gehad en brood (of course). Vandaag houd ik nog een rustdagje en ga ik lekker klooien in huis en wat dingetjes preppen voor de komende week.
Plan de campagne voor de rest van deze week is dat ik even een stapje terugzet. Dat houdt in dat ik even geen kracht doe en alleen maar cardio. Zo heb ik ook gelijk wat meer tijd in de avond om tot rust te komen, al zal ik waarschijnlijk mijn best doen om niet gelijk alles weer vol te plannen. Ik had al gelijk grote plannen om vanalles in huis te doen, maar misschien moet ik dat juist eens niet doen.
Verder was zaterdag wel echt een toffe, onvergetelijke dag. Ik liet eindelijk mijn eerste tattoo zetten en ben daarna
@wovano gaan verrassen op Harmony of Hardcore. Een vriendin en ik hadden stiekem kaartjes gekocht en zijn na de tattoo sessie dus alsnog naar Erp gereden. Was echt een superleuke dag! Hieronder mijn twee favo picca's.
Verder nog
@KategorieC live mogen meemaken. En een jongeman die aan me vroeg waar
@wovano was, waarvan ik dacht dat het een vriend van een vriend was. Maar uiteindelijk bleek het gewoon de enige echte
@The Novice te zijn.

ook echt superleuk, al herkende ik hem met mijn debiele kop niet gelijk Hahaha.
Ohja, en hier mijn Annie proof bikini. Enorm blij mee, want fout en groen en superdupercool.