- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!D'awww wat een lieve reacties allemaal. Dankjulliewel
Ik moet even laten zien wat voor beauty ik vandaag heb opgehaald.
![]()
Crazyyyyy in love mennn. Wat een beauty. De naam is Hulk btw.![]()

).D'awww wat een lieve reacties allemaal. Dankjulliewel
Ik moet even laten zien wat voor beauty ik vandaag heb opgehaald.
![]()
Crazyyyyy in love mennn. Wat een beauty. De naam is Hulk btw.![]()
Jeppp. Eerst wat vlakke rondjes gereden, maar de eerste hoogtemeters worden nu inmiddels ook netjes gemaakt!Ik keur em goed!! de kleur past prima bij je avatar
Dus bergie op en bergie af bij jullie? Mooie kar meis!![]()
Hehehe, thanks @lienlien. Ik heb idd heeeeeel veel plezier!Vette tweewieler @ScumbagAnnie !
Daar ga je zonder twijfel veel plezier aan beleven (en menig Nederlandse wegen onveilig mee maken).
Dankjeeeee.

Ik heb het enorm naar mijn zin, ja. Ik ga tegenwoordig 2 à 3 keer per week als het weer een beetje meezit. Heb ook al in de regen gefietst en ben van plan dit najaar door te rijden, zolang het niet superhard regent of stormt.Goed om te horen Annie dat je het zo naar je zin hebt op je bike, je longinhoud wordt ook groter...evenals je neusgaten hahahaha
Vlaai is toch een boterham in Limbabwe?![]()

Thanks, maar het kan altijd beter. Ik ging wel mega langzaam. Menig wielrenner had zich denk ik geschaamd hahaha.Wow, sterk hoor dat je die bent opgereden!
Klinkt alsof je weer plezier in sporten hebt gevonden intussen.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, geniet van het etentje/de etentjes komend weekend!

En daar gaat het uiteindelijk toch om?! Leuk dat je een nieuwe hobby hebt gevonden waar je je ei in kwijt kunt.
alleen op zondag .Goed om te horen Annie dat je het zo naar je zin hebt op je bike, je longinhoud wordt ook groter...evenals je neusgaten hahahaha
Vlaai is toch een boterham in Limbabwe?![]()
Da was vroegga
vruuger
Jep, helemaal waar!En daar gaat het uiteindelijk toch om?! Leuk dat je een nieuwe hobby hebt gevonden waar je je ei in kwijt kunt.

En na verjaardagen.
Alhoewel, vlaai wordt zondag gegeten en diet starts on Monday... 
Nee hoor

vreuuuuugerrrrrrr
Thank you @lienlienNog een late "happy birthday" van mijn kant uit @ScumbagAnnie . Geniet van al het lekkers en het gezelschap tijdens het aanstaande weekend. Hier wordt redelijk mooi weer voorspeld, dus hopelijk is dan ook bij jullie de zon van de partij. Have fun.
. Ik ben benieuwd wat dit weekend gaat brengen. Sowieso vlaai en een etentje, maar ik vermoed dat ik nog wat andere chille dingetjes zal eten. Weet alleen totaal niet wat. Ik wilde de McFlurry appeltaart uitproberen, maar die schijnt tegen te vallen..Dankjewel @Sweatdaily.Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Annie! Leuk dat je je fietsconditie zo snel ziet verbeteren. In de heuvels gaat dat rap. Ik wens je een heel plezierig weekend, en lekker eten.![]()
Zondag wordt het prachtig weer, dus voor mijn verjaardagspartijtje wordt er eerst nog effe een rondje gefietst.Thaaaaaanks @marina1975