AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hey er wordt weer gelogd. :)
Ik dacht het log gesloten was, dus had je hier dinsdag maar gefeliciteerd :p :
Mcflurry appeltaart is echt niet lekker! Heb m weggegooid:roflol:
Eten weggooien. :sad:
Wat zullen die kindertjes in Afrika wel niet denken.
 
Mcflurry appeltaart is echt niet lekker! Heb m weggegooid:roflol:
Misschien dan toch niet zo'n slecht idee dat ik die heb geskipt. Het concept klinkt wel heel erg smakelijk. Appeltaart met ijs is en blijft een toppertje.
Werd daar ook flink verdrietig van inderdaad!:sad:
Rip. en het had zo mooi kunnen zijn!
Hey er wordt weer gelogd. :)
Ik dacht het log gesloten was, dus had je hier dinsdag maar gefeliciteerd :p :

Eten weggooien. :sad:
Wat zullen die kindertjes in Afrika wel niet denken.
noooo, niet gesloten. Alleen niet zo actief als eerst!
Ik heb wel het plezier in sporten weer ontdekt, maar de druk is nu van ketel. Ik houd me niet meer alleen bezig met een sport waarin een mooi lichaam centraal staat en dat doet me eigenlijk wel goed. Lekker trappen met mijn koppie in de wind is heel fijn, gecombineerd met meestal zo'n 4 trainingen (UB/LB) in de geweldige gym van mijn maat Pleister :D
"gadverdamme zo'n appeltaart McFlurry is inderdaad niet te vreten"
lol :haha:
Ga je mond eens spoelen, verwend nest.
:eyes:


Gisteren weer een klein rondje van 43km gereden, maar het deed pijn. De Camerig was nog in mijn benen te voelen, dus zondag weer een nieuwe poging. Vri+Za duik ik braaf de gym in.
 
Gisteren weer een klein rondje van 43km gereden, maar het deed pijn. De Camerig was nog in mijn benen te voelen, dus zondag weer een nieuwe poging. Vri+Za duik ik braaf de gym in.
Goed bezig Annie!:thumbs: Jullie hebben nu een fantastische gym om in te duiken:woot:
 
Goed bezig Annie!:thumbs: Jullie hebben nu een fantastische gym om in te duiken:woot:
Damn straight! Gisteren weer een lekkere training gehad met oa 3x5x40kg bench en 25 minuten cross trainer. Can't complain. Vanavond lower body :grinny:

ProudPizza en Natty87 speciaal voor jullie toch maar weer Princess Peach in leven geroepen. :heart:
 
:D
:wl:
Nice! :heart:
Maar wat nòg beter zou zijn: afbeelding van Princess Peach mét fiets! :D
Hahaha ja, dat zou helemaal mooi zijn.


Vandaag begonnen met Sumo deadlifts, maar ben eigenlijk veel te gaar om decent gewichteb erop te gooien. Pds aanval gehad en een zware pijnstiller genomen omdat ik niet eens rechtop kon zitten of staan. Nu dus enigszins een beetje vermoeid of stoned ofzo.

Rustig opbouwen met 60kg it is. Iemand nog tips voor goede bronnen die leerzaam zijn als je deze lift goed onder de knie wilt krijgen?
 

Ik vind Sumo DL super leuk om te doen, maar heb ze (tijdelijk) geruild voor RDLs (minder kans op blessures, meer hamstring focus).
 

Ik vind Sumo DL super leuk om te doen, maar heb ze (tijdelijk) geruild voor RDLs (minder kans op blessures, meer hamstring focus).
Voor mij persoonlijk is RDL blessure gevoeliger. Komt vooral omdat mijn onderrug niet heel sterk is en met sumo pak je net even andere spieren.
 

Ik vind Sumo DL super leuk om te doen, maar heb ze (tijdelijk) geruild voor RDLs (minder kans op blessures, meer hamstring focus).
Thanks voor de video! :)
Voor mij persoonlijk is RDL blessure gevoeliger. Komt vooral omdat mijn onderrug niet heel sterk is en met sumo pak je net even andere spieren.
Ik denk dat het idd per persoon zal verschillen, afhankelijk van welke zwakke punten je hebt natuurlijk.

Lekker ritje van 73km :eek:.
Thanks! Hopelijk dit weekend weer. Let's pray that the weather gods are in good spirits!
73 km is overigens nog niet. Ik heb echt wel grotere doelen dan dat.

Voor dit seizoen is het overigens mijn doel om ver genoeg te kunnen fietsen dat ik het red om richting Maaseik te fietsen. Daar kun je pannenkoeken eten én de Maas oversteken op een pondje met de fiets. Lijkt me hysterisch, dus dat ga ik binnenkort (dit weekend, als het weer meevalt) doen!

Verder wilde ik nog even mijn laatste leg day loggen, gewoon omdat dat wel echt lekker ging.

  • Leg extension: 4x10x45kg
  • Kettlebell goblet squat: 4x10x12kg in superset met...
  • Walking lunges: 4x10x10kg
  • Vertical leg press: 4x10x10kg
  • Stiff legged deadlift (DBs): 4x10x16kg
  • Ball leg curl: 4x12
  • Hyper extension: 4x10xleeg want ik had penspijn en met gewicht werd mijn buik écht geplet
  • Cable pull-through: 4x10x25kg

That's it, maar het beloofde wel flink wat spierpijn. Kuiten doe ik niet meer, want die doe ik al op de fiets. :headphone:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven