XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je moet ergens weer beginnen en dan is dit zeker niet slecht!

CardiNO:woot:
:D Cardinoooooo. Vandaag is het cardiyes en also train-yes. ;)
Neuh iets van 2 uurtjes gewndeld met de honden , vanochtend uurtje gevast op de crostrainer gezeten .
Verder is opa gebroken omdat hij op vakantie met zijn broers is gaan downhillen in het hurten gewald :P er stak opeens een boom over zeg maar
dat was de status update van de dsmgang nederland west Azyy out peace ( flips gangsign )
oh my word, Azzy. :eek: Gaat lekker daar hoor! Vreemd he, dat die bomen zo plotseling oversteken. :lol:
Oooh, die foodies mag je voor mij ook wel komen maken hoor!
Ik vond het er al heerlijk uit zien in tekstvorm, maar op foto is het regelrechte foodp0rn! drool:
Kracht komt wel snel weer terug! Die 40kg druk je binnen de kortste keren weer vlotjes omhoog :pressing:!
:D hahaha, ja ik mag niet klagen hoor! En met deze kcal gaat de kracht weer snel omhoog waarschijnlijk, dus ik maak me geen zorgen.
Als jij er zelf zo geen problemen mee hebt en dat goed vol kunt houden dan zeg ik DOENNNNNNNNNNN. Ik zal je niet proberen te beïnvloeden met mijn lazyness :roflol: Voordeel is natuurlijk ook dat je hiermee wat meer kunt eten, dat is wel chill. Het is meer dat ik dan zulk iets heb: arme annie :treuren:

Maar nu ik al die foodpics zie denk ik drool: ik heb echt MEGA trek in zo'n bak wokshit met een ei en PINDASAUS, vooral pindasaus :treuren: (ik moet me niet aanstellen, want heb de afgelopen weken bijna elk weekend patat met pindasaus gegeten, maar toch :roflol: )

Succes girl, you can do it! Als je nog Netflix tip wilt: Dead to me (grappig en best wel erg eigenlijk!) en Elite (1 brok ellende, soort van 13 reasons why maar dan spaans en more epic)
Qua maaltijden mag ik idd niet klagen. Daar ben ik me wel bewust van. Elke maaltijd is ook wel echt een feestje voor mij. Ik leef echt van maaltijd naar maaltijd. What's next!? :meal:

Ik keek eerst Jane the Virgin. Maar seizoen 5 moet ooit nog op netflix komen te staan. Nu ga ik beginnen aan seizoen 2 van Working Moms, echt een hilarische serie. Pluspunt: in augustus ergens komt seizoen 3 er ook op te staan hehehe. Maar die twee bovenstaande series zal ik aan mijn lijstje toevoegen. :D
 
Je eten ziet er echt super uit, mooi dat je je zo goed voelt. :thumbs:
Ik zag dat je wielrent, nice! Vind dat ook heerlijk om in de zomer te doen, moet ik nodig weer eens tijd voor maken. :D
 
Je eten ziet er echt super uit, mooi dat je je zo goed voelt. :thumbs:
Ik zag dat je wielrent, nice! Vind dat ook heerlijk om in de zomer te doen, moet ik nodig weer eens tijd voor maken. :D
Hehehe, chill he. Ik mag ook echt niet klagen. Net mijn broodjes met kipfilet en tomaat op. :D
Ik denk dat ik zondag post festival effe een klein rondje ga. Niets lekkerder dan effe met je kop in de frisse wind na een brakke ochtend. :D
 
Wielrennen is echt zo fijn deze tijd van het jaar. Doe het niet meer veel nu, maar word er nog steeds goedgezind van :)
 
Inderdaad! Heerlijk, vooral als net het zonnetje er door komt
 
Wielrennen is echt zo fijn deze tijd van het jaar. Doe het niet meer veel nu, maar word er nog steeds goedgezind van :)
So trueee! Dat is ook de reden dat ik deze week weer lekker ga!:D
Inderdaad! Heerlijk, vooral als net het zonnetje er door komt
Dan is het perfect! Ik ben zelf niet zo'n fan van fietsen in de pleurishitte, maar als het zonnetje net doorkomt en het zo rond de 20-25 graden is, is het genieten ten top.
Maandag 19-8-2019
Food:
2200kcal
Train: UB1 + cardino
Locatie:
Platinum Gym :D :D effe testen of alles zo top is als het lijkt. En dat was dus ook zo. Henddddig chille training gehad, alleen wel in mijn enthousiasme vergeten om ook nog iets voor mijn rug te doen. Woepsieeee

Side raise: 5x12x4kg, 1x10x5kg
Kettle bell upright row 1x12x8kg, 1x12x10kg, 3x10x20kg
Single hand shoulder press: 1x10x6kg, 3x10x7kg
Chest fly: 4x10x5kg
Bench press: 2x10x20kg, 3x8x30kg
Tricep dip: 4x10x40kg
Preacher curl: 4x10xNO FUCKING CLUE
Bicep curl met een gekke bicep curl stang (Pleister weet er misschien meer over te vertellen) - 4x10xNO FUCKING CLUE

Geen cardio gisteren, want er staan extra cardiomomentjes op de planning deze week, zie hieronder:
  • Maandag: UB1
  • Dinsdag: LB1
  • Woensdag: Wielrennen
  • Donderdag: Yoga
  • Vrijdag: UB2
  • Zaterdag: Wielrennen
  • Zondag: LB2
Ik moet wovano nog overtuigen om naar een dierenpark/tuin te gaan dit weekend. Heb ik zin an, dus als jullie nog argumenten kunnen verzinnen, hoor ik het graag. JOEJOE
 
Geen cardio gisteren, want er staan extra cardiomomentjes op de planning deze week, zie hieronder:
  • Maandag: UB1
  • Dinsdag: LB1
  • Woensdag: Wielrennen
  • Donderdag: Yoga
  • Vrijdag: UB2
  • Zaterdag: Wielrennen
  • Zondag: LB2
Mooie planning..rust schijnt ook belangrijk te zijn heb ik weleens gehoord:roflol:
 
Mooie training weer, en wat een volgeplande week!
wovano: Happy wife = happy life
Rep die ass dus maar naar de dierentuin komend weekend :D
 
So trueee! Dat is ook de reden dat ik deze week weer lekker ga!:D

Dan is het perfect! Ik ben zelf niet zo'n fan van fietsen in de pleurishitte, maar als het zonnetje net doorkomt en het zo rond de 20-25 graden is, is het genieten ten top.
Maandag 19-8-2019
Food:
2200kcal
Train: UB1 + cardino
Locatie:
Platinum Gym :D :D effe testen of alles zo top is als het lijkt. En dat was dus ook zo. Henddddig chille training gehad, alleen wel in mijn enthousiasme vergeten om ook nog iets voor mijn rug te doen. Woepsieeee

Side raise: 5x12x4kg, 1x10x5kg
Kettle bell upright row 1x12x8kg, 1x12x10kg, 3x10x20kg
Single hand shoulder press: 1x10x6kg, 3x10x7kg
Chest fly: 4x10x5kg
Bench press: 2x10x20kg, 3x8x30kg
Tricep dip: 4x10x40kg
Preacher curl: 4x10xNO FUCKING CLUE
Bicep curl met een gekke bicep curl stang (Pleister weet er misschien meer over te vertellen) - 4x10xNO FUCKING CLUE

Geen cardio gisteren, want er staan extra cardiomomentjes op de planning deze week, zie hieronder:
  • Maandag: UB1
  • Dinsdag: LB1
  • Woensdag: Wielrennen
  • Donderdag: Yoga
  • Vrijdag: UB2
  • Zaterdag: Wielrennen
  • Zondag: LB2
Ik moet wovano nog overtuigen om naar een dierenpark/tuin te gaan dit weekend. Heb ik zin an, dus als jullie nog argumenten kunnen verzinnen, hoor ik het graag. JOEJOE
wovano bin es neet zo gruun goan met t kindje noa t gajes park Joa ? danke
 
Bokito is toch groter :o
 
k moet wovano nog overtuigen om naar een dierenpark/tuin te gaan dit weekend. Heb ik zin an, dus als jullie nog argumenten kunnen verzinnen, hoor ik het graag. JOEJOE
wandelen = cardio
blije Annie = blije Wovano
Lekker weg = lekker eten (toch al met wandelen gecompenseerd)
en... aapies kijken doe je niet alleen in de spiegel :p
 
Op dbb is het toch elke dag dierentuin?
 
Helaaaaas geen dierentuin. Maar ik ga dit weekend wel nog even ergens hoi zeggen tegen de koeien in de buurt.
IMG-20190820-WA0054.jpg


Verder heb ik besloten om een tijdje niet te loggen. Het levert me weinig plezier op, omdat er geen schot in de zaak zit. Dan ga ik mezelf gek maken en daar heb ik geen trek in.

De bespreking van de resultaten gisteren was niet echt waardevol. Als zag er zogenaamd heel goed uit, dus ik mag met dezelfde problemen blijven klooien en voor de rest van mijn leven een dikzak blijven.

Ik blijf wel nog trainen, maar heb er gewoon effe geen zin meer in. In trainen overigens ook niet, maar ik wil mijn gains niet kwijtraken. :o verder zal ik hier nog wel blijven spieken, omdat ik wil weten hoe 't met jullie gaat.

Mochten jullie geïnteresseerd zijn in mijn saaie leven, kunnen jullie me op insta vinden. Ik vermoed dat ik mijn weg nog wel terug ga vinden naar het forum, but not today.

Adios muchachos. :heart:
 
Bah echt zuur voor je!
Leuk dat je nog beetje blijft lezen. Volg je sowieso @ insta :engel:
 
Wat jammer.... We gaan je log en immer positivisme missen Annie...:treuren:
Maar uiteraard moet jij gewoon datgene doen wat het beste is voor joú! :o
Succes! :thumb:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven