ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
Thanks Hill.Welcome back babe
Wandelen is niet echt rust voor de knietjes is mijn ervaring
Ik krijg juist extra last door het vele wandelen in combinatie met de vele legdays.
Veel succes met oppakken van je trains na vakantie! Ben benieuwd wat de aanpak gaat zijn! Hoop dat je iig beetje tot rust hebt kunnen komen en weer vol goede moed verder kunt gaan met wat je wilt!

Ik had dus wel verwacht dat even niet benen trainen genoeg zou zijn, maar kennelijk was dat toch niet het geval. Fietsen ging tegen mijn verwachtingen in trouwens wel weer goed!
Thanks!Zu nu pas dat je 'n plakplaatje hebt laten zetten.
Tof!
Ben er nog altijd heel blij mee. Ik zie mijn plakplaatje elke dag in de spiegel. Soms denk ik nog wel eens: huh, wat is dat.
Ohja, mijn tattoo. 
Good to be back! De wilde avonturen van Annie worden weer voortgezet.Welcome back home Annie!
We kunnen alweer uitkijken naar jouw verdere belevenissen in dit log.![]()

Yesssss,Fijn dat je terug op het forum te vinden bent, Annie!
Hopelijk heb je de batterijen toch wat kunnen opladen daar in Sicilië.
Ook ik ben benieuwd naar je nieuwe voedings- en trainingsschema! Veel succes alvast, en knal ze in de gym vanavond!
terug en wel. Dat knallen komt wel goed! Plan van aanpak
Hoewel ik redelijk heb opgelet tijdens mijn vakantie en erg actief ben geweest, ben ik helaas toch ongv. 6 kg bijgekomen.
Vraag me niet hoe het kan, want we hebben elke dag ongv. 10km of (veel) meer gelopen, ik heb maaltijden overgeslagen of vervangen door salades/groentegerechten, maar het mocht niet baten. Hopelijk is het grotendeels vocht en trekt het relatief snel weg nu ik weer op een clean schema zit.Talking about schema, ik heb er nu eentje in elkaar gezet die gedeeltelijk gebaseerd is op de Chinese geneeskunde. Mijn manueel therapeut helpt me hierbij en hopelijk kunnen we het probleem dan oplossen zonder smerige medicatie met gekke bijwerkingen. Hij is er in ieder geval van overtuigd dat we het kunnen oplossen met eten, dus dat zorgt er wel voor dat ik er wat vertrouwen in heb. Hij zou er nog even naar kijken, maar voorlopig is dit het plan:
- Pannenkoek van havermout en ei, versierd met diepvriesfruit en wat jam.
- Appel met pindakaas
- Rijstsalade met ui, erwten, groene en zwarte olijven, paprika en feta. Dressing met zuivelspread light
- Falafel met een komkommer/tomaatsalade
- Twee broodjes met flinterdunne kipfilet en tomaat
- Chinese wokgroente, rijst, eitje, satésaus
- Watermeloen waterijsje (Pirulo, you should try it, if you haven't already)
Training wise blijf ik voorlopig nog even UB/LB doen en train ik 4 dagen in de week. Op deze vier dagen doe ik ook braaf 45 minuten cardio. Daarnaast wil ik dan nog minstens 2 dagen wielrennen en/of wandelen. Goed om het hoofdje leeg te krijgen en lekker wat conditie op te bouwen. Ik vind het leuk én verbrand meer kcal. Win-win.

- Upper body
- Lower body
- Upper body
- Lower body
- Wielrennen/wandelen
- Wielrennen/wandelen
- Rust/waar ik zin in heb op dat moment
Verder probeer ik tussendoor ook lekker wat sociale dingetjes te doen doordeweeks. Ik ga morgen na mijn training bijkletsen met een vriend en woensdagavond eet ik samen met een andere vriend.

That's it, really.
Zometeen de sportschool induiken voor UB en cardio met een foute wijvenserie.

!

hahahaha

Maar gewicht zegt uiteindelijk niets, hopelijk plas je het gauw allemaal weer uit.. gezeik 
Ik zou het nooit redden om na mijn training nog eens 45 minuten cardio te doen en dan op de dagen dat ik geen KT doe ook nog eens te moeten..
), zodat ik juist wat meer cardio kan doen. Hopelijk gaat dat het verschil uiteindelijk maken, but who knows.

But I'll be back!)
)
)

!