Fitness Seller

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Welcome back babe :heart:

Wandelen is niet echt rust voor de knietjes is mijn ervaring :sad:
Ik krijg juist extra last door het vele wandelen in combinatie met de vele legdays.

Veel succes met oppakken van je trains na vakantie! Ben benieuwd wat de aanpak gaat zijn! Hoop dat je iig beetje tot rust hebt kunnen komen en weer vol goede moed verder kunt gaan met wat je wilt!
Thanks Hill. :)

Ik had dus wel verwacht dat even niet benen trainen genoeg zou zijn, maar kennelijk was dat toch niet het geval. Fietsen ging tegen mijn verwachtingen in trouwens wel weer goed!
Zu nu pas dat je 'n plakplaatje hebt laten zetten.
Tof!
Thanks! :D Ben er nog altijd heel blij mee. Ik zie mijn plakplaatje elke dag in de spiegel. Soms denk ik nog wel eens: huh, wat is dat.:eek: Ohja, mijn tattoo. :rolleyes:
Welcome back home Annie!
We kunnen alweer uitkijken naar jouw verdere belevenissen in dit log. :o
Good to be back! De wilde avonturen van Annie worden weer voortgezet. :p
Fijn dat je terug op het forum te vinden bent, Annie!
Hopelijk heb je de batterijen toch wat kunnen opladen daar in Sicilië :).
Ook ik ben benieuwd naar je nieuwe voedings- en trainingsschema! Veel succes alvast, en knal ze in de gym vanavond :wl:!
Yesssss, :D terug en wel. Dat knallen komt wel goed!

Plan van aanpak
Hoewel ik redelijk heb opgelet tijdens mijn vakantie en erg actief ben geweest, ben ik helaas toch ongv. 6 kg bijgekomen.:o Vraag me niet hoe het kan, want we hebben elke dag ongv. 10km of (veel) meer gelopen, ik heb maaltijden overgeslagen of vervangen door salades/groentegerechten, maar het mocht niet baten. Hopelijk is het grotendeels vocht en trekt het relatief snel weg nu ik weer op een clean schema zit.

Talking about schema, ik heb er nu eentje in elkaar gezet die gedeeltelijk gebaseerd is op de Chinese geneeskunde. Mijn manueel therapeut helpt me hierbij en hopelijk kunnen we het probleem dan oplossen zonder smerige medicatie met gekke bijwerkingen. Hij is er in ieder geval van overtuigd dat we het kunnen oplossen met eten, dus dat zorgt er wel voor dat ik er wat vertrouwen in heb. Hij zou er nog even naar kijken, maar voorlopig is dit het plan:
  1. Pannenkoek van havermout en ei, versierd met diepvriesfruit en wat jam.
  2. Appel met pindakaas
  3. Rijstsalade met ui, erwten, groene en zwarte olijven, paprika en feta. Dressing met zuivelspread light
  4. Falafel met een komkommer/tomaatsalade
  5. Twee broodjes met flinterdunne kipfilet en tomaat
  6. Chinese wokgroente, rijst, eitje, satésaus
  7. Watermeloen waterijsje (Pirulo, you should try it, if you haven't already)

Training wise blijf ik voorlopig nog even UB/LB doen en train ik 4 dagen in de week. Op deze vier dagen doe ik ook braaf 45 minuten cardio. Daarnaast wil ik dan nog minstens 2 dagen wielrennen en/of wandelen. Goed om het hoofdje leeg te krijgen en lekker wat conditie op te bouwen. Ik vind het leuk én verbrand meer kcal. Win-win.:cheer:
  1. Upper body
  2. Lower body
  3. Upper body
  4. Lower body
  5. Wielrennen/wandelen
  6. Wielrennen/wandelen
  7. Rust/waar ik zin in heb op dat moment
In welke volgorde ik dit precies ga doen, ligt aan het weer en aan de beschikbaarheid van eventuele fietsbuddy's. Maar ik wil ook gaan proberen om eens alleen een rondje te doen.
Verder probeer ik tussendoor ook lekker wat sociale dingetjes te doen doordeweeks. Ik ga morgen na mijn training bijkletsen met een vriend en woensdagavond eet ik samen met een andere vriend. :rocknana:

That's it, really.:rocker2: Zometeen de sportschool induiken voor UB en cardio met een foute wijvenserie.

Voeding ziet er alleszins yummie uit! Geen straf dat schema :D
Alleen zou ik persoonlijk wat vlees missen, maar ik ben dan ook een die-hard carnivoor :o

Gewicht trekt wel weer bij. Zelf ben ik ook +2kg in een week terwijl er niet elke dag werd gevreten maar we wel dagelijks erg actief geweest zijn (+25k stappen, fietsen, 4xtrainen met 30-45'cardio,...).
Eens je een paar weken weer op schema bent zal je gewicht dat ook wel weer zijn :)
Luister naar je eigen raad Annie! Niet focussen op cijfertjes (dat probeer ik ook niet meer te doen) :p.

Jammer dat we ver uit elkaar wonen, eens ik mijn nieuwe fiets heb zou ik ook graag wat vaker erop springen.
En met twee (of meer) is dat natuurlijk leuker dan alleen...
Welke wijvenserie kijk je op dit moment? :eyebrow:

Ik hoop echt dat je dr baat bij hebt met je voeding Annie...zit je straks nog beter in je velletje :thumbs:
ipv lopen zou je ook de crosstrainer kunnen overwegen naast het fietsen is-da-wa? alles iom natuurlijk
succes!! lekker weer aan de slag :)

Sounds like a plan Annie! Het ziet er naar uit dat je dit goed hebt doordacht en dat je opnieuw herwonnen motivatie hebt gevonden. Niets dan positiefs dus.
Wat betreft het fietsen/wandelen ben ik het helemaal met je eens: kan echt deugd doen om het hoofd op die manier leeg te maken en te ontspannen.
Ik vind het eigenlijk gewoon een leuk schema! Evenwichtig: voldoende afwisseling tss KT en cardio :)
Ook food-wise zit je denk ik eindelijk wat hoger dan je (enigszinsl karig) dieet van vóór je vakantie. Ook dat gaat op termijn lonen, volgens mij.
Verder ben ik het helemaal eens met wat @Bubs ook al aangaf: die extra kilootjes zijn wellicht voornamelijk vocht en verdwijnen wel weer. Plus, wat extra vlees/vis/kip op het bord zou ik ook wel lusten :o

Balen van dat gewicht chick :grumble: Maar gewicht zegt uiteindelijk niets, hopelijk plas je het gauw allemaal weer uit.. gezeik :eyes:

Ben benieuwd wat deze gewijzigde aanpak brengt! Heel veel succes :D

Ben ik overigens de enige die het train / cardioschema behoorlijk vindt? Tenzij je het super leuk vindt om te doen en er tijd voor over hebt vind ik het nogal wat om "verplicht" 6 dagen cardio te doen, naast je nogal intensieve workouts..

Balen van dat gewicht chick :grumble: Maar gewicht zegt uiteindelijk niets, hopelijk plas je het gauw allemaal weer uit.. gezeik :eyes:

Ben ik overigens de enige die het train / cardioschema behoorlijk vindt? Tenzij je het super leuk vindt om te doen en er tijd voor over hebt vind ik het nogal wat om "verplicht" 6 dagen cardio te doen, naast je nogal intensieve workouts..

Ik vind het te doen, maar dat is waarschijnlijk om dat ik zelf ook 5-6 keer cardio doe per week (4x na mijn KT + 1 à 2x lopen).
Jij doet nu toch ook dagelijks cardio? :p

Ik vind het te doen, maar dat is waarschijnlijk om dat ik zelf ook 5-6 keer cardio doe per week (4x na mijn KT + 1 à 2x lopen).

Misschien ben ik gewoon een watje :roflol: Ik zou het nooit redden om na mijn training nog eens 45 minuten cardio te doen en dan op de dagen dat ik geen KT doe ook nog eens te moeten..

Tijdens de laatste loodjes in de afgelopen cut heb ik mijn cardio opgeschroefd naar iedere dag een uur. maar dat waren slechts een paar weken, zou dat nooit zo lang volhouden :roflol:. Mijn cardiomomenten zijn nooit zo intensief, maximaal een uur wandelen (maar 20-45 minuten is eerder de realiteit) en na krachttraining max 20 minuten op een crosstrainer.

Guess dat ik dus gewoon toch nog lui ben :haha:

Misschien ben ik gewoon een watje :roflol: Ik zou het nooit redden om na mijn training nog eens 45 minuten cardio te doen en dan op de dagen dat ik geen KT doe ook nog eens te moeten..

Tijdens de laatste loodjes in de afgelopen cut heb ik mijn cardio opgeschroefd naar iedere dag een uur. maar dat waren slechts een paar weken, zou dat nooit zo lang volhouden :roflol:. Mijn cardiomomenten zijn nooit zo intensief, maximaal een uur wandelen (maar 20-45 minuten is eerder de realiteit) en na krachttraining max 20 minuten op een crosstrainer.

Je bent verre van lui hoor, dat bewijzen je trainingen (met of zonder cardio) en je dagelijkse wandelingen wel!
Het is dan misschien minder intensief, maar je doet het wel!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.936
:D was echt mega chill, maar gisteren werd er weer getraind!
ik ga ff wandelen voordat ik dadelijk niet meer los kom uit mijn sofa :P
En, heb je je aan je woord gehouden of ben je stiekem toch nog op de bank geploft? :p
Is Jaap helemaal doorgeslagen tegenwoordig?

Ben wel wat het je brengt @ScumbagAnnie

Vermoed dat die 6kg ook wel een hoop vocht is. Heb daar zelf vaak ook last van wanneer ik 'anders' ga eten.
:') Doorgeslagen wil ik het niet noemen, hoor. Ik ben heel nieuwsgierig en aangezien andere veranderingen niet/nauwelijks helpen, kan ik net zo goed dit proberen.

Ik vermoed het laatste overigens ook. Eerst even 2 of 3 weekjes op 2200 kcal blijven. Als ik omlaagga, blijf ik hier een tijdje op zitten tot ik vasthang. Anders ga ik iets verlagen, maar niet te snel. Anders krijg ik straks weer hetzelfde probleem en mag ik binnen no time geen kut/cut meer eten. Dat is dan natuurlijk wel het voordeel van op vakantie gaan en een paar weken buiten schema om vreten. :rolleyes: #staypositive

Komt allemaal wel weer goed, hoor. Ik schrok en baalde ervan, maar c'est ça. Ik ga het maar even laten voor wat het is.

Deze week kan ik mijn trainingschema al niet volmaken, omdat ik maandag te moe/lui was na mijn eerste werkdag en zaterdag ook andere dingen ga doen. Maar het is wel het plan om het aan te houden, ja. Ik heb mijn kracht teruggeschroefd naar 4 keer per week (waar ik voorheen ooit nog op 6 dagen zat;)), zodat ik juist wat meer cardio kan doen. Hopelijk gaat dat het verschil uiteindelijk maken, but who knows.

@Bosco55555 snapt het. :cool:
Het is ook echt een kwestie van gewenning. Ik ben het inmiddels gewend dat ik na mijn krachttraining 45 minuten cardio doe. Bovendien is het geen super duper intensieve cardio én kijk ik meestal netflix, dus de tijd gaat echt heel snel om.;)

Meer heb je duidelijk ook niet echt nodig om een succesvolle cut neer te zetten. Ik dus wel en dat heb ik er ook wel voor over. Het scheelt ook echt dat ik er niet zo'n gruwelijke hekel aan heb als jij. :p
Je bent verre van lui hoor, dat bewijzen je trainingen (met of zonder cardio) en je dagelijkse wandelingen wel!
Het is dan misschien minder intensief, maar je doet het wel!!
* En je fysiek bewijst het ook.
wovano's bae in da house! welcome back!
WOEEEEPWOEEEEEP, damn straaaaaight boyyyyyy:flexing::rocker2:

Dinsdag 13-8-2019
Food:
2200kcal
Train: UB1 + cardino

Bench press: 1x10x20kg, 1x10x25kg 1x10x30kg, 1x8x35kg
Working sets: 3x5x37,5kg (Sad, geen 40kg. :treuren:But I'll be back!)​
Seated shoulder press: 1x10x6kg, 3x8x8kg
Cable upright row: 4x10x15kg
Straight arm pulldown: 1x10x25kg, 3x10x30kg
Barbell row: 4x10x20kg
DB hammer curls: 4x12x4kg (p*ssy. Mijn mini biceps zijn ook echt als sneeuw voor de zon verdwenen. :windup:)
Reversed tricep extension: 3x10x7kg (luizak, ik heb laatste set geskipt omdat ik snel naar huis wilde om te douchen en te vreten en te chillen:tanden:)

Geen cardio, want ik ging chillen bij een vriend. :grinny:

Hier even wat picca's van mijn foodies.

IMG_20190814_105849.jpg
IMG_20190813_194013.jpg
IMG_20190813_125243.jpg
IMG_20190813_073437.jpg

Vandaag (weer:eyes:) rustdagje en chillen en eten bij een andere vriend. :cheer:

Dinsdag 13-8-2019
Food:
2200kcal

Working sets: 3x5x37,5kg (Sad, geen 40kg. :treuren:But I'll be back!)Seated shoulder press: 1x10x6kg, 3x8x8kg
DB hammer curls: 4x12x4kg (p*ssy. Mijn mini biceps zijn ook echt als sneeuw voor de zon verdwenen. :windup:)
Reversed tricep extension: 3x10x7kg (luizak, ik heb laatste set geskipt omdat ik snel naar huis wilde om te douchen en te vreten en te chillen:tanden:)

Vandaag (weer:eyes:) rustdagje en chillen en eten bij een andere vriend. :cheer:
Je moet ergens weer beginnen en dan is dit zeker niet slecht!

CardiNO:woot:

:D was echt mega chill, maar gisteren werd er weer getraind!

En, heb je je aan je woord gehouden of ben je stiekem toch nog op de bank geploft? :p

:') Doorgeslagen wil ik het niet noemen, hoor. Ik ben heel nieuwsgierig en aangezien andere veranderingen niet/nauwelijks helpen, kan ik net zo goed dit proberen.

Ik vermoed het laatste overigens ook. Eerst even 2 of 3 weekjes op 2200 kcal blijven. Als ik omlaagga, blijf ik hier een tijdje op zitten tot ik vasthang. Anders ga ik iets verlagen, maar niet te snel. Anders krijg ik straks weer hetzelfde probleem en mag ik binnen no time geen kut/cut meer eten. Dat is dan natuurlijk wel het voordeel van op vakantie gaan en een paar weken buiten schema om vreten. :rolleyes: #staypositive

Komt allemaal wel weer goed, hoor. Ik schrok en baalde ervan, maar c'est ça. Ik ga het maar even laten voor wat het is.

Deze week kan ik mijn trainingschema al niet volmaken, omdat ik maandag te moe/lui was na mijn eerste werkdag en zaterdag ook andere dingen ga doen. Maar het is wel het plan om het aan te houden, ja. Ik heb mijn kracht teruggeschroefd naar 4 keer per week (waar ik voorheen ooit nog op 6 dagen zat;)), zodat ik juist wat meer cardio kan doen. Hopelijk gaat dat het verschil uiteindelijk maken, but who knows.

@Bosco55555 snapt het. :cool:

Het is ook echt een kwestie van gewenning. Ik ben het inmiddels gewend dat ik na mijn krachttraining 45 minuten cardio doe. Bovendien is het geen super duper intensieve cardio én kijk ik meestal netflix, dus de tijd gaat echt heel snel om.;)

Meer heb je duidelijk ook niet echt nodig om een succesvolle cut neer te zetten. Ik dus wel en dat heb ik er ook wel voor over. Het scheelt ook echt dat ik er niet zo'n gruwelijke hekel aan heb als jij. :p

* En je fysiek bewijst het ook.

WOEEEEPWOEEEEEP, damn straaaaaight boyyyyyy:flexing::rocker2:

Dinsdag 13-8-2019
Food:
2200kcal

Working sets: 3x5x37,5kg (Sad, geen 40kg. :treuren:But I'll be back!)​
Seated shoulder press: 1x10x6kg, 3x8x8kg

Hier even wat picca's van mijn foodies.

IMG_20190814_105849.jpg
IMG_20190813_194013.jpg
IMG_20190813_125243.jpg
IMG_20190813_073437.jpg

Neuh iets van 2 uurtjes gewndeld met de honden , vanochtend uurtje gevast op de crostrainer gezeten .
Verder is opa gebroken omdat hij op vakantie met zijn broers is gaan downhillen in het hurten gewald :P er stak opeens een boom over zeg maar
dat was de status update van de dsmgang nederland west Azyy out peace ( flips gangsign )

Oooh, die foodies mag je voor mij ook wel komen maken hoor!
Ik vond het er al heerlijk uit zien in tekstvorm, maar op foto is het regelrechte foodp0rn! drool:
Kracht komt wel snel weer terug! Die 40kg druk je binnen de kortste keren weer vlotjes omhoog :pressing:!

Als jij er zelf zo geen problemen mee hebt en dat goed vol kunt houden dan zeg ik DOENNNNNNNNNNN. Ik zal je niet proberen te beïnvloeden met mijn lazyness :roflol: Voordeel is natuurlijk ook dat je hiermee wat meer kunt eten, dat is wel chill. Het is meer dat ik dan zulk iets heb: arme annie :treuren:

Maar nu ik al die foodpics zie denk ik drool: ik heb echt MEGA trek in zo'n bak wokshit met een ei en PINDASAUS, vooral pindasaus :treuren: (ik moet me niet aanstellen, want heb de afgelopen weken bijna elk weekend patat met pindasaus gegeten, maar toch :roflol: )

Succes girl, you can do it! Als je nog Netflix tip wilt: Dead to me (grappig en best wel erg eigenlijk!) en Elite (1 brok ellende, soort van 13 reasons why maar dan spaans en more epic)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven