- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de neus is het ja. Haha, maar je ziet jou meer in een rechte lijn naar beneden gaan, en de neus gaat naar achter zitten als het ware. Maar een goede richtlijn is om je tenen te blijven zien onder het squatten, als je full gaat is dat moeilijk maar probeer je er zoveel mogelijk aan te houden.

Als jullie van een oef. een film willen zien laat het maar weten. Heb m'n gsm toch op zak, is zo gefilmd.Zo vind ik de Dips smoother. Goed, man! Inderdaad dikke armen voor zo'n jongeman.![]()
Thnx man!de neus is het ja. Haha, maar je ziet jou meer in een rechte lijn naar beneden gaan, en de neus gaat naar achter zitten als het ware. Maar een goede richtlijn is om je tenen te blijven zien onder het squatten, als je full gaat is dat moeilijk maar probeer je er zoveel mogelijk aan te houden.
Hele goede tip!!!!
Persoon 1 - identieke bouw als 2 op 1 detail na - schoenmaat 39
Persoon 2 - identieke bouw als 1 op 1 detail na - schoenmaat 48
Persoon 2 mag dus verder met zn knieen naar voren?
Daar heb ik nog een heftige discussie over gehad met andere leden van dit forum. Ik ben nog altijd van mening dat je knieën niet voorbij je tenen mogen komen, maar met mijn mening was ik ver in de minderheid.de neus is het ja. Haha, maar je ziet jou meer in een rechte lijn naar beneden gaan, en de neus gaat naar achter zitten als het ware. Maar een goede richtlijn is om je tenen te blijven zien onder het squatten, als je full gaat is dat moeilijk maar probeer je er zoveel mogelijk aan te houden.

Hele goede tip!!!!
Persoon 1 - identieke bouw als 2 op 1 detail na - schoenmaat 39
Persoon 2 - identieke bouw als 1 op 1 detail na - schoenmaat 48
Persoon 2 mag dus verder met zn knieen naar voren?

Jammer van die deadlift. En bij de t-bar rows lijkt het alsof je je rug ontspant, probeer die aan te spannen.
edit: Ik zie trouwens 80 kilo ipv 100