XXL Nutrition

Lenn's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Iets minder gewicht inderdaad op de T-Bar Rows. Mijn laatste zware setje doe ik ook met zo'n uitvoering als jij. Die Pendlay's zijn wel heel nice, man!

Met lager gewicht zullen die van mij wel met een beter uitvoering zijn vermoed ik. Van te voren gwn veel sets doen dan! Thnx voor de pendlay's. :thumbs:

Misschien moet je ook licht omhoog kijken, dan hou je je rug automatisch wat rechter. Pendlay's zijn idd nice, mooi uitgevoerd ook :)!

• #2.344
Ochtendtraining

Schouders, traps

Dumbbell shoulder press (*)
10x24kg
10x26kg
7x28kg
5x30kg

Dumbbell side raise (*)
10x6kg
10x8kg
10x10kg

Dumbbell lateral side raise (*)
10x12kg
10x14kg
10x16kg
10x18kg
10x20kg (PR)

Dumbbell shrug superset (*)
repout x 6kg
repout x 8kg
20x10kg
20x12kg
20x14kg

Heb rustig aan gedaan met de eerste 2 oefeningen, het was nogal zwaar vond ik, tegenover andere keren.

Dumbbell rear lateral raise 10x20kg maar m'n gsm vond het nodig om van zichzelf te stoppen met opnemen. ??? Is die eigenlijk een goede uitvoering ofniet?
http://www.youtube.com/watch?v=4kuQlXyEAPc

Armen iets meer strekken...

Ok, niet gestrekt, maar jij hebt ze wel heel erg gebogen

Ey lenn ziet er zeker goed uit.
Volg je log al een tijdje maar hoe lang ben je eigenlijk? En hoe zwaar?

• #2.350
Ben 1m68 en weeg nu 76kg oid.

Ga je ook BB-wedstrijden doen Lenn?

Ik dacht dat hij iets van YBF ofzo ging doen! :D

Qua massa kan Lenn hoog eindigen, qua vetpercentage wordt het moelijk...

Expert huntelaar maakt hier al een mooie voorspelling. :roflol:

Nice logje. SChaam me diep dat ik hem nu pas zie:P.. maar ga hem zeker volgen!!

Kijk ook eens in mijn logje:)!

Grave filmpjes jom :-) En nette pendlay Rows... Wou dat ik zoveel kon tillen :( :D

Kan iemand me uitleggen hoe ik m'n squat uitvoering beter kan maken? Weet eigenlijk niet goed hoe het anders moet :dunno:

Net iets minder diep gaan. Jij gaat zo diep dat je "hangt" in je knieën en je reet tegen je kuiten aan komt.
Ga ietsje eerder omhoog, waarschijnlijk is hij dan zelfs een beetje zwaarder omdat je niet gebruik maakt van de "bounce" en de lock die je in je knieën hebt bij dat maximale zakken. Voor aanspraak van vezels maakt het nauwelijks uit.

Leuk log verder, top dat je die filmpjes erbij plaatst, leuk om te zien!

Terug
Naar boven