XXL Nutrition

Lenn's trainingslog

Dumbbell rear lateral raise 10x20kg maar m'n gsm vond het nodig om van zichzelf te stoppen met opnemen. ??? Is die eigenlijk een goede uitvoering ofniet?
http://www.youtube.com/watch?v=4kuQlXyEAPc

Armen meer zijwaarts bewegen ipv naar achter, jij maakt er een soort row van waardoor je je lats en rhomboideus erbij betrekt.
Strek je armen meer en beweeg ze meer zijwaarts ipv schuin naar achter, dan isoleer je je rear delts wat meer.
Zittend vind ik hem trouwens beter, minder smokkelen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
@Loo, thnx voor de uitleg, ga hem zittend ook eens proberen. Daarom dat ik die filmpkes ook post, om m'n oefeningen te kunnen verbeteren.

Weet ik niet, weet alleen dat jij aan het einde van je laatste cut niet zo droog stond...

Weet ik niet, weet alleen dat jij aan het einde van je laatste cut niet zo droog stond...

Haha, als je cut hoef je toch niet perse naar de 5% te cutten? En kwa massa is lenn er nog niet voor het ybf. Ze lijken misschien klein op het podium, maar off-season zijn ze een stuk groter. Dat komt omdat als je als naturel diep gaat cutten je altijd wat massa verliest. Maar lenn gaat de laatste tijd hard vooruit en als hij dat vast weet te houden zal het wel goed komen met hem.

• #2.371
Wat is het probleem dan? Ik vind je best wel droog :D

Mja, als er nog veel vocht weg zou zijn dan komen de adertjes wat naar boven. Ik ben wel blij dat ik destijds gecut heb, als ik nu train dan met zwaardere gewichten dan liggen overal de aders erop. Vooral op m'n schouders/borst/onderarmen valt het bij mij op. M'n rug is nu meer massa aan het pakken en m'n supplementkerel zegt dat er meer definitie op zit. M'n borst is ook voller aan het worden waar ik nu al zolang voor aan het werken ben. Die liep hard achter maar nu is het aan het goed komen!

Ik ben aan het twijfelen om volgend jaar het ybf in oktober, ipv de arthemiscup, te doen, dat is het nationaal volgens mij maar als daar meer volk aan mee doet, en hopelijk meer juniors dan heb ik mss minder kans om laatst te eindigen. Ik doe het vooral om de ervaring en als mensen potentie in mij zien dan blijf ik aan bodybuilding doen, anders ga ik powerliften want dat bevalt me ook goed denk ik.

• #2.374
Ik zie er minder droog uit dan jij.
Ik ben nog ongeveer zo droog als die foto in mijn gallerij. Hoeveel schat je mijn BF? Of heb je daar geen verstand van?

Op die foto's sta jij nogal koud denk ik he, ik zou niet veel hoger schatten als 13% hoor, op je rug zie je goed de definitie. Zo'n vetmeting met de tang kan dan wel correcter zijn maar als de meter elke keer iets anders je vel vast neemt dan heb je weer andere waardes ofzo, hoewel het bij mij vaak hetzelfde blijft. M'n bf blijft nu goed hangen dus. Ik denk dat als jij 5 dagen per week zou trainen dat jij ook veel meer massa zou kweken. Of train jij nu voortaan ook 5x?

Op die foto's sta jij nogal koud denk ik he, ik zou niet veel hoger schatten als 13% hoor, op je rug zie je goed de definitie. Zo'n vetmeting met de tang kan dan wel correcter zijn maar als de meter elke keer iets anders je vel vast neemt dan heb je weer andere waardes ofzo, hoewel het bij mij vaak hetzelfde blijft. M'n bf blijft nu goed hangen dus. Ik denk dat als jij 5 dagen per week zou trainen dat jij ook veel meer massa zou kweken. Of train jij nu voortaan ook 5x?
Ja, die fotos zijn idd koud genomen.
Ik heb geen tang en mijn sportschool ook niet. Zij hebben wel een weegschaal die dat kan maar daar klopt geen zak van denk ik.
Ik trainde altijd 3x in de week voor de vakantie. Nu ik vakantie heb ga ik weer split doen(ben ik mee bezig sinds vorige week zoals je gezien hebt in mijn log).
Nu ga ik 4x per week trainen en soms mischien 5x.

edit: En ook mijn voeding blijft altijd een probleem. Maar de laatste maanden let ik er veel beter op. IK weeg nu(was je misschien opgevallen) meer dan een paar maanden geleden, toen woog ik 64ofzo.

Ja, die fotos zijn idd koud genomen.
Ik heb geen tang en mijn sportschool ook niet. Zij hebben wel een weegschaal die dat kan maar daar klopt geen zak van denk ik.
Ik trainde altijd 3x in de week voor de vakantie. Nu ik vakantie heb ga ik weer split doen(ben ik mee bezig sinds vorige week zoals je gezien hebt in mijn log).
Nu ga ik 4x per week trainen en soms mischien 5x.

Nog zo'n Trainaholic, welkom bij de club! :D:D

• #2.377
Keranos was geïnteresseerd :D

Maandag

borst, buik

bench press
incline dumbbell press
incline dumbbell fly
cable crossover
bench dropset/repout

dinsdag
benen

leg extension opwarming knieën
full squat
front squat (optioneel :p)
leg press
straight-leg deadlift
goodmorning

woensdag
biceps/triceps/fly's

dumbbell curl
preacher curl
hammer curl
wrist curl
dippen
cable pushdown
skullcrusher of dumbbell triceps extension
dumbbell fly's

donderdag
rug

chinnen
deadlift
t-bar row
pendlay row
straight-arm pulldown
lat pully wide grip behind neck of front

vrijdag

schouders/traps/benen

dumbbell shoulder press
dumbbell side raise
dumbbell rear lateral raise
dumbbell of barbell shrug
(lunges optioneel :p)
leg extension
leg curl

Dit is het ongeveer, nu ik 2x per dag train is het iets anders omdat het anders te zwaar word voor m'n lichaam.

• #2.378
Mijn heel simpel voedingsschema dat ik neem als ik 1x per dag train. Anders is het nog een shake na m'n eerste training, ik probeer het zo goedkoop mogelijk te doen dusja, sorry als het wat amateuristisch lijkt. Opmerkingen of tips zijn welkom.

Kcal, eiwit, koolh, vet

Ochtend
Melk 400ml 200, 13, 20, 6
Brinta 100gr 430, 14, 70, 12
Kwark 200gr 122, 22, 6, 0
scheut appelsiensap
=
552, 49, 96, 18

10h00
2 sneden brood 124, 4, 22, 2
Pindakaas 10gr 65, 2, 1, 6
Confituur 10gr 26, 0, 6, 0
Cashewnoten 50gr 289, 9, 16, 21
=
504, 15, 45, 29

12h00
Rijst 100gr 369, 8, 78, 2
Kipfilet 250gr 260, 55, 0, 6
=
629, 63, 78, 8

14h30
2 sneden brood 124, 4, 22, 2
Pindakaas 10gr 65, 2, 1, 6
Confituur 10gr 26, 0, 6, 0
Cashewnoten 50gr 289, 9, 16, 21
=
504, 15, 45, 29

16h30
4 sneden brood 248, 8, 44, 4
Melk 200ml 100, 6, 10, 3
=
348, 14, 54, 7

19h00

Aardappelen 200gr 230, 4, 32, 9
Wortelen 150gr 25, 1, 5, 0
Kipburger 110gr 330, 16, 11, 26
=
585, 21, 48, 34

Na de training

Whey 50gr 300, 33, 20, 8
Melk 200ml 100, 6, 10, 3
=
400, 39, 30, 11

22h00

500gr kwark 300, 55, 15, 0
Melk 200ml 100, 6, 10, 3
=
400, 61, 25, 3

Kcal= 3922
Eiw= 277
Koolh= 421
Vet= 139

Ziet er goed uit, man! Daar win je zeker gewicht mee.

Keranos was geïnteresseerd :D

Maandag

borst, buik

bench press
incline dumbbell press
incline dumbbell fly
cable crossover
bench dropset/repout

dinsdag
benen

leg extension opwarming knieën
full squat
front squat (optioneel :p)
leg press
straight-leg deadlift
goodmorning

woensdag
biceps/triceps/fly's

dumbbell curl
preacher curl
hammer curl
wrist curl
dippen
cable pushdown
skullcrusher of dumbbell triceps extension
dumbbell fly's

donderdag
rug

chinnen
deadlift
t-bar row
pendlay row
straight-arm pulldown
lat pully wide grip behind neck of front

vrijdag

schouders/traps/benen

dumbbell shoulder press
dumbbell side raise
dumbbell rear lateral raise
dumbbell of barbell shrug
(lunges optioneel :p)
leg extension
leg curl

Dit is het ongeveer, nu ik 2x per dag train is het iets anders omdat het anders te zwaar word voor m'n lichaam.

Wow ziet er vet een zwaar uit! :D

Terug
Naar boven