Fitness Seller

Lenn's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.741
Vrijdag is minder conditioneel, vind ik makkelijker dan volume-day. En je hebt daarna 2 dagen vrij, dat scheelt ook.
Dag 1 met een hoog volume en 'maar' 1 dag rust. Maandag voel je woensdag nog, zou je kunnen zeggen.

Ben benieuwd hoe ik ga vorderen de komende weken. :D

• #2.742
Ik ga m'n schema aanpassen zodat ik 3x bench doe per week en de MP eruit. Borst heeft nu voorrang om te groeien. :p

Waarom in vredesnaam dan mp eruit, kan toch er gewoon bij nog? Schouders zijn ook niet onbelangrijk.

Hou het schema maar netjes zoals het is ;)

MP/Shoulder Press is een vrij elementaire oefening die je er zeker in moet laten. Bovendien gebruik je je upper pecs ook tijdens de oefening.

• #2.746
Je hebt de keuze om verschillenden oefeningen te doen. Ik zou graag ook 3x borst doen. Gaat dat dan niet? ???

En waarom zou je dat willen, je geeft aan dat je wilt dat je borst meer groeit. Maar volgens mij is dit schema toch meer gericht op kracht, en op de MP hoor je dan dus ook sterker te worden. Als je het doet voor de pomp kan je maar beter je split schema hervatten ;)

• #2.748
En waarom zou je dat willen, je geeft aan dat je wilt dat je borst meer groeit. Maar volgens mij is dit schema toch meer gericht op kracht, en op de MP hoor je dan dus ook sterker te worden. Als je het doet voor de pomp kan je maar beter je split schema hervatten ;)

ik dacht dat als je 3x squat en rows kunt dat dat ook met bench zou kunnen. Is niet erg, doe dit schema wel. :thumbs:

Sowieso niet de MP eruit!

Je kan ook gewoon MP en BP doen, gewoon allebei ;)

Oke, goedzo! :thumbs:

Vervang die MP door een incline bench als je het zo graag wil wijzigen. Dat kan gewoon.

Als ik de techniek van power clean wat beter kan dan ga ik geen MP meer doen denk maar altijd een clean and jerk.
Ga je nu front squat doen?

• #2.758
Texas method week 1 dag 3

Full squat
opwarming
10x20kg
5x60kg
3x100kg
1x120kg
workset
1x140kg huidig PR

Military press
opwarming
10x20kg
5x45kg
3x52.5kg
workset
1x65kg

Deadlift
opwarming
10x60kg
5x120kg
1x150kg
workset
1x180kg huidig PR

volgende week zou ik pr's moeten gaan maken behalve bench press, want das de huidige pr die ik dan ga doen.

Schema ziet er leuk uit, is het al zwaar?

Hoeveel kgs moet je dan bijhangen?

Terug
Naar boven