BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent sterk geworden Lenn in die periode dat ik weg was![]()

Enkele vraagjes:
-waarom doe je afwisselend OH press en bench press? Ik vind het maar een vreemd systeem worden dan. Waarom niet gewoon benchvarianten op volumedag en PR-dag en OH press op de lichte dag zoals klassiek veel gedaan wordt? Je zei een aantal pagina's zelf dat je meer nadruk op borst wil, lijkt me dan vreemd om het schema zo te maken dat je veel OH presst
-geen powercleans?
-wat doe je/ga je doen van assistance oefeningen?
-wat is je doel met de thexas method?
Ja, maar hèt schema van de Texas Method bestaat niet. Het is gewoon een trainingsmethode. Oefeningenkeuze, sets en reps bepaal je gewoon zelf. Klassiek doet men het voor presses, squats en pulls (deadlifts en cleans) en met andere oefeningen als assistance.antwoord op al je vragen in één zin: Dit is gewoon het schema van Texas Method.
Ok
Ja, maar hèt schema van de Texas Method bestaat niet. Het is gewoon een trainingsmethode. Oefeningenkeuze, sets en reps bepaal je gewoon zelf. Klassiek doet men het voor presses, squats en pulls (deadlifts en cleans) en met andere oefeningen als assistance.
Maar zolang je de volume/recovery/intensity structuur volgt met wekelijkse progressie ben je bezig met de Texas Method.
Ok
veel succes, ik ga je log volgen.

Een overhead press is standaard een staande press met een weinig beweging vanuit de heup. De military press is een variatie hierop, met de voeten bij elkaar en zeer strict.Wat is het verschil tussen een MP en een overhead press?
Ow, stronglifts?thnx, ik heb gewoon het bestandje gedownload en ben daar m'n gegevens gaan invullen. Heb voor de rest niets aangepast.![]()

Ik vind het een heel verwarrend systeem. Normaal heb je:
Over dat bibberen: heb ik ook ooit. Wat dextrose nemen en dan is het normaal gedaan.