MuscleMeat

Lenn's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Rug, buik

Lat pully wide grip
10x60kg
10x65kg
10x70kg
7x75kg (PR)

Deadlift
10x100kg
10x110kg
5x130kg (PR)
1x140kg (PR) Je weet wel, een rode kop, net alsof hij gaat ontploffen. :wl:

Bent-over row
10x50kg
10x60kg
7x70kg
3x80kg (PR)

Seated cable row (gewicht en herhalingen per arm)
10x60kg
10x70kg (PR)
2x80kg (PR)
10x50kg

Lat pully close grip
10x60kg
10x65kg
6x70kg

Cable kneeling crunch
10x65kg
10x70kg
8x75kg
1x80kg (PR)

Sit-ups
10xBW
10xBW
10xBW

je blijft me verbazen Lenn:thumbs:

Gaat lekker zeg!

mooie pr's weer :thumbs:

Ik dacht dat m'n hoofd ontplofte met de 140kg deadlift. Vorige week en de week ervoor kreeg ik de barbell nog niet van de grond en vandaag ging het vrij langzaam, maar het ging. :wl:

Laatst bewerkt:
Goede deadlift man.
Maar wat zie ik nou! Is mijn BOR beter:eek:
Dat valt me tegen van je:p

Nice training!

maar een vraag ik ga de derde week van bill star in, en de eerste weken zijn nogal saai qua gewichten. Het zijn 3 trainingen per week terwijl ik normaal 4 of 5 keer per week prbeer te trainen. Is het erg naast de bill star trainingen nog een extra training te doen op de "vrije dagen". Hier was ik benieuwd naar en ik las dat jij ook ervaring had met bill star dus misschien weet jij dit?

Nice training!

maar een vraag ik ga de derde week van bill star in, en de eerste weken zijn nogal saai qua gewichten. Het zijn 3 trainingen per week terwijl ik normaal 4 of 5 keer per week prbeer te trainen. Is het erg naast de bill star trainingen nog een extra training te doen op de "vrije dagen". Hier was ik benieuwd naar en ik las dat jij ook ervaring had met bill star dus misschien weet jij dit?

Het is erg af te raden. Dit zal je zeker gaan merken tijdens je laatste weken. Even doorbijten dus met de saaie gewichten, maar na een tijd zal je er blij om zijn. :thumbs:

Damn Lenn...Je blijft met PR's strooien he.:bow:

Je gaat even hard als dave en ijser (in the good old days) bij elkaar man.:thumbup:

sterk bezig kerel , vooral sterke squat

Die BOR's zijn echt wel zot! Ten opzichte van mijn 5x55 :s Na Bill Starr precies eens wat op mijn rug beginnen werken :-) Grtz

Thnx allemaal :bow:

Nee zo pak je meer upperback en met parallel meer lower back, denk ik

Terug
Naar boven