Fitness Seller

Lenn's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
  • #1.222
Rug

Deadlift
8x60kg
10x100kg
10x110kg
10x120kg
4x130kg
10x100kg

Lat pully wide grip
10x60kg
10x65kg
6x70kg (PR)
8x60kg

T-bar row
10x60kg
10x70kg
10x80kg (PR)
2x90kg (PR)
10x60kg

Straight-arm pulldown
10x40kg
10x45kg (PR)
6x50kg (PR)
9x40kg

Upper back row machine
10x40kg
10x45kg
10x50kg (PR)
7x55kg (PR)
10x40kg

Barbell shrug
10x90kg
10x100kg
10x110kg
3x120kg PR)

Straps werken echt hard! :D

Is je grip zo slecht dat je straps nodig hebt? En je werkt er dan toch aan?

• #1.224
Lekkere deadlift!!

Damm veel PR's :thumbs:

• #1.227
Thnx! Damn, bij m'n 110kg deadlift had ik al moeite om 10x te doen, ik was mezelf kwaad aan het maken omdat ik vroeger wel 8x130 kon, heb er toch nog 10x120 uit kunnen duwen! :p

Vet veel pr's, keep 'm coming.

damn veel PR's, goed bezig man:cool:

• #1.231
Vandaag geen training, ga morgen vroeg proberen te gaan en dan post ik zaterdag/zondag m'n training wel. Heb weer zo'n last van m'n rechterlat area. Moet toch eens naar de dokter gaan.

• #1.232
Biceps, triceps

EZ Barbell curl
10x30kg
10x35kg
10x40kg
2x45kg
10x30kg

Cable curl
10x40kg
10x50kg
10x60kg
10x40kg

Dumbbell curl (*)
10x12kg
10x14kg
4x16kg
10x12kg

Hammer curl (*)
10x12kg
7x14kg
3x14kg
5x12kg

Bench dip
10xBW
10xBW+20kg
10xBW+40kg
10xBW

Dumbbell triceps extension (*)
10x10kg
10x12kg
10x14kg
10x10kg

Cable pushdown (*)
10x30kg
10x35kg
2x40kg
10x30kg

Na m'n training heb ik te horen gekregen dat ik moet stoppen met de voedingsschema's die ik gebruik bij m'n fitness. We hebben geen geld genoeg om dat allemaal te bekostigen en ik mag enkel nog gewoon blijven trainen. Dus ik ga het moeten doen zonder al m'n eiwitten oid. Ik ga dan ook geen moeite meer doen om wheyshakes te kopen enzo want dan heeft dat ook maar weinig nut. Ik ga gewoon blijven fitnessen maar ik heb heel weinig zin om nog te blijven trainen, ik had heel graag volgend jaar het ybf gedaan maar die kans heb ik dus niet meer, moet ik dus laten vallen. Als ik een keertje niet getrained heb zal je wel snappen waarom. Ik heb echt geen zin meer om nog door te trainen nu da ik weet da m'n moeder het eigenlijk niet kan betalen. Dan laat ik liever al m'n eten vallen en let ik gewoon op dat ik niet te veel snoep enzo en zorgen dat ik gewoon droog kom te staan zonder speciaal te gaan eten en ik hoop dat ik later nog wedstrijden kan gaan doen als ik op mezelf woon.

Laatst bewerkt:
He Lenn?

Wat is dit nou man, zoveel kost 't eten niet, neem een bijbaantje en je kan gewoon door blijven gaan man!
'k betaal zelf ook een deel van m'n eten, dan maar wat langer werken om door te kunnen eten!!

Jammer Lenn, en ik altijd maar denken dat je een rijkeluiszoontje was???

Anyway suc6 verder ;)

• #1.235
He Lenn?

Wat is dit nou man, zoveel kost 't eten niet, neem een bijbaantje en je kan gewoon door blijven gaan man!
'k betaal zelf ook een deel van m'n eten, dan maar wat langer werken om door te kunnen eten!!

Ik heb ook al gezegd dat ik het eten zelf wil gaan betalen maar ik spaar al m'n geld voor m'n wagen later. Die moet ik helemaal zelf betale, en hoe ga ik dat doen als ik nu bijna al m'n geld uitgeef aan wheyshakes en eten?

Waar werk je, hoeveel verdien je per uur, hoeveel uur per week werk je en hoeveel wil je per maand sparen voor autotje ???

Gewoon baantje pakken, man. Als je 50 euro verdient, kan je makkelijk je extra eten betalen. Gewoon een beetje kijken met wat je koopt.
Ga naar de Aldi en koop: tonijn, koolvis, pasta, eieren. Kost echt niet zo veel.

• #1.238
IK werk op zaterdag en verdien dan zo'n 56€ per dag. Ik werk dan 8 uurtjes. 7€ per uur. Ik denk dat jullie nog niet zo bewust zijn van wat een auto allemaal kost? Aankoop misschien wel, maar als ik een baan heb als ik afgestudeerd ben dan moet ik op een appartementje gaan wonen en dan heb ik genoeg kosten aan m'n hoofd. Dus ik weet niet of ik het allemaal wel kan gaan betalen. En het lijkt me stom dat ik nu al m'n geld aan m'n eten ga geven en dat ik later met niets op straat sta zeg maar.

• #1.239
Gewoon baantje pakken, man. Als je 50 euro verdient, kan je makkelijk je extra eten betalen. Gewoon een beetje kijken met wat je koopt.
Ga naar de Aldi en koop: tonijn, koolvis, pasta, eieren. Kost echt niet zo veel.

Wij kopen elke week voor €25 per week, als ik aan het bulken ben. Maar nu ik misschien naar de sportdokter moet voor m'n rug dan werd het teveel dus moest ik een keuze maken.

56 euro op een dag?

'k neem aan dat je gewoon ontbijt en avondeten krijgt thuis?

Loop op de aanbiedingen en koop niet van die merknamen en je hebt echt geen 56 euro voor een week nodig

25 euro per week is zat? Werk je toch een avondje extra?

Terug
Naar boven