Fitness Seller

Lenn's trainingslog

IK werk op zaterdag en verdien dan zo'n 56€ per dag. Ik werk dan 8 uurtjes. 7€ per uur. Ik denk dat jullie nog niet zo bewust zijn van wat een auto allemaal kost? Aankoop misschien wel, maar als ik een baan heb als ik afgestudeerd ben dan moet ik op een appartementje gaan wonen en dan heb ik genoeg kosten aan m'n hoofd. Dus ik weet niet of ik het allemaal wel kan gaan betalen. En het lijkt me stom dat ik nu al m'n geld aan m'n eten ga geven en dat ik later met niets op straat sta zeg maar.

Je moet je nu toch nog niet gaan druk maken over een auto. Als je een beetje een deftige opleiding hebt, is er een grote kans dat je een bedrijfsauto krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
56 euro op een dag?

'k neem aan dat je gewoon ontbijt en avondeten krijgt thuis?

Loop op de aanbiedingen en koop niet van die merknamen en je hebt echt geen 56 euro voor een week nodig

25 euro per week is zat? Werk je toch een avondje extra?

25€ lukt voor mij zeker. Snap ook niet waarom m'n moeder zo raar doet maar het ging vooral om de sportdokter. ontbijt en avondeten krijg ik wel jah. :p

Zal wel aan mij liggen maar 'k zie 't hele probleem niet

• #1.244
Je moet je nu toch nog niet gaan druk maken over een auto. Als je een beetje een deftige opleiding hebt, is er een grote kans dat je een bedrijfsauto krijgt.

Niet druk maken? Als ik een baan heb als programmeer oid dan moet ik wel een wagen hebben. En ik ga echt niet afwachten tot ik een bedrijfswagen krijg. Ik vind het zelf wel oke om m'n eten te betalen. Ik heb gwn geen zin om te trainen terwijl ik weet da m'n moeder moet knokken om rond te komen omdat ik 'zoveel' geld eis van haar.

Komt wel goed joh

Niet druk maken? Als ik een baan heb als programmeer oid dan moet ik wel een wagen hebben. En ik ga echt niet afwachten tot ik een bedrijfswagen krijg. Ik vind het zelf wel oke om m'n eten te betalen. Ik heb gwn geen zin om te trainen terwijl ik weet da m'n moeder moet knokken om rond te komen omdat ik 'zoveel' geld eis van haar.

Als je gewoon met je moeder afspreekt dat zij het eten voor je betaalt dat een "normaal" persoon ook eet en dat je de rest zelf doet. Dokterskosten zijn toch eenmalige kosten en kan je helemaal niks aan doen. Die zouden bij andere sporten ook voorkomen.

• #1.247
Als je gewoon met je moeder afspreekt dat zij het eten voor je betaalt dat een "normaal" persoon ook eet en dat je de rest zelf doet. Dokterskosten zijn toch eenmalige kosten en kan je helemaal niks aan doen. Die zouden bij andere sporten ook voorkomen.

Ja inderdaad. Ik had ook al voorgesteld om zelf m'n eten te gaan betalen maar als je dan weet dat ik volgend jaar bijna geen tijd ga hebben met mijn opleiding dan lijkt het mss beter om nu wat rustig aan te doen en na m'n opleiding voor het podium ga gaan?

• #1.248
En btw, elke maand komt er een wheyshake bij, nog eens €34. Das €134 die ik zelf moet betalen per maand en ik verdien per maand €200. Dan gooi ik wel veel geld weg.

Neem je lekker geen whey, gewoon goed eten ga je ook wel vooruit.
En als je per se whey nodig hebt, 10kg voor 150 euro bij xxl, 15 euro of 34 euro scheelt nogal

Hey Lenn, gewoon je eten dat je krijgt thuis aanvullen met voldoende eiwitten:). Melk is en kwark en tonijn zijn vrij goedkope eiwitbronnen, kip is ook zo duur niet, evenals eieren. Zalm/kabeljauw/biefstuk/varkenshaasje/... dan weer wel. Probeer gewoon je 3 maaltijden die je krijgt je koolhydraten binnen te spelen en een deel eiwitten en vul die dan verder aan die eiwitten in 3 andere maaltijden :thumbs: succes. Hoeveelste middelbaar zit je nu?

• #1.251
Mja toch, ik vind het veel om allemaal zelf te gaan betalen. Ik wil graag sparen voor een wagen en appartement. Fitness kan nog altijd komen, appartement en auto is iets wat je meteen moet doen als je het nodig hebt.

Ipv op dbb zitten had je ook geld kunnen verdienen

• #1.253
Hey Lenn, gewoon je eten dat je krijgt thuis aanvullen met voldoende eiwitten:). Melk is en kwark en tonijn zijn vrij goedkope eiwitbronnen, kip is ook zo duur niet, evenals eieren. Zalm/kabeljauw/biefstuk/varkenshaasje/... dan weer wel. Probeer gewoon je 3 maaltijden die je krijgt je koolhydraten binnen te spelen en een deel eiwitten en vul die dan verder aan die eiwitten in 3 andere maaltijden :thumbs: succes. Hoeveelste middelbaar zit je nu?

Zit in het 5de. Misschien is het een idee om geen wheyshakes meer te nemen maar enkel nog protein repen voor tijdens de speeltijden.

Die zullen duurder zijn dan gewoon vast voedsel.

• #1.255
Ipv op dbb zitten had je ook geld kunnen verdienen

Heb ik echt geen tijd voor, ik kom thuis van school ga trainen en ik eet nadien, dan is het weer 8 uur oid omdat ik thuis ook nog wat huishouden moet doen. Ik ben nu voor school bezig terwijl ik dbb aan het kijken ben.

Blikje tonijn dan? Gewoon op toilet opeten als je het vervelend vind tov je klasgenoten.

• #1.258
Blikje tonijn dan? Gewoon op toilet opeten als je het vervelend vind tov je klasgenoten.

Dat had ik nog nooit gehoord. :roflol: Sorry, lust geen tonijn. :D

Gelukkig dat ik nu aan het k*tten ben, ik ga gwn proberen om op een bepaalde percentage te blijven en dat m'n training op hoog kwaliteit blijven gaan en mss dat m'n gewicht toch nog wat gaat stijgen.

Als je 2 gram/kg lichaamsgewicht neemt kom je op 160 gram eiwitten uit, als je 2 liter melk drinkt zit je al aan 70, 200 gram kip is ongeveer 40 gram eiwit en dan zit je al aan 110 gram op 1 dag en kan je die andere 50 wel makkelijk halen denk ik. Als je goedkope whey koopt op xxl en 1 shakeje per trainingsdag drinkt, na je training is het mss wel te doen? Eet je echt geen eieren? Noch een paardenoog, noch een roerei noch een gekookt ei?
Pindanootjes zijn ook calorierijk, eiwitrijk, bevatten goede vetten, wel veel koolhydraten.
Lust je makreel of gerookte forel?
In elk geval veel succes, zoek wat naar betaalbaar eiwitrijk voedsel en het komt wel goed, blijf gemotiveerd man. Spaar een deel van je geld, verdoe er een deel aan eten en blijf gemotiveerd:).

Doe je ook vakantiewerk? Maandje werken bij ISS,kuisbedrijf, 10 euro per uur Kan je snel 1500 euro cashen. Wat handig is voor je wagen, tegen dat je een wagen wilt kopen heb je al wat bij elkaar hoor. Lastige situatie in ieder geval en succes er mee ;)

Terug
Naar boven