Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Was die nieuwe gym ook geen 35 euro per maand of zo? Een homegym heb je der dan toch zo uit?Hoe moet ik dan aan al dat ijzer komen? Ik kak geen geld hoor?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was die nieuwe gym ook geen 35 euro per maand of zo? Een homegym heb je der dan toch zo uit?Hoe moet ik dan aan al dat ijzer komen? Ik kak geen geld hoor?
Dat klinkt anders ook wel goedIk moet met de fiets.Het dichtste is turnhout bij Do-It. In de vakantie is dat te doen ja. Ik heb btw in m'n oude gym aan aanbod gekregen om begleider te worden en dan mag ik gratis trainen.
![]()
Daar mocht je toch deadliften eh? Wat was dan ook weer de reden dat je er weg ging?
Was die nieuwe gym ook geen 35 euro per maand of zo? Een homegym heb je der dan toch zo uit?
Dat klinkt anders ook wel goedDaar mocht je toch deadliften eh? Wat was dan ook weer de reden dat je er weg ging?

Powertec Powerrack: 459 euroPfff wat een zak is dat man
Dat is ook wat overdreven, stel dat je 2 jaar thuis traint, dan kan je 24 × 35 = 840 euro besparen. Hier heb je op ze hoogst een powerrack voor en dan heb je nog niet eens gewichten en db's.
Als jij er dan als begeleider rondloopt kan je van hen eisen dat ze een degelijke benchpress kopen, zodat je mensen optimaal kan begeleiden.Of vraag liever een powerrack daar kan je alles mee doen.

Maak je lijstje dan maar al, is dan toch nog goed afgelopen heel die affaire

Maak je lijstje dan maar al, is dan toch nog goed afgelopen heel die affaire![]()