Fitness Seller

Lenn's trainingslog

Ik moet met de fiets. :( Het dichtste is turnhout bij Do-It. In de vakantie is dat te doen ja. Ik heb btw in m'n oude gym aan aanbod gekregen om begleider te worden en dan mag ik gratis trainen. :cool:
Dat klinkt anders ook wel goed :D Daar mocht je toch deadliften eh? Wat was dan ook weer de reden dat je er weg ging?

Pfff wat een zak is dat man:mad:

Was die nieuwe gym ook geen 35 euro per maand of zo? Een homegym heb je der dan toch zo uit?

Dat is ook wat overdreven, stel dat je 2 jaar thuis traint, dan kan je 24 × 35 = 840 euro besparen. Hier heb je op ze hoogst een powerrack voor en dan heb je nog niet eens gewichten en db's.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.404
Dat klinkt anders ook wel goed :D Daar mocht je toch deadliften eh? Wat was dan ook weer de reden dat je er weg ging?

Volgens de website van die kerel en heb met hem zitten mailen, zou hij begleiding geven. Dat kreeg ik niet zo zeer in m'n oude gym. Ook bij de nieuwe gym hebben ze meer toestel en ik ging vooral om de bench press. In de oude gym moet ik de barbell uit de houder halen, gaan zitten, gaan liggen, de barbell naar boven trekken en dan benchen. Vooraleer je echt aan het benchen bent ben je al half uitgeput. :o

Als jij er dan als begeleider rondloopt kan je van hen eisen dat ze een degelijke benchpress kopen, zodat je mensen optimaal kan begeleiden. :P Of vraag liever een powerrack daar kan je alles mee doen.

Pfff wat een zak is dat man:mad:

Dat is ook wat overdreven, stel dat je 2 jaar thuis traint, dan kan je 24 × 35 = 840 euro besparen. Hier heb je op ze hoogst een powerrack voor en dan heb je nog niet eens gewichten en db's.
Powertec Powerrack: 459 euro
Powertec utility bench: 239 euro
Halterstang: 249 euro
dumbbell stangen: 58 euro
200kg aan schijven: 258 euro

totaal: 1263 euro = 3 jaar sportschool. En dat is als je het allemaal nieuw zou kopen.

• #1.407
Ik moet sportschool zelf niet betalen. Ik woon nog thuis weet je. Ik ga echt niet 1200 euro uitgeven om te weten dat ik misschien over een paar jaar er mee stop als het niet gaan ivm m'n job.

• #1.408
Als jij er dan als begeleider rondloopt kan je van hen eisen dat ze een degelijke benchpress kopen, zodat je mensen optimaal kan begeleiden. :P Of vraag liever een powerrack daar kan je alles mee doen.

In april gaat de eigenaar van m'n oude gym naar de Fibo en dan gaat hij bestellen! :cool:

• #1.409
Lenn mag blijkbaar mee naar de Fibo in april!!! :cool:

• #1.410
Borst, buik

Flat bench press
10x50kg
10x60kg
9x70kg
3x80kg (PR)

Incline bench press
10x50kg
3x60kg
1x60kg

Incline cable fly (*)
10x15kg
10x20kg
6x25kg (PR)

Flat dumbbell fly (*)
10x12kg
7x14kg
3x16kg

Cable crossover (*)
10x20kg
10x25kg
10x30kg
4x35kg

Bench press gaat beter en beter lijkt wel. :o

• #1.412
dumbbells kun je toch ook nog best mee gooien en smijten?
:p:D

Niet te geloven gewoon!! Je blijft beleefd en nog steeds loopt hij je te vertellen dat je nergens normaal gebruik van kunt maken. Soieso, Bench Dippen zonder schoenen aan moet geen probleem zijn. Ik mag het gewoon met schoenen aan en een handdoek eronder. Daarnaast mag ik ook m'n gewichten laten vallen, in elke hoek van de zaal deadliften en hebben we drie bankjes om normaal te kunnen banken. Zulk soort dingen horen gewoon in elke sportschool te kunnen. Ik snap al helemaal niet dat die man dan bodybuilder/strongmen was!!

Maar goed, je BP ziet er goed uit!!:)

• #1.415
Thnx! :)

Zeer netjes die bench press man:D

• #1.417
Thnx! :D

• #1.418
Benen

Leg extension
10x45kg
10x50kg
10x60kg
10x70kg
10x80kg
7x90kg (PR)

Lunges
16x40kg
16x44kg
8x48kg

Smith full squat
3x100kg
3x110kg
2x120kg
1x130kg (PR)

Seated leg curl
10x50kg
10x60kg
4x70kg (PR)

Seated leg curl (*)
10x20kg
10x25kg
5x30kg

Seated leg curl dropsets
6x60kg
13x50kg
18x40kg

Smith calf raise
10x55kg
10x95kg
10x125kg

Rotary calf machine (*)
20x30kg
15x40kg
5x50kg

Ik begin behoorlijk te zweten nu ik aan het cutten ben. Ben in anderhalf maand oid al 4% gedaald. Ik zit momenteel op zo'n 2000kcal en ik krijg toch wel wat honger soms. :D

Gisteren PR's!!!!Vandaag PR's!!!!

Je gaat goed jongen.:thumbup:

Was ik nog maar zo jong.......:sad:

Nice training, ondanks dat je in de cut zit.

Terug
Naar boven