MuscleMeat

Lenn's trainingslog

nette training, ga zo door

Je bent weer lekker bezig zie ik.:D Gebruik je nog whey? Ik twijfel daar een beetje over..

Wat een pr's de hele tijd, ga zo door man!

Lekkere training Lenn, maar ben het wel een beetje met Kane eens dat het overkill is. 7 oefening voor biceps:D

Merk je trouwens al verschil dat je nu 2 keer op een dag traint?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.647
Je bent weer lekker bezig zie ik.:D Gebruik je nog whey? Ik twijfel daar een beetje over..

Neem nog steeds whey, lijkt me noodzakelijk. Ben vandaag met BCAA's begonnen. :D

Lekkere training Lenn, maar ben het wel een beetje met Kane eens dat het overkill is. 7 oefening voor biceps:D

Merk je trouwens al verschil dat je nu 2 keer op een dag traint?

Voor een paar weken maakt dat echt niet uit. Biceps lekker opgepompt!

Check m'n pr's. :rolleyes:

• #1.649
  • #1.650
Rug

Deadlift
10x60kg
5x100kg
5x120kg
5x140kg
2x160kg (PR)
1x170kg (PR) Met héél veel hulp van m'n rug, was niet goed begonnen!

T-bar row
10x70kg
10x80kg
10x90kg
4x100kg

Yates row
10x60kg
10x70kg
10x80kg
4x90kg (PR)

Cable row (*)
10x30kg
10x40kg
5x50kg (PR)

Lat pully wide grip
10x50kg
10x60kg
5x70kg
20x40kg

Superset dumbbell shrug
10x60kg / 10x18kg / 10x20kg

Barbell behind neck shrug
10x50kg
2x70kg

Damn netjes man, je deadlift blijft gaan :thumbs: Ben je van plan om elke week je 1RM te verzwaren?

• #1.652
Damn netjes man, je deadlift blijft gaan :thumbs: Ben je van plan om elke week je 1RM te verzwaren?

Gaat niet lukken imo. Volgende week geen 170kg deadliften. Gewoon wat reppen op de 160kg. Als die BCAA's me meer energie gaan geven wie weet. :thumbs:

Het grote verschil is imo dat je bij zo'n superset helemaal niet zo zwaar kan gaan als dat je losse oefeningen doet.

Ja, dat is wel waar. Als je biceps en triceps vaak samen gaat trainen, is het wel eens leuk om die te supersetten, bb curl met cgbp, dips met db curl en skullcrushers met hammer curl bijvoorbeeld, is maar een ideetje:).

• #1.654
Ja, dat is wel waar. Als je biceps en triceps vaak samen gaat trainen, is het wel eens leuk om die te supersetten, bb curl met cgbp, dips met db curl en skullcrushers met hammer curl bijvoorbeeld, is maar een ideetje:).

Ja dat ga ik volgende maand ws doen. Dan ben je wel lekker snel klaar denk ofniet?

• #1.656
trainse

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven