Kincain
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveel rust neem je tussen je set bij je squats? veel kan daar aan liggen, waarom de één beter aanvoelt dan de andere. misschien dat je eerste set zwaar aanvoelt is dat je een stap van 15 kg maakt bij je warm-up. waarschijnlijk is dit gewoon hoe jij het doet, dus je moet gewoon doen wat je zelf fijn vind maar je kan ook 1 set met 1 rep doen met 140 bijv. dit helpt bij mij altijd om me voor te bereiden voor de zwaardere sets.
hoeveel rust neem je tussen je set bij je squats? veel kan daar aan liggen, waarom de één beter aanvoelt dan de andere. misschien dat je eerste set zwaar aanvoelt is dat je een stap van 15 kg maakt bij je warm-up. waarschijnlijk is dit gewoon hoe jij het doet, dus je moet gewoon doen wat je zelf fijn vind maar je kan ook 1 set met 1 rep doen met 140 bijv. dit helpt bij mij altijd om me voor te bereiden voor de zwaardere sets.
Ik ben dan wel niet de buffste man op aarde maar ik weet dat dit minstens 10 minuten zijn.
ow... dan ligt het daar in ieder geval niet aan.
zand in k*tje misschien?
Meestal een minuut of 10 minimaal tussen mn werksets, soms wat meer. Vandaag was inderdaad een vrij grote stap, de volgende keer ga ik er nog een single van 140-145 kg voor doen. Verder hield ik de rust over het algemeen vrij goed in de gaten vandaag en was steeds rond de 10 minuten.
Verder heb ik dat ding van de eerste set zwaar en de volgende sets lichter altijd al gehad met squats. Tijdje 8 x 3 gedaan met jesaja en hij had gewoon zoals normale mensen een redelijke 1e set en richting de 8e set wordt het steeds zwaarder, terwijl ik bijna begraven werd onder mn eerste paar sets (wel na een grote warming up) en het daarna steeds meer meeviel. Waarschijnlijk supercompenseer ik zo gigantisch snel dat ik al buffer en sterker wordt door de 1e set, waardoor de 2e set iets makkelijker gaat etc.