XXL Nutrition

Leo's UD2 bulk log

ah joh das gewoon de dbol bloat :D

• Topic Starter Topic Starter
Ook prima. Het is toch een wereld van bedrog, wie maakt het nou nog uit of het vocht of massa is?

daarom, het universum kan het vrij weinig schelen

Vandaag depleten ging prima, heel stuk zwaarder dan gister (wat geen zak voorstelde overigens). Vooral de leg press was walgelijk. Heb me deze keer vrij strict aan de 60-90 seconden rust gehouden:

Dinsdag: depletion. Quads/hams/back/biceps

Leg press: 16 - 12 - 12 - 12 - 12 (173 kg)

Leg curls: 16 - 14 - 13 - 13 - 13 (60 kg)

Leg extensions: 16 - 13 - 13 (50 kg)

Seated row neutrale grip: 16 - 13 - 12 - 14 (57 kg)

Lat pulldowns wide grip: 15 - 12 (57 kg)

Bent over raises: 15 - 15 (12 kg)

Bicep curls: 4 x 13 (20 kg)

Morgen lekker met mn piemol spelen de hele dag en donderdag gaan we weer verder met de carbload

Six-pack voor de zomer? (A)
Succes!

Ik schat 21% op 72 kg.

Met een beetje mazzel uiteraard

haha nee daar neem ik geen genoegen mee :P
wel een beetje je best doen jij he!

Gebeurt er hier godverdriedubbeltjes nog wat?

Ik denk dat hij naar een fat camp is gestuurd.

Stelletje anusworsten, dit is leo. deze week is er uiteraard gewoon gedeplete zoals jullie konden lezen, donderdag avond een rustig fullbody (3 kwartier) en straks worden alle wereldrecords gebroken.

Vandaag:

Squat:

2 x 3 x 67,5 kg
2 x 3 x 92,5 kg
2 x 3 x 120 kg

2 x 135 kg

3 x 150 kg WALGELIJK!!!! zwaar en instabiel en de diepte was niet acceptabel (1e rep bovenkant parr, 2e rep discutabel en de 3e was er wel net op/onder)

3 x 150 kg Loodzwaar, voelde iets beter dan de vorige set en de reps waren ook iets dieper

3 x 150 kg Een heel stuk lichter ineens, reps op parr ongeveer

3 x 150 kg Zwaar, diepte nog ietsje beter.

toch een soort van alltime vpr, maar ik ben niet tevreden over de diepte. Heb van elke set een filmpje en als richelle even wat moeite doet om het op de computer te zetten, kan daar ook weer een mooie discussie op volgen

Bench:

2 x 3 x 45 kg
2 x 3 x 60 kg
2 x 3 x 77,5 kg

2 x 87,5 kg

3 x 100 kg Verrassend licht
3 x 100 kg Stuk zwaarder ineens, nog wel goed te doen
3 x 100 kg
3 x 100 kg Degelijk

Voelde een beetje hoe ik het had verwacht, iets lichter dan de 97,5 van vorige week en snel.

Bent over rows:

2 x 8 x 80 kg. Het steekje onder mn delt speelde weer op met als gigantische pijnen na de sets. Heb het dus maar hierbij gehouden

Incline bench:

2 x 4 x 80 kg (1e was vrij easy, 2e zwaar)

Frontsquats:

2 x 6 x 95 kg

chins:

3 x 5 x BW

military press:

2 x 4 x 67,5 kg

Preacher curls:

10 x 32,5 kg

Triceps:

Wegens tijdgebrek verwaarloost

Calves:

1 x 12 met het blok - 1 plakje

Had te weinig tijd om alles (goed) te doen, dus hier een daar een setje geskipt en had na de bench overal vrij weinig rust. Had opmerkelijk veel energie over na de main lifts en de verdere assists afwerken was niet zon probleem. Normaal ben ik na de mainlifts helemaal ingestort en totaal geen zin meer in de rest.

jeej, internet discussie!!! ik kan je nu al vertellen dat je een kronkel in je rug hebt en dat je rug enorm bolt. daarom adviseer ik je om 5 cm te zakken en daar mee te zorgen dat je zo verticaal mogelijk staat met je rug want dat doe je met een low bar positie. want dan heb je perfecte techniek, anders schieten de schijven uit je rug als je dat niet doet! ow en als je termpjes gebruikt die maar enigszins aangeven dat je iets van krachttraining weet, kan je verwachten dat je geridiculiseerd word omdat er altijd wel iemand sterker is en het daarom altijd beter weet.

Ik heb er zin an, ik heb gezegd!

hoeveel rust neem je tussen je set bij je squats? veel kan daar aan liggen, waarom de één beter aanvoelt dan de andere. misschien dat je eerste set zwaar aanvoelt is dat je een stap van 15 kg maakt bij je warm-up. waarschijnlijk is dit gewoon hoe jij het doet, dus je moet gewoon doen wat je zelf fijn vind maar je kan ook 1 set met 1 rep doen met 140 bijv. dit helpt bij mij altijd om me voor te bereiden voor de zwaardere sets.

hoeveel rust neem je tussen je set bij je squats? veel kan daar aan liggen, waarom de één beter aanvoelt dan de andere. misschien dat je eerste set zwaar aanvoelt is dat je een stap van 15 kg maakt bij je warm-up. waarschijnlijk is dit gewoon hoe jij het doet, dus je moet gewoon doen wat je zelf fijn vind maar je kan ook 1 set met 1 rep doen met 140 bijv. dit helpt bij mij altijd om me voor te bereiden voor de zwaardere sets.

Ik ben dan wel niet de buffste man op aarde maar ik weet dat dit minstens 10 minuten zijn.

Laatst bewerkt:
ow... dan ligt het daar in ieder geval niet aan.

zand in k*tje misschien?

Meestal een minuut of 10 minimaal tussen mn werksets, soms wat meer. Vandaag was inderdaad een vrij grote stap, de volgende keer ga ik er nog een single van 140-145 kg voor doen. Verder hield ik de rust over het algemeen vrij goed in de gaten vandaag en was steeds rond de 10 minuten.

Verder heb ik dat ding van de eerste set zwaar en de volgende sets lichter altijd al gehad met squats. Tijdje 8 x 3 gedaan met jesaja en hij had gewoon zoals normale mensen een redelijke 1e set en richting de 8e set wordt het steeds zwaarder, terwijl ik bijna begraven werd onder mn eerste paar sets (wel na een grote warming up) en het daarna steeds meer meeviel. Waarschijnlijk supercompenseer ik zo gigantisch snel dat ik al buffer en sterker wordt door de 1e set, waardoor de 2e set iets makkelijker gaat etc.

Ik ben dan wel niet de buffste man op aarde maar ik weet dat dit minstens 10 minuten zijn.

Both statements very true

ow... dan ligt het daar in ieder geval niet aan.

zand in k*tje misschien?

Waarschijnlijk een combinatie van dat en slapheid inderdaad

Het gezegde "Je wordt niet groter in de gym maar daar buiten" gaat dan ook niet op voor de Buffste man ter aarde. Leo is de uitzondering die de regel bevestigd.

Meestal een minuut of 10 minimaal tussen mn werksets, soms wat meer. Vandaag was inderdaad een vrij grote stap, de volgende keer ga ik er nog een single van 140-145 kg voor doen. Verder hield ik de rust over het algemeen vrij goed in de gaten vandaag en was steeds rond de 10 minuten.

Verder heb ik dat ding van de eerste set zwaar en de volgende sets lichter altijd al gehad met squats. Tijdje 8 x 3 gedaan met jesaja en hij had gewoon zoals normale mensen een redelijke 1e set en richting de 8e set wordt het steeds zwaarder, terwijl ik bijna begraven werd onder mn eerste paar sets (wel na een grote warming up) en het daarna steeds meer meeviel. Waarschijnlijk supercompenseer ik zo gigantisch snel dat ik al buffer en sterker wordt door de 1e set, waardoor de 2e set iets makkelijker gaat etc.

Heb dit ook wel, soms gaat de eerste set net wat k*tter dan de rest. Is gewoon een glitch in de matrix. Volgens jullie lijken al mijn sets even k*t of even goed :)

Helaas was richelle de bevestiging dat mijn eerste set inderdaad verreweg het k*tst was en ze daarna steeds beter gingen, maar we zien het vanzelf op de filmpjes als ze die even upload *HINT HINT***

Net de wekelijkse 3 punts meting: 41,5 mm -> 11%. Volgende week komt de weging

Terug
Naar boven