MuscleMeat

Leo's UD2 bulk log

• Topic Starter Topic Starter
Eergister:

Squat:
Opwarming voelde al verschrikkelijk k*t en zwaar en na de opwarming waren mn benen al kapot.

2 x 3 x 67,5 kg
2 x 3 x 92,5 kg
2 x 3 x 120 kg
2 x 135 kg
1 x 145 kg

tot mn verbazing een 5 x 3 x 150 kg, dieper dan vorige week en voelde ook iets lichter. Niettemin walgelijk zwaar.

Bench:

2 x 3 x 45 kg
2 x 3 x 62,5 kg
2 x 3 x 80 kg

2 x 92,5 kg

3 x 3 x 102,5 kg
2 x 102,5 kg (3f)
2 x 102,5 kg, voelde iets lichter dan die ervoor

Chins wide:

2 x 5 x BW

Chins small:

3 x 5 x BW

Incline bench:

bij de opwarming voelde mn schouder niet helemaal zoals het hoort, dus de set geskipt

Frontsquats:

6 x 100 kg

military press:

5 x 67,5 kg
4 x 67,5 kg

Preacher curls:

3 sets met 35 kg, reps tussen de 7 en 10 ongeveer

Triceps:

verwaarloost

Calves:

3 x 8 x fullstack (2 seconden stretch onderin)

Best wel prima allemaal, aankomende zaterdag die 180 kg squat nog maar een keertje proberen.

Net weer een meting gehad, zwaar teleurstellend. 4 weken terug 88 kg 12,5% vet, na 1 week niksen en 3 weken ud2 bulken, 88,2 kg 12,5% vet. Redelijk kankerk*t dus. Kracht is wel iets gestegen maar had er veel meer van verwacht. Nog 1 weekje bulken dus en dan een allesvernietigende cut tot ik eruit zie als een skelet

Waar denk je dat het aan ligt dat de cut niet zo goed heeft gewerkt? Want je hebt je echt aan de letter van het programma gehouden.

Dit is de bulk variant heh, die doe ik voor het eerste nou. De cut ging zeker heel erg prima, maar die was voor deze 4 weken. Ik hoorde goeie verhalen over de bulk versie, maar ik doe blijkbaar ergens iets verkeerd. Misschien iets minder carbs in de load en een iets hoger onderhoud invullen (minder vet-regain in de carbload en wat meer massa aanzet/minder massa verlies tijdens de anabole fase, respectievelijk de katabole fase). Hoe dan ook is daar geen tijd meer voor om dat verder uit te zoeken, nog 1 week hierop, dan proberen of die squat eindelijk lukt en dan lekker verder aftakelen tot de 8%

:suckit:

Karp ap:

170 gr dextro + 65 gr whey

170 gr dextro + 65 gr whey

1.2 liter sap -> 108 gr kh

400 gr risotto rijst -> 315 gr kh

300 ml melk -> 15 gr kh

Totaal 778 gr. Nog 3 x 700 ml melk + 100 gram brinta en dan is het alweer klaar. Morgen de 180 squat nog maar eens proberen.

Dat moet walgelijk zijn.

Hoezo walgelijk? Prima carb up al zeg ik het zelf

Ik ook, maar helaas werken snoepjes en koekjes niet even goed

Nou krijgen we nog een update, buffste man ter aarde?

Werd weer helemaal niks natuurlijk met de squat

Squat:
Opwarming voelde al verschrikkelijk k*t en zwaar en na de opwarming waren mn benen al kapot.

2 x 3 x 72,5 kg
2 x 3 x 100 kg
2 x 3 x 125 kg

2 x 145 kg Al zwaar

1 x 157,5 kg gigantisch zwaar
1 x 157,5 kg ietsje beter

1 x 165 kg nog iets beter

F x 177 kg failde net boven parrallel volgens mij. Heb er nog een filmpje van hoe ik in de armen van jesaja instort als een zak aardappelen. Even kijken of ik dit op mn computer kan krijgen

3 x 140 kg voelde weer licht

Toen maar een eind eraan geknoopt en besloten dat het niet mn dag was

Bench:

2 x 3 x 45 kg
2 x 3 x 62,5 kg
2 x 3 x 80 kg

2 x 92,5 kg

6 x 3 x 102,5 kg Redelijk weinig rust vergeleken met normaal (een minuut of 8 steeds) en voelde aardig licht

Daarna nog een degelijke single met 112,5 kg, wat een 1.25 X BW pr is. Nou de squat nog naar 2, deadlift 2,5 en hopen dat de bench wat meer richting de 1,5 gaat komen.

Chins wide:

3 x 5 x BW

Chins small:

3 x 5 x BW

military press:

5 x 70 kg VPR
4 x 70 kg
Gaat lekker met de empeehhss

Preacher curls:

2 sets met 35 kg, reps tussen de 7 en 10 ongeveer

Pushups:

20 reps zonder gewicht, daarna 12 reps met 15 kg op het graten***huis

Calves:

3 x 8 x fullstack (2 seconden stretch onderin)

Meestal een half uur tot een uur

Jammer van de squats ouwe faalbaas. Wel harde benches en vooral MP's na al dat geweld.

Thnx mister.

Nog even alles nagekeken en berekend, en uitgaande van de 3 puntsmeting die ik had gedaan, was ik van 11,5 naar 11% gegaan en 88 naar 88,2 kg. - 0,4 kg vet en + 0,62 kg massa in die 4 weken. Toch niet zo heel erg slecht bij nader inzien

trouwens ik ben er morgen om 5 uur (leo voelde hier ook voor), om te beginnen met op te waremen en shit. Want met 20 mensen en 3 stangen, gaat het natuurlijk een logistieke ramp worden.

trouwens ik ben er morgen om 5 uur (leo voelde hier ook voor), om te beginnen met op te waremen en shit. Want met 20 mensen en 3 stangen, gaat het natuurlijk een logistieke ramp worden.

Lijkt me prima plan. Hoe gaan jullie dat eigenlijk doen? Ik heb nog een benchtraining op het programma staan en ik kan natuurlijk gewoon de vereiste setjes even doen maar zou dat ook na de wedstrijd kunnen? Denk het niet eh..

uhm.. het was voor mij sowieso een oly dag dus hoef geen andere shizzle te doen. Maar als zij het gokken dat het tot 10 uur duurt en we kunnen er van uitgaan dat het uitloopt kan je maar beter eerste je bench training doen. Ik kan ook wel om vier uur ofzo als je er voor je bp training wilt doen etc, ben je iig niet forever alone

Terug
Naar boven