Raphie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.091
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk als hij een weight belt van 35kg om zijn middel hangt dat ie ook wel iets eerder dan 4 minuten afhaaktNet ff geprobeerd, 40sec dan fikt het al aardig, naar snap niet hoe je überhaupt deze oefeningen kan/gaat doen met je klachten. Met die spanning schiet het er juist zo weer in IMHO.
.Je weet nu zo langzamerhand wel hoe het werkt toch? Je begint met een bepaald aantal kcal die je trackt, je houdt je gewicht bij en zo nodig pas je de kcal na een week of 2 weer aan. Wat je nu doet kan alleen maar averechts werken en doe je maar wat. Aangezien je geen gewicht wilt verliezen zou ik niet zomaar ineens op gevoel maar wat gaan doen.Als tracken noodzakelijk is om niet af te vallen wil dat wel doen. Maar ik weet ook niet precies hoeveel ik dan moet eten. Wekelijks vijf keer naar de sportschool plus er naartoe fietsen is weggevallen en ik zat op 3600. 3000 dan maar? Snap je het dilemma?
Als je niet tracked dan weet je toch ook niet hoeveel je moet eten om af te vallen? Als je gaat tracken en je schat in dat je rond de 3.000 kcal moet zitten, dan heb je een vast getal. Als je vervolgens nog afvalt, dan weet je dat je kan verhogen.
O.K., jullie hebben me overtuigd. Ik ga vanaf morgenochtend weer m'n voeding tracken.Je weet nu zo langzamerhand wel hoe het werkt toch? Je begint met een bepaald aantal kcal die je trackt, je houdt je gewicht bij en zo nodig pas je de kcal na een week of 2 weer aan. Wat je nu doet kan alleen maar averechts werken en doe je maar wat. Aangezien je geen gewicht wilt verliezen zou ik niet zomaar ineens op gevoel maar wat gaan doen.
Net ff geprobeerd, 40sec dan fikt het al aardig, naar snap niet hoe je überhaupt deze oefeningen kan/gaat doen met je klachten. Met die spanning schiet het er juist zo weer in IMHO.
Met alle respect voor de goedbedoelde adviezen, maar ik houd toch liever de adviezen van mijn sportfysio aan. En inderdaad, wat al is aangekaart, als je 35 kg lichter bent, worden planks en side planks easy...Bedoel ga ff lekker op een crostrainer of fiets trainer, of doe assists
Ja nee dat helpt goed want je zeurt nog steeds over je rug. Hou gewoon eens totale rust of lopen na ofzo. En anders ipv op het forum klagen ga naar het ziekenhuis en laat foto's maken ofzo want dit schiet niet op zo.Met alle respect voor de goedbedoelde adviezen, maar ik houd toch liever de adviezen van mijn sportfysio aan. En inderdaad, wat al is aangekaart, als je 35 kg lichter bent, worden planks en side planks easy...
Beste wel ga gewoon naar het ziekenhuis heb je gelijk zekerheidJa nee dat helpt goed want je zeurt nog steeds over je rug. Hou gewoon eens totale rust of lopen na ofzo. En anders ipv op het forum klagen ga naar het ziekenhuis en laat foto's maken ofzo want dit schiet niet op zo.
Sorry. Ik zal erover ophouden.
Al hij 2x in de week op de weegschaal gaat staan weet hij ook of hij op of onder onderhoud zit. Da's makkelijker....Als je niet tracked dan weet je toch ook niet hoeveel je moet eten om af te vallen? Als je gaat tracken en je schat in dat je rond de 3.000 kcal moet zitten, dan heb je een vast getal. Als je vervolgens nog afvalt, dan weet je dat je kan verhogen.
Hopelijk heb je een fysio die ook verstand heeft van oefeningen en weet hoe ze correct uit te voeren.Na 2½ week zonder krachttraining ga ik morgen onder supervisie van de fysio in de sportzaal kijken naar mijn belastbaarheid en hopelijk mag ik dan weer voorzichtig beginnen met krachttraining. Zou toch mooi zijn als de eindfoto's er beter uitzien dan de startfoto's van deze contest. Nog 6 weken te gaan.
Ja man, en ik hoop vooral dat je even uit dit dal komt!Na 2½ week zonder krachttraining ga ik morgen onder supervisie van de fysio in de sportzaal kijken naar mijn belastbaarheid en hopelijk mag ik dan weer voorzichtig beginnen met krachttraining. Zou toch mooi zijn als de eindfoto's er beter uitzien dan de startfoto's van deze contest. Nog 6 weken te gaan.
Niet makkelijk als sporten een dagelijkse routine is om het een tijdje te laten/minderen.Na overleg met de fysio zit krachttraining er voorlopig nog niet in. Vrijdag rond het middaguur wat voorzichtige paused box squats gedaan met correcte uitvoering en licht gewicht (max 40 kg). Op het moment van uitvoeren voelt alles prima, maar 's nachts weer een verergering van de lage rugklachten. Het blijft voor nu dus bij het doen van wat oefeningen thuis en veel wandelen.
Ja, beter dat het goed herstelt, dan dat je het halverwege weer up fuckt. Het is wat het is .....Het blijft voor nu dus bij het doen van wat oefeningen thuis en veel wandelen.

Daar zit ook wat in, de éen is wel gebaat bij weer kracht opbouwen, de ander bij complete rust, de derde voor veel stretchen.... vind jouw code....Sterkte! Het gaat over, alleen de code kraken die voor jou werkt.
Ben nu een e-book aan het lezen over pijn. Komt er op neer dat complete rust vrijwel nooit goed is:de éen is wel gebaat bij weer kracht opbouwen, de ander bij complete rust, de derde voor veel stretchen.... vind jouw code....